Gek genoeg was het een stuk beter tegen 11. Laatste 20 min ging Cambuur wat opportunistischer spelen met 2 kansen tot gevolg; al had Dordt toen al 4-0 moeten staan qua kansen.quote:
Het Thomas Duivenvoorden-effect?quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De Graafschap liet een goede indruk achter in de seizoen opening. Zonde dat ze nog dat 2e doelpunt weggaven, maar hun winst kwam nooit in gevaar.
Ik heb wel vertrouwen in hem, maar zijn effect als assistent zal nu ook wel niet zo groot zijn.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het Thomas Duivenvoorden-effect?
Je weet het nooit. Met Arne Slot als assistent bij het AZ van John van den Brom vertoonde het team ook heel ander gedrag dan voordat Slot binnenkwam.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb wel vertrouwen in hem, maar zijn effect als assistent zal nu ook wel niet zo groot zijn.
Laten we het hopen. Ik zou het al heel wat vinden als ze lang mee kunnen strijden voor directe promotie.quote:Op zaterdag 9 augustus 2025 14:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Je weet het nooit. Met Arne Slot als assistent bij het AZ van John van den Brom vertoonde het team ook heel ander gedrag dan voordat Slot binnenkwam.
Ik zag dat onze vriend Ringo nog steeds bij Willem II speelt. Is die nog op zoek naar een transfer?quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van Mieghem is veel te goed voor de KKD.
Dit is niet leuk.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 19:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Jeetje, de altijd ziedende Tijmen van Wissing presenteert voor ESPN.
@:Maxi-mus
Zo’n speler kan Twente wel gebruiken.quote:Op zondag 10 augustus 2025 20:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zag dat onze vriend Ringo nog steeds bij Willem II speelt. Is die nog op zoek naar een transfer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |