Denk dat hij bij Volendam onder de tafel een mooi bedrag heeft gekregen.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:09 schreef mitt het volgende:
[..]
Wilde Willem II niet met hem verder?
Wellicht, maar lijkt mij makkelijk mee te kunnen.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die wil niet omhoog nee, bijzonder. Of kent zijn eigen beperkingen.
Door bijna punten te verliezen tegen VVV?quote:Op maandag 10 augustus 2026 22:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Jong PSV wint uiteindelijk dikverdiend van Volendam, zie ik aan de cijfers.
Heracles beste team van het eerste weekend.
WE HOUDEN HET IN DE GATEN
We love to see it!quote:Op maandag 10 augustus 2026 22:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Jong PSV wint uiteindelijk dikverdiend van Volendam, zie ik aan de cijfers.
Heracles beste team van het eerste weekend.
WE HOUDEN HET IN DE GATEN
Bah ja.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 17:45 schreef fetX het volgende:
Pff. De familie Seuntjens loopt niet over van geluk.
Voor speelronde 2:quote:Op donderdag 6 augustus 2026 13:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Favorieten volgens Unibet:
FC Volendam 4,50
NAC Breda 4,50
Almere City 5,00
Heracles Almelo 7,00
RKC Waalwijk 8,00
Wederom.quote:Op vrijdag 14 augustus 2026 20:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Jean-Paul N'Djoli.
Houden we in de gaten.
Krijgt ook wel alle ruimte van de verdediging van Den Bosch. Tis dat vd merbel naar KKD-maatstaven een wereldkeeper is anders had het allang 4-1 gestaanquote:
Klopt. En mooi dat NAC verloor.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
Een mooie steunbetuiging van het NAC publiek aan Seuntjes.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
Een mooie steunbetuiging van het NAC publiek aan Seuntjes.
Pindaquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 16:34 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
The usual suspects. @:rambodirk @:powerloungen
Bij ons in het dorp hoort er een bijnaampje bij.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 16:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pinda
Stukje schoongepoetst na cafebrand.
Misschien moet Top dan een keer promoveren voor het Nederlands voetbal.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 18:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Clubs als Top Oss die jaar in jaar uit in de eerste divisie mee mogen doen zijn het levende bewijs van het failliet van de Nederlandse voetbalpiramide.
Ze willen heel graag terug. Mooi wegblijven.quote:Op maandag 17 augustus 2026 21:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De Graafschap gaat echt nooit meer eredivisie spelen. Elk jaar slechter.
De Kist en Korbach zijn al dood en wordt de Graafschap nooit meer levend.quote:Op maandag 17 augustus 2026 21:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De Graafschap gaat echt nooit meer eredivisie spelen. Elk jaar slechter.
quote:Kutspeler
Bij de presentatie in 2016 was Erik ten Hag ook aanwezig. Toen was hij nog trainer van FC Utrecht. Ten Hag vroeg Kistemaker om zijn boek te signeren en dat deed hij. "Maar trainer, nou doet u het weer verkeerd. Mijn naam is Erik met een K, niet met een C." Kistemaker reageerde typerend: "Oh ja, natuurlijk. Hoe kon ik dat vergeten. Met de K van kutspeler."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |