abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:25:46 #102
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220815684
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:24 schreef Vlinder het volgende:
Oval?
Ovaal circuit dus alleen maar naar links sturen.

Bekijk deze YouTube-video
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220815701
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:16 schreef yvonne het volgende:

[..]
Nee ik zit in het verkeerde topic
:D
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:26:46 #104
38824 crew  Droopie
pi_220815707
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:24 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Ja dat leek hem dood eng.
Of was dat nou Ricciardo die dat zei?
Dat was Verstappen ja.
Het is ook dood eng, *insert random indy500 crash filmpje*
Hell To The Liars
pi_220815711
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:25 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ovaal circuit dus alleen maar naar links sturen.

Bekijk deze YouTube-video
Oh! Dank je
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:28:05 #106
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220815748
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:26 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Oh! Dank je
Er zijn ook 'rovals' :)
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:28:48 #107
38824 crew  Droopie
pi_220815762
Hoe laat komt Max?
Is dat na deze stint?
Hell To The Liars
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 22:29:21 #108
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220815774
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:28 schreef Droopie het volgende:
Hoe laat komt Max?
Is dat na deze stint?
Nee, dan verwacht ik Juncadella weer
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:31:23 #109
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220815816
quote:
Op papier was de dubbele stint van Jules Gounon niet al te best. De coureur van #3 Team Verstappen Racing begon zijn stint aan de leiding van de race met een voorsprong van 25 seconden op de #911 Manthey Porsche. Het duurde echter niet lang voordat hij die voorsprong verloor aan de #34 Walkenhorst Motorsport.

Volgens Gounon had dat alles te maken met de omstandigheden op de baan. De Andorrese coureur noemde die enorm verraderlijk, wat ook bleek uit het aantal kanshebbers dat in de afgelopen twee uur zijn Waterloo vond.

In een reactie na zijn stint zei Gounon daar het volgende over: "Het lastigste moment was met de regen. We reden op dat moment op mediumbanden en dat maakte het erg moeilijk. Er lag bovendien olie op de baan, waardoor ik de auto bijna verloor. Daar had ik echt geluk mee."

"Volgens mij gingen achter mij zowel de Grello als de Ford van de baan." Daarmee doelt Gounon op de crashes van de #911 Manthey Porsche (Kevin Estre) en de #64 HRT Ford Racing (Arjun Maini). Vooral Maini kende een stevige crash, waarbij de hele voorkant van zijn Ford Mustang GT3 van de auto was afgerukt.

De tweede stint bracht verbetering voor Gounon, zo zegt hij zelf ook: "Daarna stapten we over op nieuwe slicks, wat tijdens de tweede stint beter werkte dankzij de zachtere Michelin-compound. Inmiddels wordt de regen heviger, dus hebben we voor Lucas regenbanden gemonteerd."

Inmiddels heeft Lucas Auer de leiding in de race weer heroverd voor #3 Team Verstappen Racing. Hij wordt nauw gevolgd door Fabian Schiller in de tweede Mercedes.
https://racingnews365.nl/(...)ad-ik-echt-geluk-mee.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220815819
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:28 schreef Droopie het volgende:
Hoe laat komt Max?
Is dat na deze stint?
Rond 1 uur werd er gezegd.
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 22:31:48 #111
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220815824
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:26 schreef Droopie het volgende:

[..]
Dat was Verstappen ja.
Het is ook dood eng, *insert random indy500 crash filmpje*
Die dingen gaan ook een stuk harder dan F1 auto's
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:33:28 #112
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220815856
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:31 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Rond 1 uur werd er gezegd.
Daar ga ik niet voor op blijven
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220815863
leuk nieuwtje van de AMG vertegenwoordiging die nu op de Duitse stream wordt geïnterviewd: de twee Mercedessen hebben een andere ophanging. Auto van Maro Engel heeft de standaard Bilstein ophanging. Die van Max heeft na Wintertests een Multimatic ophanging gekregen
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 22:34:47 #114
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220815881
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:33 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Daar ga ik niet voor op blijven
ik weet nog niet wat ik hier van moet vinden ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:35:22 #115
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220815895
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:34 schreef Sabata het volgende:
leuk nieuwtje van de AMG vertegenwoordiging die nu op de Duitse stream wordt geïnterviewd: de twee Mercedessen hebben een andere ophanging. Auto van Maro Engel heeft de standaard Bilstein ophanging. Die van Max heeft na Wintertests een Multimatic ophanging gekregen
Maar het maakt dus eigenlijk verschil
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:35:45 #116
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220815903
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:34 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik weet nog niet wat ik hier van moet vinden ;)
Herstel is ook belangrijk ;)
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 22:35:50 #117
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220815905
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:31 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Die dingen gaan ook een stuk harder dan F1 auto's
Een F1-auto is gemaakt om zo snel mogelijk een normaal circuit af te leggen.

Een IndyCar is echt gemaakt voor de ovals, er is minder neerwaartse druk en de motoren zijn meer gebouwd op duurzaamheid en houden vol gas langer vol
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:35:52 #118
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220815906
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:33 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Daar ga ik niet voor op blijven
Ik ook niet hoor, straks lekker naar bed en zie het morgen wel weer.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220815908
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:33 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Daar ga ik niet voor op blijven
-O-
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 22:36:11 #120
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220815916
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:35 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Herstel is ook belangrijk ;)
ja maar toch.... het is de 24u
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 22:36:31 #121
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220815924
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:35 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Maar het maakt dus eigenlijk verschil
ja, Max is meer fan van Multimatic
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 22:37:10 #122
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220815939
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:35 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Een F1-auto is gemaakt om zo snel mogelijk een normaal circuit af te leggen.

Een IndyCar is echt gemaakt voor de ovals, er is minder neerwaartse druk en de motoren zijn meer gebouwd op duurzaamheid en houden vol gas langer vol
Tuurlijk, maar als je op een oval crasht dan ga je vrijwel altijd met de nagenoeg de topsnelheid. Lijkt allemaal wel simpel even een rondje rijden, maar dan komt een klappertje wel aan.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:38:11 #123
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220815968
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:36 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
ja, Max is meer fan van Multimatic
Maar sneller is het niet echt
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 22:38:54 #124
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220815983
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:37 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Tuurlijk, maar als je op een oval crasht dan ga je vrijwel altijd met de nagenoeg de topsnelheid. Lijkt allemaal wel simpel even een rondje rijden, maar dan komt een klappertje wel aan.
Ook al zien de bochten op een oval er hetzelfde uit, de coureurs die er rijden zeggen dat ze toch wel verschillen merken
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:39:38 #125
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220815998
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:35 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Een F1-auto is gemaakt om zo snel mogelijk een normaal circuit af te leggen.

Een IndyCar is echt gemaakt voor de ovals, er is minder neerwaartse druk en de motoren zijn meer gebouwd op duurzaamheid en houden vol gas langer vol
Indycar rijdt niet zoveel op ovals, dat is Nascar. En als ik het goed begrijp kopen de teams de motoren en chassis. beschikbaar voor elk team. Zelf mogen ze er niet zo heel veel aan veranderen
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_220816013
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:38 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Ook al zien de bochten op een oval er hetzelfde uit, de coureurs die er rijden zeggen dat ze toch wel verschillen merken
Het is evengoed moeilijk idd, op welke baan je ook rijdt, je moet altijd op de limiet omdat je concurrentie dat ook doet.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 22:41:04 #127
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220816027
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:39 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Indycar rijdt niet zoveel op ovals, dat is Nascar. En als ik het goed begrijp kopen de teams de motoren en chassis. beschikbaar voor elk team. Zelf mogen ze er niet zo heel veel aan veranderen
ongeveer een derde van het seizoen is geloof ik oval.

Het enige dat echt aangepast mag worden zijn de dempers. Daar wordt wel tijd en geld in gestoken
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:41:40 #128
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220816036
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:24 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Ja dat leek hem dood eng.
Of was dat nou Ricciardo die dat zei?
Die auto's zijn een stuk veiliger geworden dan wat het ooit was
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:42:35 #129
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220816057
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:41 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
ongeveer een derde van het seizoen is geloof ik oval.

Het enige dat echt aangepast mag worden zijn de dempers. Daar wordt wel tijd en geld in gestoken
Jep

"In het seizoen 2026 bestaat de kalender uit 17 races, verdeeld over 11 niet-ovale circuits en 6 ovale circuits."

Mooie sport, veel meer actie dan F1 :) En Nascar is 36 races, 1 stratencircuit, 3 roadcoarse, 32 oval
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:43:11 #130
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220816068
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:42 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Jep

"In het seizoen 2026 bestaat de kalender uit 17 races, verdeeld over 11 niet-ovale circuits en 6 ovale circuits."

Mooie sport, veel meer actie dan F1 :)
Mag er ook graag naar kijken O+
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:44:09 #131
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220816086
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:43 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Mag er ook graag naar kijken O+
En Nascar is 36 races, 1 stratencircuit, 3 roadcoarse, 32 oval :D
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:44:43 #132
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220816095
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:44 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
En Nascar is 36 races, 1 stratencircuit, 3 roadcoarse, 32 oval :D
Hele andere wereld, maar ook leuk om naar te kijken *O*
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 22:47:10 #133
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220816142
Kan dat blauwe zwaailicht niet uit? Zet dan tenminste nog een sirene er bij aan.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 22:47:20 #134
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220816147
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:43 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Mag er ook graag naar kijken O+
ik ook
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220816168
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:44 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Hele andere wereld, maar ook leuk om naar te kijken *O*
Ik volg al zoveel andere dingen. MotoGP, Superbike, Isle of Man, F1, NLS, WEC. En straks weer it skûtsje silen... Heb bijna geen ruimte meer om meer dingen te volgen.
pi_220816175
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:47 schreef Watmoetjenou het volgende:
Kan dat blauwe zwaailicht niet uit? Zet dan tenminste nog een sirene er bij aan.
dan heeft Marciello zeker teveel slechte Italiaanse politiefilms gekeken. hij probeert die Z4 voor hem er gewoon af te beuken
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:50:16 #137
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220816207
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:44 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Hele andere wereld, maar ook leuk om naar te kijken *O*
Vijf rijen dik en iemand 10 centimeter voor en 10 cm achter je een auto met 280km per uur linksaf.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 22:50:29 #138
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220816210
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:48 schreef Sabata het volgende:

[..]
dan heeft Marciello zeker teveel slechte Italiaanse politiefilms gekeken. hij probeert die Z4 voor hem er gewoon af te beuken
Ik snap het gebruik er van sowieso niet echt :@ Ze rijden soms een halve ronde met dat ding aan zonder dat ze een tragere rijder tegenkomen, en komen ze die wel tegen is dat ding ineens uit :?
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:52:02 #139
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220816243
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:48 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Ik volg al zoveel andere dingen. MotoGP, Superbike, Isle of Man, F1, NLS, WEC. En straks weer it skûtsje silen... Heb bijna geen ruimte meer om meer dingen te volgen.
Ruimte voor maken :P
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:52:26 #140
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220816257
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:50 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Vijf rijen dik en iemand 10 centimeter voor en 10 cm achter je een auto met 280km per uur linksaf.
Knettergek eigenlijk, maar dat maakt het wel zo mooi O+
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220816318
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:52 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ruimte voor maken :P
Mijn werk is ook voornamelijk in het weekeinde. :'( gewoon niet meer slapen. ^O^
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:54:57 #142
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220816333
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:50 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Vijf rijen dik en iemand 10 centimeter voor en 10 cm achter je een auto met 280km per uur linksaf.
380 op Indianapolis ;)

Gemiddelde van 370km/h :D
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 22:55:55 #143
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220816351
Luca en Lucas samen in de pits ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220816355
Juncadella er nu weer in zeker.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:56:38 #145
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220816364
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:56 schreef ZombieQueen het volgende:
Juncadella er nu weer in zeker.
Daar ga ik wel vanuit
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_220816375
TUDUDUDUU
Jack does it in real time...
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 22:57:12 #147
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220816384
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:56 schreef ZombieQueen het volgende:
Juncadella er nu weer in zeker.
ja. Die is nu aan de beurt en gaat zo aan de verplichting van 15 ronden voldoen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220816387
Ik begin een bietje moe te worden. ;( Twijfel of ik de stream op de slaapkamer aanzet of op de bank blijf hangen...
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 22:58:18 #149
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220816409
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:57 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik begin een bietje moe te worden. ;( Twijfel of ik de stream op de slaapkamer aanzet of op de bank blijf hangen...
op mobiel aanzetten dan kun je gewoon in slaap vallen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:58:26 #150
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220816412
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:57 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik begin een bietje moe te worden. ;( Twijfel of ik de stream op de slaapkamer aanzet of op de bank blijf hangen...
Ik drink mijn biertje op en ga dan ook verder op de slaapkamer, tot ik in slaap val :D
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220816428
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:57 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik begin een bietje moe te worden. ;( Twijfel of ik de stream op de slaapkamer aanzet of op de bank blijf hangen...
Hier ook. We gaan sowieso naar boven verhuizen. Zien dan wel weer hoe het loopt
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_220816447
Welterusten of een fijne nacht iedereen!

(Morgen allemaal de vlag uithangen, dan ben ik jarig w/ )
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_220816450
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:58 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ik drink mijn biertje op en ga dan ook verder op de slaapkamer, tot ik in slaap val :D
Dat was mijn idee ook. Net mijn borrel op en dan in bed verder kijken. Of in slaap vallen met de stream aan.
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:58 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ik drink mijn biertje op en ga dan ook verder op de slaapkamer, tot ik in slaap val :D
Dat was mijn idee ook.
pi_220816455
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:00 schreef Vlinder het volgende:
Welterusten of een fijne nacht iedereen!

(Morgen allemaal de vlag uithangen, dan ben ik jarig w/ )
alvast van harte gefeliciteerd.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:00:41 #155
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220816460
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:00 schreef Vlinder het volgende:
Welterusten of een fijne nacht iedereen!

(Morgen allemaal de vlag uithangen, dan ben ik jarig w/ )
Alvast gefeliciteerd!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:01:04 #156
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220816470
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:54 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
380 op Indianapolis ;)

Gemiddelde van 370km/h :D
Arie Luijendijk heeft nog steeds het kwalificatierecord geloof ik.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 23:02:17 #157
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220816492
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:00 schreef Vlinder het volgende:
Welterusten of een fijne nacht iedereen!

(Morgen allemaal de vlag uithangen, dan ben ik jarig w/ )
Van harte! *O*
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 23:02:49 #158
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220816497
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:01 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Arie Luijendijk heeft nog steeds het kwalificatierecord geloof ik.
Ook wel bijzonder eigenlijk
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 23:02:55 #159
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220816499
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:01 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Arie Luijendijk heeft nog steeds het kwalificatierecord geloof ik.
Klopt en dit jaar gaat het er ook niet aan
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:03:30 #160
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220816514
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:02 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ook wel bijzonder eigenlijk
Ze kregen later andere motoren of zo waardoor zijn snelheid niet meer te evenaren was.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 23:04:36 #161
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220816527
@heywoodu kijk je wel uit voor de Spaanse stierspin?
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 23:04:44 #162
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220816528
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:03 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ze kregen later andere motoren of zo waardoor zijn snelheid niet meer te evenaren was.
Andere klassen weten dat vaak wel weer bij te halen door de techniek, daarom is het wel bijzonder.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 23:04:53 #163
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220816533
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:00 schreef Vlinder het volgende:
Welterusten of een fijne nacht iedereen!

(Morgen allemaal de vlag uithangen, dan ben ik jarig w/ )
Ltr
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 23:05:28 #164
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220816543
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:04 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Ltr
k
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 23:05:48 #165
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220816549
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:05 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
k
🧐
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 23:08:19 #166
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220816574
Die livetiming doet het niet hier 😐

Erg jammer
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:08:49 #167
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220816581
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:04 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Andere klassen weten dat vaak wel weer bij te halen door de techniek, daarom is het wel bijzonder.
Jawel maar dit ging toch wel bizar hard, kan me ook wel indenken dat het zelfs voor Amerikanen wat al te gek werd.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 23:11:46 #168
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220816645
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:08 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Jawel maar dit ging toch wel bizar hard, kan me ook wel indenken dat het zelfs voor Amerikanen wat al te gek werd.
Er is natuurlijk altijd een grens
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:12:03 #169
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220816650
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:08 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Jawel maar dit ging toch wel bizar hard, kan me ook wel indenken dat het zelfs voor Amerikanen wat al te gek werd.
Toch wel een andere mindset daar. Bij Nascar bijvoorbeeld hebben ze er laatst maar 100pk bijgedraaid en de auto's minder downforce gegeven om het wat 'spannender' te maken :D
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 23:19:22 #170
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220816790
De #1 BMW geeft op ...
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220816813
Jammer
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:21:14 #172
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220816833
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:19 schreef Peterselieman het volgende:
De #1 BMW geeft op ...
Whooaaa
pi_220816874
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:00 schreef Vlinder het volgende:
Welterusten of een fijne nacht iedereen!

(Morgen allemaal de vlag uithangen, dan ben ik jarig w/ )
Wist je dat jouw verjaardag in Noorwegen groots gevierd wordt? Gefeliciteerd alvast.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 23:24:06 #174
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220816881
Juncadella naar de leiding
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220816907
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die livetiming doet het niet hier 😐

Erg jammer
Had gehoopt dat het snel verholpen zou worden maar we zijn alweer 4 uur verder.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:26:51 #176
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220816913
Nou, #3 weer voorop.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 23:28:36 #177
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220816938
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:26 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Had gehoopt dat het snel verholpen zou worden maar we zijn alweer 4 uur verder.
bij mij werkt het prima. F5 een hele tijd geleden deed wonderen
Altijd onderweg naar het avontuur
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 23:28:40 #178
284411 crew  heywoodu
pi_220816940
Ik heb de tablet even zonder geluid aan, was dat de #1 BMW die de paddock in werd geduwd?
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 23:28:41 #179
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220816941
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:26 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Had gehoopt dat het snel verholpen zou worden maar we zijn alweer 4 uur verder.
Oh ik ben dus niet de enige
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220816942
Ik heb me net pas bedacht dat de regie, doordat het donker is, eigenlijk voornamelijk on-boards gaat laten zien. Dat lijkt me een extra reden om horizontaal te gaan. Morgen 'maar eens kijken hoe de vlag erbij hangt'. Ik heb al wel gezien dat ik voor volgend jaar een groepje vrienden ga mobiliseren om dit event te bezoeken. Biertje, Barbeque, Brullende motoren langs je onderbroek. Dé ideale combinatie.
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:28:55 #181
24313 Gremen
Eindbaas
pi_220816944
Verslaggever sterft bijna
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_220816950
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:28 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Oh ik ben dus niet de enige
Nee, heb ook nog gezocht of er een alternatief was maar helaas.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_220816969
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:28 schreef Gremen het volgende:
Verslaggever sterft bijna
Had net even mijn ogen dicht. Niet meer doen dus.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 23:30:39 #184
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220816970
Schuring kan een schone onderbroek halen
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 23:31:12 #185
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220816978
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:28 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb de tablet even zonder geluid aan, was dat de #1 BMW die de paddock in werd geduwd?
jup. Kennelijk meer schade na die botsing dan gedacht
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220817022
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:26 schreef Jane het volgende:
Nou, #3 weer voorop.
Het lijkt wel een beetje op een lange Tour de France etappe waarin twee gedemarreerde renners elkander steeds aflossen tot vlak voor de finish.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 23:35:59 #187
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220817062
Lijkt wel de politie met dat blauwe licht
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:38:56 #188
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220817109
Morris staat stil -O-
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 23:39:08 #189
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220817113
Schuring parkeert zijn Porsche helaas
Altijd onderweg naar het avontuur
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 16 mei 2026 @ 23:40:29 #190
284411 crew  heywoodu
pi_220817125
Update: de Zwitserse wijn viel wat tegen ;(
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 23:43:36 #191
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220817166
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:40 schreef heywoodu het volgende:
Update: de Zwitserse wijn viel wat tegen ;(
Sommige dingen moet je ook aan anderen overlaten
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:46:53 #192
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220817204
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 23:47:49 #193
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220817218
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:46 schreef Twieki het volgende:
Livetiming doet het prima hier.

https://livetiming.azurewebsites.net/events/50/results
Deze pagina is niet bereikbaar
livetiming.azurewebsites.net duurde te lang om te reageren


😐

Helaas.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:49:27 #194
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220817239
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:47 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Deze pagina is niet bereikbaar
livetiming.azurewebsites.net duurde te lang om te reageren


😐

Helaas.
Geen idee dan, werkt hier al de hele dag onafgebroken.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:49:39 #195
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220817241
Hopen dat Stolz Juncadella zo effe inhaalt en er tien seconde bij wegrijdt, dan heeft Verstappen straks ook nog wat te doen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 23:50:49 #196
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220817249
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:49 schreef Twieki het volgende:

[..]
Geen idee dan, werkt hier al de hele dag onafgebroken.
Hier werkte die vanmiddag ook nog. Op een gegeven moment opeens niet meer.

Ligt trouwens wel aan mijn wifi zie ik net, op 5G doet die het wel. Dan maar zo.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 23:51:40 #197
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220817261
Ik zie dat auto 3 op 1 staat trouwens. Met een gap van een halve seconde op de P2.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220817286
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zie dat auto 3 op 1 staat trouwens. Met een gap van een halve seconde op de P2.
Goed gezien.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:59:28 #199
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220817377
Hanenkam op helm. _O-
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 00:00:18 #200
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220817380
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:49 schreef -XOR- het volgende:
Hopen dat Stolz Juncadella zo effe inhaalt en er tien seconde bij wegrijdt, dan heeft Verstappen straks ook nog wat te doen.
Stolz weer naar P1
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 00:10:30 #201
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220817508
Maar Juncadella gaat als eerste naar binnen, vlak voor Stolz
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 00:16:50 #202
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220817612
Raar dat Lambogreeny zo goed weg was bij de start en nu helemaal weg is gevallen
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')