Dat ging niet lang goedquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 18:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Reine-Adelaide op kunstgras. Ik ben benieuwd.
Wat dan?quote:
Ach sneu. Zoveel potentie.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Na 19 minuten moet ie al gewisseld worden met een blessure.
kNACworstquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De KKD levert nu al. Jammer dat het lelijke NAC nog wint.
1-2 bij toposs en nog nooit was er een uitvak wat zoveel bier dronk en zo hard juichte. Dit is CULT.quote:
Zal gewoon een geldkwestie zijn toch?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 00:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap niet waarom er in de KKD nog altijd geen VAR is... Roda JC had toch wel minimaal één pingel moeten krijgen
Welk kunstgras? Dat ligt er in de Koel al 6 jaar niet meer.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 18:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Reine-Adelaide op kunstgras. Ik ben benieuwd.
Den Bosch, Helmond, Eindhoven, , MVV, Oss, en Jong AZ als ik zo snel even scan zijn nog de boosdoeners.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 15:10 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Welk kunstgras? Dat ligt er in de Koel al 6 jaar niet meer.
Hardleers vooral in het Zuiden dus.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 15:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Den Bosch, Helmond, Eindhoven, , MVV, Oss, en Jong AZ als ik zo snel even scan zijn nog de boosdoeners.
Soccer readyquote:Op zondag 9 augustus 2026 12:16 schreef RamboDirk het volgende:
Balletje rolt alweer. Wat een competitie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |