Dit idd.quote:Op vrijdag 17 april 2026 11:17 schreef Lichtloper het volgende:
Ik ken niemand van 35+ die een relatie met een vrouw heeft van rond de 20 jaar oud. Heb er zelf ook niet echt behoefte aan. Als mijn relatie uit gaat zou ik op zoek gaan naar een leeftijdsgenoot.
Daar heb ik geen jonge griet voor nodig.quote:Op vrijdag 17 april 2026 11:35 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dit idd.
Mannen die die behoefte wél hebben, willen zich graag weer jong(er) voelen vermoed ik.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 17 april 2026 11:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Daar heb ik geen jonge griet voor nodig.
Het zal best voorkomen, maar het is veel te kort door de bocht.quote:Op vrijdag 17 april 2026 12:56 schreef Momo het volgende:
Ik heb het idee dat dit weer speelt bij mannen die sowieso gek zijn op materialisme zoals dure auto´s, horloges etc. Een jonge knappe vrouw als statussymbool.
Bron?quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:55 schreef Keep_Walking het volgende:
Maar het is een bekende fenomeen dat veel oudere mannen van bijvoorbeeld 35 en ouder een hele jongvolwassen vrouw willen hebben van begin twintigersjaren. Je ziet vaak ook dat oudere vrouwen het vervelend vinden als mannen kiezen voor veel jongere vrouwen
Afhankelijk van de persoon. Kate Beckinsale is inmiddels 52, maar ziet er beter uit dan >90% van de 25 jarigen.quote:Op vrijdag 17 april 2026 13:23 schreef vosss het volgende:
En nee, een 45 jarig exemplaar is lichamelijk niet vergelijkbaar met een 25 jarig exemplaar.
Wat een onzin weer.quote:Op vrijdag 17 april 2026 13:57 schreef Harvest89 het volgende:
Smaken verschillen. Maar het komt omdat jongere vrouwen er simpelweg mooier en strakker uit zien. Het is voor een groot deel natuur. Jonge vrouwen zijn ook hartstikke vruchtbaar.
Oudere vrouwen (vaak al vanaf 30 jaar) hebben al een uitgezakt lichaam of beginnen dat te krijgen.
Dit is geen onzin.quote:Op vrijdag 17 april 2026 14:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een onzin weer.![]()
Bedoel je niet 50 jaar?
En mannen van die leeftijd worden er natuurlijk ook niet mooier op.
Onzin, de meeste vrouwen boven de 30 krijgen gezonde kinderen. Vroeger kregen vrouwen heel veel kinderen en waren ze vaak zwanger tot bijna hun 50ste.quote:Op vrijdag 17 april 2026 14:16 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit is geen onzin.
Vanaf hun 30ste word het voor vrouwen al steeds lastiger om gezonde kinderen te krijgen zonder allerlei complicaties. Terwijl hoog bejaarde mannen zich nog steeds redelijk makkelijk kunnen voortplanten.
Gelukkig is er tegenwoordig uitstekende medische zorg, waar bij 30+ vrouwen en nog veel ouder een kind kunnen krijgen. Maar de natuur zit niet mee. Dat is wat ik bedoel.
Er zijn al tieners die een uitgezakt lichaam hebben.quote:Op vrijdag 17 april 2026 14:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een onzin weer.![]()
Bedoel je niet 50 jaar?
Ligt ook aan de zelfzorg, een 45 jarige met goede zelfzorg hoeft niet heel veel onder te doen voor een 25 jarige. Helaas is het met de zelfzorg van veel Nederlanders erg slecht gesteld, dus de meeste mensen zien er op hun 45e niet meer uit doordat ze zich al jaren geleden hebben laten gaan. Heb liever een 45 jarige met goede zelfzorg dan een 25 jarige die haar zelfzorg verwaarloosdquote:Op vrijdag 17 april 2026 13:23 schreef vosss het volgende:
Is er nou niemand die gewoon zegt waar het op staat?
Dat er een hoop mannen zijn die geen uitgeleefd en afgezakt exemplaar willen.
En nee, een 45 jarig exemplaar is lichamelijk niet vergelijkbaar met een 25 jarig exemplaar.
There, I said it.
Ik blijf bij mijn punt dat het met vruchtbaarheid te maken heeft. Of oude vrouwen dat nu leuk vinden of niet.quote:Op vrijdag 17 april 2026 14:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Onzin, de meeste vrouwen boven de 30 krijgen gezonde kinderen. Vroeger kregen vrouwen heel veel kinderen en waren ze vaak zwanger tot bijna hun 50ste.
De kans op een afwijking is boven de 35 iets groter maar alsnog zeer klein, zelfs met de medische wetenschap van tegenwoordig.
En wat heeft dat te maken met ‘strak en mooi?’
Er zijn prachtige vrouwen van 30 jaar en ouder en het valt me op dat er ook heel veel zeer jonge vrouwen zijn die al dik en uitgezakt zijn.
En de vruchtbaarheid van mannen gaat ook achteruit na hun 40ste, doen alsof een hoogbejaarde opa nog super vruchtbaar is, is hilarisch.
‘Uitzakken’ bedoel je?quote:Op vrijdag 17 april 2026 15:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik blijf bij mijn punt dat het met vruchtbaarheid te maken heeft. Of oude vrouwen dat nu leuk vinden of niet.
Ik ken alleen Rob de Nijs, Menthal Theo, Silvio Berlosconi, Flavio Briatore en Leonardi di Caprio uit mijn hoofd.. en dan verder niemand uit mijn eigen omgeving.quote:Op vrijdag 17 april 2026 11:03 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Is een zeer zeldzaam fenomeen. De reden waarom jij drnkt dat het veelvoorkomend is is enerzijds omdat je selectief om gaat met informatie (confirmation bias) en anderzijds omdat je in een online bubbel zit waarin het algoritme je dit doet laten denken.
De vraag van TS was waarom ze jongere vrouwen willen. Niet dat veel oudere mannen er ook een krijgen.quote:Op vrijdag 17 april 2026 16:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ken alleen Rob de Nijs, Menthal Theo, Silvio Berlosconi, Flavio Briatore en Leonardi di Caprio uit mijn hoofd.. en dan verder niemand uit mijn eigen omgeving.
Maar hoe had ik rimpels en hangtieten moeten omschrijven? Slachtoffers van zwaartekracht?quote:Op vrijdag 17 april 2026 16:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
‘Uitzakken’ bedoel je?
Ik val vooral over de manier waarop jij er over schijft. Erg vrouwonvriendelijk.
Tuurlijk is een 20-jarige strakker en puntiger dan een 40-jarige die een paar zwangerschappen achter de rug heeft. Als ik ze moet scoren op uiterlijk is de gemiddelde 20-jarige echt een stuk lekkerder dan de gemiddelde 40-jarige. Maar toch zou ik echt eerder voor een 40-jarige gaan als ik weer zou gaan daten.quote:Op vrijdag 17 april 2026 13:23 schreef vosss het volgende:
There, I said it.
Dat jongere vrouwen doorgaans een mooier lichaam hebben?quote:Op vrijdag 17 april 2026 16:26 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Maar hoe had ik rimpels en hangtieten moeten omschrijven? Slachtoffers van zwaartekracht?
Doe even normaalquote:Op vrijdag 17 april 2026 18:22 schreef Kottnauer het volgende:
Vrouwen van 20 zijn vruchtbaarder dan vrouwen van 35, die bovendien vaak al uitgewoond zijn beneden. Dus het is volkomen logisch.
Nou niet in taalgebruik. Dat lijkt nergens op.quote:Op vrijdag 17 april 2026 19:02 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Sorry - ik ben ervaringsdeskundige.
Niet in de spiegel gekeken lately?quote:Op vrijdag 17 april 2026 14:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een onzin weer.![]()
Bedoel je niet 50 jaar?
Wat heeft dit nou weer met mij te maken en mijn uiterlijk? Je gaat er van uit dat alleen oude en lelijke vrouwen zo denken? Dan heb je het mis.quote:
Dit klopt. De piet van mannen is na hun 35e ook al voor de helft afgesleten door gebruik..quote:Op vrijdag 17 april 2026 18:22 schreef Kottnauer het volgende:
Vrouwen van 20 zijn vruchtbaarder dan vrouwen van 35, die bovendien vaak al uitgewoond zijn beneden. Dus het is volkomen logisch.
Dat zal ervan afhangen hoe intensief de piet is gebruikt.quote:Op vrijdag 17 april 2026 22:16 schreef Lenny77 het volgende:
Dit klopt. De piet van mannen is na hun 35e ook al voor de helft afgesleten door gebruik..
Neuh, kinderen of niet, alles gaat na verloop van tijd hangen. Vraag maar aan m’n ballen.quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:41 schreef DoubleDip het volgende:
Nou mannen ik heb goed nieuws voor jullie. Steeds meer vrouwen willen of krijgen geen kinderen. Dus met die uitgezakte lijven en hangkutten valt het nog wel mee toch???
Dat zou heel goed kunnen, en dat het ook wederzijds is. De jonge knappe vrouw kiest dan voor een oudere man die inmiddels carrière heeft gemaakt en behoorlijk wat centen heeft binnengeharkt. Soort zoekt soort.quote:Op vrijdag 17 april 2026 12:56 schreef Momo het volgende:
Ik heb het idee dat dit weer speelt bij mannen die sowieso gek zijn op materialisme zoals dure auto´s, horloges etc. Een jonge knappe vrouw als statussymbool.
Mijn opa was een hele wijze man, en toen ik als kleine jongen bij hem naast zijn sterfbed zat zei hij tegen me:quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:12 schreef Ygritte het volgende:
Omdat dit soort mannen mentaal onvolwassen zijn en vrouwen van hun eigen leeftijd die bullshit niet meer pikken.
Dan ga je als je goede looks hebt over naar de categorie vrouwen die je bullshit nog wel pikt (de jonkies).
Als je minder goede looks hebt of sociaal suboptimaal presteert wijk je dan uit naar Aziatische vrouwen.
Voor jezelf hou je dan vol dat het vooral met looks, energie of het kenau-achtige gedrag van Nederlandse vrouwen te maken heeft, hoef je in ieder geval niet naar jezelf en je eigen gedrag of incompetentie te kijken.
Dit zijn natuurlijk ook rare praatjes. Alsof jonge vrouwen allemaal een soort van deurmat zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:12 schreef Ygritte het volgende:
Omdat dit soort mannen mentaal onvolwassen zijn en vrouwen van hun eigen leeftijd die bullshit niet meer pikken.
En mannen zien er massaal beter uit als ze ouder worden? Velen krijgen net als vrouwen een buikje. Sommigen worden al vroeg kaal en grijs. Er is meer aan een relatie dan looks of niet?quote:Op vrijdag 17 april 2026 23:25 schreef Elan het volgende:
Als je met 1 vrouw de optie hebt 22 42 of 62, wat is dan de meest aantrekkelijke variant?
Vrouwen worden NOOIT aantrekkelijker naarmate ze ouder worden. In tegenstelling tot mannen.
Zeg ik dat?quote:Op zaterdag 18 april 2026 08:04 schreef Momo het volgende:
[..]
En mannen zien er massaal beter uit als ze ouder worden? Velen krijgen net als vrouwen een buikje. Sommigen worden al vroeg kaal en grijs.
Vrouwen worden qua karakter ook niet leuker over het algemeen hoor naarmate ze ouder worden neemt de productie van oestrogeen af, zaken als de overgang kunnen je seksleven om zeep helpen maar hebben vaak ook invloed op hun gedrag. Daarom zeg ik ALS je de keuze hebt (meeste mannen hebben die natuurlijk helemaalquote:Er is meer aan een relatie dan looks of niet?
Wat is veel? Heb je cijfers of alleen je onderbuik?quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:55 schreef Keep_Walking het volgende:
Maar het is een bekende fenomeen dat veel oudere mannen van bijvoorbeeld 35 en ouder een hele jongvolwassen vrouw willen hebben van begin twintigersjaren.
Zelfde vraag.quote:Je ziet vaak ook dat oudere vrouwen het vervelend vinden als mannen kiezen voor veel jongere vrouwen. Is dit terecht?
?quote:
En een Ferrari uit de jaren 90 is meer waard dan een Citroën uit 2023.quote:Op zaterdag 18 april 2026 10:56 schreef incel het volgende:
Kijk, een goede vrouw is als een mooie sportwagen. Je wilt natuurlijk eentje die vrij nieuw is met weinig kilometers. Een Ferrari uit 2023 is nu eenmaal een stuk meer waard dan een Citroen uit de jaren 90.
Juist ja.. En hoeveel goede ferrari's uit de jaren 90 zijn er nog?quote:Op zaterdag 18 april 2026 11:05 schreef D. het volgende:
[..]
En een Ferrari uit de jaren 90 is meer waard dan een Citroën uit 2023.
Je probeert een punt te maken, maar helaas
Ferrari is het merk met de minste afgeschreven auto's, dus relatief veelquote:Op zaterdag 18 april 2026 11:06 schreef incel het volgende:
[..]
Juist ja.. En hoeveel goede ferrari's uit de jaren 90 zijn er nog?
Ok, mijn punt is dat dat uitschieters zijn en de meeste mensen gewoon een nieuw mooi luxe exemplaar willenquote:Op zaterdag 18 april 2026 11:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ferrari is het merk met de minste afgeschreven auto's, dus relatief veel
Het is wel zo dat mannen later pieken.quote:Op zaterdag 18 april 2026 08:04 schreef Momo het volgende:
[..]
En mannen zien er massaal beter uit als ze ouder worden? Velen krijgen net als vrouwen een buikje. Sommigen worden al vroeg kaal en grijs. Er is meer aan een relatie dan looks of niet?
Dat opvallend veel vrouwen echt link worden als er een groot leeftijdsverschil is (man ouder natuurlijk) is wel iets wat ik herken.quote:
Ligt er helem,aal aan hoe je jezelf verzorgd. Ik lust wel een drankje maar sport veel dus weet sowieso dat ik later als ik 60 ben echt die George Clooney of Jim Caviezel look ga krijgen. Maar als je op je 30ste al een dikke vadzak bent zal het er wel niet beter op worden.quote:Op zaterdag 18 april 2026 11:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is wel zo dat mannen later pieken.
Maar natuurlijk: de meeste mannen zijn als ze wat ouder worden ook geen prettig gezicht.
Dat er meer belangrijk is dan uiterlijk is waar, maar uiterlijk is gewoon ook belangrijk.
Ja, want een 250 SWB of GTO koopje voor de oud ijzer prijs… o, wacht even!quote:Op zaterdag 18 april 2026 10:56 schreef incel het volgende:
Kijk, een goede vrouw is als een mooie sportwagen. Je wilt natuurlijk eentje die vrij nieuw is met weinig kilometers. Een Ferrari uit 2023 is nu eenmaal een stuk meer waard dan een Citroen uit de jaren 90.
Nog afgezien van dat vrouwen en auto’s zich lastig laten vergelijken: volgens jouw redenering is dan de ‘vrouw’ die gloednieuw is de meest aantrekkelijke.quote:Op zaterdag 18 april 2026 11:07 schreef incel het volgende:
[..]
Ok, mijn punt is dat dat uitschieters zijn en de meeste mensen gewoon een nieuw mooi luxe exemplaar willen
Het lijkt mij hoogst onwaarschijnlijk dat jij ooit een Clooney look gaat krijgen.quote:Op zaterdag 18 april 2026 11:40 schreef incel het volgende:
[..]
Ligt er helem,aal aan hoe je jezelf verzorgd. Ik lust wel een drankje maar sport veel dus weet sowieso dat ik later als ik 60 ben echt die George Clooney of Jim Caviezel look ga krijgen. Maar als je op je 30ste al een dikke vadzak bent zal het er wel niet beter op worden.
Sorry ik ben geen nerd ik heb geen idee wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 18 april 2026 11:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, want een 250 SWB of GTO koopje voor de oud ijzer prijs… o, wacht even!
(Geen gelukkige vergelijking…)
En dan neem je als voorbeeld Ferrari waar juist de klassieke modellen een enorme waarde hebben.quote:Op zaterdag 18 april 2026 11:58 schreef incel het volgende:
[..]
Sorry ik ben geen nerd ik heb geen idee wat je bedoelt.
Maar het gaat hier ook niet over auto's. Het was gewoon een voorbeeld dan mensen houden van mooie verse nieuwe dingen omdat die doorgaans een hogere waarde hebben.
Uit onderzoek is gebleken dat mannen van alle leeftijden vrouwen uit een bepaalde leeftijdscategorie (18-24) altijd aantrekkelijk vinden (niet verrassend de periode dat ze piek vruchtbaar zijn).quote:Op vrijdag 17 april 2026 12:56 schreef Momo het volgende:
Even gegoogeld meeste vrouwen vinden mannen 25-35 jaar meest aantrekkelijk. Er zijn ook rijke vrouwen die met een man van 27 jaar gaan. Al heb ik wel het idee dat dat minder vaak voorkomt. Snap best dat als mensen als ze eenmaal ouder zijn een partner die wat jonger is best leuk is (57 jaar die gaat daten met iemand van 45 jaar). Maar een man of vrouw van 22 jaar.... je hebt zulke andere werelden. En het is nogal snel een relatie die niet gelijkwaardig is, het gaat dan vaak om looks en status.quote:Op zaterdag 18 april 2026 14:11 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Uit onderzoek is gebleken dat mannen van alle leeftijden vrouwen uit een bepaalde leeftijdscategorie (18-24) altijd aantrekkelijk vinden (niet verrassend de periode dat ze piek vruchtbaar zijn).
Maar goed, leuk zo'n fris koppie hoor, je moet er ook een gesprek mee kunnen voeren.
Het over een "jongere" vrouw hebben en dan met eentje van 30 aankomenquote:Op zaterdag 18 april 2026 14:41 schreef hangtime het volgende:
Ik wou niet per see een jongere vriendin.
Al moet ik wel eerlijk zeggen, dat jongere vrouwen voor mij vaak aantrekkelijker zijn.
Ik ben 40 en helaas zijn er weinig vrouwen die er nog goed strak uit zien van mijn leeftijd.
Kwam gewoon een bloedmooie vrouw tegen, die ook nog erg lief bleek te zijn.
Dan ga ik ervoor, leeftijd is niet relevant.
Zij is 30, ik 40.
En wanneer heb jij gepiekt als mens, toen je net geboren was?quote:Op zaterdag 18 april 2026 15:24 schreef incel het volgende:
[..]
Het over een "jongere" vrouw hebben en dan met eentje van 30 aankomenIedereen weet dat vrouwen pieken wanneer ze 18 zijn
Nee als een goede motor net uit de fabriek komt dient deze eerst subtiel ingereden te worden.quote:Op zaterdag 18 april 2026 15:35 schreef Momo het volgende:
[..]
En wanneer heb jij gepiekt als mens, toen je net geboren was?
ja tot 30 ofzo en dan takelen ze wel af enzo... LOL niet dat dat Perce een no-go hoeft t zijn he. .quote:Op zaterdag 18 april 2026 14:41 schreef hangtime het volgende:
Ik wou niet per see een jongere vriendin.
Al moet ik wel eerlijk zeggen, dat jongere vrouwen voor mij vaak aantrekkelijker zijn.
Ik ben 40 en helaas zijn er weinig vrouwen die er nog goed strak uit zien van mijn leeftijd.
Kwam gewoon een bloedmooie vrouw tegen, die ook nog erg lief bleek te zijn.
Dan ga ik ervoor, leeftijd is niet relevant.
Zij is 30, ik 40.
Het is ook gewoon een kwestie van wie je tegenkomt. In mijn geval was het niet dat ik haar benaderde, maar andersom.quote:Op zaterdag 18 april 2026 14:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Even gegoogeld meeste vrouwen vinden mannen 25-35 jaar meest aantrekkelijk. Er zijn ook rijke vrouwen die met een man van 27 jaar gaan. Al heb ik wel het idee dat dat minder vaak voorkomt. Snap best dat als mensen als ze eenmaal ouder zijn een partner die wat jonger is best leuk is (57 jaar die gaat daten met iemand van 45 jaar). Maar een man of vrouw van 22 jaar.... je hebt zulke andere werelden. En het is nogal snel een relatie die niet gelijkwaardig is, het gaat dan vaak om looks en status.
Hoe kan het toch dat jij een incel bent...quote:Op zaterdag 18 april 2026 15:24 schreef incel het volgende:
[..]
Het over een "jongere" vrouw hebben en dan met eentje van 30 aankomenIedereen weet dat vrouwen pieken wanneer ze 18 zijn
Ja ok lichamelijk tot op zekere hoogte maar wijven van 25-30 jaar zijn vaak in bed ook voor veel meer dingen in, zeker die vanaf 30. Dan kun je wel een heel jong ding hebben maar ervaring in bed is simpelweg heel belangrijkquote:Op zaterdag 18 april 2026 15:24 schreef incel het volgende:
[..]
Roept toch de vraag op hoe jij dat allemaal weet.quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:44 schreef halfway het volgende:
Vrouwen denken zelfs op het 65e nog dat ze in Tel zijn vanwege dat plukje haar daaronder
Heb jij nog plannen om volwassen te worden, of blijf je gewoon stug doorgaan met de kleuter uithangen?quote:
Nou, als we dan toch bezig zijn..quote:Op vrijdag 17 april 2026 13:23 schreef vosss het volgende:
There, I said it.
Ik weet niet of dat de reden is. Ik snap dat je dat het gevoel hebt watin te halen te hebben en dat is misschien ook zo, maar dat kan ook prima met 30ers, alleen willen die vaak settelen terwijl de man in dit scenario juist wat lossere contacten wil. Ik denk dat je dan meer kiest voor wat je kan krijgen.,quote:Op zondag 19 april 2026 08:49 schreef Erno-BE het volgende:
Er is ook een groep mannen die in hun jeugd nooit aandacht kregen van vrouwen en als ze in hun dertiger jaren hun leven op orde hebben met een vaste baan en eigen woonruimte dat ze dan het gevoel hebben iets gemist te hebben en zich dan meer aangetrokken voelen tot vrouwen van in de twintig in plaats van vrouwen van hun eigen leeftijd.
De meeste normale mannen krijgen voor hun 25ste een vaste relatie (vaak iemand van school, studie, bijbaan of via-via). Dan is er nog genoeg tijd om nog allerlei dingen met elkaar te doen, zoals reizen en iets opbouwen, voordat er echt essentiële keuzes gemaakt moeten worden omtrent zaken als trouwen en kinderen. Mannen van boven de 30 die nog geen ervaring hebben op relationeel en seksueel gebied kan daten met iemand van vergelijkbare leeftijd, maar dan moeten er al wel heel snel keuzes gemaakt worden omtrent trouwen en kinderen, vanwege de beperkte vruchtbaarheid van de vrouw, terwijl de man eerst nog wil gaan reizen en andere activiteiten samen wil gaan doen, net als de normale mannen die dat samen met hun vriendin vanaf hun 25ste kunnen doen.quote:Op zondag 19 april 2026 08:56 schreef verbijstering het volgende:
Ik merk in mijn vriendengroepen dat dit een beetje 50-50 is Bij de helft van de mannen groeit wat ze aantrekkelijk vinden mee, de bandbreedte wordt wel iets groter. Dus bij 40 is begin 30 prima, bij 28 was 18 dat niet. Maar er is ook een net zo grote groep waarbij het soort vrouwen waar ze naar kijken / wat ze expliciet opvalt meer rond de 22 blijft hangen.
[..]
Ik weet niet of dat de reden is. Ik snap dat je dat het gevoel hebt watin te halen te hebben en dat is misschien ook zo, maar dat kan ook prima met 30ers, alleen willen die vaak settelen terwijl de man in dit scenario juist wat lossere contacten wil. Ik denk dat je dan meer kiest voor wat je kan krijgen.,
Dat soort types ruilen hun partner na een aantal jaren dan ook in voor een jonger exemplaar, Dat dit soort types enkel op jonge grietjes blijft vallen is vooral vervelend voor de partner die eventueel toch een relatie met zo'n type krijgt.quote:Op zondag 19 april 2026 09:10 schreef Hexagon het volgende:
Het lijkt me overigens vrij vervelend als je een partner hebt en terwijl ze ouder wordt, blijf je enkel op jonge grietjes vallen.
Heb wel zo'n vriend, op de middelbare school en universiteit was ie nagenoeg onzichtbaar voor vrouwen. Toen kreeg (ofnou ja, kreeg, hij heeft er hard voor gewerkt) een goede baan, en toen zagen vrouwen hem opeens wel staan. Snap wel dat je de vrouwen die je vroeger niet zagen staan dan even te grazen neemt om de score recht te zettenquote:Op zondag 19 april 2026 08:49 schreef Erno-BE het volgende:
Er is ook een groep mannen die in hun jeugd nooit aandacht kregen van vrouwen en als ze in hun dertiger jaren hun leven op orde hebben met een vaste baan en eigen woonruimte dat ze dan het gevoel hebben iets gemist te hebben en zich dan meer aangetrokken voelen tot vrouwen van in de twintig in plaats van vrouwen van hun eigen leeftijd.
Het zou me overigens niets verbazen als deze groep mannen die toen ze jong waren weinig aandacht kregen van vrouwen, in veel gevallen juist de wat serieuzere types zijn die in de tijd dat ze jong waren vooral aandacht hadden voor school of studie en weinig interesse hadden in uitgaan en bier drinken.quote:Op zondag 19 april 2026 08:49 schreef Erno-BE het volgende:
Als dertiger geïnteresseerd zijn in twintigers lijkt mij allesbehalve afwijkend.quote:Op zondag 19 april 2026 08:49 schreef Erno-BE het volgende:
Als je een vrouw hebt die goed voor zichzelf zorgt (fysiek en mentaal) hoeft dat natuurlijk geen enkel probleem te zijn. Genoeg vrouwen die tot op hoge leeftijd zeer aantrekkelijk blijven.quote:Op zondag 19 april 2026 09:10 schreef Hexagon het volgende:
Het lijkt me overigens vrij vervelend als je een partner hebt en terwijl ze ouder wordt, blijf je enkel op jonge grietjes vallen.
Lijkt me een dure en stressvolle leefwijze als man.quote:Op zondag 19 april 2026 09:15 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dat soort types ruilen hun partner na een aantal jaren dan ook in voor een jonger exemplaar, Dat dit soort types enkel op jonge grietjes blijft vallen is vooral vervelend voor de partner die eventueel toch een relatie met zo'n type krijgt.
Zien vrouwen je staan en dan ga je jezelf weer saboteren door per se jonge grietjes te eisen. Terwijl die je blijkbaar nooit interessant vonden.quote:Op zondag 19 april 2026 10:25 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Heb wel zo'n vriend, op de middelbare school en universiteit was ie nagenoeg onzichtbaar voor vrouwen. Toen kreeg (ofnou ja, kreeg, hij heeft er hard voor gewerkt) een goede baan, en toen zagen vrouwen hem opeens wel staan. Snap wel dat je de vrouwen die je vroeger niet zagen staan dan even te grazen neemt om de score recht te zetten
Zeker, maar enkelen hier blijven voor eeuwig hangen in wat ze als puber aantrekkelijk vonden.quote:Op zondag 19 april 2026 11:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je een vrouw hebt die goed voor zichzelf zorgt (fysiek en mentaal) hoeft dat natuurlijk geen enkel probleem te zijn. Genoeg vrouwen die tot op hoge leeftijd zeer aantrekkelijk blijven.
Dat klopt wel, alleen krijg je die levensfase nooit meer echt terug, dus wordt het allemaal wat nep. Voor relatiemateriaal dan.quote:Op zondag 19 april 2026 10:36 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Het zou me overigens niets verbazen als deze groep mannen die toen ze jong waren weinig aandacht kregen van vrouwen, in veel gevallen juist de wat serieuzere types zijn die in de tijd dat ze jong waren vooral aandacht hadden voor school of studie en weinig interesse hadden in uitgaan en bier drinken.
Ik heb altijd het idee dat de 40+ jarigen die hier vertellen over dat ze 16 jarigen stuk zouden trekken in de praktijk gewoon afhankelijk zijn van hun rechterhand.quote:Op zondag 19 april 2026 11:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zeker, maar enkelen hier blijven voor eeuwig hangen in wat ze als puber aantrekkelijk vonden.
Vooral voor mannen met micropenisjes.quote:Op vrijdag 17 april 2026 18:22 schreef Kottnauer het volgende:
Of het duur is hangt af van de status van de relatie die je hebt gehad. Als je getrouwd bent of een geregistreerd partnerschap hebt, dan krijg je na ontbinding van het huwelijk of het geregistreerd partnerschap de plicht om alimentatie te betalen. Als je alleen ongehuwd hebt samengewoond, dan heb je die ellende in.quote:Op zondag 19 april 2026 11:47 schreef Hexagon het volgende:
Lijkt me een dure en stressvolle leefwijze als man.
Ik vind dit in zekere zin wel herkenbaar, want ik heb zelf ook nooit veel succes gehad bij de vrouwen. Bij een vrouw van mijn eigen leeftijd zou ik altijd de gedachte in mijn achterhoofd hebben dat als ik haar 20 of 30 jaar geleden had ontmoet, ze me niet had zien staan. Daar zou ik me emotioneel dan ook moeilijk aan kunnen binden.quote:Op zondag 19 april 2026 08:49 schreef Erno-BE het volgende:
Dat laatste is zeuren om het zeuren.quote:Op zondag 19 april 2026 12:20 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik vind dit in zekere zin wel herkenbaar, want ik heb zelf ook nooit veel succes gehad bij de vrouwen. Bij een vrouw van mijn eigen leeftijd zou ik altijd de gedachte in mijn achterhoofd hebben dat als ik haar 20 of 30 jaar geleden had ontmoet, ze me niet had zien staan. Daar zou ik me emotioneel dan ook moeilijk aan kunnen binden.
Oke als je tientallen jaren van relatie naar relatie.hopt zonder je te binden om enkel jonge grietjes te hebben valt het mee. Maar op den duur wordt je dan ook een deerniswekkend figuur.quote:Op zondag 19 april 2026 12:20 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik vind dit in zekere zin wel herkenbaar, want ik heb zelf ook nooit veel succes gehad bij de vrouwen. Bij een vrouw van mijn eigen leeftijd zou ik altijd de gedachte in mijn achterhoofd hebben dat als ik haar 20 of 30 jaar geleden had ontmoet, ze me niet had zien staan. Daar zou ik me emotioneel dan ook moeilijk aan kunnen binden.
Hoe is dat relevant?quote:Op zondag 19 april 2026 12:20 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Omdat de hele stelling van deze OP onjuist is en slechts gebaseerd op onderbuikgevoelens.quote:Op zondag 19 april 2026 13:29 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Waarom vind je dat zeuren om het zeuren?
Ik denk eerder dat bedoeld werd dat het zeuren is omdat het een beetje raar is om iemand nu te beoordelen op wie ze was 20-30 jaar geleden.quote:Op zondag 19 april 2026 13:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Omdat de hele stelling van deze OP onjuist is en slechts gebaseerd op onderbuikgevoelens.
Omdat je als je hebt bereikt wat je wilt, namelijk dat een vrouw je leuk vind, vervolgens gaat zeuren dat haar jongere versie misschien wel jouw jongere versie niet had zien staan.quote:Op zondag 19 april 2026 13:29 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Waarom vind je dat zeuren om het zeuren?
Als je zo gaat denken, kan je maar beter meteen stoppen met zoeken...quote:Op zondag 19 april 2026 12:20 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 april 2026 13:38 schreef VEM2012 het volgende:
Ik denk eerder dat bedoeld werd dat het zeuren is omdat het een beetje raar is om iemand nu te beoordelen op wie ze was 20-30 jaar geleden.
In principe hebben jullie hier helemaal gelijk in.quote:Op zondag 19 april 2026 13:50 schreef Hexagon het volgende:
Omdat je als je hebt bereikt wat je wilt, namelijk dat een vrouw je leuk vind, vervolgens gaat zeuren dat haar jongere versie misschien wel jouw jongere versie niet had zien staan.
Dan kan geen enkele vrouw het nog goed doen blijkbaar.
Misschien wel, of ik zou in een bepaalde niche moeten zoeken.quote:Op zondag 19 april 2026 15:33 schreef Lenny77 het volgende:
Als je zo gaat denken, kan je maar beter meteen stoppen met zoeken...
Ik denk eigenlijk niet zo in dergelijke begrippen. Het is ook niet zo dat ik me onzeker zou voelen in een relatie met iemand die op het gebied van relaties veel meer ervaring heeft.quote:Op zondag 19 april 2026 15:33 schreef Lenny77 het volgende:
Ik denk dat het eerder is dat jij te weinig ervaring hebt en bang bent dat jij niet kan matchen met een leeftijdsgenoot omdat die op een hoop gebieden veel verder is.
De jonge persoon heeft veel minder ervaring, dan ga jij je minder onzeker voelen.
Het is meer een jaloezie dan? Zij wel en ik niet dus ik wil haar niet?quote:Op zondag 19 april 2026 16:03 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Het heeft er wel mee te maken dat ik zelf maar heel weinig ervaring met relaties heb terwijl ik dat wel graag wilde. Dan zie ik het niet zitten om een relatie aan te gaan met een vrouw die op dat gebied wel volop van het leven geproefd heeft. Dan heb ik nog liever een relatie met een DvP, uiteraard onder de voorwaarde dat ze met dat beroep stopt.
Ik denk dat het eerder uit ressentiment is dan uit jaloezie.quote:Op zondag 19 april 2026 16:15 schreef Lenny77 het volgende:
Het is meer een jaloezie dan? Zij wel en ik niet dus ik wil haar niet?
Ik probeer het te begrijpen.
Sommige zullen wel relaties hebben of gehad hebben en eventueel kinderen hebben. Dat zal onder DvP's ook heel verschillend zijn.quote:Op zondag 19 april 2026 16:15 schreef Lenny77 het volgende:
En een dvp heeft geen relaties denk je? Die heeft alleen klantjes non stop en geen leven? Geen kinderen?
Dat heb je liever dan gewoon een vrouw die een eerdere relatie had die stukliep? Gewoon uit wrok naar vrouwen die je eerder niet leuk vonden?quote:
Waarom?quote:Op zondag 19 april 2026 16:03 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Het heeft er wel mee te maken dat ik zelf maar heel weinig ervaring met relaties heb terwijl ik dat wel graag wilde. Dan zie ik het niet zitten om een relatie aan te gaan met een vrouw die op dat gebied wel volop van het leven geproefd heeft. Dan heb ik nog liever een relatie met een DvP, uiteraard onder de voorwaarde dat ze met dat beroep stopt.
Het hangt een beetje af van de situatie.quote:Op zondag 19 april 2026 17:05 schreef Hexagon het volgende:
Dat heb je liever dan gewoon een vrouw die een eerdere relatie had die stukliep? Gewoon uit wrok naar vrouwen die je eerder niet leuk vonden?
quote:Op zondag 19 april 2026 17:05 schreef Hexagon het volgende:
Lijkt me een bijzonder vermoeiende mentaliteit.
Misschien maak ik het mezelf inderdaad wel onnodig moeilijk.quote:Op zondag 19 april 2026 17:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarom?
Je maakt jezelf wel erg klein zo.
Snap je zelf hoe absurd dit is?quote:Op zondag 19 april 2026 16:30 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder uit ressentiment is dan uit jaloezie.
Waar baseer je dit op?quote:Op zondag 19 april 2026 18:04 schreef Hexagon het volgende:
Bij sommige mensen lijkt het probleem zo'n belangrijk deel van hun identiteit, dat een oplossing het laatste is dat ze willen.
Nouja jij in dit geval omdat je eigenlijk een relatie wil, maar toch ook weer allerlei redenen verzint om er niet aan te hoeven.quote:Op zondag 19 april 2026 22:35 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Waar baseer je dit op?
Heb je hier bepaalde deelnemers aan deze discussie in gedachten?
In je andere topic is ze maar een jaartje jongerquote:Op vrijdag 17 april 2026 10:55 schreef Keep_Walking het volgende:
Persoonlijk ben ik verliefd op een vrouw dat drie jaren jonger is dan ik
Nee er zijn twee vrouwen waar ik verliefd op ben, een oud klasgenootje van mij en een vrouw uit Estland. Maar de vrouw uit Estland wil ik geen serieuze relatie mee, de oud klasgenoot wel.quote:Op maandag 20 april 2026 09:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
In je andere topic is ze maar een jaartje jonger
Je bent er maar druk mee. En alweer zo'n vreemd verhaal. Bij mij werkt verliefdheid waarschijnlijk anders: ik kan er niet meer van slapen en het enige wat je wil is die vrouw. Verliefd zijn op twee vrouwen komt volgens mij zelden voor. Ik denk dat jij iets anders onder verliefdheid verstaat dan wat het echt betekent.quote:Op maandag 20 april 2026 09:45 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nee er zijn twee vrouwen waar ik verliefd op ben, een oud klasgenootje van mij en een vrouw uit Estland. Maar de vrouw uit Estland wil ik geen serieuze relatie mee, de oud klasgenoot wel.
Bij de Surinaamse vrouw is het echt liefde, ik hou van haar en met haar wil ik oud worden en familie beginnen. Alleen de Surinaamse vrouw heeft weinig van zich laten horen tot zover en ik weet niet of ze zeker weten mij weer wil toelaten in haar leven. De Estische vrouw heeft het bevestigd dat zij mijn hulp wil en dat ze mij wil toelaten in haar eigen leven. De Estische vrouw stuurt mij regelmatig berichten en foto’s, van de Surinaamse vrouw heb ik weinig zekerheid en bevestiging gekregen.quote:Op maandag 20 april 2026 17:57 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee. En alweer zo'n vreemd verhaal. Bij mij werkt verliefdheid waarschijnlijk anders: ik kan er niet meer van slapen en het enige wat je wil is die vrouw. Verliefd zijn op twee vrouwen komt volgens mij zelden voor. Ik denk dat jij iets anders onder verliefdheid verstaat dan wat het echt betekent.
Ik vraag me af hoe ver weg de Estische vrouw uit balans is dat ze een onstabiel iemand om hulp vraagtquote:Op maandag 20 april 2026 18:04 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Bij de Surinaamse vrouw is het echt liefde, ik hou van haar en met haar wil ik oud worden en familie beginnen. Alleen de Surinaamse vrouw heeft weinig van zich laten horen tot zover en ik weet niet of ze zeker weten mij weer wil toelaten in haar leven. De Estische vrouw heeft het bevestigd dat zij mijn hulp wil en dat ze mij wil toelaten in haar eigen leven. De Estische vrouw stuurt mij regelmatig berichten en foto’s, van de Surinaamse vrouw heb ik weinig zekerheid en bevestiging gekregen.
Die Estonische vrouw heeft daar wellicht maar weinig zicht op.quote:Op maandag 20 april 2026 18:13 schreef Cupfighter het volgende:
Ik vraag me af hoe ver weg de Estische vrouw uit balans is dat ze een onstabiel iemand om hulp vraagt
Is het een idee dat je dit in een ander topic bespreekt, want het heeft werkelijk geen zak te maken met dit topic.quote:Op maandag 20 april 2026 18:04 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Bij de Surinaamse vrouw is het echt liefde, ik hou van haar en met haar wil ik oud worden en familie beginnen. Alleen de Surinaamse vrouw heeft weinig van zich laten horen tot zover en ik weet niet of ze zeker weten mij weer wil toelaten in haar leven. De Estische vrouw heeft het bevestigd dat zij mijn hulp wil en dat ze mij wil toelaten in haar eigen leven. De Estische vrouw stuurt mij regelmatig berichten en foto’s, van de Surinaamse vrouw heb ik weinig zekerheid en bevestiging gekregen.
Ik ben niet degene die erover begon. Zeg tegen sigaartje om mij vragen te stellen in mijn dagboek topic en ik zal alles beantwoorden.quote:Op maandag 20 april 2026 18:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Is het een idee dat je dit in een ander topic bespreekt, want het heeft werkelijk geen zak te maken met dit topic.
Dat heeft hij 5u geleden al gedaanquote:Op maandag 20 april 2026 19:24 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die erover begon. Zeg tegen sigaartje om mij vragen te stellen in mijn dagboek topic en ik zal alles beantwoorden.
Ik wel hoor.quote:Op vrijdag 17 april 2026 14:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk dat het absurd is. Maar bepaalde dingen zijn nu eenmaal niet rationeel.quote:Op zondag 19 april 2026 21:46 schreef Lenny77 het volgende:
Snap je zelf hoe absurd dit is?
Mensen veranderen, jij verandert. Je kijkt anders tegen het leven aan! Vroeger wou ik parachute springen en raften. Ik kruip nu nog niet meer op een ladder en je gaat mij max in een roeiboot tegenkomen met reddingsvest.
Toen jij jong was lag je misschien niet zo goed in de markt maar nu wel? En nu ga je wildvreemden afwijzen omdat je denkt dat zij je vroeger afgewezen zouden hebben?? En iemand die ervaring heeft wil je niet uit wrok omdat jij geen ervaring hebt?
Je gaat oud en eenzaam blijven joh
Alstublieft hier heb je er eenquote:Op vrijdag 17 april 2026 11:17 schreef Lichtloper het volgende:
Ik ken niemand van 35+ die een relatie met een vrouw heeft van rond de 20 jaar oud. Heb er zelf ook niet echt behoefte aan. Als mijn relatie uit gaat zou ik op zoek gaan naar een leeftijdsgenoot.
57 en een paar jaar geleden nog een relatie gehad met een twintiger, dus het kan maar stabiel was die relatie niet waar we allebei schuldig aan waren overigensquote:
Jij woont in een gesloten inrichting dat je alleen maar mentaal gestoorde vrouwen ontmoet?quote:Op zaterdag 25 april 2026 02:25 schreef TAmaru het volgende:
Hoe ouder vrouwen worden en hoe langer ze single blijven, hoe groter hun mentale en psychische problemen worden. Vrouwen van 30+ zijn nauwelijks meer uit te staan vanwege hun mentale problemen. Hier een fobie voor, daar een probleem mee, en ga zo maar door. Als je ze vindt als ze 20 zijn en ze goed neukt zoals ze verdienen, worden ze ook op veel gelukkigere en betere wijze 30, 40, etc. Na 40 weet ik niet, want als het goed is begin je dan weer bij 20.
Hoe mooi past deze post in het topic waarom vrouwen geen man meer zouden willen. In ieder geval niet dit soort idiote, seksistische vrouwenhaters.quote:Op zaterdag 25 april 2026 02:25 schreef TAmaru het volgende:
Hoe ouder vrouwen worden en hoe langer ze single blijven, hoe groter hun mentale en psychische problemen worden. Vrouwen van 30+ zijn nauwelijks meer uit te staan vanwege hun mentale problemen. Hier een fobie voor, daar een probleem mee, en ga zo maar door. Als je ze vindt als ze 20 zijn en ze goed neukt zoals ze verdienen, worden ze ook op veel gelukkigere en betere wijze 30, 40, etc. Na 40 weet ik niet, want als het goed is begin je dan weer bij 20.
Ahhhh Fok. Waar alle incels het met Madison Ivy doen. Gotta love it.quote:Op zaterdag 25 april 2026 02:25 schreef TAmaru het volgende:
Hormonale veranderingen met de jaren zijn echt bizar bij vrouwen. Niet allemaal, maar een groot deel worden na 40+ totale Karens. Vervolgens komen ze in de overgang en gaat je seksleven er compleet aan. Logisch dat mannen die iets te kiezen hebben (vaak de beter gesitueerden) daarvoor bedanken en jonger gaan.quote:Op zaterdag 25 april 2026 02:25 schreef TAmaru het volgende:
Ja dit klopt wel hoor.quote:Op zaterdag 25 april 2026 02:25 schreef TAmaru het volgende:
Hoe ouder vrouwen mannen worden en hoe langer ze single blijven, hoe groter hun mentale en psychische problemen worden. Vrouwen Mannen van 30+ zijn nauwelijks meer uit te staan vanwege hun mentale problemen. Hier een fobie voor, daar een probleem mee, en ga zo maar door.
Madison wiequote:Op zaterdag 25 april 2026 10:11 schreef nostra het volgende:
[..]
Ahhhh Fok. Waar alle incels het met Madison Ivy doen. Gotta love it.
Ik ben geen vrouwenhater hoor. Ik hou van vrouwen en het is ook grotendeels de fout van de man. Wij hebben ons tot poesjes laten maken door de woke-ideologie waardoor we de vrouw niet meer goed de vrouw kunnen laten zijn. Dat zorgt op zijn beurt weer voor een mismatch: dat vrouwen geen man meer vinden die bij ze past en mannen geen vrouw meer vinden die bij ze past. En als vrouwen langere tijd geen vrouw mogen zijn, dan komen alle fobieën en angsten keihard opzetten. Een vrouw kan alleen vrouw zijn dankzij een man. De man moet haar af en toe goed neuken, een paar kinderen in haar buik geven en zeggen dat hij haar kookkwaliteiten bewondert. Alleen zo kan een vrouw tot haar recht komen en kunnen de mentale klachten buiten schot blijven.quote:Op zaterdag 25 april 2026 10:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe mooi past deze post in het topic waarom vrouwen geen man meer zouden willen. In ieder geval niet dit soort idiote, seksistische vrouwenhaters.
Ik denk dat wij iets te veel van deze vuiligheid hebben gelezen en het zit nog in ons geheugen dat het een paar decennia geleden een gedwongen realiteit was.quote:Op maandag 27 april 2026 03:40 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouwenhater hoor. Ik hou van vrouwen en het is ook grotendeels de fout van de man. Wij hebben ons tot poesjes laten maken door de woke-ideologie waardoor we de vrouw niet meer goed de vrouw kunnen laten zijn. Dat zorgt op zijn beurt weer voor een mismatch: dat vrouwen geen man meer vinden die bij ze past en mannen geen vrouw meer vinden die bij ze past. En als vrouwen langere tijd geen vrouw mogen zijn, dan komen alle fobieën en angsten keihard opzetten. Een vrouw kan alleen vrouw zijn dankzij een man. De man moet haar af en toe goed neuken, een paar kinderen in haar buik geven en zeggen dat hij haar kookkwaliteiten bewondert. Alleen zo kan een vrouw tot haar recht komen en kunnen de mentale klachten buiten schot blijven.
quote:Op maandag 27 april 2026 03:40 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouwenhater hoor. Ik hou van vrouwen en het is ook grotendeels de fout van de man. Wij hebben ons tot poesjes laten maken door de woke-ideologie waardoor we de vrouw niet meer goed de vrouw kunnen laten zijn. Dat zorgt op zijn beurt weer voor een mismatch: dat vrouwen geen man meer vinden die bij ze past en mannen geen vrouw meer vinden die bij ze past. En als vrouwen langere tijd geen vrouw mogen zijn, dan komen alle fobieën en angsten keihard opzetten. Een vrouw kan alleen vrouw zijn dankzij een man. De man moet haar af en toe goed neuken, een paar kinderen in haar buik geven en zeggen dat hij haar kookkwaliteiten bewondert. Alleen zo kan een vrouw tot haar recht komen en kunnen de mentale klachten buiten schot blijven.
Jouw nachtelijke bijdrages op heel FOK! zijn altijd zeer vermakelijk.quote:Op maandag 27 april 2026 03:40 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Jij hebt geen kinderen dus.quote:Op maandag 27 april 2026 03:40 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dan zou ik die vrouwen vooral negeren.quote:Op maandag 27 april 2026 08:13 schreef kree het volgende:
vrouwen zijn wmb veel te kritisch op dating sites en geloof me dat ik daar was en geprobeerd heb?
ineens lijken ze nl helemaal macht te hebben aangezien het 1 vrouw op 10 mannen is en kunnen ze kiezen.
moet de eerste vrouw nog tegen komen die eerlijk is ipv echt alle checkpuntenten af te vinken voor normaal gepraat kan worden.
beetje klaar mee eigenlijk.
nou nee ik zeg alleen maar wat me opvalt he? maarja best wel reden waarom ik nu ff dacht helemaal klaar met dating sites of apps of alles.quote:Op maandag 27 april 2026 08:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan zou ik die vrouwen vooral negeren.
Zou het misschien ook helpen voor de mentale gezondheid als vrouwen minder bloot worden gesteld aan dit soort misogyne drap?quote:Op maandag 27 april 2026 03:40 schreef TAmaru het volgende:
[..]
wacht ff voor dit je dit zegt he? tegenwoordig kan iedereen mannen en vrouwen bloot zien op het internet. met de meest interessante standjes ook?quote:Op maandag 27 april 2026 08:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Zou het misschien ook helpen voor de mentale gezondheid als vrouwen minder bloot worden gesteld aan dit soort misogyne drap?
Ja, als er 10 keer zoveel mannen zijn dan vrouwen, dat ligt het voor de hand dat veel mannen teleurgesteld moeten worden. Anders krijgen ze het wel erg druk, nietwaar?quote:Op maandag 27 april 2026 08:13 schreef kree het volgende:
vrouwen zijn wmb veel te kritisch op dating sites en geloof me dat ik daar was en geprobeerd heb?
ineens lijken ze nl helemaal macht te hebben aangezien het 1 vrouw op 10 mannen is en kunnen ze kiezen.
moet de eerste vrouw nog tegen komen die eerlijk is ipv echt alle checkpuntenten af te vinken voor normaal gepraat kan worden.
beetje klaar mee eigenlijk.
wellicht is dat idd de betere optiequote:Op maandag 27 april 2026 09:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, als er 10 keer zoveel mannen zijn dan vrouwen, dat ligt het voor de hand dat veel mannen teleurgesteld moeten worden. Anders krijgen ze het wel erg druk, nietwaar?
The numbers game is in real life dan weer beter voor mannen. Kortom: als je online niet kan vinden wat je zoekt, ga dan offline je geluk zoeken.
Het gaat helemaal niet om het feit dat je als man lustgevoelens hebt. Doodnormaal. Ik ben ook een enorme geilneef.quote:Op maandag 27 april 2026 08:59 schreef kree het volgende:
[..]
wacht ff voor dit je dit zegt he? tegenwoordig kan iedereen mannen en vrouwen bloot zien op het internet. met de meest interessante standjes ook?
Nou goed denk mss dat dat voor sommigen dan onwijs lust opwekt ofzo?
Ik heb het niet eens zo, en beetje ook omdat met seks heb ik principe van moet elkaar leuk vinden ook en alleen niet om seks, dat heb ik onwijs aangehouden.
En oke af en toe denk ik niet, mss moet ik dat los laten, maar beetje principes he?
dat is totaal niet wat ik zeg of bedoel he? laat dat ff duidelijk zijn, dat maak jij ervan?quote:Op maandag 27 april 2026 09:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het gaat helemaal niet om het feit dat je als man lustgevoelens hebt. Doodnormaal. Ik ben ook een enorme geilneef.
Maar onzin als suggereren dat vrouwen labiele wezens zijn die je alleen kan stabiliseren door ze goed te neuken en als broedkip gebruiken, wtf is dat zeg?
Ik weet niet hoor, maar ik vind zwangerschap in de meeste gevallen een nare bijkomstigheid…quote:Op maandag 27 april 2026 09:08 schreef Akathisia het volgende:
Als je een alienversie van National Geographic zou kijken waarin mensen beschouwd worden, en je zou de alienversie van David Attenborough horen zeggen: "De mannetjes prefereren de meest vruchtbare, dus de jongere, vrouwtjes", dan zou je denken, "ja goh, duh".
ik ook en/of kinderen al hebben,. red flag beetje al dan weer. maaaaaaar niet tegen.quote:Op maandag 27 april 2026 09:10 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar ik vind zwangerschap in de meeste gevallen een nare bijkomstigheid…
ik persoonlijk en hoewel ik het betreur he? maar is zo niet mogen zijn., ik heb er eigenlijk nu geen zin meer in. en ben 42. tis beetje te laat ook ervoor wss.quote:Op maandag 27 april 2026 09:15 schreef Hexagon het volgende:
Het hangt er natuurlijk ook vanaf in hoeverre mannen zelf nog trek hebben in kinderen na een bepaalde leeftijd. Dat zal na hun 40e ook wel afnemen, dus dan speelt vruchtbaarheid ook niet zo'n rol.
Waarom denk je dat een lat relatie betekent dat er geen drama zal zijn? Je woont dan niet samen, maar je deelt wel een leven en dus ook naast het goede ook het slechte.quote:Op maandag 27 april 2026 09:12 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook en/of kinderen al hebben,. red flag beetje al dan weer. maaaaaaar niet tegen.
het kan vast allemaal wel, maarja vrouw met kinderen.... ik moet er onwijs niet aan denken.
denk meer aan LAT relatie nu. en wel leuk op vakantie met elkaar bv. maar niet alle persoonlijke drama.
naja foksters als iemand zelfde denkt jullie weten me te vinden.
Je reageerde op mijn reactie op de dronkenmanspost van TAmaru…quote:Op maandag 27 april 2026 09:09 schreef kree het volgende:
[..]
dat is totaal niet wat ik zeg of bedoel he? laat dat ff duidelijk zijn, dat maak jij ervan?
ik zeg het is best lastig als 1 van de man uit 10 waar ze berichtjes van krijgt. iets te moeten maken om haar te laten denken ga eens keer op date met die...? snap je, wat je nu zegt ben ik het nl niet mee eens.
het werkte voor mij niet allemaal, n. zou wel willen btwquote:Op maandag 27 april 2026 09:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat een lat relatie betekent dat er geen drama zal zijn? Je woont dan niet samen, maar je deelt wel een leven en dus ook naast het goede ook het slechte.
Wat jij in je hoofd hebt is FWB en zelfs dat gaat zelden zonder drama.
In LATrelaties heb je veel minder drama omdat je je kunt onttrekken aan de drama en simpelweg naar je eigen hok kunt verkassen. Waarschijnlijk spiegel je vanuit je eigen ervaringen.quote:Op maandag 27 april 2026 09:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat een lat relatie betekent dat er geen drama zal zijn? Je woont dan niet samen, maar je deelt wel een leven en dus ook naast het goede ook het slechte.
Wel bijzonder dat jullie feministen straffen namens vrouwen uit vroegere decennia vanwege gedrag van mannen uit diezelfde periode. Mensen die constant in hun eigen traumatische verleden blijven hangen zijn al tamelijk vermoeiend, maar dit is nog een gradatie treuriger.quote:Op maandag 27 april 2026 07:40 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik denk dat wij iets te veel van deze vuiligheid hebben gelezen en het zit nog in ons geheugen dat het een paar decennia geleden een gedwongen realiteit was.
Daarom willen vrouwen niet zomaar een man meer.
Als jij er niet bent in de slechte tijden, dan zul je gewoon worden vervangen door iemand die er wel is.quote:Op maandag 27 april 2026 10:30 schreef Elan het volgende:
[..]
In LATrelaties heb je veel minder drama omdat je je kunt onttrekken aan de drama en simpelweg naar je eigen hok kunt verkassen. Waarschijnlijk spiegel je vanuit je eigen ervaringen.
Wat ik heb begrepen uit allerlei discussies op een ander forum waarvan ik de naam niet zal noemen, is de belangrijkste reden dat FWB vaak op drama uitloopt, dat een van beide partners toch verliefd wordt en uiteindelijk meer wil dan alleen FWB.quote:Op maandag 27 april 2026 09:30 schreef VEM2012 het volgende:
Wat een onzin weer.quote:Op maandag 27 april 2026 10:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als jij er niet bent in de slechte tijden, dan zul je gewoon worden vervangen door iemand die er wel is.
En terecht.
Sowieso, als je geen drama wil: begin dan niet aan een relatie. Het is ups en downs.
Nou ja, er zal toch een verbondenheid ontstaan en dan krijg je toch dat bij drama de ander een persoon is om je hart bij te luchten.quote:Op maandag 27 april 2026 10:50 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen uit allerlei discussies op een ander forum waarvan ik de naam niet zal noemen, is de belangrijkste reden dat FWB vaak op drama uitloopt, dat een van beide partners toch verliefd wordt en uiteindelijk meer wil dan alleen FWB.
Je kan prima samenwonen en je eigen terugtrekken. Denk je dat ik de hele dag iets met mijn vrouw doe? Ik ben geregeld langere tijd weg van haar.quote:Op maandag 27 april 2026 11:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een onzin weer.
Soms ben je de ander gewoon even helemaal beu en het is heerlijk als je dan je eigen space kunt pakken. Sterker nog je hoeft de ander niet eens zat te zijn om wat tijd voor jezelf en op jezelf nodig te hebben. Dat je een liefdesrelatie hebt maakt je geen Siamese tweeling.
Jij projecteert waarschijnlijk vanuit je eigen verleden anders heb ik ook geen verklaring voor deze bijzondere hersenkronkels.
Soms is het gewoon even lekker op jezelf. Heeft niks met emotionele afwezigheid te maken. Mensen kiezen over het algemeen ook heel bewust voor een dergelijke constructie omdat dat voor hun beter werkt dan volledig samenwonen. Want goedkoop is het over het algemeen natuurlijk niet met dubbele lasten.quote:Op maandag 27 april 2026 11:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je kan prima samenwonen en je eigen terugtrekken. Denk je dat ik de hele dag iets met mijn vrouw doe? Ik ben geregeld langere tijd weg van haar.
Maar als zij emotionele steun nodig heeft, dan ben ik er voor haar, zelfs als ik duizenden km’s verderop zit. Zo werkt dat in een relatie.
Kortom: jij leest dingen in mijn post die ik niet heb gezegd. Ik heb simpelweg gezegd dat ook als je niet samenwoont je er voor de ander dient te zijn.
In een gezonde relatie tenminste.
Kennelijk begrijp je nog steeds niet wat ik bedoel.quote:Op maandag 27 april 2026 11:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Soms is het gewoon even lekker op jezelf. Heeft niks met emotionele afwezigheid te maken. Mensen kiezen over het algemeen ook heel bewust voor een dergelijke constructie omdat dat voor hun beter werkt dan volledig samenwonen. Want goedkoop is het over het algemeen natuurlijk niet met dubbele lasten.
Ik lees wat je schrijft over emotionele support en dergelijke alleen slaat het nergens op.quote:Op maandag 27 april 2026 11:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kennelijk begrijp je nog steeds niet wat ik bedoel.
Als jij wil geloven dat een lat relatie betekent dat zodra jouw partner ergens mee zit dat ze dan maar de buurman lastig moet vallen, dan garandeer ik je dat de buurman in no time meer is dan emotioneel support…quote:Op maandag 27 april 2026 11:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik lees wat je schrijft over emotionele support en dergelijke alleen slaat het nergens op.
Wel mooi wat dit impliceert.quote:Op maandag 27 april 2026 08:13 schreef kree het volgende:
nou ben altijd meer van duidelijke? dus zeg het maar? ik kan ook niet meer zeggen als hoe ik het denk he? en geloof me heb het aantal keer geprobeerd?quote:
Dan voorspel ik de LAT relatie of zelfs FWB geen lang leven.quote:Op maandag 27 april 2026 10:30 schreef Elan het volgende:
[..]
In LATrelaties heb je veel minder drama omdat je je kunt onttrekken aan de drama en simpelweg naar je eigen hok kunt verkassen. Waarschijnlijk spiegel je vanuit je eigen ervaringen.
Ik kom uit dat decennium, ik heb er de laatste krampen van mee gemaaktquote:Op maandag 27 april 2026 10:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat jullie feministen straffen namens vrouwen uit vroegere decennia vanwege gedrag van mannen uit diezelfde periode. Mensen die constant in hun eigen traumatische verleden blijven hangen zijn al tamelijk vermoeiend, maar dit is nog een gradatie treuriger.
Laten we zo zeggen: als je op de apps zo reageert als hier, dan zou ik ook passenquote:Op maandag 27 april 2026 15:50 schreef kree het volgende:
[..]
nou ben altijd meer van duidelijke? dus zeg het maar? ik kan ook niet meer zeggen als hoe ik het denk he? en geloof me heb het aantal keer geprobeerd?
krijg elke keer wl andere tips over dit en of en hoe ik dat moet doen? wat onwijs gewaardeerd is trouwens.
Maar ben er ff mee gestopt.
zo niet waar/ ik reageer wel. maar ben een beetje klaar met zeggen wat ze willen horen. vertel gewoon waarheid en verwacht ik van andere kant ookquote:Op maandag 27 april 2026 17:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Laten we zo zeggen: als je op de apps zo reageert als hier, dan zou ik ook passen![]()
Dan kan je nog een leuke kop hebben...
Het gaat niet om wat je zegt maar hoe je het zegt. Het is vrij onduidelijk en onsamenhangend.quote:Op maandag 27 april 2026 17:34 schreef kree het volgende:
[..]
zo niet waar/ ik reageer wel. maar ben een beetje klaar met zeggen wat ze willen horen. vertel gewoon waarheid en verwacht ik van andere kant ook
waaaaaar. nouja help me dan? ik bedoel het ook onwijs niet slecht en dat weet je.quote:Op maandag 27 april 2026 17:38 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het gaat niet om wat je zegt maar hoe je het zegt. Het is vrij onduidelijk en onsamenhangend.
En nou ken ik je een beetje en weet ik dat je een goede gast bent, maar als ik niets van je zou weten dan zou ik mij wel achter de oren krabben..
k wil eigenlijk geen onwijze relatie met kinderen enzo meer. maar wel iemand die leuk is en mee wil op reizen ofzo en oke ook niet bang is om bed te delen zonder onwijze idee van mij?quote:Op maandag 27 april 2026 17:38 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het gaat niet om wat je zegt maar hoe je het zegt. Het is vrij onduidelijk en onsamenhangend.
En nou ken ik je een beetje en weet ik dat je een goede gast bent, maar als ik niets van je zou weten dan zou ik mij wel achter de oren krabben..
Dat het impliceert dat vrouwen veel te kritisch zijn, zelfs als JIJ daar bent geweest. Iemand die niet te negeren is.quote:Op maandag 27 april 2026 15:50 schreef kree het volgende:
nou ben altijd meer van duidelijke? dus zeg het maar?
Alleen als je 35 bent en je hebt een vaste baan en koopwoning en vrouwen hebben voor het eerst interesse in je, nadat je in de twintiger jaren nooit interesse hebt gekregen van vrouwen dan heb je waarschijnlijk geen zin in gelijk gaan samenwonen, trouwen en kinderen. Een vrouw van rond de 35 moet gezien de biologische klok als snel keuzes maken en dus is het voor de man vaak aantrekkelijker om zich te richten op vrouwen van rond de 25, omdat er dan nog meer tijd is om samen te reizen, activiteiten te ondernemen en het leven samen te ontdekken voordat er keuzes over samenwonen, trouwen en kinderen gemaakt moeten worden.quote:Op zondag 19 april 2026 11:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Lijkt me een dure en stressvolle leefwijze als man.
[..]
Zien vrouwen je staan en dan ga je jezelf weer saboteren door per se jonge grietjes te eisen. Terwijl die je blijkbaar nooit interessant vonden.
Way to go!
Vast, maar met het stellen van allerlei extra eisen, maak je het ook weer jezelf moeilijker.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 06:30 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Alleen als je 35 bent en je hebt een vaste baan en koopwoning en vrouwen hebben voor het eerst interesse in je, nadat je in de twintiger jaren nooit interesse hebt gekregen van vrouwen dan heb je waarschijnlijk geen zin in gelijk gaan samenwonen, trouwen en kinderen. Een vrouw van rond de 35 moet gezien de biologische klok als snel keuzes maken en dus is het voor de man vaak aantrekkelijker om zich te richten op vrouwen van rond de 25, omdat er dan nog meer tijd is om samen te reizen, activiteiten te ondernemen en het leven samen te ontdekken voordat er keuzes over samenwonen, trouwen en kinderen gemaakt moeten worden.
Je maakt een enorm lange post die eigenlijk dus niks zegt over leeftijd, maar alles over fysieke aantrekkingskracht die je zelf kunt onderhouden en wanneer je dat niet (meer) doet, dat een heel stuk minder wordt.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 12:00 schreef dick_laurent het volgende:
Well, hier mijn twee centjes, en deze post zal vast niet gewaardeerd worden onder alle dames, maar het is mijn mening dus ja, je hoeft het er niet mee eens te zijn.
-knip-
Tot op zekere hoogte heb je gelijk, echter hormonen kun je niet trainen. En die spelen een hele prominente rol bij zowel mannen als vrouwen als het gaat om gedrag, seksualiteit en gemoedstoestand.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 12:00 schreef dick_laurent het volgende:
Well, hier mijn twee centjes, en deze post zal vast niet gewaardeerd worden onder alle dames, maar het is mijn mening dus ja, je hoeft het er niet mee eens te zijn.
Ben zelf begin 40 en mijn vrouw is paar jaar jonger dan ik, dus eind 30. Ik vind haar nog steeds enorm aantrekkelijk dus op dat gebied hebben we gelukkig geen issues. Maar ze doet ook haar best, ze sport, ze let op wat ze eet en ze rookt/drinkt niet.
Ik doe hetzelfde overigens, en fysiek zie ik er nog best goed uit voor mijn leeftijd, ook omdat ik 3X per week gewoon consistent krachttraining doe.
Nu weet ik, dat er genoeg vrouwen zijn die bijvoorbeeld in hun 40 en zelfs 50 zijn en gewoon er top uitzien, goed voor zichzelf zorgen, letten op wat ze eten, sporten etc. Dus nee, ik zeg zeker niet dat alle vrouwen van 40+ zich helemaal laten gaan etc.... maaar - ja daar is de maar - helaas een te groot deel wel.
En al zeker als er kinderen in het spel komen.
Weet je, ik snap het enerzijds heel goed he, je hebt kinderen, je hebt een baan, je hebt tig verplichtingen.... het is allemaal wat. Sure, understandable.
Maar puntje bij paaltje, zie ik met grote regelmaat vrouwen van nota bene mijn eigen leeftijd waarbij ik oprecht denk.... je lijkt wel 15 jaar ouder dan ik joh, en nee... ik vind je zodoende to-taal niet meer aantrekkelijk. Kort pittig kapsel.... vaak te dik, onsportief ogend, vermoeide kop, sexloze uitstraling..... tsja.
Again, ik heb het hier even over vrouwen nu in dit topic he. Maar ik zal voor de eerlijkheid ook even zeggen: dit geldt ook voor een SHILOAD aan mannen! Hell, ik heb een kennis, die is 45, net twee jaar ouder dan ik, maar rokend, eet de hele dag gefrituurde shit... nou ik zag hem van de zomer in zijn zwembroek en ik dacht, dudewat een papperig uitgezakt lichaam heb jij al zeg. Dus ja, genoeg mannen die zich ook laten gaan... niet sporten, slecht eten, teveel alcohol drinken etc etc.
Maar dit samenvattend, ik zelf heb dan een vrouw die 5 jaar jonger is, dus dat valt nog mee denk ik zomaar zij let op zichzelf, houdt haar lichaam in shape en is daardoor nog 100% sexy en aantrekkelijk in mijn ogen. Als zij zich ook totaal zou laten gaan, 20 kilo zou aankomen, omdat ze stopt met sporten en alleen maar slechte shit gaat vreten, ja dan krijgt ons huwelijk een groot probleem, daar ben ik heel eerlijk over. Ik weet niet of mijn fysieke aantrekkingskracht dan nog zo sterk blijft.
En dan heb ik het over bewust laten gaan he.... als iemand door ziekte niet meer goed ter been is, niet kan sporten etc, dat is uiteraard een totaal andere situatie.
Maar goed, alleen een jongere vrouw willen puur omdat ze jonger is? Nee dat heb ik zelf totaal niet.
Ik denk wel, daar ben ik eerlijk over, dat dus het fysieke aspect een grote rol kan spelen. Een vrouw van eind 40 die niet sport, een (onnodig) verlept lichaam al heeft en een sexdrive van een bejaarde.... versus een sportief uitziende dame eind twintig, met een seksuele uitstraling, puur door haar leeftijd... Tja, dan is het in mijn ogen vrij simpel van welke dame je eerder opgewonden gaat raken.
Hier heb je inderdaad een punt. Echter het onderscheid dat ik probeerde te maken is dat statistich en procentueel dat bij twintigers aanzienlijk lager ligt, puur door de leeftijd.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 12:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je maakt een enorm lange post die eigenlijk dus niks zegt over leeftijd, maar alles over fysieke aantrekkingskracht die je zelf kunt onderhouden en wanneer je dat niet (meer) doet, dat een heel stuk minder wordt.
En niet voor het een of ander: als je gewoon naar de gemiddelde jeugd tot eind twintiger kijkt, zitten daar al genoeg mensen m/v tussen die zich al hebben laten gaan en zich niet goed verzorgen.
Dus het gaat kennelijk niet om leeftijd, maar om hoe men voor zichzelf zorgt of heeft gezorgd.
Enige dat dan iets met leeftijd te maken zou kunnen hebben, is het hebben (gekregen) van kinderen, maar dat kan ook alles tusen 20 en 40 jaar zijn. Genoeg jonge moeders die zich minder in shape houden dan oudere moeders, bijvoorbeeld.
En dit alles geldt eigenlijk voor mannen en vrouwen. Van een vadsige man worden vrouwen ook niet warm, van welke leeftijd hij ook is.
Yeah, ook waar. Maar toch als ik om mij heen kijk naar veel leeftijdsgenoten, kennissen / familie / collega's etc, dan valt mij echt op dat zeer weinigen echt 'actief' met hun lichaam en fysiek bezig zijn. Sure, sommigen gaan eens op een zondag wat hardlopen, of slaan een balletje tennis nu en dan. En het merendeel is er fysiek gezien echt gewoon toe in staat, 100% .... but they just don't care.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 12:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte heb je gelijk, echter hormonen kun je niet trainen. En die spelen een hele prominente rol bij zowel mannen als vrouwen als het gaat om gedrag, seksualiteit en gemoedstoestand.
Ik denk juist dat dat dus heel erg tegenvalt met procentueel. Ik zie de jeugd een beetje verdeeld in twee groepen: degenen die zich realiseren dat hun gezondheid en fysieke aantrekkingskracht afhankelijk zijn van een gezonde(re) levensstijl en die dus sporten en proberen goed te eten. Zij zien er inderdaad goed uit. Maar de andere groep laat zich nu al gaan en propt zich vol met alle slechte, ongezonde, niet-voedzame ultrabewerkte troep die ze in handen kunnen krijgen, en begint al uit te dijen en ongezond te zijn voor ze de 20 gepasseerd zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 12:36 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hier heb je inderdaad een punt. Echter het onderscheid dat ik probeerde te maken is dat statistich en procentueel dat bij twintigers aanzienlijk lager ligt, puur door de leeftijd.
Maar verder ja, vanuit mijn eigen perspectief is leeftijd = stuk grotere kans dat mensen zich door de jaren heen hebben laten gaan waardoor hun fysieke aantrekkingskracht minimaal is geworden, wat dus als gevolg kan hebben dat uitgeweken wordt / gezocht wordt naar een jonger exemplaar.
Mijn vooroordeel was precies wat jij hier omschrijft over hoe mannen zouden zijn, maar het zou je verbazen HOEVEEL mannen graag z.s.m. (liever vandaag dan morgen) huisje, boompje, kindje willen. Ik was single op mijn 35ste en ben van mening dat als ik met iemand kinderen wilde, dat ik daar echt achter moest staan (en anders niet). Je wilt niet weten hoeveel mannen me hier al om afgewezen hebben (en dat was niet vanwege mijn leeftijd).quote:Op vrijdag 1 mei 2026 06:30 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Alleen als je 35 bent en je hebt een vaste baan en koopwoning en vrouwen hebben voor het eerst interesse in je, nadat je in de twintiger jaren nooit interesse hebt gekregen van vrouwen dan heb je waarschijnlijk geen zin in gelijk gaan samenwonen, trouwen en kinderen. Een vrouw van rond de 35 moet gezien de biologische klok als snel keuzes maken en dus is het voor de man vaak aantrekkelijker om zich te richten op vrouwen van rond de 25, omdat er dan nog meer tijd is om samen te reizen, activiteiten te ondernemen en het leven samen te ontdekken voordat er keuzes over samenwonen, trouwen en kinderen gemaakt moeten worden.
wat heb je anders aan een vrouw als ze geen kids wil is toch haar enig biologisch nut als we deze perspectief nemenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 10:33 schreef Utopica het volgende:
[..]
Mijn vooroordeel was precies wat jij hier omschrijft over hoe mannen zouden zijn, maar het zou je verbazen HOEVEEL mannen graag z.s.m. (liever vandaag dan morgen) huisje, boompje, kindje willen. Ik was single op mijn 35ste en ben van mening dat als ik met iemand kinderen wilde, dat ik daar echt achter moest staan (en anders niet). Je wilt niet weten hoeveel mannen me hier al om afgewezen hebben (en dat was niet vanwege mijn leeftijd).
Het was een reactie op degene voor mij.. dat mannen net zo zijn.quote:Op zondag 3 mei 2026 05:00 schreef Edding345 het volgende:
[..]
wat heb je anders aan een vrouw als ze geen kids wil is toch haar enig biologisch nut als we deze perspectief nemen
voor je rust hoef je dat niet te doen als man die geeft zijn geluk op voor zijn familie
Volgens mij was de conclusie allang dat aantrekkelijkheid of een relatie mee willen iets anders is ;-)quote:Op zondag 3 mei 2026 06:58 schreef Seven. het volgende:
OK Cupid heeft onderzoek gedaan naar de data gegeven door hun eigen leden en de bevindingen zijn gebundeld in Dataclysm van Christian Rudder.
Wat vrouwen aantrekkelijk vinden:
[ afbeelding ]
Heel duidelijk: mannen van grofweg hun eigen leeftijd.
Wat mannen aantrekkelijk vinden:
[ afbeelding ]
Ook heel duidelijk.
Vind je het niet opvallend dat vrouwen juist niet massaal efebofiel zijn? Want even rationeel gezien: jonge mannen zijn wel degelijk fysiek aantrekkelijker en vruchtbaarder dan mannen van middelbare leeftijd, dus waarom zou efebofilie niet gangbaar zijn bij zowel mannen als vrouwen?quote:Op zondag 3 mei 2026 10:22 schreef Utopica het volgende:
[..]
Volgens mij was de conclusie allang dat aantrekkelijkheid of een relatie mee willen iets anders is ;-)
EN NATUURLIJK ZIJN ER ALTIJD UITZONDERINGEN.
Ultieme statussymbool ja 🥲 ga je iemand na 20 jaar dan ook weer inruilen voor een nieuwer model 🥲quote:Op zondag 3 mei 2026 16:21 schreef Seven. het volgende:
[..]
Vind je het niet opvallend dat vrouwen juist niet massaal efebofiel zijn? Want even rationeel gezien: jonge mannen zijn wel degelijk fysiek aantrekkelijker en vruchtbaarder dan mannen van middelbare leeftijd, dus waarom zou efebofilie niet gangbaar zijn bij zowel mannen als vrouwen?
Ik deel je conclusies niet. De trophy wife is het ultieme statussymbool voor een man, alleen is zo'n wife voor heel weinig mannen weggelegd (en dat is de uitzondering: het aantal mannen die bewust zouden bedanken voor een hele jonge vrouw als ze de kans kregen).
Dat lijkt mij wel heel erg zien op fysieke aantrekking en dan nog is de data vrij bijzonder…quote:Op zondag 3 mei 2026 06:58 schreef Seven. het volgende:
OK Cupid heeft onderzoek gedaan naar de data gegeven door hun eigen leden en de bevindingen zijn gebundeld in Dataclysm van Christian Rudder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook heel duidelijk.
Kijken vrouwen evolutionair niet meer naar het resultaat (dus: als er nageslacht is, wie wil ik dan naast mij), waar mannen veel meer kijken naar met wie de kans op gezond nageslacht te maken valt?quote:Op zondag 3 mei 2026 16:21 schreef Seven. het volgende:
[..]
Vind je het niet opvallend dat vrouwen juist niet massaal efebofiel zijn? Want even rationeel gezien: jonge mannen zijn wel degelijk fysiek aantrekkelijker en vruchtbaarder dan mannen van middelbare leeftijd, dus waarom zou efebofilie niet gangbaar zijn bij zowel mannen als vrouwen?
wat vroeger vanzelfsprekend was moet men nu ook nog vrouwen aanleren en hele statistieken voor schrijvenquote:Op zondag 3 mei 2026 06:58 schreef Seven. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook heel duidelijk.
Het verbaast mij niet als de relaties tegenwoordig allemaal door vrouwen stuklopen en men massaal uit het buitenland importeert.quote:Op zondag 3 mei 2026 10:20 schreef Utopica het volgende:
[..]
Het was een reactie op degene voor mij.. dat mannen net zo zijn.
Ik ga ook niet met een man zijn, die me vooral op nr. 1 ziet als broedmachine.
Precies dit. Hoe jonger een vrouw is, hoe meer kans dat ze nog veel gezonde kinderen zal kunnen baren én hoe meer kans dat de moeder nog lang zal kunnen leven om voor haar kinderen, en eventueel latere kleinkinderen, zal kunnen zorgen tot ze volwassen zijn. Uiteraard moet de vrouw wél geslachtsrijp zijn. Alle wetten en sociale regels kunnen niets veranderen aan de genen van de mens. Voorkeuren laten zich niet in wetten gieten. Ik moet toegeven, ik ben nu 43 jaar en heb me altijd ouder gevoeld dan ik werkelijk ben, maar als het om de puur lichamelijke aantrekkelijkheid gaat, dan vind ik dames die 20 tot 25 jaar ná mij geboren zijn toch mooier dan die van mijn eigen leeftijd. Maar, dat wil daarom niet zeggen dat ik voor een echte relatie, die ik nooit gehad heb, het liefst een dame van 18-23 jaar zou willen, we zouden wellicht totaal niet bij elkaar passen.quote:Op zondag 26 april 2026 12:56 schreef Ridocar het volgende:
Simpel: evolutie.
Mannen kiezen een jonge, gezonde vrouw die nog lang en veel kinderen kan baren.
Vrouwen kiezen een oude, sterke man, omdat hij bewezen heeft dat hij prima kan overleven.
Niets meer, niets minder.
Ja die relaties lopen allemaal stuk enkel door de vrouwen, nooit door de mannen of een combinatie van beide. Zegt meneer met "Bro ik wil neuken man" "I love sluts" bij zijn UI. Sommige mannen willen een schoonmaakster die kan neuken, maar dan moet je in je eentje als man wel meer dan een ton verdienen als je het een beetje goed wil hebben. Of gewoon alle toeslagen leeg trekken dat kan ook nog....quote:Op dinsdag 5 mei 2026 04:04 schreef Edding345 het volgende:
[..]
Het verbaast mij niet als de relaties tegenwoordig allemaal door vrouwen stuklopen en men massaal uit het buitenland importeert.
vijf strikte leefregels: niet drinken, niet roken, niet snoepen, niet gokken en geen escortseksquote:Op zondag 10 mei 2026 21:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja die relaties lopen allemaal stuk enkel door de vrouwen, nooit door de mannen of een combinatie van beide. Zegt meneer met "Bro ik wil neuken man" "I love sluts" bij zijn UI. Sommige mannen willen een schoonmaakster die kan neuken, maar dan moet je in je eentje als man wel meer dan een ton verdienen als je het een beetje goed wil hebben. Of gewoon alle toeslagen leeg trekken dat kan ook nog....
Geloof er geen zak van, genoeg oudere vrouwen die net zo goed van jongere mannen houden. Ik ben er van overtuigd dat er meer iets oudere vrouwen (35+) seks hebben met hele jonge jongens dan andersom.quote:Op zondag 3 mei 2026 06:58 schreef Seven. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook heel duidelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |