abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 21:29:48 #251
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220692954
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:26 schreef Questular het volgende:
Phoenyx probeert zijn avond nog wat glans te geven zo te zien.
Als we dat nou eens niet zo veel aandacht geven scheelt dat weer een aantal offtopic posts ;)
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_220692957
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:21 schreef kree het volgende:
owja dit is verder geen SC om over door te kletsen nou. mods houden jullie in de gaten.
Triest dit
pi_220693019
Jammer dat het weer uit de hand loopt.
  Spellchecker vrijdag 1 mei 2026 @ 21:37:24 #254
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220693024
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:25 schreef kree het volgende:

[..]
tuurlijk en jij weet dat, maar hele hoop ook niet nu, als ze al de link kunnen leggen met wat ik hier over jaren vertel.

maar wat masberum zegt, ontopic. ik wil hier geen SC.
Ze kunnen allemaal in jouw PoHi terugzoeken.
pi_220693030
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:36 schreef Duveldrinker het volgende:
Jammer dat het weer uit de hand loopt.
tr gemaakt. ik wil dit n iet namelijk ook, en snap ook niet waarom er eigenlijk nadat ik (vond ik goed) beetje heen en weer met droopie had er mensen allemaal weer drama willen maken>

mods wissen dit, of topic dicht dus doe gewoon maar niet he? in DTS ku n je grappen maken met me.

ben er helemaal klaar mee want dit is precies waarom er nooit een normaal topic kan zijn, door paar die weer moeten zeiken ofzo?

naja. tot morgen, doe geen moeite ik reageer hier morgenavond wss pas weer. rest in SC als je grappen wil maken.
Do what you love, love what you do!
pi_220693041
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:38 schreef kree het volgende:

[..]
tr gemaakt. ik wil dit n iet namelijk ook, en snap ook niet waarom er eigenlijk nadat ik (vond ik goed) beetje heen en weer met droopie had er mensen allemaal weer drama willen maken>

mods wissen dit, of topic dicht dus doe gewoon maar neit he? in DTS ku n je grappen maken met me.
Vind het wel jammer dat er gedoe vaak bij je is... gun je wel om (hier) serieus genomen te worden
pi_220693049
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:38 schreef kree het volgende:

[..]

mods wissen dit, of topic dicht dus doe gewoon maar niet he? in DTS ku n je grappen maken met me.

ben er helemaal klaar mee want dit is precies waarom er nooit een normaal topic kan zijn, door paar die weer moeten zeiken ofzo?

naja. tot morgen, doe geen moeite ik reageer hier morgenavond wss pas weer. rest in SC als je grappen wil maken.
Gek hè dat mensen drama maken als jij laconiek doet over met drank op achter het stuur zitten
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 21:42:38 #258
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220693054
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:41 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Gek hè dat mensen drama maken als jij laconiek doet over met drank op achter het stuur zitten
Er tegenaan schoppen gaat denk ik ook niet het gewenste effect hebben.
~FEYENOORD~
pi_220693081
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:42 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Er tegenaan schoppen gaat denk ik ook niet het gewenste effect hebben.
Ja als iedereen hier alleen maar met fluwelen handschoentjes aangesproken mag worden dan houdt het inderdaad op
TS wil geen kritiek horen
Reageert daar ook niet op

Het zal wel
Ik heb er zo mijn gedachtes over
pi_220693089
Ook opvallend dat, als je al eens eerder gepakt bent met drank op, en je al jaren klaagt dat de gevolgen daarvan financieel en door het CBR zo zwaar voor je waren, je dan alsnog zo ogenschijnlijk laconiek omspringt met de mogelijkheid dat je nog een keer in dat hele circus belandt.

Dat is meteen een ontopic vraag aan @kree Je vond het gedoe met CBR enzo heel vervelend, zeg je altijd. Waarom drink je dan niet 0,0 als je weet dat je volgende dag moet rijden om zeker te zijn dat het je nooit meer gebeurt?
pi_220693092
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:29 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Triest dit
Jij hebt echt wel een ongezond huntgevoel naar kree (en anderen,, zoals anderen ook aangeven)
pi_220693101
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:49 schreef Masberum het volgende:

[..]
Jij hebt echt wel een ongezond huntgevoel naar kree (en anderen,, zoals anderen ook aangeven)
Nee ik vind het gewoon triest
Ik hou voor de rest mijn gedachte maar voor me
Welke anderen?
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 21:52:10 #263
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220693102
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:47 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ja als iedereen hier alleen maar met fluwelen handschoentjes aangesproken mag worden dan houdt het inderdaad op
TS wil geen kritiek horen
Reageert daar ook niet op

Het zal wel
Ik heb er zo mijn gedachtes over
Ik heb daar ook een mening over, maar mijn ervaring leert met de mensen waar ik mee werk dat hoe harder ik er tegenin ga hoe verder weg ze raken en dat ze je dan uiteindelijk helemaal niet meer serieus nemen.

Ik snap dat het lastig is als iemand steeds hetzelfde blijft verkondigen maar er tegenin gaan is sowieso niet de manier.
~FEYENOORD~
pi_220693108
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:52 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ik heb daar ook een mening over, maar mijn ervaring leert met de mensen waar ik mee werk dat hoe harder ik er tegenin ga hoe verder weg ze raken en dat ze je dat uiteindelijk helemaal niet meer serieus nemen.

Ik snap dat het lastig is als iemand steeds hetzelfde blijft verkondigen maar er tegenin gaan is sowieso niet de manier.
Oké dat snap ik wel
pi_220693122
quote:
5s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ook opvallend dat, als je al eens eerder gepakt bent met drank op, en je al jaren klaagt dat de gevolgen daarvan financieel en door het CBR zo zwaar voor je waren, je dan alsnog zo ogenschijnlijk laconiek omspringt met de mogelijkheid dat je nog een keer in dat hele circus belandt.

Dat is meteen een ontopic vraag aan @:kree Je vond het gedoe met CBR enzo heel vervelend, zeg je altijd. Waarom drink je dan niet 0,0 als je weet dat je volgende dag moet rijden om zeker te zijn dat het je nooit meer gebeurt?
snap hoor ben daar al diep door het stof voor gegaan. maar snap je vraag zal het morgen verder uitleggen heej?

ik heb geen zin in eindeloze discussie hier nl nu alsof het SC is. want is het niet en weet waar je post.
pi_220693143
mods?
pi_220693157
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:57 schreef kree het volgende:
mods?
Je kan beter een TR plaatsen (op het vlaggetje rechtsbovenaan/midden klikken en opschrijven wat er mis gaat). Is sneller en efficiënter :*
pi_220693159
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:52 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ik heb daar ook een mening over, maar mijn ervaring leert met de mensen waar ik mee werk dat hoe harder ik er tegenin ga hoe verder weg ze raken en dat ze je dan uiteindelijk helemaal niet meer serieus nemen.

vragen om en waarover mss wel en dat wil ik best uitleggen ook hier.

maarja zoals het nu gaat heb ik geen zin in, maarja zie all bezig.. gelukkig.
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 22:01:54 #269
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_220693174
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:59 schreef kree het volgende:

[..]
vragen om en waarover mss wel en dat wil ik best uitleggen ook hier.

maarja zoals het nu gaat heb ik geen zin in, maarja zie all bezig.. gelukkig.
De meeste users zijn hier niet om jou aan te vallen en hebben het beste met je voor en je bent tot niemand iets verplicht dus neem het niet te zwaar op.
~FEYENOORD~
pi_220693183
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:59 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Je kan beter een TR plaatsen (op het vlaggetje rechtsbovenaan/midden klikken en opschrijven wat er mis gaat). Is sneller en efficiënter :*
je wil niet weten hoe veel keer ik dat heb gedaan ook hier, want ik wil het wel serieus houden. :)

er werd wat mee gedaan geloof ik als ik het zo zie, maar ik hou het wel voor gezien hier even nu, want denk anders ga ik er weer op in en krijgen we meer drama,. morgen is er nog een dag he?
pi_220693195
quote:
3s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 22:02 schreef kree het volgende:

[..]
je wil niet weten hoe veel keer ik dat heb gedaan ook hier, want ik wil het wel serieus h9uden. :)

er werd wat mee gedaan geloof ik als ik het zo zie, maar ik hou het wel voor gezien hier even nu, want denk anders ga ik er weer op in en krijgen we meer drama,. morgen is er nog een dag he?
Oke, sorry! Wist niet of je dat wist :@

En heel verstandig van je
  vrijdag 1 mei 2026 @ 22:05:57 #272
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220693207
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:55 schreef kree het volgende:

[..]
snap hoor ben daar al diep door het stof voor gegaan. maar snap je vraag zal het morgen verder uitleggen heej?

ik heb geen zin in eindeloze discussie hier nl nu alsof het SC is. want is het niet en weet waar je post.
Je wil altijd morgen antwoorden op vragen die er echt tot doen. Dan komt er natuurlijk niet veel van dat weet jezelf ook wel.
pi_220693208
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 22:04 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oke, sorry! Wist niet of je dat wist :@

En heel verstandig van je
probeer het leuk en constructief te houden. dat anderen dit nou als een SC zien waar ze oude vetes uit kunnen praten,,,, ? mag he, maar dat is wel buiten mij.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 22:11:30 #274
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220693251
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 22:10 schreef Masberum het volgende:
Wow, 11 pagina's met onzin maar 1 of andere moderator voelt zich nog verplicht om een paar normale posts te verwijderen..
Snap de hint. Of moeten ze jou ook een eigen topic geven. Het gaat over kree hier niet over jou. Als je het wil ga er over zeuren in FB.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 22:11:46 #275
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220693252
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 22:05 schreef kree het volgende:

[..]
probeer het leuk en constructief te houden. dat anderen dit nou als een SC zien waar ze oude vetes uit kunnen praten,,,, ? mag he, maar dat is wel buiten mij.
Morgen weer dan :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')