abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:02:31 #1
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220815033
Daar is ie dan... het livetopic voor de finale van het Eurovisie Songfestival 2026 *O* *G* *O*

Dé grote show met 25 landen en wel in deze volgorde:



SPOILER: Lijstje met de titels en artiesten van de landen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar kijk ik dit?
De show is op 16 mei vanaf 21:00 te zien op NPO1, BBC1, VRT1 (voor de middelmaat) of op YouTube voor als je geen tv hebt of geen zin hebt in het commentaar van Henry Schut en Jeroen Kijk in de Vegte.

Wie zijn de favorieten?
Voor de show was Finland de grote favoriet bij de bookies, gevolgd door Australië, Bulgarije en Griekenland.

Wat als Australië wint?
Dan wordt de show volgend jaar gewoon in Europa gehouden. In welk land is nog niet officieel bekend, maar Duitsland en Frankrijk lijken waarschijnlijk.

Wie zijn zo goed als kansloos?
Bij de bookies bungelen onderaan Duitsland, België en gastland Oostenrijk. Vorige keer dat Oostenrijk het organiseerde eindigden ze op 0 punten, dus ze hebben daar ervaring mee.

Goh, dus niet de Britten?
Nee, maar het scheelt heel weinig. Het nummer van de Britten is een tikje... apart, dus het zou zomaar kunnen dat zij alsnog laatste worden.

Wat zijn goede plaspauzes?
Er zijn langere pauzes na liedje 7 (Oekraïne), liedje 15 (Frankrijk) en liedje 22 (Italië). Tijdens die eerste pauze is een niet erg grappig filmpje te zien van 'professor Eurovision', in de tweede pauze gaan ze wauwelen over Junior Songfestival en in de derde is een terugblik op de afgelopen week. Kan je niet wachten tot de volgende pauze, dan kan je ook wel tijdens Duitsland (2e), Malta (10e) en Polen of Litouwen (18e en 19e).

Ik hoorde iets over wurgseks :@
Roemenië.

Ik hoorde ook iets over de Playboy :@
Finland. Die met de viool.

Wanneer komt eindelijk de uitslag?
Het begin van het uitdelen van de punten staat gepland om 00:02. De uitslag is niet klaar voor 00:50.

Is er ook een ietwat wazig schema waarin ik die tijden kan terugvinden?
Ja hoor.

Post gezellig mee, laat oorlogen erbuiten maar meld gerust wat je erbij drinkt of eet, dat je een lied stom vindt en verbaas je over de wonderlijke kledingkeuzes die er gemaakt worden. Veel plezier!
What can change the nature of a man?
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:02:38 #2
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220815036
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:01 schreef 3rr0r het volgende:
Metal FOK!kers, een illustratie

[ afbeelding ]
Beter dan al die AI slop van begin dit jaar _O_
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:02:39 #3
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220815038
Delta > Lavina (landslide)
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_220815039
VRT ik denk dat zijn water gebroken is
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 22:02:42 #5
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220815040
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:01 schreef Evenstar het volgende: [..] Is ook enige deel wat metal genoemd mag worden.
En dat klonk wel verdomd slecht zeg.
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:02:46 #6
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220815041
AWS toen uit Hongarije was tenminste wel een goed nummer inclusief grunt.

R.i.p. de zanger ;(
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:02:51 #7
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220815045
Youtube is denk ik sneller van NPO.nl
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220815052
Fipo
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:03:09 #9
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220815054
Oh ja, nu Nederland w/
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220815055
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:02 schreef Redefine het volgende:
AWS toen uit Hongarije was tenminste wel een goed nummer inclusief grunt.

R.i.p. de zanger ;(
Welk jaar?
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:03:19 #11
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220815058
NEDERLAND
What can change the nature of a man?
pi_220815059
VRT zanger van broke back mountain
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:03:22 #13
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220815060
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:02 schreef Gretzl het volgende:
Delta > Lavina (landslide)
Ik denk dat bijna iedereen het wint van Davina. Ondanks dat die geweldig kan zingen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220815062
Oh dat Malta slaapliedje
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:03:32 #15
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220815064
Dat jurkje mag ze de hele avond nog wel aanhouden :@
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 22:03:35 #16
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220815065
Hej niks tegen Ghost @Ama ! Ghost is episch!
pi_220815069
Joeperdepoep
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_220815071
De ‘grunt’ van Serviëis is niet bijzonder goed
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:03:44 #19
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220815072
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:03 schreef Salina het volgende:

[..]
Welk jaar?
2018
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220815076
Online stemmen is verplicht 10 landen kiezen?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220815080
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:03 schreef Evenstar het volgende:
Hej niks tegen Ghost @:Ama ! Ghost is episch!
Maar bizar dat ze als metal worden weggezet.
pi_220815081
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:03 schreef PzKpfw het volgende:
Dat jurkje mag ze de hele avond nog wel aanhouden :@
Als dat niet fappen wordt
pi_220815084
Malta lekker Roemeense influencers aan het ronselen om het nummer te promoten :')

Youtube views kopen :')

Vind het niet eens zo slecht
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_220815085
Joep, die naam doet het nooit goed bij wedstrijden
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:04:08 #25
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220815086
Ah ja dit slaapliedje.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:04:09 #26
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220815087
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:01 schreef OmniRocket het volgende:
Slechtste tot nu toe, wat een herres
Beter dan België dat vond ik echt 3x niks
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:04:09 #27
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220815088
Dit is pas een zeiklied
pi_220815089
Presentator lekker op van die Bristol schoenen man man :')
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 22:04:14 #29
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220815091
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:03 schreef Evenstar het volgende:
Hej niks tegen Ghost @:Ama ! Ghost is episch!
Maar dat is toch geen metal joh. Ik vind Ghost ook wel leuk hoor.
Your beauty never ever scared me.
pi_220815092
Oja dit matige nummer
pi_220815093
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:03 schreef Evenstar het volgende:
Hej niks tegen Ghost @:Ama ! Ghost is episch!
If you have ghost…
pi_220815094
oh ja michiel huisman
pi_220815095
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
Online stemmen is verplicht 10 landen kiezen?
Nee, maar je mag slechts 10x op hetzelfde land stemmen.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:04:27 #34
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220815096
:O
Same shit, different day
SC hopper present
  Manager PR/Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:04:29 #35
269689 crew  Viv
pi_220815097
Op de Zweedse tv zeiden ze net dat dit is alsof Laura Pausini een liefdesbaby heeft gekregen met de Village People. :D
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:04:29 #36
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_220815098
Prrr, jammer van het liedje.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:04:30 #37
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220815099
ohja met een melodielijntje uit "somewhere over the rainbow"
Fuck the EBU.
pi_220815102
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:04 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Beter dan België dat vond ik echt 3x niks
Dat kan maar jou mening telt niet
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:04:34 #39
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220815103
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:04 schreef Momo het volgende:
Dit is pas een zeiklied
Slaaplied vooral.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220815104
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:03 schreef Pisces29 het volgende:
Online stemmen is verplicht 10 landen kiezen?
Nee maximaal 10, bepaal je zelf
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 22:04:37 #41
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220815106
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:04 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Maar bizar dat ze als metal worden weggezet.
Sommige nummers zijn wel metal, sommige rock, veel pop ;)
pi_220815107
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:04 schreef Momo het volgende:
Dit is pas een zeiklied
Hoho, hij heeft heel veel views
De Sahara is zonder meer erg droog.
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 22:04:40 #43
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220815108
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:04 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Maar bizar dat ze als metal worden weggezet.
Dit ja.
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:04:40 #44
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_220815109
Halve Nederlander!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:04:41 #45
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220815110
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:04 schreef Poepz0r het volgende:
Presentator lekker op van die Bristol schoenen man man :')
Als het maar loopt.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:04:47 #46
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220815115
Ga janken man
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_220815121
Die outfit past er niet bij. Ze hadden hem in een net pak moeten steken.
pi_220815123
Malta trek ik ook slecht, voelt teveel gerepeteerd
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 22:05:07 #49
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220815124
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:04 schreef Meridiaan het volgende:

[..]
If you have ghost…
You have everythhiiiiing
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:05:13 #50
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220815125
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:04 schreef Mani89 het volgende:
Halve Nederlander!
Stukje Asensio
What can change the nature of a man?
pi_220815126
Dit is net Dion Cooper alleen dan met talent.
pi_220815127
Hello my friend. Borat god
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:05:17 #53
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220815128
Leuk lied
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220815129
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:04 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Sommige nummers zijn wel metal, sommige rock, veel pop ;)
Nee niks is metal tenzij een album heb gemist.

En kan er ook best van genieten hoor.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:05:23 #55
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220815131
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:04 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Dat kan maar jou mening telt niet
Jouw mening evenmin.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:05:24 #56
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220815132
Dit is voor mij denk ik wel het slechtste van de hele finale. En dat wel wat met een paar draken ertussen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 22:05:24 #57
39237 crew  H_T
2733
pi_220815133
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:04 schreef Momo het volgende:
Dit is pas een zeiklied
Eens
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_220815140
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:05:45 #59
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220815143
De zanger roept om te bella om te stemmen op Malta.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220815146
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:05 schreef Redefine het volgende:
Dit is voor mij denk ik wel het slechtste van de hele finale. En dat wel wat met een paar draken ertussen.
Malta heeft ook bepaald niet de gunfactor
De Sahara is zonder meer erg droog.
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:05:54 #61
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220815147
Where trouble melts like lemon drops
High above the chimney tops
Fuck the EBU.
pi_220815148
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:05 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Jouw mening evenmin.
Kijk eens dom ja ho maar
pi_220815151
Lijkt mij wel een vriendelijk man. Jammer dat hij een Nederlander heeft ingeschakeld.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:06:09 #64
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220815152
Toch zie ik dit wel hoog eindigen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:06:15 #65
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220815153
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:04 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Dat kan maar jou mening telt niet
Gelukkig niet
Same shit, different day
SC hopper present
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:06:18 #66
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220815154
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:56 schreef Coco het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat jij een beetje fan bent.
Jup, nu bijna 22 jaar :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 22:06:21 #67
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220815155
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:05 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Nee niks is metal tenzij een album heb gemist.

En kan er ook best van genieten hoor.
Ik vind Cirice toch wel onder metal vallen hoor
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:06:21 #68
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220815156
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220815159
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:06 schreef PzKpfw het volgende:
Toch zie ik dit wel hoog eindigen.
Dit verliest nog met 12-1 van Spanje
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_220815160
Tesla tesla
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:06:36 #71
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_220815161
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:05 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Kijk eens dom ja ho maar
Duifjes, lief doen!
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_220815162
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:06 schreef Makamba_ het volgende:
Lijkt mij wel een vriendelijk man. Jammer dat hij een Nederlander heeft ingeschakeld.
Een Belg was wel goed geweest?
pi_220815165
Nope.
pi_220815168
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:05 schreef Redefine het volgende:
De zanger roept om te bella om te stemmen op Malta.
Hij kan beter vragen te SMSa
pi_220815170
De emotie is fake. Het pakt me totaal niet.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:06:52 #76
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220815171
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:05 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Malta heeft ook bepaald niet de gunfactor
Die hebben zich deze keer de top tien van de bookies en streams in gekocht ja.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220815173
Ke bella joe don’t understandaa
  roze zaterdag 16 mei 2026 @ 22:07:01 #78
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220815174
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nope.
Your beauty never ever scared me.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:07:04 #79
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220815178
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:05 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Kijk eens dom ja ho maar
Toch eens voor de spiegel wegstappen dan.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 22:07:11 #80
39237 crew  H_T
2733
pi_220815180
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:06 schreef PzKpfw het volgende:
Toch zie ik dit wel hoog eindigen.
Ik niet :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_220815182
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:06 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Duifjes, lief doen!
Allemaal gebbetjes. Koning vd lach maat
pi_220815185
Wanneer had Malta voor het laatst een gunfactor? Moet 2013 zijn geweest of zo
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_220815186
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Een Belg was wel goed geweest?
Als die Belg een minder zeikerig nummer voor hem had geschreven, zeker!
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:07:51 #84
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220815192
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:07 schreef koffieleuk het volgende:
Wanneer had Malta voor het laatst een gunfactor? Moet 2013 zijn geweest of zo
Ah ja de sympathieke tandarts.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_220815198
Malta is zo’n cute eiland. Maar dit liedje, nee.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220815200
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:07 schreef koffieleuk het volgende:
Wanneer had Malta voor het laatst een gunfactor? Moet 2013 zijn geweest of zo
Elk jaar. Lage belastingen genot
pi_220815201
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:07 schreef koffieleuk het volgende:
Wanneer had Malta voor het laatst een gunfactor? Moet 2013 zijn geweest of zo
Miriana ook niet?
pi_220815203
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:07 schreef Redefine het volgende:

[..]
Ah ja de sympathieke tandarts.
Dr Alban?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220815205
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:07 schreef koffieleuk het volgende:
Wanneer had Malta voor het laatst een gunfactor? Moet 2013 zijn geweest of zo
Toen ze zich better in hun sweater voelden ook wel.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  PR en moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 22:08:21 #90
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_220815207
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:07 schreef koffieleuk het volgende:
Wanneer had Malta voor het laatst een gunfactor? Moet 2013 zijn geweest of zo
2014 nog met Firelight "Coming Home" :Y
Fuck the EBU.
pi_220815208
Duncan in het zuur
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 22:08:23 #92
39237 crew  H_T
2733
pi_220815209
Ach, weer eens een deelnemer op blote voeten
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_220815211
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:07 schreef koffieleuk het volgende:
Wanneer had Malta voor het laatst een gunfactor? Moet 2013 zijn geweest of zo
Die zingende dokter met z’n zussen ja.
pi_220815212
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:08 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dr Alban?
Heppie luis?
De Sahara is zonder meer erg droog.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:08:38 #95
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220815213
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
Malta is zo’n cute eiland. Maar dit liedje, nee.
Mooie bestemmingen in Europa en het ESF gaat moeizaam samen. Montenegro bijvoorbeeld...
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 16 mei 2026 @ 22:08:38 #96
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220815214
Deze vind ik dus echt verschrikkelijk
pi_220815215
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:08 schreef Moira het volgende:

[..]
2014 nog met Fireligh "Coming Home" :Y
Serving cunt genot
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 mei 2026 @ 22:08:43 #98
39237 crew  H_T
2733
pi_220815217
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:07 schreef koffieleuk het volgende:
Wanneer had Malta voor het laatst een gunfactor? Moet 2013 zijn geweest of zo
Dat 'This is the night' met die voetbewegingen vond ik nog wel leuk
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_220815219
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:08 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Toen ze zich better in hun sweater voelden ook wel.
Ook wel idd maar toen maakte het geen verschil
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:08:51 #100
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220815220
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:08 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dr Alban?
Gianluca Bezzina
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 16 mei 2026 @ 22:08:52 #101
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_220815221
Hierna Bulgarijegod
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')