Naast dit is Ghost zelfs death metalquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:00 schreef ijs_beer het volgende:
Het jaarlijkste metal-nummer. De helft haat het, de helft vind het tof.
Best stuk is op het eind imoquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:00 schreef Evenstar het volgende:
Ik ben een metalhead maar ik vind dit weinig aan.
Eh nee, voor mij is het geen van beiden.En dat ondanks het genre.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:00 schreef ijs_beer het volgende:
Het jaarlijkste metal-nummer. De helft haat het, de helft vind het tof.
Dat zou Roemenië moeten zijn.quote:
Is dit echt metal.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:00 schreef Evenstar het volgende:
Metal is beter gedaan op het ESFquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:00 schreef ijs_beer het volgende:
Het jaarlijkste metal(ish)-nummer. De helft haat het, de helft vind het tof.
Hah! Ik was je voor.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Is dit echt metal.Net zo metal als Ghost zeker.
De Roemeense inzending komt dichter bij metal dan ditquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:00 schreef ijs_beer het volgende:
Het jaarlijkste metal(ish)-nummer. De helft haat het, de helft vind het tof.
Dit is dan ook wel kabbelmetal.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:00 schreef Evenstar het volgende:
Roemenië godinquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De Roemeense inzending komt dichter bij metal dan dit
En het komt niet eens in de buurt van metal zeg maarquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:00 schreef Evenstar het volgende:
Aluminiumfolie?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |