quote:
Ah. Ik dacht dat ik weer achterliep en er al een doelpunt was gevallen @Cocoquote:
Akkoordquote:Op vrijdag 24 april 2026 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah. Ik dacht dat ik weer achterliep en er al een doelpunt was gevallen @:coco
Kiezen uit de corrupte knvb of het corrupte Vitesse...quote:Op vrijdag 24 april 2026 20:21 schreef TjjWester het volgende:
Wacht even gasten,kiezen jullie de kant van de corrupte knvb?
Dan toch maar vitesse, ik lach me dood als ze met een kreupel team de playoffs halen en promoveren.quote:Op vrijdag 24 april 2026 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kiezen uit de corrupte knvb of het corrupte Vitesse...
Hij heeft er eentje tegen gehouden voor de vorm.quote:Op vrijdag 24 april 2026 20:27 schreef Pino112 het volgende:
Den Bosch achter, dit had niemand zien aankomen.
Vitesse staat nu wel voor.quote:
Speelt Dordrecht niet nog een rol? Zoiets heb ik gelezen maar ik maar heb me er niet in verdiept.quote:Op vrijdag 24 april 2026 21:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Maakt alsnog niets uit gezien ADO wint
Mooie jinx wel.quote:
Dirk Kuyt topcoachquote:Op vrijdag 24 april 2026 21:53 schreef Max23 het volgende:
Dordrecht maakt de 1-1 tegen Willem II
Vitesse bij winst dan toch door
Spannendquote:Op vrijdag 24 april 2026 21:53 schreef Max23 het volgende:
Dordrecht maakt de 1-1 tegen Willem II
Vitesse bij winst dan toch door
quote:Op vrijdag 24 april 2026 21:56 schreef TjjWester het volgende:
Het kan nog steeds, vitesse hoeft maar 1 keer te scoren
2 keer! En Willem 2 moet een tegendoelpunt krijgen.quote:Op vrijdag 24 april 2026 21:56 schreef TjjWester het volgende:
Het kan nog steeds, vitesse hoeft maar 1 keer te scoren
Volgens nu.nl was een gelijkspel van willem 2 en vitesse winnen genoeg.quote:Op vrijdag 24 april 2026 21:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
2 keer! En Willem 2 moet een tegendoelpunt krijgen.
Het kan dus nog!
Ja, dat klopt, maar dat is dus nu ver weg.quote:Op vrijdag 24 april 2026 21:58 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Volgens nu.nl was een gelijkspel van willem 2 en vitesse winnen genoeg.
Maarja op deze manier is dat ver weg.
Opzich is het best knap dat je met een kneuzen team dit weet te bereiken. Ze deden mee voor de playoffs met 12 punten aftrek.quote:
Hebben gewoon een heel leuk team neergezet.quote:Op vrijdag 24 april 2026 22:01 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Opzich is het best knap dat je met een kneuzen team dit weet te bereiken. Ze deden mee voor de playoffs met 12 punten aftrek.
Die 12 punten aftrek spelen geen rol bij de vierde periodetitel.quote:Op vrijdag 24 april 2026 22:01 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Opzich is het best knap dat je met een kneuzen team dit weet te bereiken. Ze deden mee voor de playoffs met 12 punten aftrek.
Nee, dit kan echt niet.quote:Op vrijdag 24 april 2026 22:01 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Die staan in Loosdrecht hun eigen kinderen neer te knuppelen.quote:Op vrijdag 24 april 2026 22:02 schreef TweedeKlum het volgende:
Waar is de ME? Mep gewoon dat uitvak leeg.
Niks mis met een hobby.quote:Op vrijdag 24 april 2026 22:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Die staan in Loosdrecht hun eigen kinderen neer te knuppelen.
In de algemene tussenstand staan ze ook niet ver van de playoffs.quote:Op vrijdag 24 april 2026 22:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die 12 punten aftrek spelen geen rol bij de vierde periodetitel.
Hier gaat iets mis.quote:Op vrijdag 24 april 2026 22:01 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Allemaal in Dokkum.quote:Op vrijdag 24 april 2026 22:02 schreef TweedeKlum het volgende:
Waar is de ME? Mep gewoon dat uitvak leeg.
Ze staan virtueel 15equote:Op vrijdag 24 april 2026 22:05 schreef TjjWester het volgende:
[..]
In de algemene tussenstand staan ze ook niet ver van de playoffs.
Kijk eens naar het aantal punten,ze zitten er maar 11 vanaf.quote:
Met dit creatief boekhouden had Ajax kampioen kunnen worden.quote:Op vrijdag 24 april 2026 22:10 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Kijk eens naar het aantal punten,ze zitten er maar 11 vanaf.
Trek daar twee wedstrijden vanaf die ze hadden moeten winnen, hou je nog maar 5 punten achterstand over.
Met een beetje meer geluk hadden ze dat makkelijk kunnen redden.
Als mijn tante wieltjes had, dan was het een karretje.quote:Op vrijdag 24 april 2026 22:10 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Kijk eens naar het aantal punten,ze zitten er maar 11 vanaf.
Trek daar twee wedstrijden vanaf die ze hadden moeten winnen, hou je nog maar 5 punten achterstand over.
Met een beetje meer geluk hadden ze dat makkelijk kunnen redden.
Creatief boekhouden konden Scheringa en Munsterman ook wel.quote:Op vrijdag 24 april 2026 22:11 schreef Coco het volgende:
[..]
Met dit creatief boekhouden had Ajax kampioen kunnen worden.
Het was zelfs zo dat wanneer de wedstrijd Oss-Willem II overgespeeld had moeten worden en Oss had die wedstrijd gewonnen dat ze dan de 4e periode hadden gewonnen.quote:Op zaterdag 25 april 2026 13:22 schreef Idisrom het volgende:
Top Oss stond na 34 wedstrijden onderste, maar wint plotseling nog de laatste vier wedstrijden. En klimt op naar de 16-e plek, maar waren voor de vierde periode daarvoor al uitgeschakeld.
De enige andere ploeg met 12 punten uit de laatste vier wedstrijden is Willem II, en voor mij de grote favoriet in de play-offs.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |