Dat Emmen afgelopen maandag alweer werd afgelast was wel vrij lachwekkend eigenlijk gelet op de temperaturen toen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 09:51 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Knmi bedoel je? Of wil je dat ze veldverwarming gaan eisen. Iedereen faillietgenot.
Wat heeft dat met prioriteiten vanuit de knvb te maken?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 09:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat Emmen afgelopen maandag alweer werd afgelast was wel vrij lachwekkend eigenlijk gelet op de temperaturen toen.
Mag hopen dat de bond er wel enige druk op zet als het enigszins gewoon weer kan om een wedstrijd te spelen ivm eerlijk en gelijk verloop van de competitie.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 10:11 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wat heeft dat met prioriteiten vanuit de knvb te maken?
Ik hoop op twee inhaalwedstrijden tijdens de interlandperiode van maart. Dat laatste is niet mijn interesse verder.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 10:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mag hopen dat de bond er wel enige druk op zet als het enigszins gewoon weer kan om een wedstrijd te spelen ivm eerlijk en gelijk verloop van de competitie.
Maar goed, ze zoeken het verder ook maar uit in Emmen en Leeuwarden met hun dubbele programma's straks. Zijn niet mijn clubs verder.
Cambuur staat er financieel heel slecht voor. Men mag Henk de Jong eeuwig dankbaar zijn, dat-ie juist dit jaar Cambuur opnieuw kan laten promoveren.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 11:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe is het nu met de centen bij Cambuur? Gaat ook niet zo goed geloof ik? Staat nog veel bedrijfsruimte leeg onder het stadion?
Wolluk nog dronken van het carnaval.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 12:36 schreef maxi-mus het volgende:
Cambuur sinds 2 maanden weer een thuiswedstrijd genot.
Wat is de reden dat Fc Dordrecht altijd bovenaan staat in het schema als ze thuisspelen?quote:
Hmmquote:Op vrijdag 20 februari 2026 13:27 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Wat is de reden dat Fc Dordrecht altijd bovenaan staat in het schema als ze thuisspelen?
Cambuur nog gelijk.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:39 schreef kalinhos het volgende:
Dordt op volle kracht richting de periodetitel en dan thuis verliezen van Jong Ajax![]()
zooo ontiegelijk onnodig; juist als Cambuur ook thuis verliest van RKC en Almere vorige speelronde verliest van Helmond - het blijft de KKD.
Nou ja, 2e achter Cambuur mag ook…
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |