Volendam, voegt niks toe aan de eredivisie in mijn ogen. Telstar blijft denk ik maar vliegt er volgend jaar uit.quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En wie eruit? Telstar gun ik nog wel een 2e jaartje eredivisie, ook voor het verhaal. Excelsior mag wel terug naar de KKD wat mij betreft.
Telstar, Volendam. Is uiteindelijk ook maar kansloze eredivisievulling.quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En wie eruit? Telstar gun ik nog wel een 2e jaartje eredivisie, ook voor het verhaal. Excelsior mag wel terug naar de KKD wat mij betreft.
Ik vind Telstar echt een club van niks, maar ze hebben dit jaar van alle degradatiekandidaten wel het leukste voetbal laten zien. Veel wedstrijden dat het net niet hun kant op viel en twee keer van PSV gewonnen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 12:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Telstar, Volendam. Is uiteindelijk ook maar kansloze eredivisievulling.
Nee. Frauds.quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou Vitesse toch wel erg leuk voor het verhaal vinden
Vrees wel dat bij een vertrek van Correia het momentum gelijk verdwenen is.quote:Op dinsdag 7 april 2026 12:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind Telstar echt een club van niks, maar ze hebben dit jaar van alle degradatiekandidaten wel het leukste voetbal laten zien. Veel wedstrijden dat het net niet hun kant op viel en twee keer van PSV gewonnen.
Ik vind dat die nog wel een jaartje in de Eredivisie mogen.
Zelfde als toen Pastoor wegging bij Almere.quote:Op dinsdag 7 april 2026 12:58 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vrees wel dat bij een vertrek van Correia het momentum gelijk verdwenen is.
En dan vol voor CL voetbal gaan met mooie luchtkastelen en onverantwoorde investeringen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 11:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou Vitesse toch wel erg leuk voor het verhaal vinden
Dat zou toch genieten zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2026 13:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En dan vol voor CL voetbal gaan met mooie luchtkastelen en onverantwoorde investeringen.
Ze hebben het dit jaar sportief toch maar mooi voor elkaar gekregen, maar de basis organisatorisch en financieel schijnt nog steeds heel wankel te zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2026 13:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En dan vol voor CL voetbal gaan met mooie luchtkastelen en onverantwoorde investeringen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |