quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Neem je me nou in de zeik? Wees eens eerlijk.quote:
Die loopt je gewoon kei hard te ouwehoerenquote:Op vrijdag 1 mei 2026 12:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Neem je me nou in de zeik? Wees eens eerlijk.
Ja, er zijn er wel meer met zo’n ‘ik ben knettergek en wereldvreemd’-act.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 12:45 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Die loopt je gewoon kei hard te ouwehoeren
Kunnen we je niet altijd roepen voor een vertaling?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 11:51 schreef nostra het volgende:
[..]
Wat er staat weet ik ook niet, maar waar het op neerkomt is dat Kree een alcoholprobleem heeft, maar van mening is dat hij een alcoholprobleem heeft gehad en dat hij weer in staat is om normaal te drinken, ondanks dat het nog wel eens misgaat. En hij zoekt een plek - en daar wordt het een beetje gevaarlijk - waar hij anderen kan "ondersteunen" in dat "weer normaal gaan drinken", want hij is het niet eens met de wetenschap, de AA en de verslavingszorg dat dat niet meer kan als je eenmaal die drempel over bent gegaan. En ziet zichzelf daarbij als geslaagd ervaringsdeskundige.
Takes one to know one denk ik.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 13:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Kunnen we je niet altijd roepen voor een vertaling?
Ik vind het wel meevallen. Als ik het er goed van neem dan zijn dat 2 of 3 blikken 8% Schultenbrau, misschien nog een Grand Prestige erbij en daarna nog 2 of 3 goedgevulde glazen wodka-ginger ale/beer of POTT 54% rum met vanille cola en soms zelfs puur.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 12:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Neem je me nou in de zeik? Wees eens eerlijk.
Ik moet ook nog ale halen en wodka ginger klinkt goed.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 13:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen. Als ik het er goed van neem dan zijn dat 2 of 3 blikken 8% Schultenbrau, misschien nog een Grand Prestige erbij en daarna nog 2 of 3 goedgevulde glazen wodka-ginger ale/beer of POTT 54% rum met vanille cola en soms zelfs puur.
Geen idee hoe groot die borreltjes van hem zijn, maar als het van die caféhoeveelheden zijn vind ik het niet veel.
Jij bent dus (ook) een alcoholist.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 13:14 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen. Als ik het er goed van neem dan zijn dat 2 of 3 blikken 8% Schultenbrau, misschien nog een Grand Prestige erbij en daarna nog 2 of 3 goedgevulde glazen wodka-ginger ale/beer of POTT 54% rum met vanille cola en soms zelfs puur.
Geen idee hoe groot die borreltjes van hem zijn, maar als het van die caféhoeveelheden zijn vind ik het niet veel.
Whatever helps you sleep at night hunquote:
alcoholisme kaart wordt heel gauw getrokken.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 13:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Whatever helps you sleep at night hunverslavingsartsen zijn het niet met je eens in elk geval, maar verlicht ons met jouw absolute wijsheden.
Geef het een naampje en je kunt onder het mom van demoniseren lekker de moral high ground claimen en hoef je iemand nooit meer serieus te nemen. Ik ken de klappen van de zweep inmiddels welquote:Op vrijdag 1 mei 2026 13:24 schreef Hetekip het volgende:
[..]
alcoholisme kaart wordt heel gauw getrokken.
Ik ben lekker op bed gaan liggen. Daar zal ik wel verslaafd aan zijn. Ik denk wel dat wij af en toe eens goed losgaan. Drie keer per week of vier? Dan valt het mee. Als ik elke dag zo zou losgaan, zou ik dat ook niet volhouden.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 13:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Geef het een naampje en je kunt onder het mom van demoniseren lekker de moral high ground claimen en hoef je iemand nooit meer serieus te nemen. Ik ken de klappen van de zweep inmiddels wel
Ja, steek je kop maar lekker in het zand. Wij weten wel beter. Maat.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 13:25 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Geef het een naampje en je kunt onder het mom van demoniseren lekker de moral high ground claimen en hoef je iemand nooit meer serieus te nemen. Ik ken de klappen van de zweep inmiddels wel
Ja joh, geen probleem. Lekker losgaan, lekker krassen. Wie doet je wat.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 13:27 schreef Hetekip het volgende:
[..]
Ik ben lekker op bed gaan liggen. Daar zal ik wel verslaafd aan zijn. Ik denk wel dat wij af en toe eens goed losgaan. Drie keer per week of vier? Dan valt het mee. Als ik elke dag zo zou losgaan, zou ik dat ook niet volhouden.
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 14:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, steek je kop maar lekker in het zand. Wij weten wel beter. Maat.
geen zorgen jongens. heb gewoon gewerkt vandaag, ietsjes vroeger gestopt omdat min of meer alles afgerond was en vrijdag middag is er meestal ook niet veel meer waar ik bij kan helpen. dus paar snipper uurtjes opgenomen van TvT uren dus.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 10:45 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Hopelijk zonder hoofdpijn wakker geworden...![]()
zo zie jij het? ik niet? en heb er best wel schijt aan wat er nou weer van gevonden gaat worden.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 10:51 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat dit hier een apart podium krijgt. Beetje een 'Aapjes kijken' idee. Hoe 1 persoon zichzelf finaal voor lul zet met een groot publiek hier.
Kan je niet altijd zo leesbaar typen?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 14:48 schreef kree het volgende:
[..]
geen zorgen jongens. heb gewoon gewerkt vandaag, ietsjes vroeger gestopt omdat min of meer alles afgerond was en vrijdag middag is er meestal ook niet veel meer waar ik bij kan helpen. dus paar snipper uurtjes opgenomen van TvT uren dus.
ik zie wel weer wat vragen. en wil best beantwoorden.
wat ik wel hoop want merkte wat gezeur enzo alweer over dit topic en het waarom? Ik besloot dat niet natuurlijk en wmb kan het hier prima passen ook.
het is niet echt dagboek ook weer, maargoed.
ik begrijp totaal wat ik zei?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 11:15 schreef nostra het volgende:
[..]
[..]
Ik maak er met wat vrije interpretatie dit van:
Dat weet ik allemaal wel, maar misschien kunnen we hier dan een algemeen topic van maken in plaats van alleen over alcohol. Dat is ook wat Lenny dacht toen ze dit topic opende (dat is niet wat Lenny dacht toen ze dit topic opende, red.). Maar die titel had van mij niet allemaal in hoofdletters gehoeven (dat is inmiddels ook aangepast, red.).
Ik hoef niet per se een dagboektopic over mijzelf te hebben, maar ik vind dat ik een plek moet hebben waar ik mijn ervaringen in het verleden met andere mensen kan delen en dat die daarvan kunnen leren. Want ik heb veel meegemaakt, dus mijn ervaringen kunnen best behulpzaam zijn! Bovendien word ik ook DTS uitgekotst, dus ik heb ook een soort slowchat nodig waar het over van alles en nog wat kan gaan, zonder dat ik steeds maar aangevallen word.
zucht ik probeer het altijd zo leesbaar mogelijk te maken, maar denk gewoon sneller als ik type enzo.quote:
Maar je kan het nu toch ook.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 14:55 schreef kree het volgende:
[..]
zucht ik probeer het altijd zo leesbaar mogelijk te maken, maar denk gewoon sneller als ik type enzo.
En hoe vaak jullie ook denken komt omdat ie bezopen is, dat is gewoon helemaal niet zo (ok soms wel). maar niet altijd.
ik ben gewoon slecht in dingen logisch zo uit te typen. en weiger gewoon om het door chatgtp te halen voor een forum als dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |