abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220815680
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:24 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens Allard had Gounon de verkeerde bandenspanning
Dat zou het wel verklaren. Wat ik eerder zei, Gounon is geen pannenkoek en wat hij verloor kon niet alleen aan hem liggen.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:25:46 #102
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220815684
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:24 schreef Vlinder het volgende:
Oval?
Ovaal circuit dus alleen maar naar links sturen.

Bekijk deze YouTube-video
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220815701
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:16 schreef yvonne het volgende:

[..]
Nee ik zit in het verkeerde topic
:D
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:26:46 #104
38824 crew  Droopie
pi_220815707
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:24 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Ja dat leek hem dood eng.
Of was dat nou Ricciardo die dat zei?
Dat was Verstappen ja.
Het is ook dood eng, *insert random indy500 crash filmpje*
Hell To The Liars
pi_220815711
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:25 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ovaal circuit dus alleen maar naar links sturen.

Bekijk deze YouTube-video
Oh! Dank je
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:28:05 #106
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220815748
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:26 schreef Vlinder het volgende:

[..]
Oh! Dank je
Er zijn ook 'rovals' :)
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:28:48 #107
38824 crew  Droopie
pi_220815762
Hoe laat komt Max?
Is dat na deze stint?
Hell To The Liars
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 22:29:21 #108
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220815774
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:28 schreef Droopie het volgende:
Hoe laat komt Max?
Is dat na deze stint?
Nee, dan verwacht ik Juncadella weer
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:31:23 #109
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220815816
quote:
Op papier was de dubbele stint van Jules Gounon niet al te best. De coureur van #3 Team Verstappen Racing begon zijn stint aan de leiding van de race met een voorsprong van 25 seconden op de #911 Manthey Porsche. Het duurde echter niet lang voordat hij die voorsprong verloor aan de #34 Walkenhorst Motorsport.

Volgens Gounon had dat alles te maken met de omstandigheden op de baan. De Andorrese coureur noemde die enorm verraderlijk, wat ook bleek uit het aantal kanshebbers dat in de afgelopen twee uur zijn Waterloo vond.

In een reactie na zijn stint zei Gounon daar het volgende over: "Het lastigste moment was met de regen. We reden op dat moment op mediumbanden en dat maakte het erg moeilijk. Er lag bovendien olie op de baan, waardoor ik de auto bijna verloor. Daar had ik echt geluk mee."

"Volgens mij gingen achter mij zowel de Grello als de Ford van de baan." Daarmee doelt Gounon op de crashes van de #911 Manthey Porsche (Kevin Estre) en de #64 HRT Ford Racing (Arjun Maini). Vooral Maini kende een stevige crash, waarbij de hele voorkant van zijn Ford Mustang GT3 van de auto was afgerukt.

De tweede stint bracht verbetering voor Gounon, zo zegt hij zelf ook: "Daarna stapten we over op nieuwe slicks, wat tijdens de tweede stint beter werkte dankzij de zachtere Michelin-compound. Inmiddels wordt de regen heviger, dus hebben we voor Lucas regenbanden gemonteerd."

Inmiddels heeft Lucas Auer de leiding in de race weer heroverd voor #3 Team Verstappen Racing. Hij wordt nauw gevolgd door Fabian Schiller in de tweede Mercedes.
https://racingnews365.nl/(...)ad-ik-echt-geluk-mee.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220815819
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:28 schreef Droopie het volgende:
Hoe laat komt Max?
Is dat na deze stint?
Rond 1 uur werd er gezegd.
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 22:31:48 #111
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220815824
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:26 schreef Droopie het volgende:

[..]
Dat was Verstappen ja.
Het is ook dood eng, *insert random indy500 crash filmpje*
Die dingen gaan ook een stuk harder dan F1 auto's
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:33:28 #112
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220815856
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:31 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Rond 1 uur werd er gezegd.
Daar ga ik niet voor op blijven
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220815863
leuk nieuwtje van de AMG vertegenwoordiging die nu op de Duitse stream wordt geïnterviewd: de twee Mercedessen hebben een andere ophanging. Auto van Maro Engel heeft de standaard Bilstein ophanging. Die van Max heeft na Wintertests een Multimatic ophanging gekregen
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 22:34:47 #114
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220815881
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:33 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Daar ga ik niet voor op blijven
ik weet nog niet wat ik hier van moet vinden ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:35:22 #115
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220815895
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:34 schreef Sabata het volgende:
leuk nieuwtje van de AMG vertegenwoordiging die nu op de Duitse stream wordt geïnterviewd: de twee Mercedessen hebben een andere ophanging. Auto van Maro Engel heeft de standaard Bilstein ophanging. Die van Max heeft na Wintertests een Multimatic ophanging gekregen
Maar het maakt dus eigenlijk verschil
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:35:45 #116
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220815903
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:34 schreef Nizno het volgende:

[..]
ik weet nog niet wat ik hier van moet vinden ;)
Herstel is ook belangrijk ;)
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 22:35:50 #117
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220815905
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:31 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Die dingen gaan ook een stuk harder dan F1 auto's
Een F1-auto is gemaakt om zo snel mogelijk een normaal circuit af te leggen.

Een IndyCar is echt gemaakt voor de ovals, er is minder neerwaartse druk en de motoren zijn meer gebouwd op duurzaamheid en houden vol gas langer vol
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:35:52 #118
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220815906
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:33 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Daar ga ik niet voor op blijven
Ik ook niet hoor, straks lekker naar bed en zie het morgen wel weer.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220815908
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:33 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Daar ga ik niet voor op blijven
-O-
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 22:36:11 #120
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220815916
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:35 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Herstel is ook belangrijk ;)
ja maar toch.... het is de 24u
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 22:36:31 #121
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220815924
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:35 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Maar het maakt dus eigenlijk verschil
ja, Max is meer fan van Multimatic
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 22:37:10 #122
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220815939
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:35 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Een F1-auto is gemaakt om zo snel mogelijk een normaal circuit af te leggen.

Een IndyCar is echt gemaakt voor de ovals, er is minder neerwaartse druk en de motoren zijn meer gebouwd op duurzaamheid en houden vol gas langer vol
Tuurlijk, maar als je op een oval crasht dan ga je vrijwel altijd met de nagenoeg de topsnelheid. Lijkt allemaal wel simpel even een rondje rijden, maar dan komt een klappertje wel aan.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:38:11 #123
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220815968
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:36 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
ja, Max is meer fan van Multimatic
Maar sneller is het niet echt
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 22:38:54 #124
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220815983
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:37 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Tuurlijk, maar als je op een oval crasht dan ga je vrijwel altijd met de nagenoeg de topsnelheid. Lijkt allemaal wel simpel even een rondje rijden, maar dan komt een klappertje wel aan.
Ook al zien de bochten op een oval er hetzelfde uit, de coureurs die er rijden zeggen dat ze toch wel verschillen merken
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:39:38 #125
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220815998
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:35 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
Een F1-auto is gemaakt om zo snel mogelijk een normaal circuit af te leggen.

Een IndyCar is echt gemaakt voor de ovals, er is minder neerwaartse druk en de motoren zijn meer gebouwd op duurzaamheid en houden vol gas langer vol
Indycar rijdt niet zoveel op ovals, dat is Nascar. En als ik het goed begrijp kopen de teams de motoren en chassis. beschikbaar voor elk team. Zelf mogen ze er niet zo heel veel aan veranderen
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')