abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 30 april 2026 @ 23:19:43 #26
441859 crew  Lenny77
pi_220686838
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:18 schreef kree het volgende:

[..]
cryptisch wel dat weer he, ik zou willen het iets meer to the point zou handig zijn?

Dus wat je vraagt enzo klopt wel? tuurlijk is dit niet oppervlakkig waarom ik struggles heb soms? het komt van veel dieper idd? neem aan dat je dat bedoelt trouwens.

Maar oke in dit topic, wees vooral duidelijk? daar heb ik meer aan als dat ik moet gaan denken over hoe en wart iemand weer wat bedoelt.
Zijn vraag is: waarom blijf je doorposten na dat iemand je heeft gevraagd te stoppen?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220686847
quote:
7s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:18 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Mensen weten ook wel dat je het niet vervelend bedoelt, maar dan kan het nog wél steeds vervelend zijn hè.
ik snapte dat en daarom ook gezegd van is niet handig. maarja oke nu hier bedoel het eerlijk en vooral zonder aanvallend en van wat iedereen beter kan doen enzo, ik zie dit topic voor tips aan mij en aan anderen even.
Do what you love, love what you do!
  donderdag 30 april 2026 @ 23:20:48 #28
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220686848
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:15 schreef kree het volgende:

[..]
ik val veel meer mee als wat je eigenblijk denkt soms. echt. bedoel het allemaal niet zo verkeerd, breng het alleen verkeerd. en daar heb ik last van mijn hele leven al. LOL
Het is niet dat je 'het verkeerd brengt'. Het is dat je een plaat voor je hoofd hebt die zo dik is als de Chinese muur. Én je niet van ophouden weet. Én regelmatig totaal niet te volgen bent.

Verder geloof ik best dat je een goede en aardige jongen bent, maar bovenstaande is tamelijk irritant ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220686852
Waarom? gebruik? je?

in? elke? zin? 23? vraagtekens?

zelfs? in? zinnen? waar? dat? niet? eens? hoeft??
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220686857
Als je nuchter bent en je eigen reacties terugleest die je in een staat van dronkenschap hebt gepost, zie je dan zelf ook dat ze nogal onleesbaar zijn?
pi_220686865
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:19 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Zijn vraag is: waarom blijf je doorposten na dat iemand je heeft gevraagd te stoppen?
Ik ben hier ook wel benieuwd naar eerlijk gezegd @kree

Vooral als heel veel mensen dat al hebben gezegd, inclusief moderators, etc.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_220686880
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Het is niet dat je 'het verkeerd brengt'. Het is dat je een plaat voor je hoofd hebt die zo dik is als de Chinese muur. Én je niet van ophouden weet. Én regelmatig totaal niet te volgen bent.

Verder geloof ik best dat je een goede en aardige jongen bent, maar bovenstaande is tamelijk irritant ;)
dat weet ik toch en mss iets waar ik aan moet werken, maar neemt niet weg dat ik alles wel oprecht bedoel.
pi_220686900
quote:
5s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:21 schreef Modus het volgende:
Waarom? gebruik? je?

in? elke? zin? 23? vraagtekens?

zelfs? in? zinnen? waar? dat? niet? eens? hoeft??
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vraag dat aan me leraressen en leraren van de basisschool? geen idee mss omdat ik wel beetje twijfel aan wat ook zeg soms als ik jullie meningen hoor soms..

naja laten we het hier eerlijk houden dan en oprecht zeggen naar elkaar ipv druk te maken over hoe iedereen zichzelf hier wil profileren.

Ik heb struggeles en proplemen nl nog steeds.
  donderdag 30 april 2026 @ 23:31:46 #34
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220686901
quote:
84s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:28 schreef kree het volgende:

[..]
dat weet ik toch en mss iets waar ik aan moet werken, maar neemt niet weg dat ik alles wel oprecht bedoel.
Lijkt me een heel goed idee als je daar aan gaat werken ^O^
pi_220686946
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Lijkt me een heel goed idee als je daar aan gaat werken ^O^
ik werk er al jaren aan, alleen soms is niet alles zo makkelijk.

ik ben nooit meer helemaal terug gegaan naar niks meer drinken he (om mss stress of wat gevoelens weg te drukken). maar het dus nooit meer geweest als hiervoor en dat ik dacht, van fuck alles maar gewoon en drink me naar de klote?

het is zover gegaan dat ik zelfmoord gedachtes had zelfs. maarja te laf om die uit te voeren, maar zover kan het gaan als je n iet zoveel hoop ziet in de toekomst.
pi_220686959
@kree Het gaat gewoon weer fout met je Ik zie echt heel veel red flags.

Als je s avonds gezopen hebt ben je echt s'morgens echt niet nuchter.

Als jij met je werkbus tegen een muur of boom of geparkeerde auto aan rijdt Tsja.

Maar er zijn ook scholen s'morgens en kinderen die op straat lopen. en het risico dat jij er een raakt rijd lijkt mij erg aanwezig. Ik moet er niet aan denken als jij met je kater iemand aaanrijdt en volgens mij is dat risico nu echt heel erg groot.

(Helaas) (Helaas)
  donderdag 30 april 2026 @ 23:47:40 #37
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220686961
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:43 schreef kree het volgende:

[..]
ik werk er al jaren aan, alleen soms is niet alles zo makkelijk.

ik ben nooit meer helemaal terug gegaan naar niks meer drinken he (om mss stress of wat gevoelens weg te drukken). maar het dus nooit meer geweest als hiervoor en dat ik dacht, van fuck alles maar gewoon en drink me naar de klote?

het is zover gegaan dat ik zelfmoord gedachtes had zelfs. maarja te laf om die uit te voeren, maar zover kan het gaan als je n iet zoveel hoop ziet in de toekomst.
Owh, maar ik had het op zich niet over het drinken en je worsteling daarmee. Al zal dat zeker erg moeilijk en zwaar zijn.

Of zijn 'bord voor de kop' en 'doordrammen' signalen dat je gedronken hebt?
pi_220686967
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:46 schreef Iceage het volgende:
@:Kree Het gaat gewoon weer fout met je Ik zie echt heel veel red flags.

Als je s avonds gezopen hebt ben je echt s'morgens echt niet nuchter.

Als jij met je werkbus tegen een muur of boom of geparkeerde auto aan rijdt Tsja.

Maar er zijn ook scholen s'morgens en kinderen die op straat lopen. en het risico dat jij er een raakt rijd lijkt mij erg aanwezig. Ik moet er niet aan denken als jij met je kater iemand aaanrijdt en volgens mij is dat risico nu echt heel erg groot.

(Helaas) (Helaas)
ja maar jullie oordelen me te vaak dronken in ook als ik dat niet ben. Ik weet heb er wel eens twijfel gevallen mee van dat ik denk mss.... maar het valt veel meer mee als jullie denken toch wel.
pi_220686977
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Owh, maar ik had het op zich niet over het drinken en je worsteling daarmee. Al zal dat zeker erg moeilijk en zwaar zijn.

Of zijn 'bord voor de kop' en 'doordrammen' signalen dat je gedronken hebt?
weet ik wel shis. maar het gaat ook heel snel al over vooroordeel, als ik typefout maak of iets niet logisch zeg?

het is niet anders wat ik altijd al deed nl, tis niet door drank, ben gewoon on logisch over het algemeen. leerpunt is dat voor mij. haha al jaren.
pi_220686981
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:49 schreef kree het volgende:

[..]
ja maar jullie oordelen me te vaak dronken in ook als ik dat niet ben. Ik weet heb er wel eens twijfel gevallen mee van dat ik denk mss.... maar het valt veel meer mee als jullie denken toch wel.
Wees nou eerlijk. Het valt niet mee. Kijk eens in de spiegel met bier achter je kiezen.

Ik ga plat was een lange dag.
Welterusten.
pi_220686986
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:52 schreef Iceage het volgende:

[..]
Wees nou eerlijk. Het valt niet mee. Kijk eens in de spiegel met bier achter je kiezen.
nou wat wil je nu eigenlijk weten>? dat ik nog wel eens wat drink. of dat ik niet meer eerlijk ben als als ik reageer hier?
pi_220686988
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:49 schreef kree het volgende:

[..]
Vorige week of 2 weken terug, ook op donderdagavond.
Toen had je er ongetwijfeld ook wat op, alles leek daar op. Vrjdag 02:30u was je nog aan het posten, en je had al eerder op de avond al gemeld dat je de volgende dag moest werken.

Dus ehhh...
pi_220686996
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:54 schreef Modus het volgende:

[..]
Vorige week of 2 weken terug, ook op donderdagavond.
Toen had je er ongetwijfeld ook wat op, alles leek daar op. Vrjdag 02:30u was je nog aan het posten, en je had al eerder op de avond al gemeld dat je de volgende dag moest werken.

Dus ehhh...
dus euh had niet meer gedronken vanaf 10 uur die avond, oke je kunt nog in twijfel trekken hoever was dat oke?

ik denk op randje wel toen, maarre hoe denken Julie nu dan na alle drama dat ik mijn rijbewijs in twijfel ga trekken?

duurde 8 jaar of langer? he.
  donderdag 30 april 2026 @ 23:57:48 #44
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220686998
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:51 schreef kree het volgende:

[..]
weet ik wel shis. maar het gaat ook heel snel al over vooroordeel, als ik typefout maak of iets niet logisch zeg?

het is niet anders wat ik altijd al deed nl, tis niet door drank, ben gewoon on logisch over het algemeen. leerpunt is dat voor mij. haha al jaren.
Ah, ok. Niet alles is door de drank.

Maar we hadden het specifiek over bijboorbeeld het bord voor de kop en doordrammen. Waarom doe je dat dan?Omdat je denkt dat jij tóch gelijk hebt m.b.t. een bepaald onderwerp of idee? Of iets anders?
pi_220687002
ik denk dus soms ben ik wel serieus en zeg ik wat en over hoe ik over dingen denk en trekken jullie het in twijfel door voordeel. en dat ben ik geen fan van.

Naja mss mag ik het jou hier wel zeggen gewoon. want topic van. kree.
pi_220687003
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:57 schreef kree het volgende:

[..]
dus euh had niet meer gedronken vanaf 10 uur die avond, oke je kunt nog in twijfel trekken hoever was dat oke?

ik denk op randje wel toen, maarre hoe denken Julie nu dan na alle drama dat ik mijn rijbewijs in twijfel ga trekken?

duurde 8 jaar of langer? he.
Maar dan slaap je 5-6 uurtjes ofzo? Dat lijkt je wel voldoende?
pi_220687016
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2026 23:58 schreef Modus het volgende:

[..]
Maar dan slaap je 5-6 uurtjes ofzo? Dat lijkt je wel voldoende?
jullie lezen de uitzonderingen dat ik het te laat maak, als je over het algemeen kijkt en waar ik niet reageer nergens trouwens dan valt het allemaal wel mee?

wat ik zeg jullie lezen wanneer ik er ben en nemen ervan aan dat ik dat elke dag doe, maar zo is het helemaal niet?
pi_220687024
tis goed mss dit topic en kan ik zeggen hoe en wat en jullie ook, ipv maar denken over denken meningen die er gezet worden :)
pi_220687028
beetje voel me soms alleen maar was al ander topic over, niet deze daarover trouwens.

Laten we deze praktisch houden vooral en wat helpt ?
pi_220687033
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 00:01 schreef kree het volgende:

[..]
jullie lezen de uitzonderingen dat ik het te laat maak, als je over het algemeen kijkt en waar ik niet reageer nergens trouwens dan valt het allemaal wel mee?

wat ik zeg jullie lezen wanneer ik er ben en nemen ervan aan dat ik dat elke dag doe, maar zo is het helemaal niet?
Elke week zo'n uitzondering is nog teveel hoor. En als je zelf al zegt 'was ms op het randje' dan was het er ws overheen. Alcoholisten zijn niet zo goed in dat over zichzelf kunnen beoordelen.

Maar wees eens heel eerlijk

hoeveel avonden per week drink je, maakt niet uit veel of weinig, gewoon hoeveel avonden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')