abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 22:18:29 #76
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220815489
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:16 schreef Zorro het volgende:

[..]
Dat ligt heul niet in Friesland
Had ze beter Egypte ofzo kunnen zeggen :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220815494
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:17 schreef Vlinder het volgende:
Wat de hel zijn ze aan het doen? Die blauwe ligt er toch al uren uit?
Ja dat dacht ik ook. En dan sleutelen alsof hun leven er van afhangt.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:19:12 #78
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220815504
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:18 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Had ze beter Egypte ofzo kunnen zeggen :P
Frankrijk, Moskou, ligt ook allemaal in Friesland
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 22:19:27 #79
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220815510
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:18 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Ja dat dacht ik ook. En dan sleutelen alsof hun leven er van afhangt.
Ze willen die Porsche terug in de race hebben.

Jij bedoelt denk ik de Audi. Die is echt klaar
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220815522
Auer verliest tijd op nr 80
pi_220815524
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:18 schreef StephanL het volgende:

[..]
Finishen is belangrijker dan winnen soms.
mag je na zo'n lange tijd nog terug dan?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:20:20 #82
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220815533
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:20 schreef StephanL het volgende:
Auer verliest tijd op nr 80
Niet veel gelukkig.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220815537
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:20 schreef Vlinder het volgende:

[..]
mag je na zo'n lange tijd nog terug dan?
Ja.
  Admin zaterdag 16 mei 2026 @ 22:20:31 #84
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220815538
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:18 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik wacht op de UK inzending *O*
Nu!
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 22:20:33 #85
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220815541
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:20 schreef StephanL het volgende:
Auer verliest tijd op nr 80
hij moet niet de hele tijd in de vuile lucht hangen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220815544
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:19 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Ze willen die Porsche terug in de race hebben.

Jij bedoelt denk ik de Audi. Die is echt klaar
Nee wel de Porsche. Ik snap dat wel, opzich... maar de achterstand wordt al snel enorm, of het dan nog zin heeft...
pi_220815547
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:19 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Frankrijk, Moskou, ligt ook allemaal in Friesland
America toch ook? of was dat Drenthe?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:20:53 #88
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220815554
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:20 schreef yvonne het volgende:

[..]
Nu!
Ik kom eraan *O*
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220815556
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:20 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Niet veel gelukkig.
Maakt Max wel weer goed. Dat ze het van Max moeten hebben is ook bizar eigenlijk :D
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:21:02 #90
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220815559
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:20 schreef Vlinder het volgende:

[..]
America toch ook? of was dat Drenthe?
Klopt
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 22:21:51 #91
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220815586
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:20 schreef yvonne het volgende:

[..]
Nu!
einz zwei polizei
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:22:19 #92
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220815598
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:20 schreef StephanL het volgende:

[..]
Maakt Max wel weer goed. Dat ze het van Max moeten hebben is ook bizar eigenlijk :D
Niet omdat ik een Nederlander ben, maar Max is echt een fenomeen. Zet hem in een Indycar of NASCAR en dat rijdt hij ook gewoon vooraan.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220815615
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:22 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Niet omdat ik een Nederlander ben, maar Max is echt een fenomeen. Zet hem in een Indycar of NASCAR en dat rijdt hij ook gewoon vooraan.
Dat idee heb ik ook :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 22:23:28 #94
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220815628
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:21 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Klopt
mijn zus woonde in Amerika maar dat was gewoon nog in Drenthe
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 22:23:47 #95
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220815632
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:22 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Niet omdat ik een Nederlander ben, maar Max is echt een fenomeen. Zet hem in een Indycar of NASCAR en dat rijdt hij ook gewoon vooraan.
ja, alleen hij heeft niks met ovals
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220815634
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:22 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Niet omdat ik een Nederlander ben, maar Max is echt een fenomeen. Zet hem in een Indycar of NASCAR en dat rijdt hij ook gewoon vooraan.
Hij heeft wel gezegd nooit op ovals te gaan rijden toch?
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 22:24:05 #97
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220815639
Volgens Allard had Gounon de verkeerde bandenspanning
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220815643
Oval?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_220815649
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:23 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Hij heeft wel gezegd nooit op ovals te gaan rijden toch?
Ja dat leek hem dood eng.
Of was dat nou Ricciardo die dat zei?
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:24:37 #100
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220815656
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:23 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
ja, alleen hij heeft niks met ovals
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:23 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Hij heeft wel gezegd nooit op ovals te gaan rijden toch?
Denk ook niet dat hij het gaat doen, maar ik denk wel dat hij er meteen bij zou zitten.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')