Ik bedoel hoe kan het jou helpen omdat jij dit zegt:quote:Op vrijdag 1 mei 2026 00:40 schreef kree het volgende:
[..]
het helpt om niet alles zwart wit te zien wss?
ik heb er meningen over hoe ene at enzp natuurlijk, maar vond dat te ver gaan om maar dat te zeggen in nooit meer wat drinken?
ok heb er andere mening over. zelfs na alles wat ik had>
Dus wat is in jou ogen het doel van dit topic (ondanks dat het door iemand anders is aangemaakt)quote:Op vrijdag 1 mei 2026 00:05 schreef kree het volgende:
beetje voel me soms alleen maar was al ander topic over, niet deze daarover trouwens.
Laten we deze praktisch houden vooral en wat helpt ?
snap ke en eerste deel snap ok ook echt.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bedoel hoe kan het jou helpen omdat jij dit zegt:
[..]
Dus wat is in jou ogen het doel van dit topic (ondanks dat het door iemand anders is aangemaakt)
Wat is praktisch, en wat wil je?
Je probeert in het stoppen met alcohol te zeggen dat het wel ok is om te drinken, maar eigenlijk zeg je nu dat je er een probleem mee hebt er een oplossing voor zoekt. Toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 01:10 schreef kree het volgende:
tis heel simpel. ik kan niet meer ongedaan maken fouten die ik heb gemaakt.
achteraf is dart ,makkelijk praten en zeggen. en daarom zeg ik het hier, maar voor me zelf zijn die gemaakt he. en is het oplossen wss meer.
ik probeer niks te stoppen?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 01:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Je probeert in het stoppen met alcohol te zeggen dat het wel ok is om te drinken, maar eigenlijk zeg je nu dat je er een probleem mee hebt er een oplossing voor zoekt. Toch?
Dat heb (had) ik nou weer nooit, dat ik dacht "heb ik nou wel of niet tien bier gedronken net?".quote:Op donderdag 30 april 2026 23:49 schreef kree het volgende:
ja maar jullie oordelen me te vaak dronken in ook als ik dat niet ben. Ik weet heb er wel eens twijfel gevallen mee van dat ik denk mss...
toch wel opvallend dat @kree juist deze belangrijke vraag (wederom) negeertquote:Op vrijdag 1 mei 2026 00:49 schreef Lienekien het volgende:
Ik wacht al maanden op het moment dat kree eens gaat uitleggen wat hij ons zonodig uit wil leggen, want het komt daar dus nooit van.
Ga er eens een keertje goed voor zitten kree, als je uitgeslapen en nuchter bent. Lees je uitleg nog even kritisch na voordat je hem post.
Kan niet wachten.
ijdag ochtendquote:Op vrijdag 1 mei 2026 09:02 schreef Moonversion het volgende:
[..]
toch wel opvallend dat @:kree juist deze belangrijke vraag (wederom) negeert
Heb aan ChatGPT gevraagd wat hier staat, maar ook die snapt er geen reet van.quote:Op donderdag 30 april 2026 23:14 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik toch, nouja mss kunnen we het hier mss meer in algemene zin hebben ipv alleen alcohol.
en goed dat is wss waarom Lenny dacht doen we heel ander topic. (oke hoofdletters hoeven dan niet weer zo van mij)
Maar goed ik wil ook niet dat dit topic o er mij gaat? maar mss meer van hoe het ging over mij. En denk er zijn nog veel meer idee over.
Zoals ik toen schreef: we zijn nog altijd aan het wachten op het algemene dagboek subforum.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 08:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
En ik kreeg niet eens een dagboektopic in de dagboektopicsectie. Schandalig, ik wil nu ook een R&P topic, want K_W en Kree hebben er ook recht op.
Hopelijk zonder hoofdpijn wakker geworden...quote:Op vrijdag 1 mei 2026 01:50 schreef kree het volgende:
ik ga dromen over geluk en happigheid enzo. dat wel. hier kom ik morgen wel weer oppikken terig n:P
Onbegrijpelijk dat dit hier een apart podium krijgt. Beetje een 'Aapjes kijken' idee. Hoe 1 persoon zichzelf finaal voor lul zet met een groot publiek hier.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 09:57 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Heb aan ChatGPT gevraagd wat hier staat, maar ook die snapt er geen reet van.
In dit geval zal het podium opgebouwd zijn omdat het aapje anders steeds gillend door de verblijven van andere dieren blijft rennen en klimmen, ook al hebben de dierenverzorgers het tijdenlang proberen te leren om de andere dieren niet zo te storen.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 10:51 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat dit hier een apart podium krijgt. Beetje een 'Aapjes kijken' idee. Hoe 1 persoon zichzelf finaal voor lul zet met een groot publiek hier.
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 10:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
In dit geval zal het podium opgebouwd zijn omdat het aapje anders steeds gillend door de verblijven van andere dieren blijft rennen en klimmen, ook al hebben de dierenverzorgers het tijdenlang proberen te leren om de andere dieren niet zo te storen.
Je hebt als standaarddrinker geen hoofdpijn meer.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 10:45 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Hopelijk zonder hoofdpijn wakker geworden...![]()
Dat is dus niet de bedoeling van dit topic...quote:Op vrijdag 1 mei 2026 10:51 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat dit hier een apart podium krijgt. Beetje een 'Aapjes kijken' idee. Hoe 1 persoon zichzelf finaal voor lul zet met een groot publiek hier.
Ik denk dat mensen serieus interesse hebben maar dat kree af en toe echt moeilijk te begrijpen is. Waardoor het natuurlijk ook lastig word om iets te bespreken.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 10:51 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Daar hebben we een oplossing voor. Dit hebben we ook zien gebeuren bij die ene veel te dikke user, die hier non-stop verkondigde te gaan afvallen maar ondertussen doodleuk vreet-vlogs bleef maken en klagen over hoe het afvallen maar niet wilde lukken. Oh en alle tips en trucs die oprecht werden gegeven werden genegeerd of bespot.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 10:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
In dit geval zal het podium opgebouwd zijn omdat het aapje anders steeds gillend door de verblijven van andere dieren blijft rennen en klimmen, ook al hebben de dierenverzorgers het tijdenlang proberen te leren om de andere dieren niet zo te storen.
Hij is geen standaarddrinker.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 11:06 schreef nostra het volgende:
[..]
Je hebt als standaarddrinker geen hoofdpijn meer.
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 09:57 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Heb aan ChatGPT gevraagd wat hier staat, maar ook die snapt er geen reet van.
Ik maak er met wat vrije interpretatie dit van:quote:weet ik toch, nouja mss kunnen we het hier mss meer in algemene zin hebben ipv alleen alcohol.
en goed dat is wss waarom Lenny dacht doen we heel ander topic. (oke hoofdletters hoeven dan niet weer zo van mij)
Maar goed ik wil ook niet dat dit topic o er mij gaat? maar mss meer van hoe het ging over mij. En denk er zijn nog veel meer idee over.
Was ook maar een beetje aan het dollen hoor, want itt anderen zal het me echt aan mijn kont roesten waar mijn topic staat. Na de sessie is de interesse om het bij te houden ook als sneeuw voor de zon verdwenen. Ik blijf er echter wel bij dat het de hele dag in bed blijven liggen ook een psychologische achtergrond heeft, want als ik niet zo bang en onzeker was geweest dan zou ik me veel en vaak voorstellen, fatsoenlijke gesprekjes aanknopen en mijn excuses aanbieden. Dat ik dat allemaal niet doe heeft weer te maken met mijn atypische schizofrene narcistische borderlinesyndroom.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 10:43 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zoals ik toen schreef: we zijn nog altijd aan het wachten op het algemene dagboek subforum.
Jouw topic was er eentje over: ik blijf lekker in bed liggen en gamen. Dat is best algemeen.
De dagboek-topics hier hebben een psychologische achtergrond.
Wat staat hier?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 00:45 schreef kree het volgende:
mss is dit topic dan meer voor mensen die nog twijfelen over alcohol en wat dan niet, dat nog zelfs
maar het gaat om meer en dat leg ik jullie allemaal later wel uit nog ook en hoe ik erover denk.
Meer kan ik er niet van maken.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 11:36 schreef maily het volgende:
mss is dit topic dan meer voor mensen die nog twijfelen over alcohol en wat dan niet, dat nog zelfs
Dit topic wordt helaas dan ook één groot treinongeluk vrees ik, hoe goedbedoeld ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 11:12 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Daar hebben we een oplossing voor. Dit hebben we ook zien gebeuren bij die ene veel te dikke user, die hier non-stop verkondigde te gaan afvallen maar ondertussen doodleuk vreet-vlogs bleef maken en klagen over hoe het afvallen maar niet wilde lukken. Oh en alle tips en trucs die oprecht werden gegeven werden genegeerd of bespot.
Enkeltje uitgang en geen aandacht meer aan besteden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |