abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220692795
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:08 schreef kree het volgende:
ik voorspel gezeik en hoewel het nu de hele avond oke was he>

maar geen zin in deze shit, ik ga naar de SC. morgen reageer ik hier weer. Doeiiiii :W
De enige die shit ziet aankomen ben je echt zelf nu.
pi_220692796
quote:
13s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:10 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Dit heeft geen doel zo. Je mag reageren, maar betreffende user wil wel bepalen op wie, hoe, en waarop. Open een blog zonder reactiemogelijkheid ofzo.
Plaats een TR in plaats van een mod wannabee te willen zijn
pi_220692797
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:08 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
En juist daarom heeft het weinig zin om iemand weg te zetten als alcoholist en daar alle problemen maar aan te wijten. Uiteindelijk heeft iedereen een eigen strijd om te strijden en dat kan vanalles zijn. Iemand die veel/vaak drinkt en problemen ervaart is niet plotseling genezen van die problemen als diegene niet meer drinkt.
Heb je helemaal gelijk in, en ik hoop dat hij de balans zoekt waar hij naar op zoek is. Maar ik hoop ook dat hij gewoon alleen in een auto stapt als hij nuchter is.
pi_220692803
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:10 schreef Modus het volgende:

[..]
De enige die shit ziet aankomen ben je echt zelf nu.
Jij reageert altijd zo intellectueel
pi_220692808
jammer joh voor ieEbndereen die hier spektakel en drama verwachten, ik ga het niet meer doen.

hoewel btw mijn vingers jeuken op al jullie berichten te reageren, maar daar bedoelde.ik dit niet en anders mag ie dicht.

Kom gezellig naar DTS dan? daar praat ik nog wel even door, voor vandaag dit en serieus kunnen jullie nog wel reageren, maar ik ga er morgen pas weer op in.
Do what you love, love what you do!
pi_220692825
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:12 schreef kree het volgende:
jammer joh voor ieEbndereen die hier spektakel en drama verwachten, ik ga het niet meer doen.

hoewel btw mijn vingers jeuken op al jullie berichten te reageren, maar daar bedoelde.ik dit niet en anders mag ie dicht.

Kom gezellig naar DTS dan? daar praat ik nog wel even door, voor vandaag dit en serieus kunnen jullie nog wel reageren, maar ik ga er morgen pas weer op in.
Ik ga naar DTS maat maar je moet niet zeggen dat dit topic dicht mag want wellicht gaan mensen dat aangrijpen om het ook echt te laten gebeuren.. je hebt nu je eigen topic, dat is wat ik voor mijzelf had gewenst.

Maar in plaats daarvan pakken ze mijn centrale topic af, alle andere topics, mijn DM, mijn PM en mijn punten

En jij denkt dat jij het moeilijk hebt..
pi_220692826
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:12 schreef kree het volgende:

Het zegt echt meer over jou dan over ons dat je denkt dat we op 'spektakel en drama' uit zijn.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 21:16:05 #233
168093 Soury
Squeek
pi_220692827
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:10 schreef Questular het volgende:

[..]
Heb je helemaal gelijk in, en ik hoop dat hij de balans zoekt waar hij naar op zoek is. Maar ik hoop ook dat hij gewoon alleen in een auto stapt als hij nuchter is.
Ja jammer voor die sukkel die oversteekt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220692831
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:15 schreef Modus het volgende:

[..]
Het zegt echt meer over jou dan over ons dat je denkt dat we op 'spektakel en drama' uit zijn.
Ja, daarom reageer je nu ook niet hé, ow wacht :')
  vrijdag 1 mei 2026 @ 21:18:13 #235
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220692842
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:16 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja jammer voor die sukkel die oversteekt.
Moet die sukkel maar niet door rood fietsen. Die zou door een nuchter persoon ook aangereden zijn en in het geval van een auto er waarschijnlijk nog bekaaider vanaf zijn komen.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220692845
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:16 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ja, daarom reageer je nu ook niet hé, ow wacht :')
Flikker eens op.
  vrijdag 1 mei 2026 @ 21:19:21 #237
168093 Soury
Squeek
pi_220692859
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:18 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Moet die sukkel maar niet door rood fietsen. Die zou door een nuchter persoon ook aangereden zijn en in het geval van een auto er waarschijnlijk nog bekaaider vanaf zijn komen.
Ah ok ik ik snap het al. Iemand waar ik beter niet op kan reageren.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 1 mei 2026 @ 21:20:00 #238
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220692864
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:19 schreef Soury het volgende:

[..]
Ah ok ik ik snap het al. Iemand waar ik beter niet op kan reageren.
Inderdaad, je mag zulke drek sowieso beter helemaal voor je houden. Denk het maar hardop in je hoofd.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220692874
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:18 schreef Modus het volgende:

[..]
Flikker eens op.
Precies! Dramaqueen exposed en zonder manieren
pi_220692877
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:15 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ik ga naar DTS maat maar je moet niet zeggen dat dit topic dicht mag want wellicht gaan mensen dat aangrijpen om het ook echt te laten gebeuren.. je hebt nu je eigen topic, dat is wat ik voor mijzelf had gewenst.

Maar in plaats daarvan pakken ze mijn centrale topic af, alle andere topics, mijn DM, mijn PM en mijn punten

[ afbeelding ]

En jij denkt dat jij het moeilijk hebt..
who cares over scores he? ik niet en nooit gedaan ook trouwens. naja. ik ga hier verder morgen wel weer en lees ik het wel. hoop dat er nog wat soort van nuttig is enzo. voor de rest ga ik ook ff lekker SC doen elders in ONZ info.
pi_220692886
owja dit is verder geen SC om over door te kletsen nou. mods houden jullie in de gaten.
  Spellchecker vrijdag 1 mei 2026 @ 21:22:13 #242
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220692891
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:08 schreef kree het volgende:
ik voorspel gezeik en hoewel het nu de hele avond oke was he>

maar geen zin in deze shit, ik ga naar de SC. morgen reageer ik hier weer. Doeiiiii :W
Welke SC?
pi_220692893
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:20 schreef kree het volgende:

[..]
who cares over scores he? ik niet en nooit gedaan ook trouwens. naja. ik ga hier verder morgen wel weer en lees ik het wel. hoop dat er nog wat soort van nuttig is enzo. voor de rest ga ik ook ff lekker SC doen elders in ONZ info.
Nou ik, vooral ook omdat ze me afgepakt zijn. Ik zou 25K+ hebben gehad nu als iemand me niet alles afgepakt zou hebben.. ik ga geen namen noemen etc. Maar het is wel flink zuur
  Spellchecker vrijdag 1 mei 2026 @ 21:23:01 #244
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220692897
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 19:24 schreef kree het volgende:
of hoe krijg je een rijbewijs terug en hoeveel de fuck jaren dat kost,. weet ik veel ik heb er allemaal genoeg over te vertellen.
op de legale manier trouwens. en heb daar genoeg geklaag ook over, maar had ik geweten van te voren dan had ik me er minder druk over gemaakt.

En denk dat is mss nog het goeie van dit topic?
beetje horen hoe en wat alles gaat, want ik ging er echt blanco in. gebeeld wonen ook en etc. en dit hele verhaal.

Het zou mij geholpen hebben als ik beetje wist. wamt was al zo onzeker als de pest.
Dat verhaal heb je al in andere topics verteld :Y
pi_220692898
Ontopic graag?
pi_220692912
Voor iemand die doei heeft gezegd en weg zou gaan plaats je nog best veel reacties. Dan kun je net zo goed inhoudelijk discussies aangaan.

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:21 schreef kree het volgende:
owja dit is verder geen SC om over door te kletsen nou. mods houden jullie in de gaten.
Kree heeft een eigen topic en krijgt subiet autoritaire trekjes. _O-
pi_220692914
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:23 schreef maily het volgende:

[..]
Dat verhaal heb je al in andere topics verteld :Y
tuurlijk en jij weet dat, maar hele hoop ook niet nu, als ze al de link kunnen leggen met wat ik hier over jaren vertel.

maar wat masberum zegt, ontopic. ik wil hier geen SC.
pi_220692918
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 16:00 schreef kree het volgende:
daarom maar juist dat moeten we negeren en omdat jij erop reageert reageer ik er weer op en jij weer op mij?
Precies, geef ze niet de aandacht die ze willen.

Ik heb gewoon bepaalde users op block, daar zie ik geen reacties van anders dan dat ze door anderen gequote worden.

Heerlijk! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220692923
Phoenyx probeert zijn avond nog wat glans te geven zo te zien.
pi_220692942
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 21:26 schreef Chandler het volgende:

[..]
Precies, geef ze niet de aandacht die ze willen.

Ik heb gewoon bepaalde users op block, daar zie ik geen reacties van anders dan dat ze door anderen gequote worden.

Heerlijk! :Y
ik block niemand. omdat is tegen mijn principes, en ik kan heel serieus over dingen praten enzo ook en daar is dit topic voor. Maargoed ik heb geen zin in gezeik en is mss een SC nu leuker, ik kom hier sowieso op terug btw. Dus vraag vooral. morgen verder hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')