Die hebben zich deze keer de top tien van de bookies en streams in gekocht ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Malta heeft ook bepaald niet de gunfactor
Toch eens voor de spiegel wegstappen dan.quote:
Ik nietquote:
Ah ja de sympathieke tandarts.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:07 schreef koffieleuk het volgende:
Wanneer had Malta voor het laatst een gunfactor? Moet 2013 zijn geweest of zo
Elk jaar. Lage belastingen genotquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:07 schreef koffieleuk het volgende:
Wanneer had Malta voor het laatst een gunfactor? Moet 2013 zijn geweest of zo
Miriana ook niet?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:07 schreef koffieleuk het volgende:
Wanneer had Malta voor het laatst een gunfactor? Moet 2013 zijn geweest of zo
Dr Alban?quote:
Toen ze zich better in hun sweater voelden ook wel.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:07 schreef koffieleuk het volgende:
Wanneer had Malta voor het laatst een gunfactor? Moet 2013 zijn geweest of zo
2014 nog met Firelight "Coming Home"quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:07 schreef koffieleuk het volgende:
Wanneer had Malta voor het laatst een gunfactor? Moet 2013 zijn geweest of zo
Die zingende dokter met z’n zussen ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:07 schreef koffieleuk het volgende:
Wanneer had Malta voor het laatst een gunfactor? Moet 2013 zijn geweest of zo
Mooie bestemmingen in Europa en het ESF gaat moeizaam samen. Montenegro bijvoorbeeld...quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
Malta is zo’n cute eiland. Maar dit liedje, nee.
Dat 'This is the night' met die voetbewegingen vond ik nog wel leukquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:07 schreef koffieleuk het volgende:
Wanneer had Malta voor het laatst een gunfactor? Moet 2013 zijn geweest of zo
Ook wel idd maar toen maakte het geen verschilquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toen ze zich better in hun sweater voelden ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |