abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220689743
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 14:49 schreef Ama het volgende:

[..]
Kan je niet altijd zo leesbaar typen? _O_
Nee, want dan moet hij stoppen met drinken en dat wil kree niet.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_220689763
Geen vraag, maar ik hoop dat je ooit weet te stoppen met drinken.
pi_220689775
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 14:58 schreef Ama het volgende:

[..]
Maar je kan het nu toch ook. :@
deed extra mijn best :P
Do what you love, love what you do!
pi_220689790
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoe is tegenwoordig de band met je moedertje?
owh best oke. goeie vraag ook wel want had eerder natuurlijk best drama..

maar vorig jaar zijn we op vakantie geweest samen met mijn zusje op groepsreis enzo. (zie TRV btw)
En was onwijs leuk, daarom vervolg aan gegeven. maar nu met zijn 3 zonder groep en zelf auto gehuurd en uitgezocht wat we gaan doen.

zie ook TRV voor die btw.

Over 3 weekjes naar Noord-macedonie.

Dus oke, wat wellicht de vraag is, of dat goed gaat, ja nu wel :)

[ Bericht 6% gewijzigd door kree op 01-05-2026 15:13:38 ]
  vrijdag 1 mei 2026 @ 15:16:12 #130
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_220689830
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 15:07 schreef kree het volgende:

[..]
owh best oke. goeie vraag ook wel want had eerder natuurlijk best drama..

maar vorig jaar zijn we op vakantie geweest samen met mijn zusje op groepsreis enzo. (zie TRV btw)
En was onwijs leuk, daarom vervolg aan gegeven. maar nu met zijn 3 zonder groep en zelf auto gehuurd en uitgezocht wat we gaan doen.

zie ook TRV voor die btw.

Over 3 weekjes naar Noord-macedonie.

Dus oke, wat wellicht de vraag is, of dat goed gaat, ja nu wel :)
Fijn om te horen dat het inmiddels op dat vlak wat beter gaat.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_220689835
als ik trouwens ff psychologisch wil doen, het was nog een soort van struggle om zeg maar die banden iig oke genoeg te krijgen.

ik weet dat ik mijn familie onwijs teleurgesteld heb in alles wat ik deed. En als ik het in het algemeen zeg, je hebt dat op het moment niet door he?

Komt pas wss als je hersteld of met externe hulp praat, dat je die dingen gaat bedenken.

Nouja we zijn best wat jaren verder sinds ik dit hier vertelde, dus ging niet van de ene dag op de andere.

Maar iig gaat het nu goed, nog wel eens meningsverschillen, maar we kunnen het ook gewoon weer leuk hebben. En daar ben ik wel dankbaar over/voor.

ik ben ook beetje kind van me ouders gewoon natuurlijk. en denk wij kunnen als familie wel vergeven en vergeten.
Gelukkig trouwens, want als je het mij vraagt of ik me schuldig voel over alles wat ik ze aandeed dan zeg ik wel JA daarover. schuldig.

maarja oke er waren omstandigheden en iedereen had het allemaal niet makkelijk in gezin dus.
pi_220690048
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 13:26 schreef Lenny77 het volgende:
[modbreak]Nou vind ik niet dat het de bedoeling is dat het hier een volledige SC wordt voor andere users. Misschien dat Kree het niet erg vindt, maar dat vraag ik straks liever aan hem. Het is tenslotte zijn topic. [/modbreak]
zie DM :)

of btw kan hier gewoon zeggen wat ik ervan denk.
En denk het moet totaal niet een SC worden, hoewel me dat persoonlijk niet zo uitmaakt.
Maar dan ontspoort het te snel (waardoor dicht wss).

Prima met SC maar vraag ik ook aan iedereen hier, dat kan en wil ik best, maar doe in DTS dan ofzo in ONZ of eentje van de anderen,.

Ik wil het toch wel beetje serieus houden hier denk....
  vrijdag 1 mei 2026 @ 15:50:06 #133
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220690426
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 14:18 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
_O- heel veel succes met dat betweterige, je maakt er exact 0 indruk mee.
Veel succes met je lever.
The love you take is equal to the love you make.
pi_220690454
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 15:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]
bv dit soort opmerkingen of reacties erop is precies wat ik dus niet wil?
  vrijdag 1 mei 2026 @ 15:52:55 #135
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220690467
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 15:51 schreef kree het volgende:

[..]
bv dit soort opmerkingen of reacties erop is precies wat ik dus niet wil?
Dat is een vraag?
pi_220690486
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 15:52 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Dat is een vraag?
een opmerking, maar note gedaan, ik wil deze kant niet op, ga dit trouwens gerust verder vragen in een ander SC topic. en wil ik er op reageren, maar het is reactie op reactie die totaal eigenlijk niet ontopic is.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 15:56:27 #137
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220690502
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 15:54 schreef kree het volgende:

[..]
een opmerking, maar note gedaan, ik wil deze kant niet op, ga dit trouwens gerust verder vragen in een ander SC topic. en wil ik er op reageren, maar het is reactie op reactie die totaal eigenlijk niet ontopic is.
Het was helemaal geen reactie op jou, maar op een van die lolbroeken die menen in dit topic overmatige alcoholconsumptie te moeten bagatelliseren. Zou jou ook niet moeten zinnen. Helaas komen dat soort strontvliegen altijd weer op dit soort topics af.
pi_220690519
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 15:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Het was helemaal geen reactie op jou, maar op een van die lolbroeken die menen in dit topic overmatige alcoholconsumptie te moeten bagatelliseren. Zou jou ook niet moeten zinnen. Helaas komen dat soort strontvliegen altijd weer op dit soort topics af.
daarom maar juist dat moeten we negeren en omdat jij erop reageert reageer ik er weer op en jij weer op mij?
Zie mijn punt, daarom laten gaan. Ik had ff DM met Lenny en die zou een beetje opletten erop.

maar je ontkomt er toch niet aan weet ik nu al. Dus goed laten we het er bij houden even voor nu.

En als er wel een goeie vraag is aan mij? of ik aan iemand van jullie, dan is dit wel de juiste plek wss.
Maar vind moet wel een beetje R&P waardig zijn en niet alleen dit soort dingen, want dan ben ik er snel klaar mee nl.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 16:03:33 #139
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220690546
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:00 schreef kree het volgende:

[..]
daarom maar juist dat moeten we negeren en omdat jij erop reageert reageer ik er weer op en jij weer op mij?
Zie mijn punt, daarom laten gaan. Ik had ff DM met Lenny en die zou een beetje opletten erop.

maar je ontkomt er toch niet aan weet ik nu al. Dus goed laten we het er bij houden even voor nu.

En als er wel een goeie vraag is aan mij? of ik aan iemand van jullie, dan is dit wel de juiste plek wss.
Maar vind moet wel een beetje R&P waardig zijn en niet alleen dit soort dingen, want dan ben ik er snel klaar mee nl.
Beste wat je kan doen is ontopic lekker doorgaan, die posts negeren en rapporteren
pi_220690653
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 15:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Daar zijn ze hier vrij in toch, het is juist goed dat het topic van stoppen met alcohol hier vrij van blijft. Laat het hier maar gewoon toe. Iedereen met gezond verstand weet dat alcohol slecht is maar soms is de verslaving te sterk.
pi_220690686
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:20 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]
Daar zijn ze hier vrij in toch, het is juist goed dat het topic van stoppen met alcohol hier vrij van blijft. Laat het hier maar gewoon toe. Iedereen met gezond verstand weet dat alcohol slecht is maar soms is de verslaving te sterk.
Maar @kree leest dingen soms maar half, en betrekt het dan (dus) toch weer op zichzelf...

Het gebeurt vaker dat kree dingen half leest. Helaas, zou ik zeggen.

En nee, ik geef hiermee geen oorzaak-gevolg aan, het is een constatering. Net als de warrige schrijfwijze, en de typefouten; wellicht autocorrectie fouten ook nog.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_220690692
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:27 schreef Sally het volgende:

[..]
Maar @:kree leest dingen soms maar half, en betrekt het dan (dus) toch weer op zichzelf...

Het gebeurt vaker dat kree dingen half leest. Helaas, zou ik zeggen.

En nee, ik geef hiermee geen oorzaak-gevolg aan, het is een constatering. Net als de warrige schrijfwijze, en de typefouten; wellicht autocorrectie fouten ook nog.
idd zo is het, nou dan hebben we het er toch genoeg over gehad denk?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220690704
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:28 schreef kree het volgende:

[..]
idd zo is het, nou dan hebben we het er toch genoeg over gehad denk?
Wat mij betreft.

Kan je nu ook de TR (want het is geen note...) ongedaan maken door er nog een TR achteraan te posten - op de reactie van Lienekien dus?
Want dit is een beetje oneerlijk.

Vind ik.
pi_220690724
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:30 schreef Sally het volgende:

[..]
Wat mij betreft.

Kan je nu ook de TR (want het is geen note...) ongedaan maken door er nog een TR achteraan te posten - op de reactie van Lienekien dus?
Want dit is een beetje oneerlijk.

Vind ik.
nou ik ga niet mijn eigen topic modereren? ik doe een TR dus (ja idd geen note) als ik denk van wat staat mij niet aan of is niet handig.

Ik snap niet, maargoed leg het me maar uit dan, omdat we hier eerlijk zijn denk ik naar elkaar?
Waarom vraag je zover door erover? Het gaat niet eens over mij nl meer over wie wat en hoe zegt?

Maar wat denk jij dan dat ik ervan moet zeggen of vragen om dingen weg te halen?
Helemaal niet mijn doel was dat ooit al, en zeker niet voor dit nu? Maar door dit soort discussie ontspoort dus een topic?
want gaan we het hebben over dingen die eigenlijk er niet toe doen.

snap je?

hier verder @Sally

ONZ / [ronde 92 Het Dodetopicspel #20353] zondvloed coming
pi_220690735
quote:
84s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:34 schreef kree het volgende:

[..]
nou ik ga niet mijn eigen topic modereren? ik doe een TR dus (ja idd geen note) als ik denk van wat staat mij niet aan of is niet handig.

Ik snap niet, maargoed leg het me maar uit dan, omdat we hier eerlijk zijn denk ik naar elkaar?
Waarom vraag je zover door erover? Het gaat niet eens over mij nl meer over wie wat en hoe zegt?

Maar wat denk jij dan dat ik ervan moet zeggen of vragen om dingen weg te halen?
Helemaal niet mijn doel was dat ooit al, en zeker niet voor dit nu? Maar door dit soort discussie ontspoort dus een topic?
want gaan we het hebben over dingen die eigenlijk er niet toe doen.

snap je?
Je deed een aanname over een opmerking - in jouw topic inderdaad, dat klopt.
Maar die opmerking was naar een ander gericht.

En ach, laten we er maar over ophouden.

Het is jouw topic.
Een serieus topic, en daar wil ik mij ook aan houden.

Ik wilde me er ook niet mee bemoeien, maar dingen die onrechtmatig zijn, kan ik minder goed tegen ;)
pi_220690738
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:38 schreef Sally het volgende:

[..]
Je deed een aanname over een opmerking - in jouw topic inderdaad, dat klopt.
Maar die opmerking was naar een ander gericht.

En ach, laten we er maar over ophouden.

Het is jouw topic.
Een serieus topic, en daar wil ik mij ook aan houden.

Ik wilde me er ook niet mee bemoeien, maar dingen die onrechtmatig zijn, kan ik minder goed tegen ;)
oke :)
pi_220690755
En nee, ik ga niet op commando ergens anders in een slowchat over koetjes en kalfjes kletsen.

Ik post hier, in dit serieuze topic, en bij mijn weten niet tegen de policy in.

Of het moet zijn dat ik heb gezegd dat ik de TR (aldus je post hier) op de post van Lienekien niet terecht vind.

Amen.

Oftewel: slotwoord, even genoeg gezegd.
Want ik wil ook weer niet het bijbelse woord misbruiken ;)
pi_220690765
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:45 schreef Sally het volgende:
En nee, ik ga niet op commando ergens anders in een slowchat over koetjes en kalfjes kletsen.

Ik post hier, in dit serieuze topic, en bij mijn weten niet tegen de policy in.

Of het moet zijn dat ik heb gezegd dat ik de TR (aldus je post hier) op de post van Lienekien niet terecht vind.

Amen.

Oftewel: slotwoord, even genoeg gezegd.
Want ik wil ook weer niet het bijbelse woord misbruiken ;)
jaja oke :)

ik zeg het ook niet eens specifiek naar jou, maar ook in het algemeen, want ik weet er komt alleen maar drama van.
Ik trek me dit ook totaal niet aan en van mij mag je zeggen wat je wil naar mij of openbaar erover ook... maar jij weet net zo goed als ik dat daardoor topics ontsporen, Dus oke beide ons woordje gedaan en denk slim om het daar maar bij te laten voor nu.

neemt niet weg wmb mag je prima verder vragen of discussie, maar dan niet meer over dit :). thanks. :)
  vrijdag 1 mei 2026 @ 17:00:57 #149
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220690819
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 15:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]
En mijn longen en mijn huiduitslag en de fatsoenlijke gesprekjes :O
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 17:15:18 #150
441859 crew  Lenny77
pi_220690907
Laten we een beetje OT blijven aub
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')