Niet heel verrassend toch? Los van het Ultee seizoen na dan toen het wel dramatisch liep.quote:
Goede periode en wegzakken, ado heeft dan weer een goede periode en zakt vervolgens weg.quote:Op vrijdag 26 september 2025 20:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Cambuur is een typische net niet elk seizoen.
Gewoon de podcast "de eerste de beste" luisteren en je laten meevoeren in de mooiste competitie van de wereld.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:19 schreef kalinhos het volgende:
Waarschijnlijk ben ik de enige maar ik irriteer me altijd enorm aan de desinteresse voor de KKD op teletekst. Dan komt er eerst op 801 een hele rits kopjes over PSG, over Inter, Chelsea, Atletico, Liverpool en dan het op een-na onderste bericht gaat over Vitesse - Willem 2. Terwijl er ongetwijfeld meer mensen in NL keken naar die pot ipv PSG of Chelsea.
Je praat tegen winnaar van de sokken (maanden terug).quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:23 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Gewoon de podcast "de eerste de beste" luisteren en je laten meevoeren in de mooiste competitie van de wereld.
In dat geval snap ik je helemaal en ben je zeker niet de enige, maar laat lekker gaan.quote:Op zaterdag 27 september 2025 23:26 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Je praat tegen winnaar van de sokken (maanden terug).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |