bij mij werkt het prima. F5 een hele tijd geleden deed wonderenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:26 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Had gehoopt dat het snel verholpen zou worden maar we zijn alweer 4 uur verder.
Oh ik ben dus niet de enigequote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:26 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Had gehoopt dat het snel verholpen zou worden maar we zijn alweer 4 uur verder.
Nee, heb ook nog gezocht of er een alternatief was maar helaas.quote:
jup. Kennelijk meer schade na die botsing dan gedachtquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:28 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb de tablet even zonder geluid aan, was dat de #1 BMW die de paddock in werd geduwd?
Het lijkt wel een beetje op een lange Tour de France etappe waarin twee gedemarreerde renners elkander steeds aflossen tot vlak voor de finish.quote:
Sommige dingen moet je ook aan anderen overlatenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:40 schreef heywoodu het volgende:
Update: de Zwitserse wijn viel wat tegen
Deze pagina is niet bereikbaarquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:46 schreef Twieki het volgende:
Livetiming doet het prima hier.
https://livetiming.azurewebsites.net/events/50/results
Geen idee dan, werkt hier al de hele dag onafgebroken.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Deze pagina is niet bereikbaar
livetiming.azurewebsites.net duurde te lang om te reageren
😐
Helaas.
Hier werkte die vanmiddag ook nog. Op een gegeven moment opeens niet meer.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:49 schreef Twieki het volgende:
[..]
Geen idee dan, werkt hier al de hele dag onafgebroken.
Goed gezien.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zie dat auto 3 op 1 staat trouwens. Met een gap van een halve seconde op de P2.
Stolz weer naar P1quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:49 schreef -XOR- het volgende:
Hopen dat Stolz Juncadella zo effe inhaalt en er tien seconde bij wegrijdt, dan heeft Verstappen straks ook nog wat te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |