Hier ook. We gaan sowieso naar boven verhuizen. Zien dan wel weer hoe het looptquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:57 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik begin een bietje moe te worden.Twijfel of ik de stream op de slaapkamer aanzet of op de bank blijf hangen...
Dat was mijn idee ook. Net mijn borrel op en dan in bed verder kijken. Of in slaap vallen met de stream aan.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik drink mijn biertje op en ga dan ook verder op de slaapkamer, tot ik in slaap val
Dat was mijn idee ook.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik drink mijn biertje op en ga dan ook verder op de slaapkamer, tot ik in slaap val
alvast van harte gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:00 schreef Vlinder het volgende:
Welterusten of een fijne nacht iedereen!
(Morgen allemaal de vlag uithangen, dan ben ik jarig)
Alvast gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:00 schreef Vlinder het volgende:
Welterusten of een fijne nacht iedereen!
(Morgen allemaal de vlag uithangen, dan ben ik jarig)
Arie Luijendijk heeft nog steeds het kwalificatierecord geloof ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:54 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
380 op Indianapolis
Gemiddelde van 370km/h![]()
Van harte!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:00 schreef Vlinder het volgende:
Welterusten of een fijne nacht iedereen!
(Morgen allemaal de vlag uithangen, dan ben ik jarig)
Ook wel bijzonder eigenlijkquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Arie Luijendijk heeft nog steeds het kwalificatierecord geloof ik.
Klopt en dit jaar gaat het er ook niet aanquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Arie Luijendijk heeft nog steeds het kwalificatierecord geloof ik.
Ze kregen later andere motoren of zo waardoor zijn snelheid niet meer te evenaren was.quote:
Andere klassen weten dat vaak wel weer bij te halen door de techniek, daarom is het wel bijzonder.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:03 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ze kregen later andere motoren of zo waardoor zijn snelheid niet meer te evenaren was.
Ltrquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:00 schreef Vlinder het volgende:
Welterusten of een fijne nacht iedereen!
(Morgen allemaal de vlag uithangen, dan ben ik jarig)
🧐quote:
Jawel maar dit ging toch wel bizar hard, kan me ook wel indenken dat het zelfs voor Amerikanen wat al te gek werd.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Andere klassen weten dat vaak wel weer bij te halen door de techniek, daarom is het wel bijzonder.
Er is natuurlijk altijd een grensquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Jawel maar dit ging toch wel bizar hard, kan me ook wel indenken dat het zelfs voor Amerikanen wat al te gek werd.
Toch wel een andere mindset daar. Bij Nascar bijvoorbeeld hebben ze er laatst maar 100pk bijgedraaid en de auto's minder downforce gegeven om het wat 'spannender' te makenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:08 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Jawel maar dit ging toch wel bizar hard, kan me ook wel indenken dat het zelfs voor Amerikanen wat al te gek werd.
Wist je dat jouw verjaardag in Noorwegen groots gevierd wordt? Gefeliciteerd alvast.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:00 schreef Vlinder het volgende:
Welterusten of een fijne nacht iedereen!
(Morgen allemaal de vlag uithangen, dan ben ik jarig)
Had gehoopt dat het snel verholpen zou worden maar we zijn alweer 4 uur verder.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die livetiming doet het niet hier 😐
Erg jammer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |