abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:42:35 #129
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220816057
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:41 schreef Peterselieman het volgende:

[..]
ongeveer een derde van het seizoen is geloof ik oval.

Het enige dat echt aangepast mag worden zijn de dempers. Daar wordt wel tijd en geld in gestoken
Jep

"In het seizoen 2026 bestaat de kalender uit 17 races, verdeeld over 11 niet-ovale circuits en 6 ovale circuits."

Mooie sport, veel meer actie dan F1 :) En Nascar is 36 races, 1 stratencircuit, 3 roadcoarse, 32 oval
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:43:11 #130
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220816068
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:42 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Jep

"In het seizoen 2026 bestaat de kalender uit 17 races, verdeeld over 11 niet-ovale circuits en 6 ovale circuits."

Mooie sport, veel meer actie dan F1 :)
Mag er ook graag naar kijken O+
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:44:09 #131
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220816086
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:43 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Mag er ook graag naar kijken O+
En Nascar is 36 races, 1 stratencircuit, 3 roadcoarse, 32 oval :D
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:44:43 #132
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220816095
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:44 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
En Nascar is 36 races, 1 stratencircuit, 3 roadcoarse, 32 oval :D
Hele andere wereld, maar ook leuk om naar te kijken *O*
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 22:47:10 #133
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220816142
Kan dat blauwe zwaailicht niet uit? Zet dan tenminste nog een sirene er bij aan.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 22:47:20 #134
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220816147
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:43 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Mag er ook graag naar kijken O+
ik ook
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220816168
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:44 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Hele andere wereld, maar ook leuk om naar te kijken *O*
Ik volg al zoveel andere dingen. MotoGP, Superbike, Isle of Man, F1, NLS, WEC. En straks weer it skûtsje silen... Heb bijna geen ruimte meer om meer dingen te volgen.
pi_220816175
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:47 schreef Watmoetjenou het volgende:
Kan dat blauwe zwaailicht niet uit? Zet dan tenminste nog een sirene er bij aan.
dan heeft Marciello zeker teveel slechte Italiaanse politiefilms gekeken. hij probeert die Z4 voor hem er gewoon af te beuken
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:50:16 #137
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220816207
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:44 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Hele andere wereld, maar ook leuk om naar te kijken *O*
Vijf rijen dik en iemand 10 centimeter voor en 10 cm achter je een auto met 280km per uur linksaf.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Redactie Frontpage zaterdag 16 mei 2026 @ 22:50:29 #138
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220816210
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:48 schreef Sabata het volgende:

[..]
dan heeft Marciello zeker teveel slechte Italiaanse politiefilms gekeken. hij probeert die Z4 voor hem er gewoon af te beuken
Ik snap het gebruik er van sowieso niet echt :@ Ze rijden soms een halve ronde met dat ding aan zonder dat ze een tragere rijder tegenkomen, en komen ze die wel tegen is dat ding ineens uit :?
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:52:02 #139
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220816243
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:48 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Ik volg al zoveel andere dingen. MotoGP, Superbike, Isle of Man, F1, NLS, WEC. En straks weer it skûtsje silen... Heb bijna geen ruimte meer om meer dingen te volgen.
Ruimte voor maken :P
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:52:26 #140
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220816257
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:50 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Vijf rijen dik en iemand 10 centimeter voor en 10 cm achter je een auto met 280km per uur linksaf.
Knettergek eigenlijk, maar dat maakt het wel zo mooi O+
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220816318
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:52 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ruimte voor maken :P
Mijn werk is ook voornamelijk in het weekeinde. :'( gewoon niet meer slapen. ^O^
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:54:57 #142
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_220816333
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:50 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Vijf rijen dik en iemand 10 centimeter voor en 10 cm achter je een auto met 280km per uur linksaf.
380 op Indianapolis ;)

Gemiddelde van 370km/h :D
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 22:55:55 #143
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220816351
Luca en Lucas samen in de pits ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_220816355
Juncadella er nu weer in zeker.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:56:38 #145
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220816364
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:56 schreef ZombieQueen het volgende:
Juncadella er nu weer in zeker.
Daar ga ik wel vanuit
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_220816375
TUDUDUDUU
Jack does it in real time...
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 22:57:12 #147
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220816384
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:56 schreef ZombieQueen het volgende:
Juncadella er nu weer in zeker.
ja. Die is nu aan de beurt en gaat zo aan de verplichting van 15 ronden voldoen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220816387
Ik begin een bietje moe te worden. ;( Twijfel of ik de stream op de slaapkamer aanzet of op de bank blijf hangen...
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 16 mei 2026 @ 22:58:18 #149
29278 crew  Nizno
Versie 4.5
pi_220816409
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:57 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik begin een bietje moe te worden. ;( Twijfel of ik de stream op de slaapkamer aanzet of op de bank blijf hangen...
op mobiel aanzetten dan kun je gewoon in slaap vallen
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:58:26 #150
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220816412
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:57 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik begin een bietje moe te worden. ;( Twijfel of ik de stream op de slaapkamer aanzet of op de bank blijf hangen...
Ik drink mijn biertje op en ga dan ook verder op de slaapkamer, tot ik in slaap val :D
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220816428
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:57 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik begin een bietje moe te worden. ;( Twijfel of ik de stream op de slaapkamer aanzet of op de bank blijf hangen...
Hier ook. We gaan sowieso naar boven verhuizen. Zien dan wel weer hoe het loopt
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_220816447
Welterusten of een fijne nacht iedereen!

(Morgen allemaal de vlag uithangen, dan ben ik jarig w/ )
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_220816450
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:58 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ik drink mijn biertje op en ga dan ook verder op de slaapkamer, tot ik in slaap val :D
Dat was mijn idee ook. Net mijn borrel op en dan in bed verder kijken. Of in slaap vallen met de stream aan.
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:58 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ik drink mijn biertje op en ga dan ook verder op de slaapkamer, tot ik in slaap val :D
Dat was mijn idee ook.
pi_220816455
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:00 schreef Vlinder het volgende:
Welterusten of een fijne nacht iedereen!

(Morgen allemaal de vlag uithangen, dan ben ik jarig w/ )
alvast van harte gefeliciteerd.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:00:41 #155
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220816460
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:00 schreef Vlinder het volgende:
Welterusten of een fijne nacht iedereen!

(Morgen allemaal de vlag uithangen, dan ben ik jarig w/ )
Alvast gefeliciteerd!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:01:04 #156
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220816470
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:54 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
380 op Indianapolis ;)

Gemiddelde van 370km/h :D
Arie Luijendijk heeft nog steeds het kwalificatierecord geloof ik.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 23:02:17 #157
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220816492
quote:
99s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:00 schreef Vlinder het volgende:
Welterusten of een fijne nacht iedereen!

(Morgen allemaal de vlag uithangen, dan ben ik jarig w/ )
Van harte! *O*
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 23:02:49 #158
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220816497
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:01 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Arie Luijendijk heeft nog steeds het kwalificatierecord geloof ik.
Ook wel bijzonder eigenlijk
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 23:02:55 #159
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220816499
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:01 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Arie Luijendijk heeft nog steeds het kwalificatierecord geloof ik.
Klopt en dit jaar gaat het er ook niet aan
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 16 mei 2026 @ 23:03:30 #160
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220816514
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:02 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ook wel bijzonder eigenlijk
Ze kregen later andere motoren of zo waardoor zijn snelheid niet meer te evenaren was.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')