abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220686674
Een mooie plaats voor Kree, een user met een goed hart maar een beetje hardleers.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  VIVA donderdag 30 april 2026 @ 22:56:42 #2
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_220686684
Had hij niet al 36 topics in onz? Verder welkom Kree...
What lies behind makes no sense in my mind
pi_220686685
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220686686
Wordt die hier begraven? :?
-XOXO-
pi_220686689
Dubbel
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220686695
Ik las Kees
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  VIVA donderdag 30 april 2026 @ 22:58:09 #7
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_220686701
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 22:57 schreef Mikeytt het volgende:
Ik las Kees
Dat las je goed in dit geval
What lies behind makes no sense in my mind
pi_220686725
Wie?
  Forum Admin donderdag 30 april 2026 @ 23:02:52 #9
35723 crew  GGMM
pi_220686728
Hallo kree :) Hopelijk heb je een fijne dag
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_220686730
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:02 schreef Hiddendoe het volgende:
Wie?
_O-
pi_220686761
oke naar aanleiding van beetje drama in andere topics dus, en ben blij dat Lenny dit voorstelde want wellicht klan ik hier dan wat kletsen.

Let wel het is geen onzin dus want nog steeds in R&P.
maar zoals jullie mss weten heb ik best wel wat struggles meegemaakt en dingen in de laatste jaren.

En mss is het goed om het daar eens over te hebben?

Ik weet soms pas ik dan weer niet goed in stoppen met alcohol topics, maar heb er hoop van geleerd in jaren en met hulp, dat is mss beetje doel dan van dit topic.

en of mss kan iemand er wat aan hebben? want neem van mij aan je komt tegen problemen zeker in ggz hulp ofzo.

maar verder open topic (over mij mss wel :o ) open voor vragen iig van jullie nu, zeg maar?
Do what you love, love what you do!
pi_220686773
en anders vertel ik wel nog wat even, maar wil het even de kans geven om dit weer te laten landen enzo bij iedereen.

Schroom niet he om gewoon te vragen hier? ik voel me niet zo snel beledigd, zolang het maar eerlijk en beschaafd is.
  Moderator donderdag 30 april 2026 @ 23:12:01 #13
38824 crew  Droopie
pi_220686786
Ja ik heb wel een serieuze vraag.

De helft van de mensen in R&P heeft een bijzondere achtergrond, met mentale problematiek en die problematiek uit zich soms in apart gedrag.

Wat is de problematiek, stoornis of karaktereigenschap bij jou dat je altijd het laatste woord wilt hebben en/ of gewoon meerdere mensen negeert als ze zeggen dat je moet stoppen met iets.

Is dat eigenwijs, autisme, een nare karaktereigenschap of een ziekte waar wij niets van af weten.

Vroeger noemden we dat oost-indisch doof, maar ik vraag het me oprecht af waar dat gedrag vandaan komt.
Hell To The Liars
  Moderator donderdag 30 april 2026 @ 23:12:24 #14
441859 crew  Lenny77
pi_220686790
Laat je hier maar helemaal gaan ^O^
pi_220686804
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:12 schreef Droopie het volgende:
Ja ik heb wel een serieuze vraag.

De helft van de mensen in R&P heeft een bijzondere achtergrond, met mentale problematiek en die problematiek uit zich soms in apart gedrag.

Wat is de problematiek, stoornis of karaktereigenschap bij jou dat je altijd het laatste woord wilt hebben en/ of gewoon meerdere mensen negeert als ze zeggen dat je moet stoppen met iets.

Is dat eigenwijs, autisme, een nare karaktereigenschap of een ziekte waar wij niets van af weten.

Vroeger noemden we dat oost-indisch doof, maar ik vraag het me oprecht af waar dat gedrag vandaan komt.
weet ik toch, nouja mss kunnen we het hier mss meer in algemene zin hebben ipv alleen alcohol.

en goed dat is wss waarom Lenny dacht doen we heel ander topic. (oke hoofdletters hoeven dan niet weer zo van mij)

Maar goed ik wil ook niet dat dit topic o er mij gaat? maar mss meer van hoe het ging over mij. En denk er zijn nog veel meer idee over.
  donderdag 30 april 2026 @ 23:14:34 #16
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220686808
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:12 schreef Lenny77 het volgende:
Uhhmm.. :{
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220686810
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:14 schreef kree het volgende:
Maar goed ik wil ook niet dat dit topic o er mij gaat? maar mss meer van hoe het ging over mij.
Diep.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220686814
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Uhhmm.. :{
ik val veel meer mee als wat je eigenblijk denkt soms. echt. bedoel het allemaal niet zo verkeerd, breng het alleen verkeerd. en daar heb ik last van mijn hele leven al. LOL
  Moderator donderdag 30 april 2026 @ 23:16:01 #19
38824 crew  Droopie
pi_220686816
quote:

[..]
weet ik toch, nouja mss kunnen we het hier mss meer in algemene zin hebben ipv alleen alcohol.

en goed dat is wss waarom Lenny dacht doen we heel ander topic. (oke hoofdletters hoeven dan niet weer zo van mij)

Maar goed ik wil ook niet dat dit topic o er mij gaat? maar mss meer van hoe het ging over mij. En denk er zijn nog veel meer idee over.
Het is toch jouw topic en we mochten toch vragen?

En mijn vraag is een algemene vraag :)

"Bomen zeggen niets, tenzij je je richt tot de wortels."

Maar prima, als je niet wil antwoorden ook goed, het is jouw topic.
Hell To The Liars
pi_220686817
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:12 schreef Lenny77 het volgende:
*begint enthousiast te helikopteren*
  Moderator donderdag 30 april 2026 @ 23:16:50 #21
441859 crew  Lenny77
pi_220686821
quote:

[..]

De hoofdletters zijn niet slecht bedoeld, ik wou een opvallend topic hebben zodat je je weg zou vinden :)
pi_220686823
@Lenny77 je CAPSLOCK blijft hangen :{w
  Moderator donderdag 30 april 2026 @ 23:17:51 #23
441859 crew  Lenny77
pi_220686827
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:17 schreef r_one het volgende:
@:Lenny77 je CAPSLOCK blijft hangen :{w
Neuh
pi_220686829
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:15 schreef kree het volgende:

[..]
ik val veel meer mee als wat je eigenblijk denkt soms. echt. bedoel het allemaal niet zo verkeerd, breng het alleen verkeerd. en daar heb ik last van mijn hele leven al. LOL
Mensen weten ook wel dat je het niet vervelend bedoelt, maar dan kan het nog wél steeds vervelend zijn hč.
pi_220686832
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:16 schreef Droopie het volgende:

[..]
Het is toch jouw topic en we mochten toch vragen?

En mijn vraag is een algemene vraag :)

"Bomen zeggen niets, tenzij je je richt tot de wortels."

Maar prima, als je niet wil antwoorden ook goed, het is jouw topic.
cryptisch wel dat weer he, ik zou willen het iets meer to the point zou handig zijn?

Dus wat je vraagt enzo klopt wel? tuurlijk is dit niet oppervlakkig waarom ik struggles heb soms? het komt van veel dieper idd? neem aan dat je dat bedoelt trouwens.

Maar oke in dit topic, wees vooral duidelijk? daar heb ik meer aan als dat ik moet gaan denken over hoe en wart iemand weer wat bedoelt.
  Moderator donderdag 30 april 2026 @ 23:19:43 #26
441859 crew  Lenny77
pi_220686838
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:18 schreef kree het volgende:

[..]
cryptisch wel dat weer he, ik zou willen het iets meer to the point zou handig zijn?

Dus wat je vraagt enzo klopt wel? tuurlijk is dit niet oppervlakkig waarom ik struggles heb soms? het komt van veel dieper idd? neem aan dat je dat bedoelt trouwens.

Maar oke in dit topic, wees vooral duidelijk? daar heb ik meer aan als dat ik moet gaan denken over hoe en wart iemand weer wat bedoelt.
Zijn vraag is: waarom blijf je doorposten na dat iemand je heeft gevraagd te stoppen?
pi_220686847
quote:
7s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:18 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Mensen weten ook wel dat je het niet vervelend bedoelt, maar dan kan het nog wél steeds vervelend zijn hč.
ik snapte dat en daarom ook gezegd van is niet handig. maarja oke nu hier bedoel het eerlijk en vooral zonder aanvallend en van wat iedereen beter kan doen enzo, ik zie dit topic voor tips aan mij en aan anderen even.
  donderdag 30 april 2026 @ 23:20:48 #28
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220686848
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:15 schreef kree het volgende:

[..]
Het is niet dat je 'het verkeerd brengt'. Het is dat je een plaat voor je hoofd hebt die zo dik is als de Chinese muur. Én je niet van ophouden weet. Én regelmatig totaal niet te volgen bent.

Verder geloof ik best dat je een goede en aardige jongen bent, maar bovenstaande is tamelijk irritant ;)
pi_220686852
Waarom? gebruik? je?

in? elke? zin? 23? vraagtekens?

zelfs? in? zinnen? waar? dat? niet? eens? hoeft??
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220686857
Als je nuchter bent en je eigen reacties terugleest die je in een staat van dronkenschap hebt gepost, zie je dan zelf ook dat ze nogal onleesbaar zijn?
pi_220686865
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:19 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Zijn vraag is: waarom blijf je doorposten na dat iemand je heeft gevraagd te stoppen?
Ik ben hier ook wel benieuwd naar eerlijk gezegd @kree

Vooral als heel veel mensen dat al hebben gezegd, inclusief moderators, etc.
pi_220686880
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Het is niet dat je 'het verkeerd brengt'. Het is dat je een plaat voor je hoofd hebt die zo dik is als de Chinese muur. Én je niet van ophouden weet. Én regelmatig totaal niet te volgen bent.

Verder geloof ik best dat je een goede en aardige jongen bent, maar bovenstaande is tamelijk irritant ;)
dat weet ik toch en mss iets waar ik aan moet werken, maar neemt niet weg dat ik alles wel oprecht bedoel.
pi_220686900
quote:
5s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:21 schreef Modus het volgende:
Waarom? gebruik? je?

in? elke? zin? 23? vraagtekens?

zelfs? in? zinnen? waar? dat? niet? eens? hoeft??
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vraag dat aan me leraressen en leraren van de basisschool? geen idee mss omdat ik wel beetje twijfel aan wat ook zeg soms als ik jullie meningen hoor soms..

naja laten we het hier eerlijk houden dan en oprecht zeggen naar elkaar ipv druk te maken over hoe iedereen zichzelf hier wil profileren.

Ik heb struggeles en proplemen nl nog steeds.
  donderdag 30 april 2026 @ 23:31:46 #34
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220686901
quote:
84s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:28 schreef kree het volgende:

[..]
dat weet ik toch en mss iets waar ik aan moet werken, maar neemt niet weg dat ik alles wel oprecht bedoel.
Lijkt me een heel goed idee als je daar aan gaat werken ^O^
pi_220686946
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Lijkt me een heel goed idee als je daar aan gaat werken ^O^
ik werk er al jaren aan, alleen soms is niet alles zo makkelijk.

ik ben nooit meer helemaal terug gegaan naar niks meer drinken he (om mss stress of wat gevoelens weg te drukken). maar het dus nooit meer geweest als hiervoor en dat ik dacht, van fuck alles maar gewoon en drink me naar de klote?

het is zover gegaan dat ik zelfmoord gedachtes had zelfs. maarja te laf om die uit te voeren, maar zover kan het gaan als je n iet zoveel hoop ziet in de toekomst.
pi_220686959
@kree Het gaat gewoon weer fout met je Ik zie echt heel veel red flags.

Als je s avonds gezopen hebt ben je echt s'morgens echt niet nuchter.

Als jij met je werkbus tegen een muur of boom of geparkeerde auto aan rijdt Tsja.

Maar er zijn ook scholen s'morgens en kinderen die op straat lopen. en het risico dat jij er een raakt rijd lijkt mij erg aanwezig. Ik moet er niet aan denken als jij met je kater iemand aaanrijdt en volgens mij is dat risico nu echt heel erg groot.

(Helaas) (Helaas)
  donderdag 30 april 2026 @ 23:47:40 #37
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220686961
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:43 schreef kree het volgende:

[..]
ik werk er al jaren aan, alleen soms is niet alles zo makkelijk.

ik ben nooit meer helemaal terug gegaan naar niks meer drinken he (om mss stress of wat gevoelens weg te drukken). maar het dus nooit meer geweest als hiervoor en dat ik dacht, van fuck alles maar gewoon en drink me naar de klote?

het is zover gegaan dat ik zelfmoord gedachtes had zelfs. maarja te laf om die uit te voeren, maar zover kan het gaan als je n iet zoveel hoop ziet in de toekomst.
Owh, maar ik had het op zich niet over het drinken en je worsteling daarmee. Al zal dat zeker erg moeilijk en zwaar zijn.

Of zijn 'bord voor de kop' en 'doordrammen' signalen dat je gedronken hebt?
pi_220686967
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:46 schreef Iceage het volgende:
@:Kree Het gaat gewoon weer fout met je Ik zie echt heel veel red flags.

Als je s avonds gezopen hebt ben je echt s'morgens echt niet nuchter.

Als jij met je werkbus tegen een muur of boom of geparkeerde auto aan rijdt Tsja.

Maar er zijn ook scholen s'morgens en kinderen die op straat lopen. en het risico dat jij er een raakt rijd lijkt mij erg aanwezig. Ik moet er niet aan denken als jij met je kater iemand aaanrijdt en volgens mij is dat risico nu echt heel erg groot.

(Helaas) (Helaas)
ja maar jullie oordelen me te vaak dronken in ook als ik dat niet ben. Ik weet heb er wel eens twijfel gevallen mee van dat ik denk mss.... maar het valt veel meer mee als jullie denken toch wel.
pi_220686977
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Owh, maar ik had het op zich niet over het drinken en je worsteling daarmee. Al zal dat zeker erg moeilijk en zwaar zijn.

Of zijn 'bord voor de kop' en 'doordrammen' signalen dat je gedronken hebt?
weet ik wel shis. maar het gaat ook heel snel al over vooroordeel, als ik typefout maak of iets niet logisch zeg?

het is niet anders wat ik altijd al deed nl, tis niet door drank, ben gewoon on logisch over het algemeen. leerpunt is dat voor mij. haha al jaren.
pi_220686981
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:49 schreef kree het volgende:

[..]
ja maar jullie oordelen me te vaak dronken in ook als ik dat niet ben. Ik weet heb er wel eens twijfel gevallen mee van dat ik denk mss.... maar het valt veel meer mee als jullie denken toch wel.
Wees nou eerlijk. Het valt niet mee. Kijk eens in de spiegel met bier achter je kiezen.

Ik ga plat was een lange dag.
Welterusten.
pi_220686986
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:52 schreef Iceage het volgende:

[..]
Wees nou eerlijk. Het valt niet mee. Kijk eens in de spiegel met bier achter je kiezen.
nou wat wil je nu eigenlijk weten>? dat ik nog wel eens wat drink. of dat ik niet meer eerlijk ben als als ik reageer hier?
pi_220686988
quote:

[..]
Vorige week of 2 weken terug, ook op donderdagavond.
Toen had je er ongetwijfeld ook wat op, alles leek daar op. Vrjdag 02:30u was je nog aan het posten, en je had al eerder op de avond al gemeld dat je de volgende dag moest werken.

Dus ehhh...
pi_220686996
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:54 schreef Modus het volgende:

[..]
Vorige week of 2 weken terug, ook op donderdagavond.
Toen had je er ongetwijfeld ook wat op, alles leek daar op. Vrjdag 02:30u was je nog aan het posten, en je had al eerder op de avond al gemeld dat je de volgende dag moest werken.

Dus ehhh...
dus euh had niet meer gedronken vanaf 10 uur die avond, oke je kunt nog in twijfel trekken hoever was dat oke?

ik denk op randje wel toen, maarre hoe denken Julie nu dan na alle drama dat ik mijn rijbewijs in twijfel ga trekken?

duurde 8 jaar of langer? he.
  donderdag 30 april 2026 @ 23:57:48 #44
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220686998
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:51 schreef kree het volgende:

[..]
weet ik wel shis. maar het gaat ook heel snel al over vooroordeel, als ik typefout maak of iets niet logisch zeg?

het is niet anders wat ik altijd al deed nl, tis niet door drank, ben gewoon on logisch over het algemeen. leerpunt is dat voor mij. haha al jaren.
Ah, ok. Niet alles is door de drank.

Maar we hadden het specifiek over bijboorbeeld het bord voor de kop en doordrammen. Waarom doe je dat dan?Omdat je denkt dat jij tóch gelijk hebt m.b.t. een bepaald onderwerp of idee? Of iets anders?
pi_220687002
ik denk dus soms ben ik wel serieus en zeg ik wat en over hoe ik over dingen denk en trekken jullie het in twijfel door voordeel. en dat ben ik geen fan van.

Naja mss mag ik het jou hier wel zeggen gewoon. want topic van. kree.
pi_220687003
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:57 schreef kree het volgende:

[..]
dus euh had niet meer gedronken vanaf 10 uur die avond, oke je kunt nog in twijfel trekken hoever was dat oke?

ik denk op randje wel toen, maarre hoe denken Julie nu dan na alle drama dat ik mijn rijbewijs in twijfel ga trekken?

duurde 8 jaar of langer? he.
Maar dan slaap je 5-6 uurtjes ofzo? Dat lijkt je wel voldoende?
pi_220687016
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:58 schreef Modus het volgende:

[..]
Maar dan slaap je 5-6 uurtjes ofzo? Dat lijkt je wel voldoende?
jullie lezen de uitzonderingen dat ik het te laat maak, als je over het algemeen kijkt en waar ik niet reageer nergens trouwens dan valt het allemaal wel mee?

wat ik zeg jullie lezen wanneer ik er ben en nemen ervan aan dat ik dat elke dag doe, maar zo is het helemaal niet?
pi_220687024
tis goed mss dit topic en kan ik zeggen hoe en wat en jullie ook, ipv maar denken over denken meningen die er gezet worden :)
pi_220687028
beetje voel me soms alleen maar was al ander topic over, niet deze daarover trouwens.

Laten we deze praktisch houden vooral en wat helpt ?
pi_220687033
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 00:01 schreef kree het volgende:

[..]
jullie lezen de uitzonderingen dat ik het te laat maak, als je over het algemeen kijkt en waar ik niet reageer nergens trouwens dan valt het allemaal wel mee?

wat ik zeg jullie lezen wanneer ik er ben en nemen ervan aan dat ik dat elke dag doe, maar zo is het helemaal niet?
Elke week zo'n uitzondering is nog teveel hoor. En als je zelf al zegt 'was ms op het randje' dan was het er ws overheen. Alcoholisten zijn niet zo goed in dat over zichzelf kunnen beoordelen.

Maar wees eens heel eerlijk

hoeveel avonden per week drink je, maakt niet uit veel of weinig, gewoon hoeveel avonden
pi_220687034
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 00:05 schreef kree het volgende:
beetje voel me soms alleen maar was al ander topic over, niet deze daarover trouwens.

Helpt waarmee?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 1 mei 2026 @ 00:09:03 #52
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220687040
quote:

Dit topic is gewoon jouw topic. Dat mag gaan over wat jij wil. Waar jij zin in hebt het op dat moment over te hebben. Zo begrijp ik het in ieder geval. Geen verboden onderwerp(en) en ook geen specifiek onderwerp waar je het alleen over mag hebben. Jij bepaalt :)
  vrijdag 1 mei 2026 @ 00:09:11 #53
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220687042
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 00:04 schreef kree het volgende:
tis goed mss dit topic en kan ik zeggen hoe en wat en jullie ook, ipv maar denken over denken meningen die er gezet worden :)
Misschien is het ook handig als je een post maakt. Je deze nog een keer naloopt. Het is af en toe echt heel onduidelijk wat je nou precies bedoeld en daar komt ook veel verwarring van
  vrijdag 1 mei 2026 @ 00:29:32 #54
6941 APK
Factual, I think.
pi_220687095
Even een opmerking als lezer, ik post wat minder tegenwoordig:

Het lijkt mij wel fijn voor de mensen die serieus willen reageren als je eerst zelf nog even jouw eigen reply terugleest voor je op 'Invoeren' klikt.
Het grootste deel van jouw posts doen mij denken dat ik een hersenbeschadiging heb opgelopen. Het klopt niet wat ik lees (ik lees het vaak meerdere keren zonder dat het duidelijker wordt) en ik kan mij daarna niet voorstellen dat iemand dusdanig onverschillig is over hetgeen hij post dat hij zonder verder nadenken op 'invoeren' klikt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 1 mei 2026 @ 00:30:07 #55
6941 APK
Factual, I think.
pi_220687096
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 00:09 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Misschien is het ook handig als je een post maakt. Je deze nog een keer naloopt. Het is af en toe echt heel onduidelijk wat je nou precies bedoeld en daar komt ook veel verwarring van
Ah, wat hij dus ook zegt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_220687120
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 00:07 schreef Modus het volgende:

[..]
Elke week zo'n uitzondering is nog teveel hoor. En als je zelf al zegt 'was ms op het randje' dan was het er ws overheen. Alcoholisten zijn niet zo goed in dat over zichzelf kunnen beoordelen.

Maar wees eens heel eerlijk

hoeveel avonden per week drink je, maakt niet uit veel of weinig, gewoon hoeveel avonden
2 mss?
pi_220687122
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 00:07 schreef Soury het volgende:

[..]
Helpt waarmee?
het helpt om niet alles zwart wit te zien wss?

ik heb er meningen over hoe ene at enzp natuurlijk, maar vond dat te ver gaan om maar dat te zeggen in nooit meer wat drinken?

ok heb er andere mening over. zelfs na alles wat ik had>
pi_220687128
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 00:29 schreef APK het volgende:
Even een opmerking als lezer, ik post wat minder tegenwoordig:

Het lijkt mij wel fijn voor de mensen die serieus willen reageren als je eerst zelf nog even jouw eigen reply terugleest voor je op 'Invoeren' klikt.
Het grootste deel van jouw posts doen mij denken dat ik een hersenbeschadiging heb opgelopen. Het klopt niet wat ik lees (ik lees het vaak meerdere keren zonder dat het duidelijker wordt) en ik kan mij daarna niet voorstellen dat iemand dusdanig onverschillig is over hetgeen hij post dat hij zonder verder nadenken op 'invoeren' klikt.
snap en is niet interesseert me niet dus, want juist dat wel, ik probeer dat uit te leggen maar door mods kom ik er wel slecht uit soms, nu heeft Leny het mss wat meer anders gemaakt, maar de helft wat ik zei is er niet eens eer en wat ik zie dus/

maar hier verder en hoop hier dan wel.
pi_220687131
mss is dit topic dan meer voor mensen die nog twijfelen over alcohol en wat dan niet, dat nog zelfs

maar het gaat om meer en dat leg ik jullie allemaal later wel uit nog ook en hoe ik erover denk.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 00:49:42 #60
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220687136
Ik wacht al maanden op het moment dat kree eens gaat uitleggen wat hij ons zonodig uit wil leggen, want het komt daar dus nooit van.

Ga er eens een keertje goed voor zitten kree, als je uitgeslapen en nuchter bent. Lees je uitleg nog even kritisch na voordat je hem post.

Kan niet wachten.
The love you take is equal to the love you make.
pi_220687156
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 00:40 schreef kree het volgende:

[..]
het helpt om niet alles zwart wit te zien wss?

ik heb er meningen over hoe ene at enzp natuurlijk, maar vond dat te ver gaan om maar dat te zeggen in nooit meer wat drinken?

ok heb er andere mening over. zelfs na alles wat ik had>
Ik bedoel hoe kan het jou helpen omdat jij dit zegt:
quote:

Dus wat is in jou ogen het doel van dit topic (ondanks dat het door iemand anders is aangemaakt)
Wat is praktisch, en wat wil je?
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220687169
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 00:59 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik bedoel hoe kan het jou helpen omdat jij dit zegt:
[..]
Dus wat is in jou ogen het doel van dit topic (ondanks dat het door iemand anders is aangemaakt)
Wat is praktisch, en wat wil je?
snap ke en eerste deel snap ok ook echt.

Euhm ik wil geen drama maar staat niet in R&P he nu daarom, wat ik wil of hoop dat andere mensen mijn fouten inzien en het anders doen, dat eigenlijk.

en voor mij zelf. zie hoe ik het weer oplos nu nog.
pi_220687171
tis heel simpel. ik kan niet meer ongedaan maken fouten die ik heb gemaakt.

achteraf is dart ,makkelijk praten en zeggen. en daarom zeg ik het hier, maar voor me zelf zijn die gemaakt he. en is het oplossen wss meer.
pi_220687175
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 01:10 schreef kree het volgende:
tis heel simpel. ik kan niet meer ongedaan maken fouten die ik heb gemaakt.

achteraf is dart ,makkelijk praten en zeggen. en daarom zeg ik het hier, maar voor me zelf zijn die gemaakt he. en is het oplossen wss meer.
Je probeert in het stoppen met alcohol te zeggen dat het wel ok is om te drinken, maar eigenlijk zeg je nu dat je er een probleem mee hebt er een oplossing voor zoekt. Toch?
pi_220687186
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 01:14 schreef Soury het volgende:

[..]
Je probeert in het stoppen met alcohol te zeggen dat het wel ok is om te drinken, maar eigenlijk zeg je nu dat je er een probleem mee hebt er een oplossing voor zoekt. Toch?
ik probeer niks te stoppen?

ik probeer te zeggen bednenk je je ( wie dan ook dus ) waarom drink je eigenlijk, als je daar helemaal uit bent en dat kunt vertellen, dan ben je van je alcohol probleem af. psychisch dus. fysiek moet me mss wat medicijnen nemen.

en echt dat is wat ik soms haat dat iedereen het snel alweer beter kan weten hier. en doe dit en dat.... no way.

je moet vrede hebben met jezelf, dan kom je er pas af.
pi_220687191
kree?

het lukt (zelfs) mij niet meer om tussen je typefoutjes/typefouten te lezen wat je bedoelt.
En ik volg jou en je topics en je posts toch al best wel lang.

Maar ik raad je aan om te gaan slapen, ga ik ook doen. Niet meer hier of elders op FOK! posten.

Welterusten.

Ga maar dromen over wat je gaat doen in Macedoniė/ de Balkan :)
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_220687199
ik ga dromen over geluk en happigheid enzo. dat wel. hier kom ik morgen wel weer oppikken terig n:P
pi_220687299
Hoi @kree : Je hebt toch ook een niet-Nederlandse achtergrond? Dat maakt je alcoholgebruik niet minder een probleem maar je moeilijk leesbare posts misschien wel.
pi_220687541
quote:
ja maar jullie oordelen me te vaak dronken in ook als ik dat niet ben. Ik weet heb er wel eens twijfel gevallen mee van dat ik denk mss...
Dat heb (had) ik nou weer nooit, dat ik dacht "heb ik nou wel of niet tien bier gedronken net?".
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 08:05:56 #70
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220687617
En ik kreeg niet eens een dagboektopic in de dagboektopicsectie. Schandalig, ik wil nu ook een R&P topic, want K_W en Kree hebben er ook recht op.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220687768
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 00:49 schreef Lienekien het volgende:
Ik wacht al maanden op het moment dat kree eens gaat uitleggen wat hij ons zonodig uit wil leggen, want het komt daar dus nooit van.

Ga er eens een keertje goed voor zitten kree, als je uitgeslapen en nuchter bent. Lees je uitleg nog even kritisch na voordat je hem post.

Kan niet wachten.
toch wel opvallend dat @kree juist deze belangrijke vraag (wederom) negeert
pi_220687796
Het is vr
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 09:02 schreef Moonversion het volgende:

[..]
toch wel opvallend dat @:kree juist deze belangrijke vraag (wederom) negeert
ijdag ochtend
Kree is aan het werk
Vanavond is hij er vast weer , weekend enzo
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220688063
quote:

[..]

Heb aan ChatGPT gevraagd wat hier staat, maar ook die snapt er geen reet van.

[ Bericht 0% gewijzigd door Alloch87 op 01-05-2026 10:48:44 ]
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 10:43:22 #74
441859 crew  Lenny77
pi_220688323
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 08:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
En ik kreeg niet eens een dagboektopic in de dagboektopicsectie. Schandalig, ik wil nu ook een R&P topic, want K_W en Kree hebben er ook recht op.
Zoals ik toen schreef: we zijn nog altijd aan het wachten op het algemene dagboek subforum.
Jouw topic was er eentje over: ik blijf lekker in bed liggen en gamen. Dat is best algemeen.
De dagboek-topics hier hebben een psychologische achtergrond.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 10:45:46 #75
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_220688333
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 01:50 schreef kree het volgende:
ik ga dromen over geluk en happigheid enzo. dat wel. hier kom ik morgen wel weer oppikken terig n:P
Hopelijk zonder hoofdpijn wakker geworden... :X :|W
Ook in moeilijke tijden.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 10:51:29 #76
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_220688363
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 09:57 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Onbegrijpelijk dat dit hier een apart podium krijgt. Beetje een 'Aapjes kijken' idee. Hoe 1 persoon zichzelf finaal voor lul zet met een groot publiek hier. -O-
Ook in moeilijke tijden.
pi_220688384
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 10:51 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Onbegrijpelijk dat dit hier een apart podium krijgt. Beetje een 'Aapjes kijken' idee. Hoe 1 persoon zichzelf finaal voor lul zet met een groot publiek hier. -O-
In dit geval zal het podium opgebouwd zijn omdat het aapje anders steeds gillend door de verblijven van andere dieren blijft rennen en klimmen, ook al hebben de dierenverzorgers het tijdenlang proberen te leren om de andere dieren niet zo te storen.
pi_220688429
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 10:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
In dit geval zal het podium opgebouwd zijn omdat het aapje anders steeds gillend door de verblijven van andere dieren blijft rennen en klimmen, ook al hebben de dierenverzorgers het tijdenlang proberen te leren om de andere dieren niet zo te storen.
_O-
pi_220688433
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 10:45 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Je hebt als standaarddrinker geen hoofdpijn meer.
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 11:10:51 #80
441859 crew  Lenny77
pi_220688455
quote:

[..]
Dat is dus niet de bedoeling van dit topic...
  vrijdag 1 mei 2026 @ 11:12:11 #81
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220688463
quote:

[..]
Ik denk dat mensen serieus interesse hebben maar dat kree af en toe echt moeilijk te begrijpen is. Waardoor het natuurlijk ook lastig word om iets te bespreken.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 11:12:39 #82
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_220688466
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 10:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Daar hebben we een oplossing voor. Dit hebben we ook zien gebeuren bij die ene veel te dikke user, die hier non-stop verkondigde te gaan afvallen maar ondertussen doodleuk vreet-vlogs bleef maken en klagen over hoe het afvallen maar niet wilde lukken. Oh en alle tips en trucs die oprecht werden gegeven werden genegeerd of bespot.

Enkeltje uitgang en geen aandacht meer aan besteden.
Ook in moeilijke tijden.
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 11:13:07 #83
38824 crew  Droopie
pi_220688469
quote:
6s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 11:06 schreef nostra het volgende:

[..]
Je hebt als standaarddrinker geen hoofdpijn meer.
Hij is geen standaarddrinker.
Want hij zegt dat ie er maar 2 drinkt, bij de AA leren we dat we dat dan meestal x3 moet zijn.

Op Fok! verwachten mensen dat we dan netjes zeggen, ow 2 stuks dat is geen probleem.

Of moeten we er over gaan discusseren.

Dus dat zeggen we dan ook maar netjes :Y
Hell To The Liars
pi_220688480
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 09:57 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
quote:

Ik maak er met wat vrije interpretatie dit van:

Dat weet ik allemaal wel, maar misschien kunnen we hier dan een algemeen topic van maken in plaats van alleen over alcohol. Dat is ook wat Lenny dacht toen ze dit topic opende (dat is niet wat Lenny dacht toen ze dit topic opende, red.). Maar die titel had van mij niet allemaal in hoofdletters gehoeven (dat is inmiddels ook aangepast, red.).

Ik hoef niet per se een dagboektopic over mijzelf te hebben, maar ik vind dat ik een plek moet hebben waar ik mijn ervaringen in het verleden met andere mensen kan delen en dat die daarvan kunnen leren. Want ik heb veel meegemaakt, dus mijn ervaringen kunnen best behulpzaam zijn! Bovendien word ik ook DTS uitgekotst, dus ik heb ook een soort slowchat nodig waar het over van alles en nog wat kan gaan, zonder dat ik steeds maar aangevallen word.
pi_220688496
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 11:13 schreef Droopie het volgende:
Hij is geen standaarddrinker.
Bekijk deze YouTube-video
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 11:19:07 #86
38824 crew  Droopie
pi_220688505
Dat topic is helemaal prima voor hem, denk ik dan.

En als hij het over sommige zaken wilt hebben of niet, ook prima.

Misschien moet ie alleen af en toe duidelijk aangeven wat hij wil met het topic.

Je hoeft niet alles te zeggen, maar als je bij iedere vraag om het antwoord heen gaat dansen, dan wordt het een bijzonder topic.
Hell To The Liars
  vrijdag 1 mei 2026 @ 11:20:31 #87
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220688510
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 10:43 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Zoals ik toen schreef: we zijn nog altijd aan het wachten op het algemene dagboek subforum.
Jouw topic was er eentje over: ik blijf lekker in bed liggen en gamen. Dat is best algemeen.
De dagboek-topics hier hebben een psychologische achtergrond.
Was ook maar een beetje aan het dollen hoor, want itt anderen zal het me echt aan mijn kont roesten waar mijn topic staat. Na de sessie is de interesse om het bij te houden ook als sneeuw voor de zon verdwenen. Ik blijf er echter wel bij dat het de hele dag in bed blijven liggen ook een psychologische achtergrond heeft, want als ik niet zo bang en onzeker was geweest dan zou ik me veel en vaak voorstellen, fatsoenlijke gesprekjes aanknopen en mijn excuses aanbieden. Dat ik dat allemaal niet doe heeft weer te maken met mijn atypische schizofrene narcistische borderlinesyndroom.
  Spellchecker vrijdag 1 mei 2026 @ 11:36:19 #88
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220688573
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 00:45 schreef kree het volgende:
mss is dit topic dan meer voor mensen die nog twijfelen over alcohol en wat dan niet, dat nog zelfs

maar het gaat om meer en dat leg ik jullie allemaal later wel uit nog ook en hoe ik erover denk.
Wat staat hier?
pi_220688591
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 11:36 schreef maily het volgende:

Meer kan ik er niet van maken.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 11:40:46 #90
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220688597
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 11:12 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Daar hebben we een oplossing voor. Dit hebben we ook zien gebeuren bij die ene veel te dikke user, die hier non-stop verkondigde te gaan afvallen maar ondertussen doodleuk vreet-vlogs bleef maken en klagen over hoe het afvallen maar niet wilde lukken. Oh en alle tips en trucs die oprecht werden gegeven werden genegeerd of bespot.

Enkeltje uitgang en geen aandacht meer aan besteden.
Dit topic wordt helaas dan ook één groot treinongeluk vrees ik, hoe goedbedoeld ook.

Dat is het al aan het worden lijkt het.
pi_220688598
quote:
Voor een standaardrinker valt het nog wel mee wat die mevrouw opsomt, wat die mevrouw niet weet is dat het niet is wat ze denkt wat het is maar minimaal het dubbele
pi_220688639
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 11:36 schreef maily het volgende:

[..]
Wat staat hier?
Wat er staat weet ik ook niet, maar waar het op neerkomt is dat Kree een alcoholprobleem heeft, maar van mening is dat hij een alcoholprobleem heeft gehad en dat hij weer in staat is om normaal te drinken, ondanks dat het nog wel eens misgaat. En hij zoekt een plek - en daar wordt het een beetje gevaarlijk - waar hij anderen kan "ondersteunen" in dat "weer normaal gaan drinken", want hij is het niet eens met de wetenschap, de AA en de verslavingszorg dat dat niet meer kan als je eenmaal die drempel over bent gegaan. En ziet zichzelf daarbij als geslaagd ervaringsdeskundige.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 11:51:19 #93
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220688642
quote:
Als je dat nķet veel vindt… }:|
  Spellchecker vrijdag 1 mei 2026 @ 11:51:36 #94
197773 crew  maily
pi_220688644
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 11:51 schreef nostra het volgende:

[..]
Wat er staat weet ik ook niet, maar waar het op neerkomt is dat Kree een alcoholprobleem heeft, maar van mening is dat hij een alcoholprobleem heeft gehad en dat hij weer in staat is om normaal te drinken, ondanks dat het nog wel eens misgaat. En hij zoekt een plek - en daar wordt het een beetje gevaarlijk - waar hij anderen kan "ondersteunen" in dat "weer normaal gaan drinken", want hij is het niet eens met de wetenschap, de AA en de verslavingszorg dat dat niet meer kan als je eenmaal die drempel over bent gegaan. En ziet zichzelf daarbij als geslaagd ervaringsdeskundige.
^O^
pi_220688665
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 11:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Dan ben je zelf aardig ver heen.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 11:59:11 #96
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_220688681
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 11:55 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Dan ben je zelf aardig ver heen.
Volledig het padje af. _O- Wat heeft die Victor wel niet moeten denken op dat moment. Pfffff
Ook in moeilijke tijden.
  Spellchecker vrijdag 1 mei 2026 @ 11:59:50 #97
197773 crew  maily
pi_220688687
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 11:59 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Volledig het padje af. _O- Wat heeft die Victor wel niet moeten denken op dat moment. Pfffff
Hij kon het net bijhouden met tellen op twee handen.
pi_220688728
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 11:59 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Victor _O_

Oh, hij schijnt Viktor te heten.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 12:09:46 #99
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220688740
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 11:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Valt toch ook reuze mee?
  vrijdag 1 mei 2026 @ 12:27:19 #100
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_220688852
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 12:08 schreef nostra het volgende:

[..]
Victor _O_

Ah ik spelde het verkeerd, twijfelde al of het met een k of c was. Ook weer wat geleerd vandaag _O_ Dank!
Ook in moeilijke tijden.
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 12:29:21 #101
38824 crew  Droopie
pi_220688863
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 12:08 schreef nostra het volgende:

[..]
Victor _O_

quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2013 19:00 schreef xminator het volgende:
Ja dat is Victor toch :?
SPOILER
Hell To The Liars
  vrijdag 1 mei 2026 @ 12:37:22 #102
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220688900
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 12:09 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Valt toch ook reuze mee?
Neem je me nou in de zeik? Wees eens eerlijk.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 12:45:12 #103
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_220688950
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 12:37 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Die loopt je gewoon kei hard te ouwehoeren _O-
Ook in moeilijke tijden.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 12:55:02 #104
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220689078
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 12:45 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
Die loopt je gewoon kei hard te ouwehoeren _O-
Ja, er zijn er wel meer met zo’n ‘ik ben knettergek en wereldvreemd’-act.
  roze vrijdag 1 mei 2026 @ 13:08:19 #105
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220689153
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 11:51 schreef nostra het volgende:

[..]
Kunnen we je niet altijd roepen voor een vertaling? :@
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 13:12:48 #106
13309 nostra
ask why
pi_220689179
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 13:08 schreef Ama het volgende:

[..]
Kunnen we je niet altijd roepen voor een vertaling? :@
Takes one to know one denk ik. ;) Ik zal kijken of ik een AI-versie kan bouwen. En ik vul ook wel wat dingen zelf in; het is uiteindelijk aan kree om aan te geven wat hij nou precies wil. Liefst redelijk coherent dan.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 13:14:32 #107
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220689187
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 12:37 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik vind het wel meevallen. Als ik het er goed van neem dan zijn dat 2 of 3 blikken 8% Schultenbrau, misschien nog een Grand Prestige erbij en daarna nog 2 of 3 goedgevulde glazen wodka-ginger ale/beer of POTT 54% rum met vanille cola en soms zelfs puur.

Geen idee hoe groot die borreltjes van hem zijn, maar als het van die caféhoeveelheden zijn vind ik het niet veel.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 13:17:02 #108
511221 Hetekip
Depressief
pi_220689208
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 13:14 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Ik vind het wel meevallen. Als ik het er goed van neem dan zijn dat 2 of 3 blikken 8% Schultenbrau, misschien nog een Grand Prestige erbij en daarna nog 2 of 3 goedgevulde glazen wodka-ginger ale/beer of POTT 54% rum met vanille cola en soms zelfs puur.

Geen idee hoe groot die borreltjes van hem zijn, maar als het van die caféhoeveelheden zijn vind ik het niet veel.
Ik moet ook nog ale halen en wodka ginger klinkt goed.

Als ik echt mijn best doe 5.5% 4 halve liters
Daarna iets van 200-300 ml sterke drank.

Soms nog wat bier er bij.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 13:19:42 #109
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220689228
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 13:14 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Jij bent dus (ook) een alcoholist.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 13:20:55 #110
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220689231
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 13:19 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Jij bent dus (ook) een alcoholist.
Whatever helps you sleep at night hun :* verslavingsartsen zijn het niet met je eens in elk geval, maar verlicht ons met jouw absolute wijsheden.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 13:24:20 #111
511221 Hetekip
Depressief
pi_220689252
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 13:20 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Whatever helps you sleep at night hun :* verslavingsartsen zijn het niet met je eens in elk geval, maar verlicht ons met jouw absolute wijsheden.
alcoholisme kaart wordt heel gauw getrokken.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 13:25:22 #112
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220689254
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 13:24 schreef Hetekip het volgende:

[..]
alcoholisme kaart wordt heel gauw getrokken.
Geef het een naampje en je kunt onder het mom van demoniseren lekker de moral high ground claimen en hoef je iemand nooit meer serieus te nemen. Ik ken de klappen van de zweep inmiddels wel :)
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 13:26:19 #113
441859 crew  Lenny77
pi_220689257
Nou vind ik niet dat het de bedoeling is dat het hier een volledige SC wordt voor andere users. Misschien dat Kree het niet erg vindt, maar dat vraag ik straks liever aan hem. Het is tenslotte zijn topic.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 13:27:51 #114
511221 Hetekip
Depressief
pi_220689263
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 13:25 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Geef het een naampje en je kunt onder het mom van demoniseren lekker de moral high ground claimen en hoef je iemand nooit meer serieus te nemen. Ik ken de klappen van de zweep inmiddels wel :)
Ik ben lekker op bed gaan liggen. Daar zal ik wel verslaafd aan zijn. Ik denk wel dat wij af en toe eens goed losgaan. Drie keer per week of vier? Dan valt het mee. Als ik elke dag zo zou losgaan, zou ik dat ook niet volhouden.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 14:11:37 #115
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220689451
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 13:25 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Ja, steek je kop maar lekker in het zand. Wij weten wel beter. Maat.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 14:13:17 #116
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220689460
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 13:27 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Ik ben lekker op bed gaan liggen. Daar zal ik wel verslaafd aan zijn. Ik denk wel dat wij af en toe eens goed losgaan. Drie keer per week of vier? Dan valt het mee. Als ik elke dag zo zou losgaan, zou ik dat ook niet volhouden.
Ja joh, geen probleem. Lekker losgaan, lekker krassen. Wie doet je wat.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 14:18:35 #117
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220689486
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 14:11 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ja, steek je kop maar lekker in het zand. Wij weten wel beter. Maat.
_O- heel veel succes met dat betweterige, je maakt er exact 0 indruk mee.
pi_220689695
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 10:45 schreef Gibson88 het volgende:

[..]
geen zorgen jongens. heb gewoon gewerkt vandaag, ietsjes vroeger gestopt omdat min of meer alles afgerond was en vrijdag middag is er meestal ook niet veel meer waar ik bij kan helpen. dus paar snipper uurtjes opgenomen van TvT uren dus.

ik zie wel weer wat vragen. en wil best beantwoorden.

wat ik wel hoop want merkte wat gezeur enzo alweer over dit topic en het waarom? Ik besloot dat niet natuurlijk en wmb kan het hier prima passen ook.

het is niet echt dagboek ook weer, maargoed.
pi_220689698
quote:

[..]
zo zie jij het? ik niet? en heb er best wel schijt aan wat er nou weer van gevonden gaat worden.
  roze vrijdag 1 mei 2026 @ 14:49:05 #120
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220689700
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 14:48 schreef kree het volgende:

[..]
geen zorgen jongens. heb gewoon gewerkt vandaag, ietsjes vroeger gestopt omdat min of meer alles afgerond was en vrijdag middag is er meestal ook niet veel meer waar ik bij kan helpen. dus paar snipper uurtjes opgenomen van TvT uren dus.

ik zie wel weer wat vragen. en wil best beantwoorden.

wat ik wel hoop want merkte wat gezeur enzo alweer over dit topic en het waarom? Ik besloot dat niet natuurlijk en wmb kan het hier prima passen ook.

het is niet echt dagboek ook weer, maargoed.
Kan je niet altijd zo leesbaar typen? _O_
pi_220689709
quote:
12s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 11:15 schreef nostra het volgende:

[..]
[..]
Ik maak er met wat vrije interpretatie dit van:

Dat weet ik allemaal wel, maar misschien kunnen we hier dan een algemeen topic van maken in plaats van alleen over alcohol. Dat is ook wat Lenny dacht toen ze dit topic opende (dat is niet wat Lenny dacht toen ze dit topic opende, red.). Maar die titel had van mij niet allemaal in hoofdletters gehoeven (dat is inmiddels ook aangepast, red.).

Ik hoef niet per se een dagboektopic over mijzelf te hebben, maar ik vind dat ik een plek moet hebben waar ik mijn ervaringen in het verleden met andere mensen kan delen en dat die daarvan kunnen leren. Want ik heb veel meegemaakt, dus mijn ervaringen kunnen best behulpzaam zijn! Bovendien word ik ook DTS uitgekotst, dus ik heb ook een soort slowchat nodig waar het over van alles en nog wat kan gaan, zonder dat ik steeds maar aangevallen word.

ik begrijp totaal wat ik zei? :')

goed ik zal het vertalen in simpele zin.

Van mij hoefde dit topic niet en heb er ook niet om gevraagd.
Maar omdat mijn verhaal blijkbaar dus niet past in andere topics of er elke keer gezeik over komt.
Dacht Lenny maak maar een eigen topic aan voor kree? (zo ging dit dus)

En wat ik dan wil zeggen, dat ik niet een bullshit verhaal ophang hier, maar dat het best wel serieus dingen zijn die ik me afvraag. En dat ik dat of kwijt wil. of gewoon eens horen wat anderen ervan denken.

Zo duidelijker?
pi_220689713
Weet wel btw dat we hier in R&P zijn en niet in ONZ, ik zal me best doen om het serieus te houden,

Maar dat mag de rest dan ook doen.....

dus bespaar me de grappen voor dit dan ook weer dicht gaat ivm policy, die mogen allemaal maar doe die dan maar in ONZ of DTS. post daar dan ook nog wel.
pi_220689728
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 14:49 schreef Ama het volgende:

[..]
zucht ik probeer het altijd zo leesbaar mogelijk te maken, maar denk gewoon sneller als ik type enzo.
En hoe vaak jullie ook denken komt omdat ie bezopen is, dat is gewoon helemaal niet zo (ok soms wel). maar niet altijd.

ik ben gewoon slecht in dingen logisch zo uit te typen. en weiger gewoon om het door chatgtp te halen voor een forum als dit :)
  roze vrijdag 1 mei 2026 @ 14:58:05 #124
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220689738
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 14:55 schreef kree het volgende:

[..]
zucht ik probeer het altijd zo leesbaar mogelijk te maken, maar denk gewoon sneller als ik type enzo.
En hoe vaak jullie ook denken komt omdat ie bezopen is, dat is gewoon helemaal niet zo (ok soms wel). maar niet altijd.

ik ben gewoon slecht in dingen logisch zo uit te typen. en weiger gewoon om het door chatgtp te halen voor een forum als dit :)
Maar je kan het nu toch ook. :@
  vrijdag 1 mei 2026 @ 14:58:44 #125
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220689741
Hoe is tegenwoordig de band met je moedertje?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220689743
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 14:49 schreef Ama het volgende:

[..]
Nee, want dan moet hij stoppen met drinken en dat wil kree niet.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_220689763
Geen vraag, maar ik hoop dat je ooit weet te stoppen met drinken.
pi_220689775
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 14:58 schreef Ama het volgende:

[..]
Maar je kan het nu toch ook. :@
deed extra mijn best :P
pi_220689790
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe is tegenwoordig de band met je moedertje?
owh best oke. goeie vraag ook wel want had eerder natuurlijk best drama..

maar vorig jaar zijn we op vakantie geweest samen met mijn zusje op groepsreis enzo. (zie TRV btw)
En was onwijs leuk, daarom vervolg aan gegeven. maar nu met zijn 3 zonder groep en zelf auto gehuurd en uitgezocht wat we gaan doen.

zie ook TRV voor die btw.

Over 3 weekjes naar Noord-macedonie.

Dus oke, wat wellicht de vraag is, of dat goed gaat, ja nu wel :)

[ Bericht 6% gewijzigd door kree op 01-05-2026 15:13:38 ]
  vrijdag 1 mei 2026 @ 15:16:12 #130
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220689830
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 15:07 schreef kree het volgende:

[..]
owh best oke. goeie vraag ook wel want had eerder natuurlijk best drama..

maar vorig jaar zijn we op vakantie geweest samen met mijn zusje op groepsreis enzo. (zie TRV btw)
En was onwijs leuk, daarom vervolg aan gegeven. maar nu met zijn 3 zonder groep en zelf auto gehuurd en uitgezocht wat we gaan doen.

zie ook TRV voor die btw.

Over 3 weekjes naar Noord-macedonie.

Dus oke, wat wellicht de vraag is, of dat goed gaat, ja nu wel :)
Fijn om te horen dat het inmiddels op dat vlak wat beter gaat.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220689835
als ik trouwens ff psychologisch wil doen, het was nog een soort van struggle om zeg maar die banden iig oke genoeg te krijgen.

ik weet dat ik mijn familie onwijs teleurgesteld heb in alles wat ik deed. En als ik het in het algemeen zeg, je hebt dat op het moment niet door he?

Komt pas wss als je hersteld of met externe hulp praat, dat je die dingen gaat bedenken.

Nouja we zijn best wat jaren verder sinds ik dit hier vertelde, dus ging niet van de ene dag op de andere.

Maar iig gaat het nu goed, nog wel eens meningsverschillen, maar we kunnen het ook gewoon weer leuk hebben. En daar ben ik wel dankbaar over/voor.

ik ben ook beetje kind van me ouders gewoon natuurlijk. en denk wij kunnen als familie wel vergeven en vergeten.
Gelukkig trouwens, want als je het mij vraagt of ik me schuldig voel over alles wat ik ze aandeed dan zeg ik wel JA daarover. schuldig.

maarja oke er waren omstandigheden en iedereen had het allemaal niet makkelijk in gezin dus.
pi_220690048
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 13:26 schreef Lenny77 het volgende:
[modbreak]Nou vind ik niet dat het de bedoeling is dat het hier een volledige SC wordt voor andere users. Misschien dat Kree het niet erg vindt, maar dat vraag ik straks liever aan hem. Het is tenslotte zijn topic. [/modbreak]
zie DM :)

of btw kan hier gewoon zeggen wat ik ervan denk.
En denk het moet totaal niet een SC worden, hoewel me dat persoonlijk niet zo uitmaakt.
Maar dan ontspoort het te snel (waardoor dicht wss).

Prima met SC maar vraag ik ook aan iedereen hier, dat kan en wil ik best, maar doe in DTS dan ofzo in ONZ of eentje van de anderen,.

Ik wil het toch wel beetje serieus houden hier denk....
  vrijdag 1 mei 2026 @ 15:50:06 #133
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220690426
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 14:18 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
_O- heel veel succes met dat betweterige, je maakt er exact 0 indruk mee.
Veel succes met je lever.
pi_220690454
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 15:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]
bv dit soort opmerkingen of reacties erop is precies wat ik dus niet wil?
  vrijdag 1 mei 2026 @ 15:52:55 #135
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220690467
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 15:51 schreef kree het volgende:

[..]
bv dit soort opmerkingen of reacties erop is precies wat ik dus niet wil?
Dat is een vraag?
pi_220690486
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 15:52 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Dat is een vraag?
een opmerking, maar note gedaan, ik wil deze kant niet op, ga dit trouwens gerust verder vragen in een ander SC topic. en wil ik er op reageren, maar het is reactie op reactie die totaal eigenlijk niet ontopic is.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 15:56:27 #137
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220690502
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 15:54 schreef kree het volgende:

[..]
een opmerking, maar note gedaan, ik wil deze kant niet op, ga dit trouwens gerust verder vragen in een ander SC topic. en wil ik er op reageren, maar het is reactie op reactie die totaal eigenlijk niet ontopic is.
Het was helemaal geen reactie op jou, maar op een van die lolbroeken die menen in dit topic overmatige alcoholconsumptie te moeten bagatelliseren. Zou jou ook niet moeten zinnen. Helaas komen dat soort strontvliegen altijd weer op dit soort topics af.
pi_220690519
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 15:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Het was helemaal geen reactie op jou, maar op een van die lolbroeken die menen in dit topic overmatige alcoholconsumptie te moeten bagatelliseren. Zou jou ook niet moeten zinnen. Helaas komen dat soort strontvliegen altijd weer op dit soort topics af.
daarom maar juist dat moeten we negeren en omdat jij erop reageert reageer ik er weer op en jij weer op mij?
Zie mijn punt, daarom laten gaan. Ik had ff DM met Lenny en die zou een beetje opletten erop.

maar je ontkomt er toch niet aan weet ik nu al. Dus goed laten we het er bij houden even voor nu.

En als er wel een goeie vraag is aan mij? of ik aan iemand van jullie, dan is dit wel de juiste plek wss.
Maar vind moet wel een beetje R&P waardig zijn en niet alleen dit soort dingen, want dan ben ik er snel klaar mee nl.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 16:03:33 #139
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220690546
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:00 schreef kree het volgende:

[..]
daarom maar juist dat moeten we negeren en omdat jij erop reageert reageer ik er weer op en jij weer op mij?
Zie mijn punt, daarom laten gaan. Ik had ff DM met Lenny en die zou een beetje opletten erop.

maar je ontkomt er toch niet aan weet ik nu al. Dus goed laten we het er bij houden even voor nu.

En als er wel een goeie vraag is aan mij? of ik aan iemand van jullie, dan is dit wel de juiste plek wss.
Maar vind moet wel een beetje R&P waardig zijn en niet alleen dit soort dingen, want dan ben ik er snel klaar mee nl.
Beste wat je kan doen is ontopic lekker doorgaan, die posts negeren en rapporteren
pi_220690653
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 15:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Daar zijn ze hier vrij in toch, het is juist goed dat het topic van stoppen met alcohol hier vrij van blijft. Laat het hier maar gewoon toe. Iedereen met gezond verstand weet dat alcohol slecht is maar soms is de verslaving te sterk.
pi_220690686
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:20 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]
Daar zijn ze hier vrij in toch, het is juist goed dat het topic van stoppen met alcohol hier vrij van blijft. Laat het hier maar gewoon toe. Iedereen met gezond verstand weet dat alcohol slecht is maar soms is de verslaving te sterk.
Maar @kree leest dingen soms maar half, en betrekt het dan (dus) toch weer op zichzelf...

Het gebeurt vaker dat kree dingen half leest. Helaas, zou ik zeggen.

En nee, ik geef hiermee geen oorzaak-gevolg aan, het is een constatering. Net als de warrige schrijfwijze, en de typefouten; wellicht autocorrectie fouten ook nog.
pi_220690692
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:27 schreef Sally het volgende:

[..]
Maar @:kree leest dingen soms maar half, en betrekt het dan (dus) toch weer op zichzelf...

Het gebeurt vaker dat kree dingen half leest. Helaas, zou ik zeggen.

En nee, ik geef hiermee geen oorzaak-gevolg aan, het is een constatering. Net als de warrige schrijfwijze, en de typefouten; wellicht autocorrectie fouten ook nog.
idd zo is het, nou dan hebben we het er toch genoeg over gehad denk?

SPOILER
pi_220690704
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:28 schreef kree het volgende:

[..]
idd zo is het, nou dan hebben we het er toch genoeg over gehad denk?
Wat mij betreft.

Kan je nu ook de TR (want het is geen note...) ongedaan maken door er nog een TR achteraan te posten - op de reactie van Lienekien dus?
Want dit is een beetje oneerlijk.

Vind ik.
pi_220690724
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:30 schreef Sally het volgende:

[..]
Wat mij betreft.

Kan je nu ook de TR (want het is geen note...) ongedaan maken door er nog een TR achteraan te posten - op de reactie van Lienekien dus?
Want dit is een beetje oneerlijk.

Vind ik.
nou ik ga niet mijn eigen topic modereren? ik doe een TR dus (ja idd geen note) als ik denk van wat staat mij niet aan of is niet handig.

Ik snap niet, maargoed leg het me maar uit dan, omdat we hier eerlijk zijn denk ik naar elkaar?
Waarom vraag je zover door erover? Het gaat niet eens over mij nl meer over wie wat en hoe zegt?

Maar wat denk jij dan dat ik ervan moet zeggen of vragen om dingen weg te halen?
Helemaal niet mijn doel was dat ooit al, en zeker niet voor dit nu? Maar door dit soort discussie ontspoort dus een topic?
want gaan we het hebben over dingen die eigenlijk er niet toe doen.

snap je?

hier verder @Sally

ONZ / [ronde 92 Het Dodetopicspel #20353] zondvloed coming
pi_220690735
quote:
84s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:34 schreef kree het volgende:

[..]
nou ik ga niet mijn eigen topic modereren? ik doe een TR dus (ja idd geen note) als ik denk van wat staat mij niet aan of is niet handig.

Ik snap niet, maargoed leg het me maar uit dan, omdat we hier eerlijk zijn denk ik naar elkaar?
Waarom vraag je zover door erover? Het gaat niet eens over mij nl meer over wie wat en hoe zegt?

Maar wat denk jij dan dat ik ervan moet zeggen of vragen om dingen weg te halen?
Helemaal niet mijn doel was dat ooit al, en zeker niet voor dit nu? Maar door dit soort discussie ontspoort dus een topic?
want gaan we het hebben over dingen die eigenlijk er niet toe doen.

snap je?
Je deed een aanname over een opmerking - in jouw topic inderdaad, dat klopt.
Maar die opmerking was naar een ander gericht.

En ach, laten we er maar over ophouden.

Het is jouw topic.
Een serieus topic, en daar wil ik mij ook aan houden.

Ik wilde me er ook niet mee bemoeien, maar dingen die onrechtmatig zijn, kan ik minder goed tegen ;)
pi_220690738
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:38 schreef Sally het volgende:

[..]
Je deed een aanname over een opmerking - in jouw topic inderdaad, dat klopt.
Maar die opmerking was naar een ander gericht.

En ach, laten we er maar over ophouden.

Het is jouw topic.
Een serieus topic, en daar wil ik mij ook aan houden.

Ik wilde me er ook niet mee bemoeien, maar dingen die onrechtmatig zijn, kan ik minder goed tegen ;)
oke :)
pi_220690755
En nee, ik ga niet op commando ergens anders in een slowchat over koetjes en kalfjes kletsen.

Ik post hier, in dit serieuze topic, en bij mijn weten niet tegen de policy in.

Of het moet zijn dat ik heb gezegd dat ik de TR (aldus je post hier) op de post van Lienekien niet terecht vind.

Amen.

Oftewel: slotwoord, even genoeg gezegd.
Want ik wil ook weer niet het bijbelse woord misbruiken ;)
pi_220690765
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:45 schreef Sally het volgende:
En nee, ik ga niet op commando ergens anders in een slowchat over koetjes en kalfjes kletsen.

Ik post hier, in dit serieuze topic, en bij mijn weten niet tegen de policy in.

Of het moet zijn dat ik heb gezegd dat ik de TR (aldus je post hier) op de post van Lienekien niet terecht vind.

Amen.

Oftewel: slotwoord, even genoeg gezegd.
Want ik wil ook weer niet het bijbelse woord misbruiken ;)
jaja oke :)

ik zeg het ook niet eens specifiek naar jou, maar ook in het algemeen, want ik weet er komt alleen maar drama van.
Ik trek me dit ook totaal niet aan en van mij mag je zeggen wat je wil naar mij of openbaar erover ook... maar jij weet net zo goed als ik dat daardoor topics ontsporen, Dus oke beide ons woordje gedaan en denk slim om het daar maar bij te laten voor nu.

neemt niet weg wmb mag je prima verder vragen of discussie, maar dan niet meer over dit :). thanks. :)
  vrijdag 1 mei 2026 @ 17:00:57 #149
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220690819
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 15:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]
En mijn longen en mijn huiduitslag en de fatsoenlijke gesprekjes :O
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 17:15:18 #150
441859 crew  Lenny77
pi_220690907
Laten we een beetje OT blijven aub
pi_220691937
Ik wil het hebben over andere dingen die mij (en wellicht jullie aangaan)

en is ook vraag aan bovenstaande, en dat is, hoe kom je weer in goed contact met je familie nadat je mss wel best heel veel zelf verprutst hebt?

of hoe los je dat op? ik denk dat dat wel iets is wat mensen zich afvragen
pi_220691969
of hoe krijg je een rijbewijs terug en hoeveel de fuck jaren dat kost,. weet ik veel ik heb er allemaal genoeg over te vertellen.
op de legale manier trouwens. en heb daar genoeg geklaag ook over, maar had ik geweten van te voren dan had ik me er minder druk over gemaakt.

En denk dat is mss nog het goeie van dit topic?
beetje horen hoe en wat alles gaat, want ik ging er echt blanco in. gebeeld wonen ook en etc. en dit hele verhaal.

Het zou mij geholpen hebben als ik beetje wist. wamt was al zo onzeker als de pest.
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 19:26:17 #153
38824 crew  Droopie
pi_220691983
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:21 schreef kree het volgende:

en is ook vraag aan bovenstaande, en dat is, hoe kom je weer in goed contact met je familie nadat je mss wel best heel veel zelf verprutst hebt?

Dan heb ik eerst 2 wedervragen.
Wil je in dit topic antwoorden waar je wat aan hebt of wil je alleen horen wat je zelf wilt horen.?

Ten tweede, wat is de reden dat het contact zo slecht is geworden (en dan moet je in je achterhoofd houden dat de naasten van een alcoholist zich vaker meer zorgen maken dan de alcoholist en ik daarom de vraag stel).
Hell To The Liars
  vrijdag 1 mei 2026 @ 19:29:27 #154
13309 nostra
ask why
pi_220692005
quote:

Open zijn. Excuses aanbieden (ja, voor de zoveelste keer). Hun kant van het verhaal (hun beleving) laten vertellen, zonder "ja maar". Jouw aandeel daarin herkennen en erkennen.

Daarna tijd. Veel tijd. En vooral niet pushen.
pi_220692015
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:26 schreef Droopie het volgende:

[..]
Dan heb ik eerst 2 wedervragen.
Wil je in dit topic antwoorden waar je wat aan hebt of wil je alleen wat je zelf wilt horen.?

Ten tweede, wat is de reden dat het contact zo slecht is geworden (en dan moet je in je achterhoofd houden dat de naasten van een alcoholist zich vaker meer zorgen maken dan de alcoholist en ik daarom de vraag stel).
nou dit is goed en concrete vraag. en daar wil ik best op antwoorden dan.

1. nee ik wil vertellen en vragen mogen komen als die er zijn, zolang we het beetje ontopic houden.

2. het contact is slecht geworden, met familie dus, want denk die bedoel je. Dat ik me steeds meer afsloot en in mijn eigen alcohol wereldje ging leven? contact afwijken dus ipv zoeken. terwijl achteraf mss had ik dat niet moeten doen.

want mijn familie was er toch wel om te helpen, of ik dat verdient heb dat is wel vraag twee, maarja gewoon van de wereld joh...
pi_220692035
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:30 schreef kree het volgende:

[..]

1. nee ik wil vertellen en vragen mogen komen als die er zijn, zolang we het beetje ontopic houden.

2. het contact is slecht geworden, met familie dus, want denk die bedoel je. Dat ik me steeds meer afsloot en in mijn eigen alcohol wereldje ging leven? contact afwijken dus ipv zoeken. terwijl achteraf mss had ik dat niet moeten doen.

want mijn familie was er toch wel om te helpen, of ik dat verdient heb dat is wel vraag twee, maarja gewoon van de wereld joh...
Denk je dan niet dat wanneer je helemaal stopt met drinken die kans van slagen groter is dan waar je nu mee bezig bent?
pi_220692083
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:31 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]
Denk je dan niet dat wanneer je helemaal stopt met drinken die kans van slagen groter is dan waar je nu mee bezig bent?

wellicht wel, maar daarom is dit topic ook niet het helemaal stoppen met alcohol topic en dus mag ik hier wel zeggen wat ik denk?

het is vaak gewoon gezelliger (niet alleen met familie, maar ook met anderen) als iedereen een drankje op heeft. En dat werkt opzich nog steeds wel voor mij.

Wat ik denk is dat de standaard definitie, die jij ook weet natuurlijk, nooit meer drinken is beste.

Voor mij werkt het gewoon niet, vind niet leuk en niet gezellig en zeker niet met een gezelschap die wel drinkt.

Let op, wat ik zeg nu, want niet altijd is dat zo? want kan best keer zonder wat te drinken, maarja ik vind het gewoon zelf gezelliger als ik ook mee doe.

Wat ik wel een probleem vond voor mezelf. (en dat is verleden) is dat ik nooit meer ergens heen kon gaan zonder wat te drinken, of me ellende verdrinken dus,.
dat is opgelost.

snap je beetje? anders vraag maar?
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 19:38:05 #158
38824 crew  Droopie
pi_220692103
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:30 schreef kree het volgende:

[..]

Mijn vader heeft heel wat traantjes gelaten toen ik hem vertelde dat ik een drankprobleem had..
Maar ik deed er niemand kwaad mee (ik sloot me ook af en niemand had het door, pas toen ik ging stoppen vroeg ik hem om hulp).

Eerder heb ik bij jou wel eens gelezen dat je moeder zich heel veel zorgen maakte.

Mag ik een idee opperen, waarbij ik niet weet of het klopt in jouw situatie.

Er is een kans dat jouw familieleden niet hechten, omdat ze jouw levenswijze niet accepteren.
Maar sommige kunnen er ook voor kiezen om het contact op een laag vuurtje te houden omdat de kans, met deze levenswijze, dat je er binnenkort niet meer bent.

Ik weet niet of je dronken rijdt, ik weet niet of je echt maar 2 drankjes drinkt op een avond.

Jouw familie ervaren misschien het drinken van jou als een groter probleem, dan wat jij zelf doet.
Zij zien echt wat er gebeurd he!

Dat is wat ik denk wat er aan de hand kan zijn. Maar net zoals wij op Fok! geen dokters zijn, ben ik ook geen relatietherapeut.
Hell To The Liars
pi_220692108
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:35 schreef kree het volgende:

[..]
wellicht wel, maar daarom is dit topic ook niet het helemaal stoppen met alcohol topic en dus mag ik hier wel zeggen wat ik denk?

het is vaak gewoon gezelliger (niet alleen met familie, maar ook met anderen) als iedereen een drankje op heeft. En dat werkt opzich nog steeds wel voor mij.

Wat ik denk is dat de standaard definitie, die jij ook weet natuurlijk, nooit meer drinken is beste.

Voor mij werkt het gewoon niet, vind niet leuk en niet gezellig en zeker niet met een gezelschap die wel drinkt.

Let op, wat ik zeg nu, want niet altijd is dat zo? want kan best keer zonder wat te drinken, maarja ik vind het gewoon zelf gezelliger als ik ook mee doe.

Wat ik wel een probleem vond voor mezelf. (en dat is verleden) is dat ik nooit meer ergens heen kon gaan zonder wat te drinken, of me ellende verdrinken dus,.
dat is opgelost.

snap je beetje? anders vraag maar?
Ja ik snap volledig wat je zegt, drinken je ouders/familie ook?
  vrijdag 1 mei 2026 @ 19:39:11 #160
13309 nostra
ask why
pi_220692122
Je kan ook om een systeemgesprek vragen.
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 19:39:43 #161
38824 crew  Droopie
pi_220692127
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:39 schreef nostra het volgende:
:Y
Hell To The Liars
pi_220692136
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:39 schreef nostra het volgende:
Wat is dat precies?
  vrijdag 1 mei 2026 @ 19:42:11 #163
13309 nostra
ask why
pi_220692160
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:40 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]
Wat is dat precies?
In de kliniek was het een gesprek met je naaste(n) onder begeleiding van iemand die daar ervaren in was, waarbij het voornamelijk de bedoeling is om hun boodschap aan jou over te brengen (en een beetje andersom). Meestal stuurden die naasten je eerst ook een brief.
pi_220692173
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:38 schreef Droopie het volgende:

[..]
Mijn vader heeft heel wat traantjes gelaten toen ik hem vertelde dat ik een drankprobleem had..
Maar ik deed er niemand kwaad mee (ik sloot me ook af en niemand had het door, pas toen ik ging stoppen vroeg ik hem om hulp).

Eerder heb ik bij jou wel eens gelezen dat je moeder zich heel veel zorgen maakte.

Mag ik een idee opperen, waarbij ik niet weet of het klopt in jouw situatie.

Er is een kans dat jouw familieleden niet hechten, omdat ze jouw levenswijze niet accepteren.
Maar sommige kunnen er ook voor kiezen om het contact op een laag vuurtje te houden omdat de kans, met deze levenswijze, dat je er binnenkort niet meer bent.

Ik weet niet of je dronken rijdt, ik weet niet of je echt maar 2 drankjes drinkt op een avond.

Jouw familie ervaren misschien het drinken van jou als een groter probleem, dan wat jij zelf doet.
Zij zien echt wat er gebeurd he!

Dat is wat ik denk wat er aan de hand kan zijn. Maar net zoals wij op Fok! geen dokters zijn, ben ik ook geen relatietherapeut.
nou weet je droopie, je hebt met wat je zegt onwijs gelijk he?>. precies wat je zegt ook nog wel.
ik heb wel na (alle drama met cbr) besloten dat ik dat nooit meer doe drinken en erna nog rijden. En daar kan ik me wel prima aan houden.

mss snap je dit he? als je eenmaal zo verslaafd bent, dan moet je drinken om het drinken om maar ontwenningsverschijnselen voor je te houden?

Dat idee he, en weet dat je me wel snapt, dat is een opgave voor jezelf. en goed eet snoepje of pepermunt, mensen weten het gewoon.

Ik was er echt wel heel veel diep in, aan de andere kant als je mss hulp hebt dan (want vertel nu aan iedereen doe dit niet alleen). maar met pro en hulp dan is het ook wel echt heel makkelijk om daar van af te komen eigenlijk. fysiek dus.
paar weken en je bent er van af, mentaal, tja dat is stuk lastiger.
pi_220692186
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:38 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]
Ja ik snap volledig wat je zegt, drinken je ouders/familie ook?
iedereen drinkt, alleen die hebben er geen problemen mee dat is het lastige ook.

zou best gewoon samen met iedereen kunnen zijn zonder te drinken als iedereen dat doet.

Als iedereen wel drinkt en ik alleen niet, dan vind ik er al snel geen reet meer aan en wil weg.
pi_220692211
ik heb er nog meer over te zeggen trouwens, maar oke voor nu dit wss genoeg.
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 19:48:27 #167
38824 crew  Droopie
pi_220692212
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:43 schreef kree het volgende:

[..]

mss snap je dit he? als je eenmaal zo verslaafd bent, dan moet je drinken om het drinken om maar ontwenningsverschijnselen voor je te houden?

Dat idee he, en weet dat je me wel snapt, dat is een opgave voor jezelf. en goed eet snoepje of pepermunt, mensen weten het gewoon.
.
Dat weet ik, toen ik naar de intake ging van de GGZ ging dacht ik, even wat medicijnen halen en bij mijn ouders gaan wonen tijdelijk en dan stoppen

Fout, ik was rijp voor opname en moest tijdens de wachttijd van 4 weken doorblijven drinken.

Dan voel je je heel klein, kan ik je zeggen.

Maar dat is geen reden om door te blijven drinken, want er is ook medicatie om die ontwenningsverschijnselen tegen te gaan. Welke dat tegenwoordig zijn, weet ik niet, ben ook geen dokter.
Hell To The Liars
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 19:50:19 #168
38824 crew  Droopie
pi_220692225
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:48 schreef kree het volgende:
ik heb er nog meer over te zeggen trouwens, maar oke voor nu dit wss genoeg.
Ga je nou vanavond ook drinken thuis? In je eentje?
Hell To The Liars
pi_220692260
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:50 schreef Droopie het volgende:

[..]
Ga je nou vanavond ook drinken thuis? In je eentje?
ja doe nog een borreltje. en who cares het denk ik dan?

ik weet jij vind dat al fout, maar je moet ff van uit gaan dat ik niet totaal ben voor stoppen met drinken altijd.

Daarom werkte mijn mening niet in andere topic, ik denk er gewoon anders over,. en denk zolang het voor mij geen probleem is en voor anderen niet, dan denk ik het is OK.

Kijk ik hoef niet voor iemand te zorgen of heb niemand naast me he? aan de ene kant is dat dus heel makkelijk. Aan de andere kant een gemis, maar ik geniet maar van de leuke dingen enzo die er zijn.
pi_220692279
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:48 schreef Droopie het volgende:

[..]
Dat weet ik, toen ik naar de intake ging van de GGZ ging dacht ik, even wat medicijnen halen en bij mijn ouders gaan wonen tijdelijk en dan stoppen

Fout, ik was rijp voor opname en moest tijdens de wachttijd van 4 weken doorblijven drinken.

Dan voel je je heel klein, kan ik je zeggen.

Maar dat is geen reden om door te blijven drinken, want er is ook medicatie om die ontwenningsverschijnselen tegen te gaan. Welke dat tegenwoordig zijn, weet ik niet, ben ook geen dokter.
ik weet het en denk heb min of meer hetzelfde gehad als jij had.

ik denk er toch gewoon iets anders over, hoewel dansen op lijntje mss als je het zo wil noemen.
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 20:03:11 #171
38824 crew  Droopie
pi_220692311
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:54 schreef kree het volgende:

[..]

ik weet jij vind dat al fout, maar je moet ff van uit gaan dat ik niet totaal ben voor stoppen met drinken altijd.

Daarom werkte mijn mening niet in andere topic, ik denk er gewoon anders over,. en denk zolang het voor mij geen probleem is en voor anderen niet, dan denk ik het is OK.

Kijk ik hoef niet voor iemand te zorgen of heb niemand naast me he? aan de ene kant is dat dus heel makkelijk. Aan de andere kant een gemis, maar ik geniet maar van de leuke dingen enzo die er zijn.
Je hebt toch een moeder en familie?

Stel je zou mogen kiezen.
Een drankje of betere relatie met je moeder en familie?

Wat zou je dan kiezen?

En ik ben niet tegen mensen die alcohol op een normale en verantwoorde gebruiken.
Miljarden mensen op de wereld die kunnen genieten van een biertje, die moeten dat lekker blijven doen.
Hell To The Liars
  vrijdag 1 mei 2026 @ 20:03:23 #172
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220692314
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:54 schreef kree het volgende:

[..]

Je zegt ‘zolang het geen probleem is voor anderen’. Tellen de anderen op dit forum daarbij niet mee?

Als ik alleen kijk naar je bijdrages de afgelopen tijd in het ‘stoppen met alcohol’-topic: er is daar meer dan eens gezegd dat je daar niet welkom bent, met uitleg waarom. Maar kennelijk landt dat niet of vergeet je dat weer onder invloed van drank, want je doet telkens weer een poging. Vervolgens ga je in gebrekkig geschreven posts steeds eindeloos door over hetzelfde.
pi_220692334
weet je wat en wat ik nog meer wil zeggen is eigenlijk, dat er altijd teveel focus is op gevolgen ipv waardoor het nu allemaal kwam.

en oke ik kan er wat over zeggen, maar ik ken niet iedereen hier goed genoeg voor, wss als je al dit denkt te herkennen is het tijd om pro hulp te zoeken via wat je maar wil? want er kan best veel een voor iedereen nl ook.

je eigen risico van verzekering gaat sowieso naar de klote, maar dat is een kleine schade denk ik.

het is vaak de oorzaak en waarom, die is vergeten terwijl daar de oplossing is wss?

snappen juillie dat hoe ik dat zeg? want anders vraag en probeer ik het anders te verwoorden.
pi_220692369
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:03 schreef Droopie het volgende:

[..]
Je hebt toch een moeder en familie?

Stel je zou mogen kiezen.
Een drankje of betere relatie met je moeder en familie?

Wat zou je dan kiezen?

En ik ben niet tegen mensen die alcohol op een normale en verantwoorde gebruiken.
Miljarden mensen op de wereld die kunnen genieten van een biertje, die moeten dat lekker blijven doen.
ik snap je? maar die keuze hoef ik niet meer te maken? want ze drinken zelf ook borreltje en als ik mee doe alleen maar meer gezellig voor iedereen, zover ben ik he nu.

paar jaar eerder dronk ik om het drinken en om mezelf maar goed te blijven voelen. dus zeg maar continu onder invloed. en dat werkte niet? Nu kan ik het gewoon zonder ook. en dat heeft de band met familie verbeterd.
pi_220692390
vraag me wel eens af hoeveel heeft die "life-style" me jaren van mijn leven afgeknabbeld mss?

denk niet dat het echt goed voor jezelf is en rook ik ook nog eens?
Aan de andere kant ik laat niet echt gezin achter ofzo.

Denk vaak dat is motivatie om te stoppen met roken ook, voor je kinderen.
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 20:17:00 #176
38824 crew  Droopie
pi_220692411
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:10 schreef kree het volgende:

[..]
en dat heeft de band met familie verbeterd.
quote:

Dan snap ik het niet :)

Maar dat maakt verder niet uit.
Hoop dat je iig gelukkig bent, zo niet:
ik ben van mening dat voor bijna alle probleemdrinkers, stoppen met drinken een beter leven oplevert.

En of je een probleemdrinker bent, of nu een leuk leven hebt. Dat kan alleen jij bepalen :)
Hell To The Liars
pi_220692429
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:17 schreef Droopie het volgende:

[..]
[..]
Dan snap ik het niet :)

Maar dat maakt verder niet uit.
Hoop dat je iig gelukkig bent, zo niet:
ik ben van mening dat voor bijna alle probleemdrinkers, stoppen met drinken een beter leven oplevert.

En of je een probleemdrinker bent, of nu een leuk leven hebt. Dat kan alleen jij bepalen :)
nee kijk die laatste zei ik meer in het algemeen.

ook als vraag dus min of meer voor anderen, ik heb het gevonden. maar had het niet gekund zonder externe hulp. en wie wat daarvoor zoekt, dat is natuurlijk aan ieder zelf.

ik ben geen probleemdrinker meer, dat durf ik wel te zeggen, dat ik af en toe teveel alsnog drink mss wel, maar zie dat niet zo als een probleem als wat het eerder was.
pi_220692437
ik weet onwijs dat wij hierover verschillen in mening trouwens droopie, maar is niet erg.
het totaal niet meer drinken is wss de veiligste optie, maarja ik wil het gewoon niet.

onder controle ermee wel. en vereist best wat discipline.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 20:29:26 #179
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220692489
quote:

Excuus aanbieden als ze daar voor open staan. En daarna verdee zien.
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 20:29:42 #180
38824 crew  Droopie
pi_220692495
Kijk, en wat ik moet doen.
Is jou niet te proberen te willen overtuigen dat jij wel een probleemdrinker bent :)

Dat is soms lastig, want ik zie alle rode vlaggen wel, vanuit wetenschap en eigen ervaringen.
Maar dat is een observatie en mijn observatie is geen wetenschap.
Dus dat moet ik niet doen.

Wat jij dan niet moet doen, is de wetenschap tegenspreken in het stoppen met alcohol topic, dat users die wel een drankprobleem hebben te overtuigen dat drinken wel kan.

Want in dat topic zitten mensen die wel een drankprobleem hebben en jij niet.
Dat zijn dan 2 hele verschillende werelden :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Droopie op 01-05-2026 21:31:59 ]
Hell To The Liars
pi_220692536
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:20 schreef kree het volgende:

ik ben geen probleemdrinker meer, dat durf ik wel te zeggen, dat ik af en toe teveel alsnog drink mss wel, maar zie dat niet zo als een probleem als wat het eerder was.
In hoeverre denk je dat jij dat als (flinke) drinker dat soort van objectief kunt beoordelen?
pi_220692554
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:29 schreef Droopie het volgende:
Kijk, en wat ik moet doen.
Is jou niet te proberen te willen overtuigen dat jij wel een probleemdrinker bent :)

Dat is soms lastig, want ik zie alle rode vlaggen wel, vanuit wetenschap en eigen ervaringen.
Maar dat is een observatie en geen wetenschap.
Dus dat moet ik niet doen.

Wat jij dan niet moet doen, de wetenschap tegenspreken in het stoppen met alcohol dat users die wel een drankprobleem hebben te overtuigen dat drinken wel kan.

Want in dat topic zitten mensen die wel een drankprobleem en jij niet.
Dat zijn dan 2 hele verschillende werelden :)
nou dat is ook zo? we hebben er een andere visie op denk beiden hoe dit gaat of kan gaan en etc.
maar niks mis mee om dit gewoon hier neer te zetten openbaar?

denk kunnen mensen zelf wel beslissen hopelijk, ik vind nl jou idee niet goed en jij die van mij niet.
Uiteindelijk gaat het erom wat iemand voor zichzelf bepaalt.

en denk het is goed om gewoon alles hier openbaar te bespreken, waardeer het btw dat je dat doet ook zonder gelijk alles af te zeiken. :)
pi_220692590
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:33 schreef Modus het volgende:

[..]
In hoeverre denk je dat jij dat als (flinke) drinker dat soort van objectief kunt beoordelen?
denk vrij goed toch nog wel. ook omdat ervaring mee.

btw jij beoordeelt het op wat?
  vrijdag 1 mei 2026 @ 20:41:42 #184
168093 Soury
Squeek
pi_220692594
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 14:52 schreef kree het volgende:
Weet wel btw dat we hier in R&P zijn en niet in ONZ, ik zal me best doen om het serieus te houden,

Maar dat mag de rest dan ook doen.....

dus bespaar me de grappen voor dit dan ook weer dicht gaat ivm policy, die mogen allemaal maar doe die dan maar in ONZ of DTS. post daar dan ook nog wel.

Het was vooral beter als het topic in ONZ open bleef, nu zie ik allemaal users die anders niet zouden reageren, en die zijn vooral hier om de boel te laten escaleren. En er werden helemaal geen grappen gemaakt in dat topic dat maak jij er zelf van.
pi_220692599
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:41 schreef Soury het volgende:

[..]
Het was vooral beter als het topic in ONZ open bleef, nu zie ik allemaal users die anders niet zouden reageren, en die zijn vooral hier om de boel te laten escaleren. En er werden helemaal geen grappen gemaakt in dat topic dat maak jij er zelf van.
ik zie niemand die de boel escaleert. behalve jij nu?
pi_220692603
Maar Kree ben je zelf bezig met stoppen met drinken of vind je het wel goed zo?
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 20:44:00 #187
38824 crew  Droopie
pi_220692606
Laatste vraag vanavond (denk ik).

Als jij in de ochtend de auto instapt, is de kans dan 0% dat bij een aanhouding je 0 promille blaast.

Stop jij echt altijd om 2200 uur met maximaal 2 drankjes op?
Want dat vereist idd heel veel discipline..

SPOILER
Hell To The Liars
pi_220692610
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:43 schreef Questular het volgende:
Maar Kree ben je zelf bezig met stoppen met drinken of vind je het wel goed zo?
dat was toch al duidelijk? ik ben gestopt met problematisch drinken en dat is gelukt.... niet meer drinken ben ik het het niet mee eens. en wil ik niet ook
pi_220692624
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:44 schreef Droopie het volgende:
Laatste vraag vanavond (denk ik).

Als jij in de ochtend de auto instapt, is de kans dan 0% dat bij een aanhouding je 0 promille blaast.

Stop jij echt altijd om 2200 uur met maximaal 2 drankjes op?
Want dat vereist idd heel veel discipline..

Ik ben de laatste 2 jaar van mijn verslaving maar met de bus gegaan, niet omdat ik zo verantwoordelijkheids gevoel had hoor, ik had alleen heel veel angst dat ik iemand zou doodrijden en dat zou voor mij gelijk zijn als zelfmoord (niet kunnen leven met de gedachte dat ik zoiets op mijn geweten zou hebben).
het is iets wel om op te letten wss ja. en denk vergis me er wel in soms.

maar oke tis niet dat ik het erom doe dus ofzo dat soort dingen, maar heb geen idee. mss zou ik nog wel over limiet scoren als ik het te laat maak...
pi_220692639
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:44 schreef kree het volgende:

[..]
dat was toch al duidelijk? ik ben gestopt met problematisch drinken en dat is gelukt.... niet meer drinken ben ik het het niet mee eens. en wil ik niet ook
Maar als je nuchter ziet hoe onsamenhangend je hier soms op fok van alles neergooit dan zie je geen patroon wat problematisch is?
pi_220692648
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:48 schreef Questular het volgende:

[..]
Maar als je nuchter ziet hoe onsamenhangend je hier soms op fok van alles neergooit dan zie je geen patroon wat problematisch is?
over spelling heb ik al verteld zie stuk terug.
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 20:49:26 #192
38824 crew  Droopie
pi_220692650
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:46 schreef kree het volgende:

[..]

maar oke tis niet dat ik het erom doe dus ofzo dat soort dingen, maar heb geen idee. mss zou ik nog wel over limiet scoren als ik het te laat maak...
En dat kan een reden zijn dat ik het wel als een probleem ziet en jij niet.

Want rijden onder invloed is, om welke reden dan ook, onacceptabel.

Maar daar ga ik je ook niet van overtuigen. Laten we met zijn allen hopen dat je niemand of jezelf ooit doodrijdt.
Hell To The Liars
pi_220692667
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:40 schreef kree het volgende:

[..]
denk vrij goed toch nog wel. ook omdat ervaring mee.

btw jij beoordeelt het op wat?
Ik denk dat je jezelf gruwelijk overschat, en ik ben daar vermoedelijk niet de enige in.

Nuchtere mensen zijn al niet zo heel goed in hun eigen capaciteiten/vaardigheden beoordelen, laat staan mensen met wat mentale issues. Daarmee suggereer ik niet dat je exact NU ook dronken bent, maar je overall denkwijze zal niet zo zijn als mensen die wel in een hele goede flow zitten.

Je zei een paar weken terug toen je eindelijk toegaf nog steeds regelmatig (en soms nog steeds teveel) te drinken 'scherp van jullie dat jullie dat door hebben'.
Daar is niks scherps aan, het was zo OVERDUIDELIJK. Maar dat zie je dus zelf totaal niet.
pi_220692676
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:46 schreef kree het volgende:

[..]

Ah oke. Nou als je het niet expres doet is met een promillage boven de limiet rondrijden niet zo erg.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 20:53:05 #195
168093 Soury
Squeek
pi_220692681
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:42 schreef kree het volgende:

[..]
ik zie niemand die de boel escaleert. behalve jij nu?
Godverdomme _O-
pi_220692687
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:49 schreef Droopie het volgende:

[..]

Maar daar ga ik je ook niet van overtuigen. Laten we met zijn allen hopen dat je niemand of jezelf ooit doodrijdt.
tuurlijk is dat zo, en dat had ik nl ook begrepen nadat ik me rijbewijs jaar kwijt was en tot net begin dit jaar het pas weer oke terug kreeg. (even voor duidelijkheid ik was het jaar kwijt, en toen ging het helemaal slecht. daarna weer terug. maar duurt nog 3 jaar keer check met bloed enzo voor verlening, nu dus weer totaal terug)

En geloof mij dat ze dan wel grondig zijn met bloedonderzoeken,

Ik rijd niet meer he of althans doe wel maar drink ik niet.

over wat van vorige avond kan ik soms denken dat ik wel beetje twijfel erover heb nog. Maar je schat me nu te slecht in dat ik gewoon vol gezopen ga rijden, want echt heb mijn lesje geleerd,

voor iedereen die trouwens nog bedacht wat koste dat eerste incident met kree?

90 uur taakstraf
en kosten cbr en etc ongeveer 8.000 euro totaal.

kun je bedenken messen steker komt er makkelijker van af, maarja het uit wat het was dus.
pi_220692688
quote:

[..]

Je gaat toch bijna denken dat het eerst nóg een keer fout moet gaan voordat er een kwartje gaat vallen.
pi_220692693
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:52 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ah oke. Nou als je het niet expres doet is met een promillage boven de limiet rondrijden niet zo erg.
De totale nonchalance van zo'n opmerking idd.
Niks aan de hand toch, nothing to see here, please move along.
pi_220692696
Als ik zoveel zou drinken dat ik de ochtend erna nog zou twijfelen of ik wel zou mogen rijden dan zou ik dat persoonlijk wel als problematisch drinken zien.

En het bagatelliseren van net boven het promillage te zitten is stuitend.
pi_220692702
Ik vind dat je best laconiek doet over dronken achter het stuur zitten en dat vind ik zorgelijk
Dat je jezelf tegen een boom aan rijdt is niet leuk voor je nabestaanden maar als je iemand anders van de sokken rijdt vergeef je jezelf dat nooit meer
  vrijdag 1 mei 2026 @ 20:56:53 #201
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220692705
quote:

[..]

Je moet uiteindelijk ook ergens de grens trekken, maar ik zie doorgaans weggebruikers die er nuchter al een zooitje van maken, maar ook mensen die juist goed kijken, anticiperen en de doorstroming en veiligheid juist willen bevorderen. Van die laatste groep denk ik niet dat ze ineens heel anders zullen rijden als ze lichtelijk beneveld zijn van iets. De eerste groep zal ongetwijfeld nog roekelozer, gevaarlijker en asocialer worden ja.
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 20:57:36 #202
38824 crew  Droopie
pi_220692709
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:53 schreef Modus het volgende:

[..]
Je gaat toch bijna denken dat het eerst nóg een keer fout moet gaan voordat er een kwartje gaat vallen.
Nee joh, mijn oom (overleden op zijn 39e aan drankmisbruik).

Reed maandelijks zijn ford escort tegen een boom of paal.

Liep dan naar huis, waar oom Agent hem al stond op te wachten.

Maar ook bij de AA, zelfs een meisje die achter het stuur zat met vriendin naast haar..
Trauma helikopter etc etc.

Zelfs die had terugvallen.

Het is een bijzondere relatie tussen mens en alcohol.
Hell To The Liars
  vrijdag 1 mei 2026 @ 20:58:17 #203
168093 Soury
Squeek
pi_220692714
quote:
9s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:52 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Het is meestal op het randje, dus dan kan het wel.
pi_220692724
ik vind dat er weer te veel reageren als of dit een SC is. op elkaar dus en niet op onderwerp.

let wel dat wil ik niet en de mods ook niet trouwens.
vraag rechtsreeks en niet op elkaar.

hele discussies met elkaar over wat je wel of niet oke vind, kun je heel ander topic voor aanmaken denk>?
pi_220692733
Ah dus als de reacties je niet zinnen dan mag het niet. Slotje dan maar?
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 21:01:09 #206
38824 crew  Droopie
pi_220692738
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:59 schreef kree het volgende:
ik vind dat er weer te veel reageren als of dit een SC is. op elkaar dus en niet op onderwerp.

hele discussies met elkaar over wat je wel of niet oke vind, kun je heel ander topic voor aanmaken denk>?
Mag ik niet zeggen wat ik van rijden onder invloed vindt?
Hell To The Liars
pi_220692741
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 20:57 schreef Droopie het volgende:

[..]
Nee joh, mijn oom (overleden op zijn 39e aan drankmisbruik).

Reed maandelijks zijn ford escort tegen een boom of paal.

Liep dan naar huis, waar oom Agent hem al stond op te wachten.

Maar ook bij de AA, zelfs een meisje die achter het stuur zat met vriendin naast haar..
Trauma helikopter etc etc.

Zelfs die had terugvallen.

Het is een bijzondere relatie tussen mens en alcohol.
Nou ja tussen sommige mensen en alcohol. Ik ben ook niet heilig en hier mag je ook weer wat van vinden.

Maar je hebt mensen die met alcohol op auto gaan rijden en mensen die dat nooit doen en wat achter hun pc blijven zitten. En ja dan bijvoorbeeld op een forum zoals hier zitten te zeiken.

Ik wil alleen maar aangeven er is naar mijn idee wel echt een flink verschil in hoe alcoholisten zijn. Kree heeft een fout gemaakt een keer, hij zit sindsdien daarover te praten in plaats van nog weer dezelfde fout te maken.
pi_220692744
quote:

Wat is het onderwerp dan?
pi_220692748
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:00 schreef Questular het volgende:
Ah dus als de reacties je niet zinnen dan mag het niet. Slotje dan maar?
dat zeg ik niet? ik wil alleen geen (in topic) intern discussie over met anderen users die weer meningen hebben.

dat mag btw wil je het o ver recht hebben of rijbewijs en CBR. ga je gang maak topic aan en wil ik er ook nog wel wat in zeggen?

maar daar gaat het hier toch niet om? ook niet over oordeel wat jullie al dan niet hebben over mij. en zeker niet met elkaar nog een discussie maken over wat goed of fout is,

doe dat lekker ergens anders?
  vrijdag 1 mei 2026 @ 21:03:12 #210
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220692749
Met veel moeite heb ik wel begrip voor je hoor @kree je post in mijn ogen vaak onleesbare wartaal, maar in de context lees ik veel terug van wat ik zelf ook door heb moeten maken. Als je eenmaal een stempel hebt gaan mensen je zien als die stempel en niet de persoon erachter. Ik zou je adviseren om, zolang je wel kritisch naar je eigen handelen durft en kunt kijken, niet zoveel aan te trekken van wat de mensen zeggen die om het stempeltje heen gaan redeneren ipv de persoon, zijn/haar beweegredenen en belevingswereld.
pi_220692752
quote:

Mensen die op elkaar reageren over de gevaren van rijden met een slok op is keurig ontopic. Of mogen mensen alleen op jouw posts een reactie geven en niet op elkaar? Dat is niet hoe een forum werkt.
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 21:03:55 #212
38824 crew  Droopie
pi_220692753
Moet wel zeggen, sinds Kree zegt dat ie niet 100% zeker weet of die nuchter rijdt in de ochtend, het wel een stuk drukker is geworden in dit topic _O-
Hell To The Liars
pi_220692755
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:03 schreef kree het volgende:

[..]
dat zeg ik niet? ik wil alleen geen (in topic) intern discussie over met anderen users die weer meningen hebben.

dat mag btw wil je het o ver recht hebben of rijbewijs en CBR. ga je gang maak topic aan en wil ik er ook nog wel wat in zeggen?

maar daar gaat het hier toch niet om? ook niet over oordeel wat jullie al dan niet hebben over mij. en zeker niet met elkaar nog een discussie maken over wat goed of fout is,

Maar nogmaals waar gaat het dat om hier?
pi_220692756
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
Met veel moeite heb ik wel begrip voor je hoor @:kree je post in mijn ogen vaak onleesbare wartaal, maar in de context lees ik veel terug van wat ik zelf ook door heb moeten maken. Als je eenmaal een stempel hebt gaan mensen je zien als die stempel en niet de persoon erachter. Ik zou je adviseren om, zolang je wel kritisch naar je eigen handelen durft en kunt kijken, niet zoveel aan te trekken van wat de mensen zeggen die om het stempeltje heen gaan redeneren ipv de persoon, zijn/haar beweegredenen en belevingswereld.
thanks.
pi_220692760
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:01 schreef Masberum het volgende:

[..]
Nou ja tussen sommige mensen en alcohol. Ik ben ook niet heilig en hier mag je ook weer wat van vinden.

Maar je hebt mensen die met alcohol op auto gaan rijden en mensen die dat nooit doen en wat achter hun pc blijven zitten. En ja dan bijvoorbeeld op een forum zoals hier zitten te zeiken.

Ik wil alleen maar aangeven er is naar mijn idee wel echt een flink verschil in hoe alcoholisten zijn. Kree heeft een fout gemaakt een keer, hij zit sindsdien daarover te praten in plaats van nog weer dezelfde fout te maken.
Je hebt ook mensen die jaren lang dronken achter hun pc op fok! zitten.
Ik wil alleen maar aangeven er is naar mijn idee wel echt een flink verschil in hoe users zijn.
pi_220692761
tot morgen allemaal, verder ga ik even in DTS ofzo.
pi_220692764
quote:

Lijkt me vrij ontopic dit
Modus in R&P / Kree's Topic

Of je moet geen kritische tegengeluiden willen horen.
pi_220692772
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:03 schreef kree het volgende:

[..]

Dus jij mag toegeven dat je niet echt weet of je wel nuchter je auto instapt na een avondje drinken en wij mogen dat niet onverantwoord vinden?
pi_220692774
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:05 schreef Modus het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:05 schreef kree het volgende:

Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 21:07:19 #220
38824 crew  Droopie
pi_220692775
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:05 schreef Modus het volgende:

[..]

tiktok
Hell To The Liars
pi_220692778
ik voorspel gezeik en hoewel het nu de hele avond oke was he>

maar geen zin in deze shit, ik ga naar de SC. morgen reageer ik hier weer. Doeiiiii :W
  vrijdag 1 mei 2026 @ 21:08:57 #222
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220692782
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:05 schreef Questular het volgende:

[..]
Je hebt ook mensen die jaren lang dronken achter hun pc op fok! zitten.
Ik wil alleen maar aangeven er is naar mijn idee wel echt een flink verschil in hoe users zijn.
En juist daarom heeft het weinig zin om iemand weg te zetten als alcoholist en daar alle problemen maar aan te wijten. Uiteindelijk heeft iedereen een eigen strijd om te strijden en dat kan vanalles zijn. Iemand die veel/vaak drinkt en problemen ervaart is niet plotseling genezen van die problemen als diegene niet meer drinkt.
pi_220692783
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:08 schreef kree het volgende:

maar geen zin in deze shit, ik ga naar de SC. morgen reageer ik hier weer. Doeiiiii :W
Ja bro, er is nog helemaal niks gaande hier, niet zo angstig zijn man
pi_220692788
Het wordt wat kritischer en dan zint het TS weer niet
pi_220692791
Dit heeft geen doel zo. Je mag reageren, maar betreffende user wil wel bepalen op wie, hoe, en waarop. Open een blog zonder reactiemogelijkheid ofzo.
pi_220692795
quote:

De enige die shit ziet aankomen ben je echt zelf nu.
pi_220692796
quote:
13s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Dit heeft geen doel zo. Je mag reageren, maar betreffende user wil wel bepalen op wie, hoe, en waarop. Open een blog zonder reactiemogelijkheid ofzo.
Plaats een TR in plaats van een mod wannabee te willen zijn
pi_220692797
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:08 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
En juist daarom heeft het weinig zin om iemand weg te zetten als alcoholist en daar alle problemen maar aan te wijten. Uiteindelijk heeft iedereen een eigen strijd om te strijden en dat kan vanalles zijn. Iemand die veel/vaak drinkt en problemen ervaart is niet plotseling genezen van die problemen als diegene niet meer drinkt.
Heb je helemaal gelijk in, en ik hoop dat hij de balans zoekt waar hij naar op zoek is. Maar ik hoop ook dat hij gewoon alleen in een auto stapt als hij nuchter is.
pi_220692803
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:10 schreef Modus het volgende:

[..]
De enige die shit ziet aankomen ben je echt zelf nu.
Jij reageert altijd zo intellectueel
pi_220692808
jammer joh voor ieEbndereen die hier spektakel en drama verwachten, ik ga het niet meer doen.

hoewel btw mijn vingers jeuken op al jullie berichten te reageren, maar daar bedoelde.ik dit niet en anders mag ie dicht.

Kom gezellig naar DTS dan? daar praat ik nog wel even door, voor vandaag dit en serieus kunnen jullie nog wel reageren, maar ik ga er morgen pas weer op in.
pi_220692825
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:12 schreef kree het volgende:
jammer joh voor ieEbndereen die hier spektakel en drama verwachten, ik ga het niet meer doen.

hoewel btw mijn vingers jeuken op al jullie berichten te reageren, maar daar bedoelde.ik dit niet en anders mag ie dicht.

Kom gezellig naar DTS dan? daar praat ik nog wel even door, voor vandaag dit en serieus kunnen jullie nog wel reageren, maar ik ga er morgen pas weer op in.
Ik ga naar DTS maat maar je moet niet zeggen dat dit topic dicht mag want wellicht gaan mensen dat aangrijpen om het ook echt te laten gebeuren.. je hebt nu je eigen topic, dat is wat ik voor mijzelf had gewenst.

Maar in plaats daarvan pakken ze mijn centrale topic af, alle andere topics, mijn DM, mijn PM en mijn punten

En jij denkt dat jij het moeilijk hebt..
pi_220692826
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:12 schreef kree het volgende:

Het zegt echt meer over jou dan over ons dat je denkt dat we op 'spektakel en drama' uit zijn.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 21:16:05 #233
168093 Soury
Squeek
pi_220692827
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:10 schreef Questular het volgende:

[..]
Heb je helemaal gelijk in, en ik hoop dat hij de balans zoekt waar hij naar op zoek is. Maar ik hoop ook dat hij gewoon alleen in een auto stapt als hij nuchter is.
Ja jammer voor die sukkel die oversteekt.
pi_220692831
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:15 schreef Modus het volgende:

[..]
Het zegt echt meer over jou dan over ons dat je denkt dat we op 'spektakel en drama' uit zijn.
Ja, daarom reageer je nu ook niet hé, ow wacht :')
  vrijdag 1 mei 2026 @ 21:18:13 #235
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220692842
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:16 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja jammer voor die sukkel die oversteekt.
Moet die sukkel maar niet door rood fietsen. Die zou door een nuchter persoon ook aangereden zijn en in het geval van een auto er waarschijnlijk nog bekaaider vanaf zijn komen.
pi_220692845
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:16 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ja, daarom reageer je nu ook niet hé, ow wacht :')
Flikker eens op.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 21:19:21 #237
168093 Soury
Squeek
pi_220692859
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:18 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Moet die sukkel maar niet door rood fietsen. Die zou door een nuchter persoon ook aangereden zijn en in het geval van een auto er waarschijnlijk nog bekaaider vanaf zijn komen.
Ah ok ik ik snap het al. Iemand waar ik beter niet op kan reageren.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 21:20:00 #238
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220692864
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:19 schreef Soury het volgende:

[..]
Ah ok ik ik snap het al. Iemand waar ik beter niet op kan reageren.
Inderdaad, je mag zulke drek sowieso beter helemaal voor je houden. Denk het maar hardop in je hoofd.
pi_220692874
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:18 schreef Modus het volgende:

[..]
Flikker eens op.
Precies! Dramaqueen exposed en zonder manieren
pi_220692877
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:15 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ik ga naar DTS maat maar je moet niet zeggen dat dit topic dicht mag want wellicht gaan mensen dat aangrijpen om het ook echt te laten gebeuren.. je hebt nu je eigen topic, dat is wat ik voor mijzelf had gewenst.

Maar in plaats daarvan pakken ze mijn centrale topic af, alle andere topics, mijn DM, mijn PM en mijn punten

[ afbeelding ]

En jij denkt dat jij het moeilijk hebt..
who cares over scores he? ik niet en nooit gedaan ook trouwens. naja. ik ga hier verder morgen wel weer en lees ik het wel. hoop dat er nog wat soort van nuttig is enzo. voor de rest ga ik ook ff lekker SC doen elders in ONZ info.
pi_220692886
owja dit is verder geen SC om over door te kletsen nou. mods houden jullie in de gaten.
  Spellchecker vrijdag 1 mei 2026 @ 21:22:13 #242
197773 crew  maily
pi_220692891
quote:

Welke SC?
pi_220692893
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:20 schreef kree het volgende:

[..]
who cares over scores he? ik niet en nooit gedaan ook trouwens. naja. ik ga hier verder morgen wel weer en lees ik het wel. hoop dat er nog wat soort van nuttig is enzo. voor de rest ga ik ook ff lekker SC doen elders in ONZ info.
Nou ik, vooral ook omdat ze me afgepakt zijn. Ik zou 25K+ hebben gehad nu als iemand me niet alles afgepakt zou hebben.. ik ga geen namen noemen etc. Maar het is wel flink zuur
  Spellchecker vrijdag 1 mei 2026 @ 21:23:01 #244
197773 crew  maily
pi_220692897
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:24 schreef kree het volgende:
of hoe krijg je een rijbewijs terug en hoeveel de fuck jaren dat kost,. weet ik veel ik heb er allemaal genoeg over te vertellen.
op de legale manier trouwens. en heb daar genoeg geklaag ook over, maar had ik geweten van te voren dan had ik me er minder druk over gemaakt.

En denk dat is mss nog het goeie van dit topic?
beetje horen hoe en wat alles gaat, want ik ging er echt blanco in. gebeeld wonen ook en etc. en dit hele verhaal.

Het zou mij geholpen hebben als ik beetje wist. wamt was al zo onzeker als de pest.
Dat verhaal heb je al in andere topics verteld :Y
pi_220692898
Ontopic graag?
pi_220692912
Voor iemand die doei heeft gezegd en weg zou gaan plaats je nog best veel reacties. Dan kun je net zo goed inhoudelijk discussies aangaan.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:21 schreef kree het volgende:
owja dit is verder geen SC om over door te kletsen nou. mods houden jullie in de gaten.
Kree heeft een eigen topic en krijgt subiet autoritaire trekjes. _O-
pi_220692914
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:23 schreef maily het volgende:

[..]
Dat verhaal heb je al in andere topics verteld :Y
tuurlijk en jij weet dat, maar hele hoop ook niet nu, als ze al de link kunnen leggen met wat ik hier over jaren vertel.

maar wat masberum zegt, ontopic. ik wil hier geen SC.
pi_220692918
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:00 schreef kree het volgende:
Precies, geef ze niet de aandacht die ze willen.

Ik heb gewoon bepaalde users op block, daar zie ik geen reacties van anders dan dat ze door anderen gequote worden.

Heerlijk! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220692923
Phoenyx probeert zijn avond nog wat glans te geven zo te zien.
pi_220692942
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:26 schreef Chandler het volgende:

[..]
Precies, geef ze niet de aandacht die ze willen.

Ik heb gewoon bepaalde users op block, daar zie ik geen reacties van anders dan dat ze door anderen gequote worden.

Heerlijk! :Y
ik block niemand. omdat is tegen mijn principes, en ik kan heel serieus over dingen praten enzo ook en daar is dit topic voor. Maargoed ik heb geen zin in gezeik en is mss een SC nu leuker, ik kom hier sowieso op terug btw. Dus vraag vooral. morgen verder hier.
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 21:29:48 #251
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220692954
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:26 schreef Questular het volgende:
Phoenyx probeert zijn avond nog wat glans te geven zo te zien.
Als we dat nou eens niet zo veel aandacht geven scheelt dat weer een aantal offtopic posts ;)
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220692957
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:21 schreef kree het volgende:
Triest dit
pi_220693019
Jammer dat het weer uit de hand loopt.
  Spellchecker vrijdag 1 mei 2026 @ 21:37:24 #254
197773 crew  maily
pi_220693024
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:25 schreef kree het volgende:

[..]
tuurlijk en jij weet dat, maar hele hoop ook niet nu, als ze al de link kunnen leggen met wat ik hier over jaren vertel.

maar wat masberum zegt, ontopic. ik wil hier geen SC.
Ze kunnen allemaal in jouw PoHi terugzoeken.
pi_220693030
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:36 schreef Duveldrinker het volgende:
Jammer dat het weer uit de hand loopt.
tr gemaakt. ik wil dit n iet namelijk ook, en snap ook niet waarom er eigenlijk nadat ik (vond ik goed) beetje heen en weer met droopie had er mensen allemaal weer drama willen maken>

mods wissen dit, of topic dicht dus doe gewoon maar niet he? in DTS ku n je grappen maken met me.

ben er helemaal klaar mee want dit is precies waarom er nooit een normaal topic kan zijn, door paar die weer moeten zeiken ofzo?

naja. tot morgen, doe geen moeite ik reageer hier morgenavond wss pas weer. rest in SC als je grappen wil maken.
pi_220693041
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:38 schreef kree het volgende:

[..]
tr gemaakt. ik wil dit n iet namelijk ook, en snap ook niet waarom er eigenlijk nadat ik (vond ik goed) beetje heen en weer met droopie had er mensen allemaal weer drama willen maken>

mods wissen dit, of topic dicht dus doe gewoon maar neit he? in DTS ku n je grappen maken met me.
Vind het wel jammer dat er gedoe vaak bij je is... gun je wel om (hier) serieus genomen te worden
pi_220693049
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:38 schreef kree het volgende:

[..]

mods wissen dit, of topic dicht dus doe gewoon maar niet he? in DTS ku n je grappen maken met me.

ben er helemaal klaar mee want dit is precies waarom er nooit een normaal topic kan zijn, door paar die weer moeten zeiken ofzo?

naja. tot morgen, doe geen moeite ik reageer hier morgenavond wss pas weer. rest in SC als je grappen wil maken.
Gek hč dat mensen drama maken als jij laconiek doet over met drank op achter het stuur zitten
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 21:42:38 #258
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220693054
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:41 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Gek hč dat mensen drama maken als jij laconiek doet over met drank op achter het stuur zitten
Er tegenaan schoppen gaat denk ik ook niet het gewenste effect hebben.
~FEYENOORD~
pi_220693081
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:42 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Er tegenaan schoppen gaat denk ik ook niet het gewenste effect hebben.
Ja als iedereen hier alleen maar met fluwelen handschoentjes aangesproken mag worden dan houdt het inderdaad op
TS wil geen kritiek horen
Reageert daar ook niet op

Het zal wel
Ik heb er zo mijn gedachtes over
pi_220693089
Ook opvallend dat, als je al eens eerder gepakt bent met drank op, en je al jaren klaagt dat de gevolgen daarvan financieel en door het CBR zo zwaar voor je waren, je dan alsnog zo ogenschijnlijk laconiek omspringt met de mogelijkheid dat je nog een keer in dat hele circus belandt.

Dat is meteen een ontopic vraag aan @kree Je vond het gedoe met CBR enzo heel vervelend, zeg je altijd. Waarom drink je dan niet 0,0 als je weet dat je volgende dag moet rijden om zeker te zijn dat het je nooit meer gebeurt?
pi_220693092
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:29 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Triest dit
Jij hebt echt wel een ongezond huntgevoel naar kree (en anderen,, zoals anderen ook aangeven)
pi_220693101
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:49 schreef Masberum het volgende:

[..]
Jij hebt echt wel een ongezond huntgevoel naar kree (en anderen,, zoals anderen ook aangeven)
Nee ik vind het gewoon triest
Ik hou voor de rest mijn gedachte maar voor me
Welke anderen?
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 21:52:10 #263
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220693102
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:47 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja als iedereen hier alleen maar met fluwelen handschoentjes aangesproken mag worden dan houdt het inderdaad op
TS wil geen kritiek horen
Reageert daar ook niet op

Het zal wel
Ik heb er zo mijn gedachtes over
Ik heb daar ook een mening over, maar mijn ervaring leert met de mensen waar ik mee werk dat hoe harder ik er tegenin ga hoe verder weg ze raken en dat ze je dan uiteindelijk helemaal niet meer serieus nemen.

Ik snap dat het lastig is als iemand steeds hetzelfde blijft verkondigen maar er tegenin gaan is sowieso niet de manier.
~FEYENOORD~
pi_220693108
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:52 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ik heb daar ook een mening over, maar mijn ervaring leert met de mensen waar ik mee werk dat hoe harder ik er tegenin ga hoe verder weg ze raken en dat ze je dat uiteindelijk helemaal niet meer serieus nemen.

Ik snap dat het lastig is als iemand steeds hetzelfde blijft verkondigen maar er tegenin gaan is sowieso niet de manier.
Oké dat snap ik wel
pi_220693122
quote:
5s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ook opvallend dat, als je al eens eerder gepakt bent met drank op, en je al jaren klaagt dat de gevolgen daarvan financieel en door het CBR zo zwaar voor je waren, je dan alsnog zo ogenschijnlijk laconiek omspringt met de mogelijkheid dat je nog een keer in dat hele circus belandt.

Dat is meteen een ontopic vraag aan @:kree Je vond het gedoe met CBR enzo heel vervelend, zeg je altijd. Waarom drink je dan niet 0,0 als je weet dat je volgende dag moet rijden om zeker te zijn dat het je nooit meer gebeurt?
snap hoor ben daar al diep door het stof voor gegaan. maar snap je vraag zal het morgen verder uitleggen heej?

ik heb geen zin in eindeloze discussie hier nl nu alsof het SC is. want is het niet en weet waar je post.
pi_220693143
mods?
pi_220693157
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:57 schreef kree het volgende:
mods?
Je kan beter een TR plaatsen (op het vlaggetje rechtsbovenaan/midden klikken en opschrijven wat er mis gaat). Is sneller en efficiėnter :*
pi_220693159
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:52 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ik heb daar ook een mening over, maar mijn ervaring leert met de mensen waar ik mee werk dat hoe harder ik er tegenin ga hoe verder weg ze raken en dat ze je dan uiteindelijk helemaal niet meer serieus nemen.

vragen om en waarover mss wel en dat wil ik best uitleggen ook hier.

maarja zoals het nu gaat heb ik geen zin in, maarja zie all bezig.. gelukkig.
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 22:01:54 #269
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220693174
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:59 schreef kree het volgende:

[..]
vragen om en waarover mss wel en dat wil ik best uitleggen ook hier.

maarja zoals het nu gaat heb ik geen zin in, maarja zie all bezig.. gelukkig.
De meeste users zijn hier niet om jou aan te vallen en hebben het beste met je voor en je bent tot niemand iets verplicht dus neem het niet te zwaar op.
~FEYENOORD~
pi_220693183
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:59 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Je kan beter een TR plaatsen (op het vlaggetje rechtsbovenaan/midden klikken en opschrijven wat er mis gaat). Is sneller en efficiėnter :*
je wil niet weten hoe veel keer ik dat heb gedaan ook hier, want ik wil het wel serieus houden. :)

er werd wat mee gedaan geloof ik als ik het zo zie, maar ik hou het wel voor gezien hier even nu, want denk anders ga ik er weer op in en krijgen we meer drama,. morgen is er nog een dag he?
pi_220693195
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 22:02 schreef kree het volgende:

[..]
je wil niet weten hoe veel keer ik dat heb gedaan ook hier, want ik wil het wel serieus h9uden. :)

er werd wat mee gedaan geloof ik als ik het zo zie, maar ik hou het wel voor gezien hier even nu, want denk anders ga ik er weer op in en krijgen we meer drama,. morgen is er nog een dag he?
Oke, sorry! Wist niet of je dat wist :@

En heel verstandig van je
  vrijdag 1 mei 2026 @ 22:05:57 #272
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220693207
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:55 schreef kree het volgende:

[..]
snap hoor ben daar al diep door het stof voor gegaan. maar snap je vraag zal het morgen verder uitleggen heej?

ik heb geen zin in eindeloze discussie hier nl nu alsof het SC is. want is het niet en weet waar je post.
Je wil altijd morgen antwoorden op vragen die er echt tot doen. Dan komt er natuurlijk niet veel van dat weet jezelf ook wel.
pi_220693208
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 22:04 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oke, sorry! Wist niet of je dat wist :@

En heel verstandig van je
probeer het leuk en constructief te houden. dat anderen dit nou als een SC zien waar ze oude vetes uit kunnen praten,,,, ? mag he, maar dat is wel buiten mij.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 22:11:30 #274
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220693251
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 22:10 schreef Masberum het volgende:
Wow, 11 pagina's met onzin maar 1 of andere moderator voelt zich nog verplicht om een paar normale posts te verwijderen..
Snap de hint. Of moeten ze jou ook een eigen topic geven. Het gaat over kree hier niet over jou. Als je het wil ga er over zeuren in FB.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 22:11:46 #275
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220693252
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 22:05 schreef kree het volgende:

[..]
probeer het leuk en constructief te houden. dat anderen dit nou als een SC zien waar ze oude vetes uit kunnen praten,,,, ? mag he, maar dat is wel buiten mij.
Morgen weer dan :P
pi_220693257
morgen ^O^
pi_220693284
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 22:05 schreef kree het volgende:

[..]
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 22:12 schreef kree het volgende:
morgen ^O^
Ik wil je een compliment geven: je reageert nu erg constructief doch assertief ^O^

Doe je nu echt netjes
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 00:01:11 #278
38824 crew  Droopie
pi_220701502
Kree, als je weer onder de mensen bent..
Wil je dan zelf weer een topic openen :)
Hell To The Liars
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 00:01:21 #279
38824 crew  Droopie
pi_220701506
Kree, als je weer onder de mensen bent..
Wil je dan zelf weer een topic openen :)

Vol :)
Hell To The Liars
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')