dan wilst vast wel boer wordenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ga jij maar over één nacht ijs lopen
Kan het wel omdat ik al jaren in Heerenveen werk, maar ik hou het toch gewoon bij mijn Nedersaksisch accent hoorquote:
ik kan het omdat de helft van de familie Fries is.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kan het wel omdat ik al jaren in Heerenveen werk, maar ik hou het toch gewoon bij mijn Nedersaksisch accent hoor
Ach gos *smelt*quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:04 schreef ZombieQueen het volgende:
Wel sneu, onze 9 jarige kwam net weer uit bed. Autisme, dus zijn beleving is ook iets anders. Maar het overlijden van Juha Miettinen heeft flinke indruk gemaakt en in combinatie met dat de Nürburgring de groene hel wordt genoemd, vindt hij best eng. Eventjes mee gekeken, ziet dat het goed gaat en weer met een gerust hart naar bed. Maar of ik hem wel wil wekken wanneer Max weer gaat rijden.
terecht. Koffie om 22u savonds is een gotspequote:
Zoiets heb ik ook nog, ik woon net in Friesland en jij ook in de buurt, dus je zal het nog wel eens horen. Als je het al jaren niet meer meekrijgt ebt het wel weg denk ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kan het omdat de helft van de familie Fries is.
Mn oma aan mn moeders kant en mn pake aan mn vaders kant...
Waar woon jij in Friesland?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook nog, ik woon net in Friesland en jij ook in de buurt, dus je zal het nog wel eens horen. Als je het al jaren niet meer meekrijgt ebt het wel weg denk ik.
Ja wie is hier nou de snackbar, gij of ik?quote:
tis helaas net als fietsenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook nog, ik woon net in Friesland en jij ook in de buurt, dus je zal het nog wel eens horen. Als je het al jaren niet meer meekrijgt ebt het wel weg denk ik.
Mooie omgeving.quote:
moeten we het hebben over de subaru?quote:
Op een ouwe Fries moet je het leren?quote:
Zullen we over eten hebben?quote:
de bitterballen zijn opquote:
Gelukkig ben ik nog niet oud.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |