Het is evengoed moeilijk idd, op welke baan je ook rijdt, je moet altijd op de limiet omdat je concurrentie dat ook doet.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ook al zien de bochten op een oval er hetzelfde uit, de coureurs die er rijden zeggen dat ze toch wel verschillen merken
ongeveer een derde van het seizoen is geloof ik oval.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Indycar rijdt niet zoveel op ovals, dat is Nascar. En als ik het goed begrijp kopen de teams de motoren en chassis. beschikbaar voor elk team. Zelf mogen ze er niet zo heel veel aan veranderen
Die auto's zijn een stuk veiliger geworden dan wat het ooit wasquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:24 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ja dat leek hem dood eng.
Of was dat nou Ricciardo die dat zei?
Jepquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ongeveer een derde van het seizoen is geloof ik oval.
Het enige dat echt aangepast mag worden zijn de dempers. Daar wordt wel tijd en geld in gestoken
Mag er ook graag naar kijkenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:42 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jep
"In het seizoen 2026 bestaat de kalender uit 17 races, verdeeld over 11 niet-ovale circuits en 6 ovale circuits."
Mooie sport, veel meer actie dan F1
En Nascar is 36 races, 1 stratencircuit, 3 roadcoarse, 32 ovalquote:
Hele andere wereld, maar ook leuk om naar te kijkenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:44 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
En Nascar is 36 races, 1 stratencircuit, 3 roadcoarse, 32 oval
Ik volg al zoveel andere dingen. MotoGP, Superbike, Isle of Man, F1, NLS, WEC. En straks weer it skûtsje silen... Heb bijna geen ruimte meer om meer dingen te volgen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hele andere wereld, maar ook leuk om naar te kijken
dan heeft Marciello zeker teveel slechte Italiaanse politiefilms gekeken. hij probeert die Z4 voor hem er gewoon af te beukenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:47 schreef Watmoetjenou het volgende:
Kan dat blauwe zwaailicht niet uit? Zet dan tenminste nog een sirene er bij aan.
Vijf rijen dik en iemand 10 centimeter voor en 10 cm achter je een auto met 280km per uur linksaf.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hele andere wereld, maar ook leuk om naar te kijken
Ik snap het gebruik er van sowieso niet echtquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:48 schreef Sabata het volgende:
[..]
dan heeft Marciello zeker teveel slechte Italiaanse politiefilms gekeken. hij probeert die Z4 voor hem er gewoon af te beuken
Ruimte voor makenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:48 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ik volg al zoveel andere dingen. MotoGP, Superbike, Isle of Man, F1, NLS, WEC. En straks weer it skûtsje silen... Heb bijna geen ruimte meer om meer dingen te volgen.
Knettergek eigenlijk, maar dat maakt het wel zo mooiquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Vijf rijen dik en iemand 10 centimeter voor en 10 cm achter je een auto met 280km per uur linksaf.
380 op Indianapolisquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:50 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Vijf rijen dik en iemand 10 centimeter voor en 10 cm achter je een auto met 280km per uur linksaf.
Daar ga ik wel vanuitquote:
ja. Die is nu aan de beurt en gaat zo aan de verplichting van 15 ronden voldoenquote:
op mobiel aanzetten dan kun je gewoon in slaap vallenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:57 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik begin een bietje moe te worden.Twijfel of ik de stream op de slaapkamer aanzet of op de bank blijf hangen...
Ik drink mijn biertje op en ga dan ook verder op de slaapkamer, tot ik in slaap valquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:57 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik begin een bietje moe te worden.Twijfel of ik de stream op de slaapkamer aanzet of op de bank blijf hangen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |