weet ik toch, nouja mss kunnen we het hier mss meer in algemene zin hebben ipv alleen alcohol.quote:Op donderdag 30 april 2026 23:12 schreef Droopie het volgende:
Ja ik heb wel een serieuze vraag.
De helft van de mensen in R&P heeft een bijzondere achtergrond, met mentale problematiek en die problematiek uit zich soms in apart gedrag.
Wat is de problematiek, stoornis of karaktereigenschap bij jou dat je altijd het laatste woord wilt hebben en/ of gewoon meerdere mensen negeert als ze zeggen dat je moet stoppen met iets.
Is dat eigenwijs, autisme, een nare karaktereigenschap of een ziekte waar wij niets van af weten.
Vroeger noemden we dat oost-indisch doof, maar ik vraag het me oprecht af waar dat gedrag vandaan komt.
Diep.quote:Op donderdag 30 april 2026 23:14 schreef kree het volgende:
Maar goed ik wil ook niet dat dit topic o er mij gaat? maar mss meer van hoe het ging over mij.
ik val veel meer mee als wat je eigenblijk denkt soms. echt. bedoel het allemaal niet zo verkeerd, breng het alleen verkeerd. en daar heb ik last van mijn hele leven al. LOLquote:
Het is toch jouw topic en we mochten toch vragen?quote:Op donderdag 30 april 2026 23:14 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik toch, nouja mss kunnen we het hier mss meer in algemene zin hebben ipv alleen alcohol.
en goed dat is wss waarom Lenny dacht doen we heel ander topic. (oke hoofdletters hoeven dan niet weer zo van mij)
Maar goed ik wil ook niet dat dit topic o er mij gaat? maar mss meer van hoe het ging over mij. En denk er zijn nog veel meer idee over.
De hoofdletters zijn niet slecht bedoeld, ik wou een opvallend topic hebben zodat je je weg zou vindenquote:Op donderdag 30 april 2026 23:14 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik toch, nouja mss kunnen we het hier mss meer in algemene zin hebben ipv alleen alcohol.
en goed dat is wss waarom Lenny dacht doen we heel ander topic. (oke hoofdletters hoeven dan niet weer zo van mij)
Maar goed ik wil ook niet dat dit topic o er mij gaat? maar mss meer van hoe het ging over mij. En denk er zijn nog veel meer idee over.
Mensen weten ook wel dat je het niet vervelend bedoelt, maar dan kan het nog wél steeds vervelend zijn hè.quote:Op donderdag 30 april 2026 23:15 schreef kree het volgende:
[..]
ik val veel meer mee als wat je eigenblijk denkt soms. echt. bedoel het allemaal niet zo verkeerd, breng het alleen verkeerd. en daar heb ik last van mijn hele leven al. LOL
cryptisch wel dat weer he, ik zou willen het iets meer to the point zou handig zijn?quote:Op donderdag 30 april 2026 23:16 schreef Droopie het volgende:
[..]
Het is toch jouw topic en we mochten toch vragen?
En mijn vraag is een algemene vraag
"Bomen zeggen niets, tenzij je je richt tot de wortels."
Maar prima, als je niet wil antwoorden ook goed, het is jouw topic.
Zijn vraag is: waarom blijf je doorposten na dat iemand je heeft gevraagd te stoppen?quote:Op donderdag 30 april 2026 23:18 schreef kree het volgende:
[..]
cryptisch wel dat weer he, ik zou willen het iets meer to the point zou handig zijn?
Dus wat je vraagt enzo klopt wel? tuurlijk is dit niet oppervlakkig waarom ik struggles heb soms? het komt van veel dieper idd? neem aan dat je dat bedoelt trouwens.
Maar oke in dit topic, wees vooral duidelijk? daar heb ik meer aan als dat ik moet gaan denken over hoe en wart iemand weer wat bedoelt.
ik snapte dat en daarom ook gezegd van is niet handig. maarja oke nu hier bedoel het eerlijk en vooral zonder aanvallend en van wat iedereen beter kan doen enzo, ik zie dit topic voor tips aan mij en aan anderen even.quote:Op donderdag 30 april 2026 23:18 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Mensen weten ook wel dat je het niet vervelend bedoelt, maar dan kan het nog wél steeds vervelend zijn hè.
Het is niet dat je 'het verkeerd brengt'. Het is dat je een plaat voor je hoofd hebt die zo dik is als de Chinese muur. Én je niet van ophouden weet. Én regelmatig totaal niet te volgen bent.quote:Op donderdag 30 april 2026 23:15 schreef kree het volgende:
[..]
ik val veel meer mee als wat je eigenblijk denkt soms. echt. bedoel het allemaal niet zo verkeerd, breng het alleen verkeerd. en daar heb ik last van mijn hele leven al. LOL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |