Ik denk dat ik die vandaag sowieso wel voorbij zie komen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:56 schreef PzKpfw het volgende:
We zouden zomaar eens naar de winnaar kunnen kijken.
Correct poesquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:56 schreef Moira het volgende:
Maar dit hele nummer is verder toch gewoon nietszeggend ofwa?
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Roemenië is ook stikkend goed
13 in een dozijn ding.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:56 schreef Moira het volgende:
Maar het is wel verrassend lekker dat iemand het echt goed doet.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:56 schreef Moira het volgende:
Voor mij Predictable. Anders Innocent Eyes.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:56 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mijn #1 Delta fave is Lost WIthout You
Bekijk deze YouTube-video
Ken beide ook al niet. Delta is kennelijk aan mij voorbij gegaan.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:56 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mijn #1 Delta fave is Lost WIthout You
Bekijk deze YouTube-video
Ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:56 schreef Moira het volgende:
Dat zijn al die nummers toch?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:56 schreef Moira het volgende:
By far, zang goed en een geweldige show.quote:
Ken Delta ook niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:57 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ken beide ook al niet. Delta is kennelijk aan mij voorbij gegaan.
Binnenkort ein-de-lijk voor het eerst in een Nederlandse concertzaal te bewonderen!!quote:
Vooral de vocalen, en de grote naam, en gedateerd, en radiovriendelijk, en Engelstalig, en Australiëquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:56 schreef Redefine het volgende:
Verschil bij deze t.o.v. de andere powerballads die in het jury pulletje vallen is dat deze ook nog wel blijft hangen. Het is zeker geen heel boeiend nummer en zou daarom zonde zijn als het zou winnen, maar zal wel beter scoren dan voorgaande winnaars.
Israel was vocaal minstens net zo goed en dat nummer blijft me meer bij dan dezequote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar het is wel verrassend lekker dat iemand het echt goed doet.
Ook allebei bangersquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor mij Predictable. Anders Innocent Eyes.
Wel echt een gepolijst product ja.Daarom is het eigenlijk ook juist niet leuk.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vooral de vocalen, en de grote naam, en gedateerd, en radiovriendelijk, en Engelstalig, en Australië
Ja, dat kwam niet helemaal uit de verf toen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:57 schreef koffieleuk het volgende:
Kijk La Zarra, zo doe je een nummer met een pilaar
Grote naamquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vooral de vocalen, en de grote naam, en gedateerd, en radiovriendelijk, en Engelstalig, en Australië
Was ook goed ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:58 schreef Moira het volgende:
[..]
Israel was vocaal minstens net zo goed en dat nummer blijft me meer bij dan deze
Ik hoop op Roemenië maar denk dat de jury het echt links gaat laten liggenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:58 schreef SamCooke het volgende:
Minimaal top 5, misschien wel 3e (maar ISR)? Verwacht dat Roemenië en Finland de top 2 uitmaken.
Zijn maar 5 letters inderdaad.quote:
Buiten Nederland wel. En sowieso in het eigen land.quote:
Ik was nog bij het begin. Maar dit is wel hele softe metal dan.quote:
Met zo'n nummer is choken en daardoor de winst laten glippen wel gegarandeerd.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik hoop op Roemenië maar denk dat de jury het echt links gaat laten liggen
Nee joh 9 miljoen albums. Olivia Newton John, Kylie Minogue en Guy Sebastian dat zijn de grotequote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Buiten Nederland wel. En sowieso in het eigen land.
Nou dit is het niet dit jaar voor mij.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:00 schreef ijs_beer het volgende:
Het jaarlijkste metal-nummer. De helft haat het, de helft vind het tof.
Naast dit is Ghost zelfs death metalquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:00 schreef ijs_beer het volgende:
Best stuk is op het eind imoquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:00 schreef Evenstar het volgende:
Ik ben een metalhead maar ik vind dit weinig aan.
Eh nee, voor mij is het geen van beiden.En dat ondanks het genre.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:00 schreef ijs_beer het volgende:
Dat zou Roemenië moeten zijn.quote:
Is dit echt metal.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:00 schreef Evenstar het volgende:
Metal is beter gedaan op het ESFquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:00 schreef ijs_beer het volgende:
Het jaarlijkste metal(ish)-nummer. De helft haat het, de helft vind het tof.
Hah! Ik was je voor.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Is dit echt metal.Net zo metal als Ghost zeker.
De Roemeense inzending komt dichter bij metal dan ditquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:00 schreef ijs_beer het volgende:
Het jaarlijkste metal(ish)-nummer. De helft haat het, de helft vind het tof.
Dit is dan ook wel kabbelmetal.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:00 schreef Evenstar het volgende:
Roemenië godinquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De Roemeense inzending komt dichter bij metal dan dit
En het komt niet eens in de buurt van metal zeg maarquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:00 schreef Evenstar het volgende:
Aluminiumfolie?quote:
quote:
Aluminiumquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Is dit echt metal.Net zo metal als Ghost zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |