Beetje vroeg maar ik zou nu zeggen Volendam.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hebben we al zicht op de titelfavorieten voor dit seizoen?
Volendam mag nu wel weer wat jaartjes wegblijven uit de eredivisie eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beetje vroeg maar ik zou nu zeggen Volendam.
Zonde, je zou zeggen dat een stad als Maastricht alles heeft om een redelijke bvo voort te brengen maar het blijft ploeteren daar.quote:
Als je Andries Jonker haalt wil je ook niet dat het beter wordt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zonde, je zou zeggen dat een stad als Maastricht alles heeft om een redelijke bvo voort te brengen maar het blijft ploeteren daar.
De KNVB gaat huilen met hun nieuwe bondscoach en Andries gaat lachen na volgend jaar, maar goed ik ga je nog best vaak quoten met deze, veel plezier met Michael Reiziger en zijn clubje.quote:
Een meltdown omdat je huidige MVV trainer Andries Jonker als bondscoach wordt stond niet op mijn verwachtingslijstje. Zelfs de meisjes namen Andries niet serieus.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Pas op, jongens! @:raptorix kalkt het topic weer vol.
Van weer Volendam in de eredivisie wordt echt niemand gelukkig.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 13:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Favorieten volgens Unibet:
FC Volendam 4,50
NAC Breda 4,50
Almere City 5,00
Heracles Almelo 7,00
RKC Waalwijk 8,00
Onze vrienden van de Eerste de beste zijn groot fan. Die had ik inmiddels ook wel weer terug verwacht trouwens.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 12:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)ampioen-divisie.html
@:maxi-mus Analist Anco Jansen, waar hebben we dat aan verdiend?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |