Het over een "jongere" vrouw hebben en dan met eentje van 30 aankomenquote:Op zaterdag 18 april 2026 14:41 schreef hangtime het volgende:
Ik wou niet per see een jongere vriendin.
Al moet ik wel eerlijk zeggen, dat jongere vrouwen voor mij vaak aantrekkelijker zijn.
Ik ben 40 en helaas zijn er weinig vrouwen die er nog goed strak uit zien van mijn leeftijd.
Kwam gewoon een bloedmooie vrouw tegen, die ook nog erg lief bleek te zijn.
Dan ga ik ervoor, leeftijd is niet relevant.
Zij is 30, ik 40.
En wanneer heb jij gepiekt als mens, toen je net geboren was?quote:Op zaterdag 18 april 2026 15:24 schreef incel het volgende:
[..]
Het over een "jongere" vrouw hebben en dan met eentje van 30 aankomenIedereen weet dat vrouwen pieken wanneer ze 18 zijn
Nee als een goede motor net uit de fabriek komt dient deze eerst subtiel ingereden te worden.quote:Op zaterdag 18 april 2026 15:35 schreef Momo het volgende:
[..]
En wanneer heb jij gepiekt als mens, toen je net geboren was?
ja tot 30 ofzo en dan takelen ze wel af enzo... LOL niet dat dat Perce een no-go hoeft t zijn he. .quote:Op zaterdag 18 april 2026 14:41 schreef hangtime het volgende:
Ik wou niet per see een jongere vriendin.
Al moet ik wel eerlijk zeggen, dat jongere vrouwen voor mij vaak aantrekkelijker zijn.
Ik ben 40 en helaas zijn er weinig vrouwen die er nog goed strak uit zien van mijn leeftijd.
Kwam gewoon een bloedmooie vrouw tegen, die ook nog erg lief bleek te zijn.
Dan ga ik ervoor, leeftijd is niet relevant.
Zij is 30, ik 40.
Het is ook gewoon een kwestie van wie je tegenkomt. In mijn geval was het niet dat ik haar benaderde, maar andersom.quote:Op zaterdag 18 april 2026 14:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Even gegoogeld meeste vrouwen vinden mannen 25-35 jaar meest aantrekkelijk. Er zijn ook rijke vrouwen die met een man van 27 jaar gaan. Al heb ik wel het idee dat dat minder vaak voorkomt. Snap best dat als mensen als ze eenmaal ouder zijn een partner die wat jonger is best leuk is (57 jaar die gaat daten met iemand van 45 jaar). Maar een man of vrouw van 22 jaar.... je hebt zulke andere werelden. En het is nogal snel een relatie die niet gelijkwaardig is, het gaat dan vaak om looks en status.
Hoe kan het toch dat jij een incel bent...quote:Op zaterdag 18 april 2026 15:24 schreef incel het volgende:
[..]
Het over een "jongere" vrouw hebben en dan met eentje van 30 aankomenIedereen weet dat vrouwen pieken wanneer ze 18 zijn
Ja ok lichamelijk tot op zekere hoogte maar wijven van 25-30 jaar zijn vaak in bed ook voor veel meer dingen in, zeker die vanaf 30. Dan kun je wel een heel jong ding hebben maar ervaring in bed is simpelweg heel belangrijkquote:Op zaterdag 18 april 2026 15:24 schreef incel het volgende:
[..]
Roept toch de vraag op hoe jij dat allemaal weet.quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:44 schreef halfway het volgende:
Vrouwen denken zelfs op het 65e nog dat ze in Tel zijn vanwege dat plukje haar daaronder
Heb jij nog plannen om volwassen te worden, of blijf je gewoon stug doorgaan met de kleuter uithangen?quote:
Nou, als we dan toch bezig zijn..quote:Op vrijdag 17 april 2026 13:23 schreef vosss het volgende:
Is er nou niemand die gewoon zegt waar het op staat?
Dat er een hoop mannen zijn die geen uitgeleefd en afgezakt exemplaar willen.
En nee, een 45 jarig exemplaar is lichamelijk niet vergelijkbaar met een 25 jarig exemplaar.
There, I said it.
Ik weet niet of dat de reden is. Ik snap dat je dat het gevoel hebt watin te halen te hebben en dat is misschien ook zo, maar dat kan ook prima met 30ers, alleen willen die vaak settelen terwijl de man in dit scenario juist wat lossere contacten wil. Ik denk dat je dan meer kiest voor wat je kan krijgen.,quote:Op zondag 19 april 2026 08:49 schreef Erno-BE het volgende:
Er is ook een groep mannen die in hun jeugd nooit aandacht kregen van vrouwen en als ze in hun dertiger jaren hun leven op orde hebben met een vaste baan en eigen woonruimte dat ze dan het gevoel hebben iets gemist te hebben en zich dan meer aangetrokken voelen tot vrouwen van in de twintig in plaats van vrouwen van hun eigen leeftijd.
De meeste normale mannen krijgen voor hun 25ste een vaste relatie (vaak iemand van school, studie, bijbaan of via-via). Dan is er nog genoeg tijd om nog allerlei dingen met elkaar te doen, zoals reizen en iets opbouwen, voordat er echt essentiële keuzes gemaakt moeten worden omtrent zaken als trouwen en kinderen. Mannen van boven de 30 die nog geen ervaring hebben op relationeel en seksueel gebied kan daten met iemand van vergelijkbare leeftijd, maar dan moeten er al wel heel snel keuzes gemaakt worden omtrent trouwen en kinderen, vanwege de beperkte vruchtbaarheid van de vrouw, terwijl de man eerst nog wil gaan reizen en andere activiteiten samen wil gaan doen, net als de normale mannen die dat samen met hun vriendin vanaf hun 25ste kunnen doen.quote:Op zondag 19 april 2026 08:56 schreef verbijstering het volgende:
Ik merk in mijn vriendengroepen dat dit een beetje 50-50 is Bij de helft van de mannen groeit wat ze aantrekkelijk vinden mee, de bandbreedte wordt wel iets groter. Dus bij 40 is begin 30 prima, bij 28 was 18 dat niet. Maar er is ook een net zo grote groep waarbij het soort vrouwen waar ze naar kijken / wat ze expliciet opvalt meer rond de 22 blijft hangen.
[..]
Ik weet niet of dat de reden is. Ik snap dat je dat het gevoel hebt watin te halen te hebben en dat is misschien ook zo, maar dat kan ook prima met 30ers, alleen willen die vaak settelen terwijl de man in dit scenario juist wat lossere contacten wil. Ik denk dat je dan meer kiest voor wat je kan krijgen.,
Dat soort types ruilen hun partner na een aantal jaren dan ook in voor een jonger exemplaar, Dat dit soort types enkel op jonge grietjes blijft vallen is vooral vervelend voor de partner die eventueel toch een relatie met zo'n type krijgt.quote:Op zondag 19 april 2026 09:10 schreef Hexagon het volgende:
Het lijkt me overigens vrij vervelend als je een partner hebt en terwijl ze ouder wordt, blijf je enkel op jonge grietjes vallen.
Heb wel zo'n vriend, op de middelbare school en universiteit was ie nagenoeg onzichtbaar voor vrouwen. Toen kreeg (ofnou ja, kreeg, hij heeft er hard voor gewerkt) een goede baan, en toen zagen vrouwen hem opeens wel staan. Snap wel dat je de vrouwen die je vroeger niet zagen staan dan even te grazen neemt om de score recht te zettenquote:Op zondag 19 april 2026 08:49 schreef Erno-BE het volgende:
Er is ook een groep mannen die in hun jeugd nooit aandacht kregen van vrouwen en als ze in hun dertiger jaren hun leven op orde hebben met een vaste baan en eigen woonruimte dat ze dan het gevoel hebben iets gemist te hebben en zich dan meer aangetrokken voelen tot vrouwen van in de twintig in plaats van vrouwen van hun eigen leeftijd.
Het zou me overigens niets verbazen als deze groep mannen die toen ze jong waren weinig aandacht kregen van vrouwen, in veel gevallen juist de wat serieuzere types zijn die in de tijd dat ze jong waren vooral aandacht hadden voor school of studie en weinig interesse hadden in uitgaan en bier drinken.quote:Op zondag 19 april 2026 08:49 schreef Erno-BE het volgende:
Als dertiger geďnteresseerd zijn in twintigers lijkt mij allesbehalve afwijkend.quote:Op zondag 19 april 2026 08:49 schreef Erno-BE het volgende:
Als je een vrouw hebt die goed voor zichzelf zorgt (fysiek en mentaal) hoeft dat natuurlijk geen enkel probleem te zijn. Genoeg vrouwen die tot op hoge leeftijd zeer aantrekkelijk blijven.quote:Op zondag 19 april 2026 09:10 schreef Hexagon het volgende:
Het lijkt me overigens vrij vervelend als je een partner hebt en terwijl ze ouder wordt, blijf je enkel op jonge grietjes vallen.
Lijkt me een dure en stressvolle leefwijze als man.quote:Op zondag 19 april 2026 09:15 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dat soort types ruilen hun partner na een aantal jaren dan ook in voor een jonger exemplaar, Dat dit soort types enkel op jonge grietjes blijft vallen is vooral vervelend voor de partner die eventueel toch een relatie met zo'n type krijgt.
Zien vrouwen je staan en dan ga je jezelf weer saboteren door per se jonge grietjes te eisen. Terwijl die je blijkbaar nooit interessant vonden.quote:Op zondag 19 april 2026 10:25 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Heb wel zo'n vriend, op de middelbare school en universiteit was ie nagenoeg onzichtbaar voor vrouwen. Toen kreeg (ofnou ja, kreeg, hij heeft er hard voor gewerkt) een goede baan, en toen zagen vrouwen hem opeens wel staan. Snap wel dat je de vrouwen die je vroeger niet zagen staan dan even te grazen neemt om de score recht te zetten
Zeker, maar enkelen hier blijven voor eeuwig hangen in wat ze als puber aantrekkelijk vonden.quote:Op zondag 19 april 2026 11:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je een vrouw hebt die goed voor zichzelf zorgt (fysiek en mentaal) hoeft dat natuurlijk geen enkel probleem te zijn. Genoeg vrouwen die tot op hoge leeftijd zeer aantrekkelijk blijven.
Dat klopt wel, alleen krijg je die levensfase nooit meer echt terug, dus wordt het allemaal wat nep. Voor relatiemateriaal dan.quote:Op zondag 19 april 2026 10:36 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Het zou me overigens niets verbazen als deze groep mannen die toen ze jong waren weinig aandacht kregen van vrouwen, in veel gevallen juist de wat serieuzere types zijn die in de tijd dat ze jong waren vooral aandacht hadden voor school of studie en weinig interesse hadden in uitgaan en bier drinken.
Ik heb altijd het idee dat de 40+ jarigen die hier vertellen over dat ze 16 jarigen stuk zouden trekken in de praktijk gewoon afhankelijk zijn van hun rechterhand.quote:Op zondag 19 april 2026 11:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zeker, maar enkelen hier blijven voor eeuwig hangen in wat ze als puber aantrekkelijk vonden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |