Vind het maar waardeloos een vrijdag schakelkanaal met slechts 4 wedstrijdenquote:Op zondag 9 augustus 2026 12:16 schreef RamboDirk het volgende:
Balletje rolt alweer. Wat een competitie
Normaal gesproken is t wel lekker ja alles op vrijdag maar nu met dit weer is t ook wel chill voor de supporters van de potjes van gisteren en vandaag dat je in t zonnetje naar de wedstrijd kanquote:Op zondag 9 augustus 2026 12:22 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vind het maar waardeloos een vrijdag schakelkanaal met slechts 4 wedstrijden
Morgen rolt het balletje nog steeds. Wat een competitie!quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:22 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vind het maar waardeloos een vrijdag schakelkanaal met slechts 4 wedstrijden
Present.quote:Op zondag 9 augustus 2026 13:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Morgen rolt het balletje nog steeds. Wat een competitie!
We komen nooit af van die Jong troep. Snap nog steeds niet dat er niet gesloten selecties zijn zoals in Duitsland.quote:Op maandag 10 augustus 2026 19:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Jong PSV met Yarek Gasiorowski aan de aftrap.
Die gaat in de KKD weer een hoop goaltjes maken.quote:Op maandag 10 augustus 2026 19:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hebben ze bij Volendam nou echt niks beters lopen dan een inmiddels 35-jarige Veerman?
Wat een ongekende domme/vreemde stelling.quote:Op maandag 10 augustus 2026 19:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hebben ze bij Volendam nou echt niks beters lopen dan een inmiddels 35-jarige Veerman?
Niet meer dan terecht. Je blijft af van de zachte voetjes van Henk Veerman.quote:Op maandag 10 augustus 2026 19:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik word hier meteen keihard aangepakt zie ik.
Maar het simpele antwoord is, nee. Waarschijnlijk vrijwel geen enkel team in de KKD overigens. Misschien wel geen enkele maar daar kan ik de nieuwe aankopen nog niet goed genoeg voor inschatten.quote:Op maandag 10 augustus 2026 19:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik word hier meteen keihard aangepakt zie ik.
En Doodeman gaat gestaag verder met assists. Snap zijn blijven in de KKD nog steeds niet.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:38 schreef maxi-mus het volgende:
Henk Veerman snoert een mondje. @:wheeledwarrior
Eerste speelronde en ik mag alweer op het strafbankje.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:38 schreef maxi-mus het volgende:
Henk Veerman snoert een mondje. @:wheeledwarrior
Die wil niet omhoog nee, bijzonder. Of kent zijn eigen beperkingen.quote:Op maandag 10 augustus 2026 20:42 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
En Doodeman gaat gestaag verder met assists. Snap zijn blijven in de KKD nog steeds niet.
Wilde Willem II niet met hem verder?quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die wil niet omhoog nee, bijzonder. Of kent zijn eigen beperkingen.
Voor zover ik weet heeft hij hier zelf voor gekozen.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:09 schreef mitt het volgende:
[..]
Wilde Willem II niet met hem verder?
Denk dat hij bij Volendam onder de tafel een mooi bedrag heeft gekregen.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:09 schreef mitt het volgende:
[..]
Wilde Willem II niet met hem verder?
Wellicht, maar lijkt mij makkelijk mee te kunnen.quote:Op maandag 10 augustus 2026 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die wil niet omhoog nee, bijzonder. Of kent zijn eigen beperkingen.
Door bijna punten te verliezen tegen VVV?quote:Op maandag 10 augustus 2026 22:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Jong PSV wint uiteindelijk dikverdiend van Volendam, zie ik aan de cijfers.
Heracles beste team van het eerste weekend.
WE HOUDEN HET IN DE GATEN
We love to see it!quote:Op maandag 10 augustus 2026 22:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Jong PSV wint uiteindelijk dikverdiend van Volendam, zie ik aan de cijfers.
Heracles beste team van het eerste weekend.
WE HOUDEN HET IN DE GATEN
Bah ja.quote:Op woensdag 12 augustus 2026 17:45 schreef fetX het volgende:
Pff. De familie Seuntjens loopt niet over van geluk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |