Ze willen heel graag terug. Mooi wegblijven.quote:Op maandag 17 augustus 2026 21:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De Graafschap gaat echt nooit meer eredivisie spelen. Elk jaar slechter.
De Kist en Korbach zijn al dood en wordt de Graafschap nooit meer levend.quote:Op maandag 17 augustus 2026 21:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De Graafschap gaat echt nooit meer eredivisie spelen. Elk jaar slechter.
quote:Kutspeler
Bij de presentatie in 2016 was Erik ten Hag ook aanwezig. Toen was hij nog trainer van FC Utrecht. Ten Hag vroeg Kistemaker om zijn boek te signeren en dat deed hij. "Maar trainer, nou doet u het weer verkeerd. Mijn naam is Erik met een K, niet met een C." Kistemaker reageerde typerend: "Oh ja, natuurlijk. Hoe kon ik dat vergeten. Met de K van kutspeler."
Niemand.......quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 21:52 schreef mitt het volgende:
Emmen 9 uit 3, wie had dat opgeschreven?
VBL / FC Emmen #10: Araujo ook in 22/23 in het campingelftal!quote:ģ Er is al 468 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen
Dat kan je beter over MVV zeggenquote:Op vrijdag 21 augustus 2026 21:52 schreef mitt het volgende:
Emmen 9 uit 3, wie had dat opgeschreven?
Nou inderdaad, had ik nog gemist.quote:Op vrijdag 21 augustus 2026 22:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat kan je beter over MVV zeggen.
Wat waren al die kansloze schoten uit de tweede lijn danquote:Op zaterdag 22 augustus 2026 00:01 schreef Näsenbar het volgende:
Vitesse begon heel aardig, in de tweede helft zakte het compleet in en dan krijg je er 3 om je oren. In de pendelbus nog een ruzie dat bijna uitliep op een gevecht op het station. Het was weer een typisch avondje Vitesse.
Jong Utrecht is een parodie op alles.quote:Op maandag 24 augustus 2026 20:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Heracles al 0-2 voor bij Jong FC Utrecht.
Verloedering van de KKD. Voetbal je maar wat in een lege Galgenwaard. Weg met die jong ploegen.quote:Op maandag 24 augustus 2026 20:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jong Utrecht is een parodie op alles.
Vitesse won daar vorige week ook vrij eenvoudig. Jong Utrecht kan er echt geen kloten van, dat is elk seizoen weer troep.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |