abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 22:09:00 #26
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220815225
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:08 schreef Zorro het volgende:

[..]
Krek das gewoon Broabants witte nie
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 22:09:18 #27
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220815232
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:08 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Ga jij maar over één nacht ijs lopen :P
dan wilst vast wel boer worden
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:09:21 #28
169715 Mano_
Manomanoman..
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:09:38 #29
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220815239
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:08 schreef Nizno het volgende:

[..]
begrijpelijk
Kan het wel omdat ik al jaren in Heerenveen werk, maar ik hou het toch gewoon bij mijn Nedersaksisch accent hoor
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 22:10:35 #30
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220815260
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:09 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Kan het wel omdat ik al jaren in Heerenveen werk, maar ik hou het toch gewoon bij mijn Nedersaksisch accent hoor
ik kan het omdat de helft van de familie Fries is.

Mn oma aan mn moeders kant en mn pake aan mn vaders kant...
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220815264
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:09 schreef Nizno het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
daar ging mn koffie
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Admin zaterdag 16 mei 2026 @ 22:10:43 #32
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220815268
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:04 schreef ZombieQueen het volgende:
Wel sneu, onze 9 jarige kwam net weer uit bed. Autisme, dus zijn beleving is ook iets anders. Maar het overlijden van Juha Miettinen heeft flinke indruk gemaakt en in combinatie met dat de Nürburgring de groene hel wordt genoemd, vindt hij best eng. Eventjes mee gekeken, ziet dat het goed gaat en weer met een gerust hart naar bed. Maar of ik hem wel wil wekken wanneer Max weer gaat rijden.
Ach gos *smelt*
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 22:11:16 #33
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220815281
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:09 schreef Nizno het volgende:

[..]
dan wilst vast wel boer worden
Nee, want dan ben je Hollander
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 22:11:18 #34
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220815283
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:10 schreef Sabata het volgende:

[..]
daar ging mn koffie
terecht. Koffie om 22u savonds is een gotspe
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:11:42 #35
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220815293
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:10 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik kan het omdat de helft van de familie Fries is.

Mn oma aan mn moeders kant en mn pake aan mn vaders kant...
Zoiets heb ik ook nog, ik woon net in Friesland en jij ook in de buurt, dus je zal het nog wel eens horen. Als je het al jaren niet meer meekrijgt ebt het wel weg denk ik.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220815301
Oh wacht hij is ingehaald en nu tweede.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:12:10 #37
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220815308
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:11 schreef StephanL het volgende:
Oh wacht hij is ingehaald en nu tweede.
Goedemorgen :+
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:12:23 #38
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220815311
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:11 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Zoiets heb ik ook nog, ik woon net in Friesland en jij ook in de buurt, dus je zal het nog wel eens horen. Als je het al jaren niet meer meekrijgt ebt het wel weg denk ik.
Waar woon jij in Friesland?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 22:12:23 #39
842 Zorro
Z
pi_220815312
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:09 schreef Nizno het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ja wie is hier nou de snackbar, gij of ik?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_220815333
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:12 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Goedemorgen :+
Ja jullie posten over andere dingen :{w
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 22:12:57 #41
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220815335
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:11 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Zoiets heb ik ook nog, ik woon net in Friesland en jij ook in de buurt, dus je zal het nog wel eens horen. Als je het al jaren niet meer meekrijgt ebt het wel weg denk ik.
tis helaas net als fietsen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:13:09 #42
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220815339
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:12 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Waar woon jij in Friesland?
Omgeving Appelscha ;)
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:13:29 #43
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220815347
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:13 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Omgeving Appelscha ;)
Mooie omgeving.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 22:13:34 #44
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220815350
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:12 schreef StephanL het volgende:

[..]
Ja jullie posten over andere dingen :{w
moeten we het hebben over de subaru?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  FOK!Fotograaf zaterdag 16 mei 2026 @ 22:13:59 #45
842 Zorro
Z
pi_220815363
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:12 schreef Nizno het volgende:

[..]
tis helaas net als fietsen
Op een ouwe Fries moet je het leren?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:14:15 #46
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220815368
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:12 schreef StephanL het volgende:

[..]
Ja jullie posten over andere dingen :{w
Zullen we over eten hebben?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 22:14:34 #47
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220815380
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:14 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Zullen we over eten hebben?
de bitterballen zijn op
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:14:38 #48
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220815382
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:13 schreef Zorro het volgende:

[..]
Op een ouwe Fries moet je het leren?
Gelukkig ben ik nog niet oud.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:14:47 #49
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220815386
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:14 schreef Nizno het volgende:

[..]
de bitterballen zijn op
-O-
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220815387
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:13 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Omgeving Appelscha ;)
Mooi daar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')