Vooral voor mannen met micropenisjes.quote:Op vrijdag 17 april 2026 18:22 schreef Kottnauer het volgende:
Vrouwen van 20 zijn vruchtbaarder dan vrouwen van 35, die bovendien vaak al uitgewoond zijn beneden. Dus het is volkomen logisch.
Of het duur is hangt af van de status van de relatie die je hebt gehad. Als je getrouwd bent of een geregistreerd partnerschap hebt, dan krijg je na ontbinding van het huwelijk of het geregistreerd partnerschap de plicht om alimentatie te betalen. Als je alleen ongehuwd hebt samengewoond, dan heb je die ellende in.quote:Op zondag 19 april 2026 11:47 schreef Hexagon het volgende:
Lijkt me een dure en stressvolle leefwijze als man.
Ik vind dit in zekere zin wel herkenbaar, want ik heb zelf ook nooit veel succes gehad bij de vrouwen. Bij een vrouw van mijn eigen leeftijd zou ik altijd de gedachte in mijn achterhoofd hebben dat als ik haar 20 of 30 jaar geleden had ontmoet, ze me niet had zien staan. Daar zou ik me emotioneel dan ook moeilijk aan kunnen binden.quote:Op zondag 19 april 2026 08:49 schreef Erno-BE het volgende:
Er is ook een groep mannen die in hun jeugd nooit aandacht kregen van vrouwen en als ze in hun dertiger jaren hun leven op orde hebben met een vaste baan en eigen woonruimte dat ze dan het gevoel hebben iets gemist te hebben en zich dan meer aangetrokken voelen tot vrouwen van in de twintig in plaats van vrouwen van hun eigen leeftijd.
Dat laatste is zeuren om het zeuren.quote:Op zondag 19 april 2026 12:20 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik vind dit in zekere zin wel herkenbaar, want ik heb zelf ook nooit veel succes gehad bij de vrouwen. Bij een vrouw van mijn eigen leeftijd zou ik altijd de gedachte in mijn achterhoofd hebben dat als ik haar 20 of 30 jaar geleden had ontmoet, ze me niet had zien staan. Daar zou ik me emotioneel dan ook moeilijk aan kunnen binden.
Oke als je tientallen jaren van relatie naar relatie.hopt zonder je te binden om enkel jonge grietjes te hebben valt het mee. Maar op den duur wordt je dan ook een deerniswekkend figuur.quote:Op zondag 19 april 2026 12:20 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik vind dit in zekere zin wel herkenbaar, want ik heb zelf ook nooit veel succes gehad bij de vrouwen. Bij een vrouw van mijn eigen leeftijd zou ik altijd de gedachte in mijn achterhoofd hebben dat als ik haar 20 of 30 jaar geleden had ontmoet, ze me niet had zien staan. Daar zou ik me emotioneel dan ook moeilijk aan kunnen binden.
Hoe is dat relevant?quote:Op zondag 19 april 2026 12:20 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Omdat de hele stelling van deze OP onjuist is en slechts gebaseerd op onderbuikgevoelens.quote:Op zondag 19 april 2026 13:29 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Waarom vind je dat zeuren om het zeuren?
Ik denk eerder dat bedoeld werd dat het zeuren is omdat het een beetje raar is om iemand nu te beoordelen op wie ze was 20-30 jaar geleden.quote:Op zondag 19 april 2026 13:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Omdat de hele stelling van deze OP onjuist is en slechts gebaseerd op onderbuikgevoelens.
Omdat je als je hebt bereikt wat je wilt, namelijk dat een vrouw je leuk vind, vervolgens gaat zeuren dat haar jongere versie misschien wel jouw jongere versie niet had zien staan.quote:Op zondag 19 april 2026 13:29 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Waarom vind je dat zeuren om het zeuren?
Als je zo gaat denken, kan je maar beter meteen stoppen met zoeken...quote:Op zondag 19 april 2026 12:20 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 april 2026 13:38 schreef VEM2012 het volgende:
Ik denk eerder dat bedoeld werd dat het zeuren is omdat het een beetje raar is om iemand nu te beoordelen op wie ze was 20-30 jaar geleden.
In principe hebben jullie hier helemaal gelijk in.quote:Op zondag 19 april 2026 13:50 schreef Hexagon het volgende:
Omdat je als je hebt bereikt wat je wilt, namelijk dat een vrouw je leuk vind, vervolgens gaat zeuren dat haar jongere versie misschien wel jouw jongere versie niet had zien staan.
Dan kan geen enkele vrouw het nog goed doen blijkbaar.
Misschien wel, of ik zou in een bepaalde niche moeten zoeken.quote:Op zondag 19 april 2026 15:33 schreef Lenny77 het volgende:
Als je zo gaat denken, kan je maar beter meteen stoppen met zoeken...
Ik denk eigenlijk niet zo in dergelijke begrippen. Het is ook niet zo dat ik me onzeker zou voelen in een relatie met iemand die op het gebied van relaties veel meer ervaring heeft.quote:Op zondag 19 april 2026 15:33 schreef Lenny77 het volgende:
Ik denk dat het eerder is dat jij te weinig ervaring hebt en bang bent dat jij niet kan matchen met een leeftijdsgenoot omdat die op een hoop gebieden veel verder is.
De jonge persoon heeft veel minder ervaring, dan ga jij je minder onzeker voelen.
Het is meer een jaloezie dan? Zij wel en ik niet dus ik wil haar niet?quote:Op zondag 19 april 2026 16:03 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Het heeft er wel mee te maken dat ik zelf maar heel weinig ervaring met relaties heb terwijl ik dat wel graag wilde. Dan zie ik het niet zitten om een relatie aan te gaan met een vrouw die op dat gebied wel volop van het leven geproefd heeft. Dan heb ik nog liever een relatie met een DvP, uiteraard onder de voorwaarde dat ze met dat beroep stopt.
Ik denk dat het eerder uit ressentiment is dan uit jaloezie.quote:Op zondag 19 april 2026 16:15 schreef Lenny77 het volgende:
Het is meer een jaloezie dan? Zij wel en ik niet dus ik wil haar niet?
Ik probeer het te begrijpen.
Sommige zullen wel relaties hebben of gehad hebben en eventueel kinderen hebben. Dat zal onder DvP's ook heel verschillend zijn.quote:Op zondag 19 april 2026 16:15 schreef Lenny77 het volgende:
En een dvp heeft geen relaties denk je? Die heeft alleen klantjes non stop en geen leven? Geen kinderen?
Dat heb je liever dan gewoon een vrouw die een eerdere relatie had die stukliep? Gewoon uit wrok naar vrouwen die je eerder niet leuk vonden?quote:
Waarom?quote:Op zondag 19 april 2026 16:03 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Het heeft er wel mee te maken dat ik zelf maar heel weinig ervaring met relaties heb terwijl ik dat wel graag wilde. Dan zie ik het niet zitten om een relatie aan te gaan met een vrouw die op dat gebied wel volop van het leven geproefd heeft. Dan heb ik nog liever een relatie met een DvP, uiteraard onder de voorwaarde dat ze met dat beroep stopt.
Het hangt een beetje af van de situatie.quote:Op zondag 19 april 2026 17:05 schreef Hexagon het volgende:
Dat heb je liever dan gewoon een vrouw die een eerdere relatie had die stukliep? Gewoon uit wrok naar vrouwen die je eerder niet leuk vonden?
quote:Op zondag 19 april 2026 17:05 schreef Hexagon het volgende:
Lijkt me een bijzonder vermoeiende mentaliteit.
Misschien maak ik het mezelf inderdaad wel onnodig moeilijk.quote:Op zondag 19 april 2026 17:25 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarom?
Je maakt jezelf wel erg klein zo.
Snap je zelf hoe absurd dit is?quote:Op zondag 19 april 2026 16:30 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder uit ressentiment is dan uit jaloezie.
Waar baseer je dit op?quote:Op zondag 19 april 2026 18:04 schreef Hexagon het volgende:
Bij sommige mensen lijkt het probleem zo'n belangrijk deel van hun identiteit, dat een oplossing het laatste is dat ze willen.
Nouja jij in dit geval omdat je eigenlijk een relatie wil, maar toch ook weer allerlei redenen verzint om er niet aan te hoeven.quote:Op zondag 19 april 2026 22:35 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Waar baseer je dit op?
Heb je hier bepaalde deelnemers aan deze discussie in gedachten?
In je andere topic is ze maar een jaartje jongerquote:Op vrijdag 17 april 2026 10:55 schreef Keep_Walking het volgende:
Persoonlijk ben ik verliefd op een vrouw dat drie jaren jonger is dan ik
Nee er zijn twee vrouwen waar ik verliefd op ben, een oud klasgenootje van mij en een vrouw uit Estland. Maar de vrouw uit Estland wil ik geen serieuze relatie mee, de oud klasgenoot wel.quote:Op maandag 20 april 2026 09:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
In je andere topic is ze maar een jaartje jonger
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |