Ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:56 schreef Moira het volgende:
Maar dit hele nummer is verder toch gewoon nietszeggend ofwa?
Dat zijn al die nummers toch?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:56 schreef Moira het volgende:
Maar dit hele nummer is verder toch gewoon nietszeggend ofwa?
By far, zang goed en een geweldige show.quote:
Ken Delta ook niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:57 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ken beide ook al niet. Delta is kennelijk aan mij voorbij gegaan.
Binnenkort ein-de-lijk voor het eerst in een Nederlandse concertzaal te bewonderen!!quote:
Vooral de vocalen, en de grote naam, en gedateerd, en radiovriendelijk, en Engelstalig, en Australiëquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:56 schreef Redefine het volgende:
Verschil bij deze t.o.v. de andere powerballads die in het jury pulletje vallen is dat deze ook nog wel blijft hangen. Het is zeker geen heel boeiend nummer en zou daarom zonde zijn als het zou winnen, maar zal wel beter scoren dan voorgaande winnaars.
Israel was vocaal minstens net zo goed en dat nummer blijft me meer bij dan dezequote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar het is wel verrassend lekker dat iemand het echt goed doet.
Ook allebei bangersquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Voor mij Predictable. Anders Innocent Eyes.
Wel echt een gepolijst product ja.Daarom is het eigenlijk ook juist niet leuk.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vooral de vocalen, en de grote naam, en gedateerd, en radiovriendelijk, en Engelstalig, en Australië
Ja, dat kwam niet helemaal uit de verf toen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:57 schreef koffieleuk het volgende:
Kijk La Zarra, zo doe je een nummer met een pilaar
Grote naamquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vooral de vocalen, en de grote naam, en gedateerd, en radiovriendelijk, en Engelstalig, en Australië
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |