abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:02:39 #1
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220815037

24 Heures Du Mans 2025 – editie 93
Onderdeel van het FIA World Endurance Championship

Race 2024 en vooruitblik
In 2024 zagen we opnieuw een hypercarveld van ongekende omvang met maar liefst 23 inschrijvingen van onder andere Ferrari, Toyota, Porsche, Peugeot, Cadillac, BMW, Alpine en Lamborghini. Ferrari wist zijn overwinning uit 2023 succesvol te verdedigen met een spannende finish tegen Toyota en Porsche. In de LMP2-klasse won United Autosports, terwijl de GT3-debutanten van Heart of Racing met hun Aston Martin de allereerste Le Mans LMGT3-winst pakten.

Voor 2025 blijft de Hypercar klasse indrukwekkend groot, met 21 deelnemers (waarvan 19 entries zijn van fabrikanten). Het veld wordt versterkt door twee privateer teams. Met de Balance of Performance-regels die voor nóg strakkere competitie moeten zorgen, belooft het opnieuw een zeer open strijd te worden.

LMP2 keert weer terug met 17 deelnemers, ondanks dat deze klasse sinds 2024 geen onderdeel meer is van het volledige WEC. GT3 is nu definitief de standaardklasse voor GT-auto’s, en dit jaar zien we hier ook Mercedes en BMW in deze klasse.

De startprocedure is ongewijzigd: kwalificatie op woensdag met een Hyperpole voor de top 8 per klasse op donderdag. De race begint zaterdag om 16:00 uur.


Het Circuit de la Sarthe in Le Mans, Frankrijk is met zijn 13,626 km nog steeds een van de langste en snelste circuits ter wereld. De huidige lay-out stamt uit 2008, met kleine veiligheidsupdates in de laatste jaren.

• Ronderecord (race): 3:17.297 (Mike Conway – Toyota TS050, 2019)
• Ronderecord (kwalificatie): 3:14.791 (Kamui Kobayashi – Toyota 2017)
• Afstandsrecord: 5.410,71 km, 397 ronden (Audi R15, 2010)

Afbeelding Circuit

Circuit info inclusief marshall posts
Circuit informatie 2021

Onboard (Pole 2017):
Bekijk deze YouTube-video



Entry list 2025 (pdf)


• Rode nummers
• Rondetijden kwalificatie: ~3:24
• Max. gewicht: 1030 kg
• Max. vermogen: 500 kW (+ hybride boost)

De Hypercar klasse is in het leven geroepen om kosten de reduceren. De enorme programma's van Toyota en in het verleden Peugeot, Audi en Porsche kosten tientallen miljoenen per jaar, een aantal van de programma's schijnt zelfs boven de 100 miljoen per jaar te hebben gekost. De Hypercar klasse bestaat uit twee typen auto's, Le Mans Hypercar (LMH) en LMDh (Le Mans Daytona h), het idee hierachter is dat auto's uit de verschillende kampioenschappen (ACO, FIA en IMSA) mee kunnen doen in alle races. We kunnen zo dus dezelfde auto's zien op Le Mans als op Daytona. Dit jaar zien we hier een groot aantal bekende merken terug waaronder Alpine, Aston Martin (nieuw dit jaar), Cadillac, Porsche, Toyota, BMW, Ferrari en Peugeot. Er zijn in deze klasse technische beperkingen, zo mag het vermogen van de motor maximaal 500kw zijn, aangevuld met een extra 200kw voor de hybride systemen.


• Blauwe nummers
• Rondetijd kwalificatie: ~3:32
• 930 kg
• V8 Gibson motor – 600 pk
• Maximale kosten voor de auto: ¤483,000
• Minimaal 1 coureur zonder platinum/goud licentie ter beoordeling aan de FIA

Vanaf 2024 is LMP2 niet meer een deelnemer aan het WEC kampioenschap, met name door de groei van de Hypercar klasse. Echter zien we LMP2 wel terug op Le Mans. LMP2 is de tweede prototype categorie, gericht op kleinere teams, onafhankelijk van de leverancier van het chassis en de motor. De belangrijkste beperkingen voor deze klasse zijn de kosten van de totale auto. In 2017 werd een nieuwe regelgeving geïntroduceerd waarbij de teams moeten kiezen uit 4 mogelijke chassis leveranciers: Oreca, Onroak Automotive, Dallara en Riley-Multilmatic. Daarnaast zijn alle teams zijn verplicht te rijden met dezelfde motor: een 4.2-liter V8 Gibson. In deze klasse vinden we over het algemeen talentvolle jonge coureurs en de zogenaamde gentlemen drivers (een coureur zonder platinum of gouden licentie). Elk team is verplicht minimaal één zo'n coureur op te stellen. Nieuw sinds 2021 is dat deze categorie ook nog wordt onderverdeeld, afhankelijk van de derde coureur (de coureur zonder platinum of gouden licentie). Als deze coureur een zilveren licentie heeft wordt de auto geclassificeerd als "gewoon" LMP2, heeft deze coureur slechts een bronzen licentie dan wordt de auto geclassificeerd als LMP2 Pro/Am. De winnaar van LMP2 Pro/AM komt ook op het LMP2 podium te staan.


• Groene nummers
• Rondetijd kwalificatie: ~3:57 (schatting)
• Min. gewicht: 1245 kg
• GT3-homologatie verplicht
• Minimaal 1 coureur zonder platinum/gouden FIA-licentie

GT3 is nu volledig geïntegreerd in Le Mans en heeft nu de oude groene nummers van de GTE Pro klasse. De balans tussen fabrieksondersteuning en amateurcoureurs maakt dit een bijzonder gevarieerd veld. Belangrijk is dat in LMGT3 - net als in het voorgaande LM GTE AM - elk team een zogenaamde gentlemen driver moet inschrijven (een coureur zonder platinum of gouden licentie). De GT3 auto's zijn gebaseerd op sportwagens die geschikt zijn voor op de weg.



Tijdschema 2025 (onder voorbehoud)
Woensdag 11 juni
• 14:00–17:00 Free practice 1
• 19:00–20:00 Kwalificatie
• 22:00–00:00 Free practice 2

Donderdag 12 juni
• 15:00–18:00 Free practice 3
• 20:00–20:30 Hyperpole
• 22:00–23:00 Free practice 4

Zaterdag 14 juni
• 12:00–12:15 Warm-up
• 16:00 Start 24 Uur van Le Mans


TV
• Eurosport zendt de 24 uur bijna volledig uit verdeeld over ES1/ES2 inclusief alle andere sessies
• RTL7 zendt de 24 uur volledig uit
• Een overzicht van alle broadcasters wereldwijd is hier te vinden

Streams
Officiële WEC stream (betaald)
Radio Le Mans – tip!
• Eurosport Player via HBO MAX + sport

Live Timing
Officiële live timing
Resultaten

Spotter Guide
Spotter Guide 2025 (pdf)

Overige informatie
Laatste informatie, verslagen en analyses
Weer
Le Mans resource guide (Dailysportscar)

Dit topic kan ook gebruikt worden voor andere endurance races zoals die van het:

Officiele FIA World Endurance Championship


ELMS championship


IMSA championship


quote:
24H Nurburgring 16/17 mei:

Livestream:
Bekijk deze YouTube-video

Livestream onboard Verstappen.com:
Bekijk deze YouTube-video

Livestream pitstraat:
Bekijk deze YouTube-video
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:03:06 #2
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220815051
quote:
80s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:00 schreef Mano_ het volgende:
Prachtig, dat Dacia-team. Gewoon met old school krik die auto omhoog om wiel voor wiel te wisselen :D _O_
Ik krijg een beetje het gevoel dat het een ''gewone mensen'' team is, dat jij en ik dat ook gewoon zo kunnen heerlijk laagdrempelig _O_
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 22:03:36 #3
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220815066
Stolz weer de leiding overgenomen van Auer
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:04:02 #4
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220815079
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:03 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ik krijg een beetje het gevoel dat het een ''gewone mensen'' team is, dat jij en ik dat ook gewoon zo kunnen heerlijk laagdrempelig _O_
Ja dat is het ook. Iemand hier had daar een korte video over gepost. Een paar mensen van een autogarage die dit met vrienden en familie doen. Schitterend.
pi_220815082
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:03 schreef Peterselieman het volgende:
Stolz weer de leiding overgenomen van Auer
dat ging maar net goed
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_220815101
Wel sneu, onze 9 jarige kwam net weer uit bed. Autisme, dus zijn beleving is ook iets anders. Maar het overlijden van Juha Miettinen heeft flinke indruk gemaakt en in combinatie met dat de Nürburgring de groene hel wordt genoemd, vindt hij best eng. Eventjes mee gekeken, ziet dat het goed gaat en weer met een gerust hart naar bed. Maar of ik hem wel wil wekken wanneer Max weer gaat rijden.
  Admin zaterdag 16 mei 2026 @ 22:04:43 #7
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220815112
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:03 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ik krijg een beetje het gevoel dat het een ''gewone mensen'' team is, dat jij en ik dat ook gewoon zo kunnen heerlijk laagdrempelig _O_
Oh jullie vinden die Dacia ook zo cute. Echt old skool
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220815113
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:04 schreef Vlinder het volgende:

[..]
dat ging maar krek goed
Fryslân *O*
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 22:04:44 #9
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220815114
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:04 schreef Vlinder het volgende:

[..]
dat ging maar krek goed
side draft gebruiken ze best wel veel in het racen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220815119
quote:
11s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:03 schreef Peterselieman het volgende:
Stolz weer de leiding overgenomen van Auer
Rijdt ook direct weg uit de DRS.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:05:03 #11
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_220815122
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:04 schreef ZombieQueen het volgende:
Wel sneu, onze 9 jarige kwam net weer uit bed. Autisme, dus zijn beleving is ook iets anders. Maar het overlijden van Juha Miettinen heeft flinke indruk gemaakt en in combinatie met dat de Nürburgring de groene hel wordt genoemd, vindt hij best eng. Eventjes mee gekeken, ziet dat het goed gaat en weer met een gerust hart naar bed. Maar of ik hem wel wil wekken wanneer Max weer gaat rijden.
O+
pi_220815135
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:03 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ik krijg een beetje het gevoel dat het een ''gewone mensen'' team is, dat jij en ik dat ook gewoon zo kunnen heerlijk laagdrempelig _O_
het is oorspronkelijk begonnen als een ideetje van Timo Glock. in het begin van zijn carrière heeft hij wel eens in de Dacia cups mee gedaan. hij opperde bij één van die teams jaren terug of het niet lollig was een van de Dacia Cup auto's in de 24-uurs race tek krijgen. de standaard motor was daar te klein voor dus hebben ze daar een Renault Megane Cup motor in gezet. Anders was het snelheidsverschil nog enger geweest
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_220815136
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:04 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Fryslân *O*
die ontglipte mij *;
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:05:39 #14
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220815139
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:04 schreef yvonne het volgende:

[..]
Oh jullie vinden die Dacia ook zo cute. Echt old skool
Niet voor niets de publiekslieveling O+
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:05:46 #15
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220815144
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:04 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Fryslân *O*
Boppe *O*
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:06:30 #16
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220815158
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:05 schreef Sabata het volgende:

[..]
het is oorspronkelijk begonnen als een ideetje van Timo Glock. in het begin van zijn carrière heeft hij wel eens in de Dacia cups mee gedaan. hij opperde bij één van die teams jaren terug of het niet lollig was een van de Dacia Cup auto's in de 24-uurs race tek krijgen. de standaard motor was daar te klein voor dus hebben ze daar een Renault Megane Cup motor in gezet. Anders was het snelheidsverschil nog enger geweest
Wel gewoon heel vet dat dit gewoon zo kan, en als ze 'm uit rijden is gewoon geslaagd allemaal _O_
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:06:44 #17
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_220815167
Drop you like an ill, bad habit
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 22:07:02 #18
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220815176
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:05 schreef Vlinder het volgende:

[..]
die ontglipte mij *;
het ken net
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220815177
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:05 schreef Vlinder het volgende:

[..]
die ontglipte mij *;
Mei ik wol oer.
pi_220815189
De Dacia Logan is voorzien van een Megane RS turbomotor. 280 pk en 400 Nm is genoeg voor voorwielaandrijving.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:07:51 #21
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220815191
Ik weiger in het Fries te gaan typen hoor
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220815193
oh jongens O+ wat moai jirre
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 22:08:10 #23
842 Zorro
Z
pi_220815202
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:05 schreef Vlinder het volgende:

[..]
die ontglipte mij *;
Krek das gewoon Broabants witte nie
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 22:08:24 #24
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220815210
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:07 schreef R-woud93 het volgende:
Ik weiger in het Fries te gaan typen hoor
begrijpelijk
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 22:08:43 #25
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220815218
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:07 schreef Nizno het volgende:

[..]
het ken net
Ga jij maar over één nacht ijs lopen :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 22:09:00 #26
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220815225
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:08 schreef Zorro het volgende:

[..]
Krek das gewoon Broabants witte nie
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 22:09:18 #27
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220815232
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:08 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Ga jij maar over één nacht ijs lopen :P
dan wilst vast wel boer worden
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:09:21 #28
169715 Mano_
Manomanoman..
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:09:38 #29
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220815239
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:08 schreef Nizno het volgende:

[..]
begrijpelijk
Kan het wel omdat ik al jaren in Heerenveen werk, maar ik hou het toch gewoon bij mijn Nedersaksisch accent hoor
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 22:10:35 #30
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220815260
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:09 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Kan het wel omdat ik al jaren in Heerenveen werk, maar ik hou het toch gewoon bij mijn Nedersaksisch accent hoor
ik kan het omdat de helft van de familie Fries is.

Mn oma aan mn moeders kant en mn pake aan mn vaders kant...
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220815264
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:09 schreef Nizno het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
daar ging mn koffie
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Admin zaterdag 16 mei 2026 @ 22:10:43 #32
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220815268
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:04 schreef ZombieQueen het volgende:
Wel sneu, onze 9 jarige kwam net weer uit bed. Autisme, dus zijn beleving is ook iets anders. Maar het overlijden van Juha Miettinen heeft flinke indruk gemaakt en in combinatie met dat de Nürburgring de groene hel wordt genoemd, vindt hij best eng. Eventjes mee gekeken, ziet dat het goed gaat en weer met een gerust hart naar bed. Maar of ik hem wel wil wekken wanneer Max weer gaat rijden.
Ach gos *smelt*
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 22:11:16 #33
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220815281
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:09 schreef Nizno het volgende:

[..]
dan wilst vast wel boer worden
Nee, want dan ben je Hollander
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 22:11:18 #34
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220815283
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:10 schreef Sabata het volgende:

[..]
daar ging mn koffie
terecht. Koffie om 22u savonds is een gotspe
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:11:42 #35
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220815293
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:10 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik kan het omdat de helft van de familie Fries is.

Mn oma aan mn moeders kant en mn pake aan mn vaders kant...
Zoiets heb ik ook nog, ik woon net in Friesland en jij ook in de buurt, dus je zal het nog wel eens horen. Als je het al jaren niet meer meekrijgt ebt het wel weg denk ik.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220815301
Oh wacht hij is ingehaald en nu tweede.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:12:10 #37
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220815308
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:11 schreef StephanL het volgende:
Oh wacht hij is ingehaald en nu tweede.
Goedemorgen :+
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:12:23 #38
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220815311
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:11 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Zoiets heb ik ook nog, ik woon net in Friesland en jij ook in de buurt, dus je zal het nog wel eens horen. Als je het al jaren niet meer meekrijgt ebt het wel weg denk ik.
Waar woon jij in Friesland?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 22:12:23 #39
842 Zorro
Z
pi_220815312
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:09 schreef Nizno het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ja wie is hier nou de snackbar, gij of ik?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220815333
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:12 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Goedemorgen :+
Ja jullie posten over andere dingen :{w
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 22:12:57 #41
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220815335
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:11 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Zoiets heb ik ook nog, ik woon net in Friesland en jij ook in de buurt, dus je zal het nog wel eens horen. Als je het al jaren niet meer meekrijgt ebt het wel weg denk ik.
tis helaas net als fietsen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:13:09 #42
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220815339
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:12 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Waar woon jij in Friesland?
Omgeving Appelscha ;)
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:13:29 #43
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220815347
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:13 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Omgeving Appelscha ;)
Mooie omgeving.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 22:13:34 #44
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220815350
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:12 schreef StephanL het volgende:

[..]
Ja jullie posten over andere dingen :{w
moeten we het hebben over de subaru?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 22:13:59 #45
842 Zorro
Z
pi_220815363
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:12 schreef Nizno het volgende:

[..]
tis helaas net als fietsen
Op een ouwe Fries moet je het leren?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:14:15 #46
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220815368
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:12 schreef StephanL het volgende:

[..]
Ja jullie posten over andere dingen :{w
Zullen we over eten hebben?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 22:14:34 #47
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220815380
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:14 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Zullen we over eten hebben?
de bitterballen zijn op
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:14:38 #48
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220815382
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:13 schreef Zorro het volgende:

[..]
Op een ouwe Fries moet je het leren?
Gelukkig ben ik nog niet oud.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:14:47 #49
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220815386
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:14 schreef Nizno het volgende:

[..]
de bitterballen zijn op
-O-
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220815387
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:13 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Omgeving Appelscha ;)
Mooi daar!
pi_220815393
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:13 schreef Nizno het volgende:

[..]
moeten we het hebben over de subaru?
En de race :Y :P
pi_220815397
Drachten ^O^

En mn wijn is op -O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 22:15:23 #53
842 Zorro
Z
pi_220815399
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:14 schreef Nizno het volgende:

[..]
de bitterballen zijn op
:'(
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 22:15:25 #54
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220815402
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:15 schreef StephanL het volgende:

[..]
En de race :Y :P
jij begint
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:15:36 #55
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220815406
Het wordt een lange nacht .. voorlopig is het nog droog
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:15:38 #56
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220815408
Brr, dat nacht racen blijft eng
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:15:44 #57
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220815411
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:13 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Mooie omgeving.
Zeker weten :Y
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220815417
Dokkum :Y
  Admin zaterdag 16 mei 2026 @ 22:16:00 #59
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220815419
Fout *O*
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220815425
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:16 schreef yvonne het volgende:
Kroatië *O*
Jij wint
  FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 22:16:24 #61
842 Zorro
Z
pi_220815427
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:16 schreef yvonne het volgende:
Kroatië *O*
Dat ligt heul niet in Friesland
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 22:16:34 #62
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220815433
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:16 schreef yvonne het volgende:
Kroatië *O*
dat ligt een stuk oostelijker
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220815437
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:16 schreef yvonne het volgende:
Kroatië *O*
Jemig wat ver
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Admin zaterdag 16 mei 2026 @ 22:16:57 #64
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220815446
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:16 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Jij wint
Nee ik zit in het verkeerde topic
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 22:17:08 #65
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220815449
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:16 schreef yvonne het volgende:

[..]
Nee ik zit in het verkeerde topic
joh
dat had niemand door
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220815453
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:16 schreef yvonne het volgende:

[..]
Nee ik zit in het verkeerde topic
_O- _O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:17:22 #67
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220815455
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:16 schreef yvonne het volgende:

[..]
Nee ik zit in het verkeerde topic
:|W
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220815462
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:16 schreef yvonne het volgende:

[..]
Nee ik zit in het verkeerde topic
Verkeerd is relatief
pi_220815466
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:15 schreef Nizno het volgende:

[..]
jij begint
Zijn flink aan het klussen aan een Audi :P
  FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 22:17:48 #70
842 Zorro
Z
pi_220815472
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:16 schreef yvonne het volgende:

[..]
Nee ik zit in het verkeerde topic
Helemaal niet.
Dit is het goede topic.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220815478
Wat de hel zijn ze aan het doen? Die blauwe ligt er toch al uren uit?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 22:18:09 #72
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220815483
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:17 schreef StephanL het volgende:

[..]
Zijn flink aan het klussen aan een Audi :P
ja de nummer 82
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:18:19 #73
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220815486
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:16 schreef yvonne het volgende:

[..]
Nee ik zit in het verkeerde topic
Ik wacht op de UK inzending *O*
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220815487
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:17 schreef Vlinder het volgende:
Wat de hel zijn ze aan het doen? Die blauwe ligt er toch al uren uit?
Finishen is belangrijker dan winnen soms.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 22:18:29 #75
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220815488
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:17 schreef Vlinder het volgende:
Wat de hel zijn ze aan het doen? Die blauwe ligt er toch al uren uit?
op de groene hel lig je er niet uit
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 22:18:29 #76
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220815489
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:16 schreef Zorro het volgende:

[..]
Dat ligt heul niet in Friesland
Had ze beter Egypte ofzo kunnen zeggen :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220815494
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:17 schreef Vlinder het volgende:
Wat de hel zijn ze aan het doen? Die blauwe ligt er toch al uren uit?
Ja dat dacht ik ook. En dan sleutelen alsof hun leven er van afhangt.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:19:12 #78
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220815504
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:18 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Had ze beter Egypte ofzo kunnen zeggen :P
Frankrijk, Moskou, ligt ook allemaal in Friesland
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 22:19:27 #79
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220815510
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:18 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Ja dat dacht ik ook. En dan sleutelen alsof hun leven er van afhangt.
Ze willen die Porsche terug in de race hebben.

Jij bedoelt denk ik de Audi. Die is echt klaar
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220815522
Auer verliest tijd op nr 80
pi_220815524
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:18 schreef StephanL het volgende:

[..]
Finishen is belangrijker dan winnen soms.
mag je na zo'n lange tijd nog terug dan?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:20:20 #82
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220815533
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:20 schreef StephanL het volgende:
Auer verliest tijd op nr 80
Niet veel gelukkig.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220815537
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:20 schreef Vlinder het volgende:

[..]
mag je na zo'n lange tijd nog terug dan?
Ja.
  Admin zaterdag 16 mei 2026 @ 22:20:31 #84
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220815538
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:18 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik wacht op de UK inzending *O*
Nu!
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 22:20:33 #85
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220815541
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:20 schreef StephanL het volgende:
Auer verliest tijd op nr 80
hij moet niet de hele tijd in de vuile lucht hangen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220815544
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:19 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Ze willen die Porsche terug in de race hebben.

Jij bedoelt denk ik de Audi. Die is echt klaar
Nee wel de Porsche. Ik snap dat wel, opzich... maar de achterstand wordt al snel enorm, of het dan nog zin heeft...
pi_220815547
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:19 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Frankrijk, Moskou, ligt ook allemaal in Friesland
America toch ook? of was dat Drenthe?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:20:53 #88
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220815554
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:20 schreef yvonne het volgende:

[..]
Nu!
Ik kom eraan *O*
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220815556
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:20 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Niet veel gelukkig.
Maakt Max wel weer goed. Dat ze het van Max moeten hebben is ook bizar eigenlijk :D
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:21:02 #90
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220815559
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:20 schreef Vlinder het volgende:

[..]
America toch ook? of was dat Drenthe?
Klopt
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 22:21:51 #91
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220815586
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:20 schreef yvonne het volgende:

[..]
Nu!
einz zwei polizei
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:22:19 #92
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220815598
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:20 schreef StephanL het volgende:

[..]
Maakt Max wel weer goed. Dat ze het van Max moeten hebben is ook bizar eigenlijk :D
Niet omdat ik een Nederlander ben, maar Max is echt een fenomeen. Zet hem in een Indycar of NASCAR en dat rijdt hij ook gewoon vooraan.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220815615
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:22 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Niet omdat ik een Nederlander ben, maar Max is echt een fenomeen. Zet hem in een Indycar of NASCAR en dat rijdt hij ook gewoon vooraan.
Dat idee heb ik ook :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 22:23:28 #94
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220815628
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:21 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Klopt
mijn zus woonde in Amerika maar dat was gewoon nog in Drenthe
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 22:23:47 #95
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220815632
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:22 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Niet omdat ik een Nederlander ben, maar Max is echt een fenomeen. Zet hem in een Indycar of NASCAR en dat rijdt hij ook gewoon vooraan.
ja, alleen hij heeft niks met ovals
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220815634
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:22 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Niet omdat ik een Nederlander ben, maar Max is echt een fenomeen. Zet hem in een Indycar of NASCAR en dat rijdt hij ook gewoon vooraan.
Hij heeft wel gezegd nooit op ovals te gaan rijden toch?
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 22:24:05 #97
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220815639
Volgens Allard had Gounon de verkeerde bandenspanning
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220815643
Oval?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_220815649
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:23 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Hij heeft wel gezegd nooit op ovals te gaan rijden toch?
Ja dat leek hem dood eng.
Of was dat nou Ricciardo die dat zei?
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:24:37 #100
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220815656
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:23 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
ja, alleen hij heeft niks met ovals
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:23 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Hij heeft wel gezegd nooit op ovals te gaan rijden toch?
Denk ook niet dat hij het gaat doen, maar ik denk wel dat hij er meteen bij zou zitten.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')