quote:
jij begintquote:
Dat ligt heul niet in Frieslandquote:
dat ligt een stuk oostelijkerquote:
Nee ik zit in het verkeerde topicquote:
johquote:
Helemaal niet.quote:
ja de nummer 82quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:17 schreef StephanL het volgende:
[..]
Zijn flink aan het klussen aan een Audi
Ik wacht op de UK inzendingquote:
Finishen is belangrijker dan winnen soms.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:17 schreef Vlinder het volgende:
Wat de hel zijn ze aan het doen? Die blauwe ligt er toch al uren uit?
op de groene hel lig je er niet uitquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:17 schreef Vlinder het volgende:
Ja dat dacht ik ook. En dan sleutelen alsof hun leven er van afhangt.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:17 schreef Vlinder het volgende:
Frankrijk, Moskou, ligt ook allemaal in Frieslandquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Had ze beter Egypte ofzo kunnen zeggen
Ze willen die Porsche terug in de race hebben.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:18 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook. En dan sleutelen alsof hun leven er van afhangt.
mag je na zo'n lange tijd nog terug dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
Finishen is belangrijker dan winnen soms.
Ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:20 schreef Vlinder het volgende:
[..]
mag je na zo'n lange tijd nog terug dan?
Nu!quote:
hij moet niet de hele tijd in de vuile lucht hangenquote:
Nee wel de Porsche. Ik snap dat wel, opzich... maar de achterstand wordt al snel enorm, of het dan nog zin heeft...quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze willen die Porsche terug in de race hebben.
Jij bedoelt denk ik de Audi. Die is echt klaar
America toch ook? of was dat Drenthe?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Frankrijk, Moskou, ligt ook allemaal in Friesland
Ik kom eraanquote:
Kloptquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:20 schreef Vlinder het volgende:
[..]
America toch ook? of was dat Drenthe?
einz zwei polizeiquote:
Niet omdat ik een Nederlander ben, maar Max is echt een fenomeen. Zet hem in een Indycar of NASCAR en dat rijdt hij ook gewoon vooraan.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:20 schreef StephanL het volgende:
[..]
Maakt Max wel weer goed. Dat ze het van Max moeten hebben is ook bizar eigenlijk
Dat idee heb ik ookquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Niet omdat ik een Nederlander ben, maar Max is echt een fenomeen. Zet hem in een Indycar of NASCAR en dat rijdt hij ook gewoon vooraan.
mijn zus woonde in Amerika maar dat was gewoon nog in Drenthequote:
ja, alleen hij heeft niks met ovalsquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Niet omdat ik een Nederlander ben, maar Max is echt een fenomeen. Zet hem in een Indycar of NASCAR en dat rijdt hij ook gewoon vooraan.
Hij heeft wel gezegd nooit op ovals te gaan rijden toch?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja dat leek hem dood eng.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij heeft wel gezegd nooit op ovals te gaan rijden toch?
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, alleen hij heeft niks met ovals
Denk ook niet dat hij het gaat doen, maar ik denk wel dat hij er meteen bij zou zitten.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij heeft wel gezegd nooit op ovals te gaan rijden toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |