Dit idd.quote:Op vrijdag 17 april 2026 11:17 schreef Lichtloper het volgende:
Ik ken niemand van 35+ die een relatie met een vrouw heeft van rond de 20 jaar oud. Heb er zelf ook niet echt behoefte aan. Als mijn relatie uit gaat zou ik op zoek gaan naar een leeftijdsgenoot.
Daar heb ik geen jonge griet voor nodig.quote:Op vrijdag 17 april 2026 11:35 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dit idd.
Mannen die die behoefte wél hebben, willen zich graag weer jong(er) voelen vermoed ik.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 17 april 2026 11:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Daar heb ik geen jonge griet voor nodig.
Het zal best voorkomen, maar het is veel te kort door de bocht.quote:Op vrijdag 17 april 2026 12:56 schreef Momo het volgende:
Ik heb het idee dat dit weer speelt bij mannen die sowieso gek zijn op materialisme zoals dure auto´s, horloges etc. Een jonge knappe vrouw als statussymbool.
Bron?quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:55 schreef Keep_Walking het volgende:
Maar het is een bekende fenomeen dat veel oudere mannen van bijvoorbeeld 35 en ouder een hele jongvolwassen vrouw willen hebben van begin twintigersjaren. Je ziet vaak ook dat oudere vrouwen het vervelend vinden als mannen kiezen voor veel jongere vrouwen
Afhankelijk van de persoon. Kate Beckinsale is inmiddels 52, maar ziet er beter uit dan >90% van de 25 jarigen.quote:Op vrijdag 17 april 2026 13:23 schreef vosss het volgende:
En nee, een 45 jarig exemplaar is lichamelijk niet vergelijkbaar met een 25 jarig exemplaar.
Wat een onzin weer.quote:Op vrijdag 17 april 2026 13:57 schreef Harvest89 het volgende:
Smaken verschillen. Maar het komt omdat jongere vrouwen er simpelweg mooier en strakker uit zien. Het is voor een groot deel natuur. Jonge vrouwen zijn ook hartstikke vruchtbaar.
Oudere vrouwen (vaak al vanaf 30 jaar) hebben al een uitgezakt lichaam of beginnen dat te krijgen.
Dit is geen onzin.quote:Op vrijdag 17 april 2026 14:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een onzin weer.![]()
Bedoel je niet 50 jaar?
En mannen van die leeftijd worden er natuurlijk ook niet mooier op.
Onzin, de meeste vrouwen boven de 30 krijgen gezonde kinderen. Vroeger kregen vrouwen heel veel kinderen en waren ze vaak zwanger tot bijna hun 50ste.quote:Op vrijdag 17 april 2026 14:16 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit is geen onzin.
Vanaf hun 30ste word het voor vrouwen al steeds lastiger om gezonde kinderen te krijgen zonder allerlei complicaties. Terwijl hoog bejaarde mannen zich nog steeds redelijk makkelijk kunnen voortplanten.
Gelukkig is er tegenwoordig uitstekende medische zorg, waar bij 30+ vrouwen en nog veel ouder een kind kunnen krijgen. Maar de natuur zit niet mee. Dat is wat ik bedoel.
Er zijn al tieners die een uitgezakt lichaam hebben.quote:Op vrijdag 17 april 2026 14:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een onzin weer.![]()
Bedoel je niet 50 jaar?
Ligt ook aan de zelfzorg, een 45 jarige met goede zelfzorg hoeft niet heel veel onder te doen voor een 25 jarige. Helaas is het met de zelfzorg van veel Nederlanders erg slecht gesteld, dus de meeste mensen zien er op hun 45e niet meer uit doordat ze zich al jaren geleden hebben laten gaan. Heb liever een 45 jarige met goede zelfzorg dan een 25 jarige die haar zelfzorg verwaarloosdquote:Op vrijdag 17 april 2026 13:23 schreef vosss het volgende:
Is er nou niemand die gewoon zegt waar het op staat?
Dat er een hoop mannen zijn die geen uitgeleefd en afgezakt exemplaar willen.
En nee, een 45 jarig exemplaar is lichamelijk niet vergelijkbaar met een 25 jarig exemplaar.
There, I said it.
Ik blijf bij mijn punt dat het met vruchtbaarheid te maken heeft. Of oude vrouwen dat nu leuk vinden of niet.quote:Op vrijdag 17 april 2026 14:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Onzin, de meeste vrouwen boven de 30 krijgen gezonde kinderen. Vroeger kregen vrouwen heel veel kinderen en waren ze vaak zwanger tot bijna hun 50ste.
De kans op een afwijking is boven de 35 iets groter maar alsnog zeer klein, zelfs met de medische wetenschap van tegenwoordig.
En wat heeft dat te maken met ‘strak en mooi?’
Er zijn prachtige vrouwen van 30 jaar en ouder en het valt me op dat er ook heel veel zeer jonge vrouwen zijn die al dik en uitgezakt zijn.
En de vruchtbaarheid van mannen gaat ook achteruit na hun 40ste, doen alsof een hoogbejaarde opa nog super vruchtbaar is, is hilarisch.
‘Uitzakken’ bedoel je?quote:Op vrijdag 17 april 2026 15:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik blijf bij mijn punt dat het met vruchtbaarheid te maken heeft. Of oude vrouwen dat nu leuk vinden of niet.
Ik ken alleen Rob de Nijs, Menthal Theo, Silvio Berlosconi, Flavio Briatore en Leonardi di Caprio uit mijn hoofd.. en dan verder niemand uit mijn eigen omgeving.quote:Op vrijdag 17 april 2026 11:03 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Is een zeer zeldzaam fenomeen. De reden waarom jij drnkt dat het veelvoorkomend is is enerzijds omdat je selectief om gaat met informatie (confirmation bias) en anderzijds omdat je in een online bubbel zit waarin het algoritme je dit doet laten denken.
De vraag van TS was waarom ze jongere vrouwen willen. Niet dat veel oudere mannen er ook een krijgen.quote:Op vrijdag 17 april 2026 16:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ken alleen Rob de Nijs, Menthal Theo, Silvio Berlosconi, Flavio Briatore en Leonardi di Caprio uit mijn hoofd.. en dan verder niemand uit mijn eigen omgeving.
Maar hoe had ik rimpels en hangtieten moeten omschrijven? Slachtoffers van zwaartekracht?quote:Op vrijdag 17 april 2026 16:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
‘Uitzakken’ bedoel je?
Ik val vooral over de manier waarop jij er over schijft. Erg vrouwonvriendelijk.
Tuurlijk is een 20-jarige strakker en puntiger dan een 40-jarige die een paar zwangerschappen achter de rug heeft. Als ik ze moet scoren op uiterlijk is de gemiddelde 20-jarige echt een stuk lekkerder dan de gemiddelde 40-jarige. Maar toch zou ik echt eerder voor een 40-jarige gaan als ik weer zou gaan daten.quote:Op vrijdag 17 april 2026 13:23 schreef vosss het volgende:
There, I said it.
Dat jongere vrouwen doorgaans een mooier lichaam hebben?quote:Op vrijdag 17 april 2026 16:26 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Maar hoe had ik rimpels en hangtieten moeten omschrijven? Slachtoffers van zwaartekracht?
Doe even normaalquote:Op vrijdag 17 april 2026 18:22 schreef Kottnauer het volgende:
Vrouwen van 20 zijn vruchtbaarder dan vrouwen van 35, die bovendien vaak al uitgewoond zijn beneden. Dus het is volkomen logisch.
Nou niet in taalgebruik. Dat lijkt nergens op.quote:Op vrijdag 17 april 2026 19:02 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Sorry - ik ben ervaringsdeskundige.
Niet in de spiegel gekeken lately?quote:Op vrijdag 17 april 2026 14:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een onzin weer.![]()
Bedoel je niet 50 jaar?
Wat heeft dit nou weer met mij te maken en mijn uiterlijk? Je gaat er van uit dat alleen oude en lelijke vrouwen zo denken? Dan heb je het mis.quote:
Dit klopt. De piet van mannen is na hun 35e ook al voor de helft afgesleten door gebruik..quote:Op vrijdag 17 april 2026 18:22 schreef Kottnauer het volgende:
Vrouwen van 20 zijn vruchtbaarder dan vrouwen van 35, die bovendien vaak al uitgewoond zijn beneden. Dus het is volkomen logisch.
Dat zal ervan afhangen hoe intensief de piet is gebruikt.quote:Op vrijdag 17 april 2026 22:16 schreef Lenny77 het volgende:
Dit klopt. De piet van mannen is na hun 35e ook al voor de helft afgesleten door gebruik..
Neuh, kinderen of niet, alles gaat na verloop van tijd hangen. Vraag maar aan m’n ballen.quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:41 schreef DoubleDip het volgende:
Nou mannen ik heb goed nieuws voor jullie. Steeds meer vrouwen willen of krijgen geen kinderen. Dus met die uitgezakte lijven en hangkutten valt het nog wel mee toch???
Dat zou heel goed kunnen, en dat het ook wederzijds is. De jonge knappe vrouw kiest dan voor een oudere man die inmiddels carričre heeft gemaakt en behoorlijk wat centen heeft binnengeharkt. Soort zoekt soort.quote:Op vrijdag 17 april 2026 12:56 schreef Momo het volgende:
Ik heb het idee dat dit weer speelt bij mannen die sowieso gek zijn op materialisme zoals dure auto´s, horloges etc. Een jonge knappe vrouw als statussymbool.
Mijn opa was een hele wijze man, en toen ik als kleine jongen bij hem naast zijn sterfbed zat zei hij tegen me:quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:12 schreef Ygritte het volgende:
Omdat dit soort mannen mentaal onvolwassen zijn en vrouwen van hun eigen leeftijd die bullshit niet meer pikken.
Dan ga je als je goede looks hebt over naar de categorie vrouwen die je bullshit nog wel pikt (de jonkies).
Als je minder goede looks hebt of sociaal suboptimaal presteert wijk je dan uit naar Aziatische vrouwen.
Voor jezelf hou je dan vol dat het vooral met looks, energie of het kenau-achtige gedrag van Nederlandse vrouwen te maken heeft, hoef je in ieder geval niet naar jezelf en je eigen gedrag of incompetentie te kijken.
Dit zijn natuurlijk ook rare praatjes. Alsof jonge vrouwen allemaal een soort van deurmat zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:12 schreef Ygritte het volgende:
Omdat dit soort mannen mentaal onvolwassen zijn en vrouwen van hun eigen leeftijd die bullshit niet meer pikken.
En mannen zien er massaal beter uit als ze ouder worden? Velen krijgen net als vrouwen een buikje. Sommigen worden al vroeg kaal en grijs. Er is meer aan een relatie dan looks of niet?quote:Op vrijdag 17 april 2026 23:25 schreef Elan het volgende:
Als je met 1 vrouw de optie hebt 22 42 of 62, wat is dan de meest aantrekkelijke variant?
Vrouwen worden NOOIT aantrekkelijker naarmate ze ouder worden. In tegenstelling tot mannen.
Zeg ik dat?quote:Op zaterdag 18 april 2026 08:04 schreef Momo het volgende:
[..]
En mannen zien er massaal beter uit als ze ouder worden? Velen krijgen net als vrouwen een buikje. Sommigen worden al vroeg kaal en grijs.
Vrouwen worden qua karakter ook niet leuker over het algemeen hoor naarmate ze ouder worden neemt de productie van oestrogeen af, zaken als de overgang kunnen je seksleven om zeep helpen maar hebben vaak ook invloed op hun gedrag. Daarom zeg ik ALS je de keuze hebt (meeste mannen hebben die natuurlijk helemaalquote:Er is meer aan een relatie dan looks of niet?
Wat is veel? Heb je cijfers of alleen je onderbuik?quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:55 schreef Keep_Walking het volgende:
Maar het is een bekende fenomeen dat veel oudere mannen van bijvoorbeeld 35 en ouder een hele jongvolwassen vrouw willen hebben van begin twintigersjaren.
Zelfde vraag.quote:Je ziet vaak ook dat oudere vrouwen het vervelend vinden als mannen kiezen voor veel jongere vrouwen. Is dit terecht?
?quote:
En een Ferrari uit de jaren 90 is meer waard dan een Citroën uit 2023.quote:Op zaterdag 18 april 2026 10:56 schreef incel het volgende:
Kijk, een goede vrouw is als een mooie sportwagen. Je wilt natuurlijk eentje die vrij nieuw is met weinig kilometers. Een Ferrari uit 2023 is nu eenmaal een stuk meer waard dan een Citroen uit de jaren 90.
Juist ja.. En hoeveel goede ferrari's uit de jaren 90 zijn er nog?quote:Op zaterdag 18 april 2026 11:05 schreef D. het volgende:
[..]
En een Ferrari uit de jaren 90 is meer waard dan een Citroën uit 2023.
Je probeert een punt te maken, maar helaas
Ferrari is het merk met de minste afgeschreven auto's, dus relatief veelquote:Op zaterdag 18 april 2026 11:06 schreef incel het volgende:
[..]
Juist ja.. En hoeveel goede ferrari's uit de jaren 90 zijn er nog?
Ok, mijn punt is dat dat uitschieters zijn en de meeste mensen gewoon een nieuw mooi luxe exemplaar willenquote:Op zaterdag 18 april 2026 11:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ferrari is het merk met de minste afgeschreven auto's, dus relatief veel
Het is wel zo dat mannen later pieken.quote:Op zaterdag 18 april 2026 08:04 schreef Momo het volgende:
[..]
En mannen zien er massaal beter uit als ze ouder worden? Velen krijgen net als vrouwen een buikje. Sommigen worden al vroeg kaal en grijs. Er is meer aan een relatie dan looks of niet?
Dat opvallend veel vrouwen echt link worden als er een groot leeftijdsverschil is (man ouder natuurlijk) is wel iets wat ik herken.quote:
Ligt er helem,aal aan hoe je jezelf verzorgd. Ik lust wel een drankje maar sport veel dus weet sowieso dat ik later als ik 60 ben echt die George Clooney of Jim Caviezel look ga krijgen. Maar als je op je 30ste al een dikke vadzak bent zal het er wel niet beter op worden.quote:Op zaterdag 18 april 2026 11:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is wel zo dat mannen later pieken.
Maar natuurlijk: de meeste mannen zijn als ze wat ouder worden ook geen prettig gezicht.
Dat er meer belangrijk is dan uiterlijk is waar, maar uiterlijk is gewoon ook belangrijk.
Ja, want een 250 SWB of GTO koopje voor de oud ijzer prijs… o, wacht even!quote:Op zaterdag 18 april 2026 10:56 schreef incel het volgende:
Kijk, een goede vrouw is als een mooie sportwagen. Je wilt natuurlijk eentje die vrij nieuw is met weinig kilometers. Een Ferrari uit 2023 is nu eenmaal een stuk meer waard dan een Citroen uit de jaren 90.
Nog afgezien van dat vrouwen en auto’s zich lastig laten vergelijken: volgens jouw redenering is dan de ‘vrouw’ die gloednieuw is de meest aantrekkelijke.quote:Op zaterdag 18 april 2026 11:07 schreef incel het volgende:
[..]
Ok, mijn punt is dat dat uitschieters zijn en de meeste mensen gewoon een nieuw mooi luxe exemplaar willen
Het lijkt mij hoogst onwaarschijnlijk dat jij ooit een Clooney look gaat krijgen.quote:Op zaterdag 18 april 2026 11:40 schreef incel het volgende:
[..]
Ligt er helem,aal aan hoe je jezelf verzorgd. Ik lust wel een drankje maar sport veel dus weet sowieso dat ik later als ik 60 ben echt die George Clooney of Jim Caviezel look ga krijgen. Maar als je op je 30ste al een dikke vadzak bent zal het er wel niet beter op worden.
Sorry ik ben geen nerd ik heb geen idee wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 18 april 2026 11:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, want een 250 SWB of GTO koopje voor de oud ijzer prijs… o, wacht even!
(Geen gelukkige vergelijking…)
En dan neem je als voorbeeld Ferrari waar juist de klassieke modellen een enorme waarde hebben.quote:Op zaterdag 18 april 2026 11:58 schreef incel het volgende:
[..]
Sorry ik ben geen nerd ik heb geen idee wat je bedoelt.
Maar het gaat hier ook niet over auto's. Het was gewoon een voorbeeld dan mensen houden van mooie verse nieuwe dingen omdat die doorgaans een hogere waarde hebben.
Uit onderzoek is gebleken dat mannen van alle leeftijden vrouwen uit een bepaalde leeftijdscategorie (18-24) altijd aantrekkelijk vinden (niet verrassend de periode dat ze piek vruchtbaar zijn).quote:Op vrijdag 17 april 2026 12:56 schreef Momo het volgende:
Even gegoogeld meeste vrouwen vinden mannen 25-35 jaar meest aantrekkelijk. Er zijn ook rijke vrouwen die met een man van 27 jaar gaan. Al heb ik wel het idee dat dat minder vaak voorkomt. Snap best dat als mensen als ze eenmaal ouder zijn een partner die wat jonger is best leuk is (57 jaar die gaat daten met iemand van 45 jaar). Maar een man of vrouw van 22 jaar.... je hebt zulke andere werelden. En het is nogal snel een relatie die niet gelijkwaardig is, het gaat dan vaak om looks en status.quote:Op zaterdag 18 april 2026 14:11 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Uit onderzoek is gebleken dat mannen van alle leeftijden vrouwen uit een bepaalde leeftijdscategorie (18-24) altijd aantrekkelijk vinden (niet verrassend de periode dat ze piek vruchtbaar zijn).
Maar goed, leuk zo'n fris koppie hoor, je moet er ook een gesprek mee kunnen voeren.
Het over een "jongere" vrouw hebben en dan met eentje van 30 aankomenquote:Op zaterdag 18 april 2026 14:41 schreef hangtime het volgende:
Ik wou niet per see een jongere vriendin.
Al moet ik wel eerlijk zeggen, dat jongere vrouwen voor mij vaak aantrekkelijker zijn.
Ik ben 40 en helaas zijn er weinig vrouwen die er nog goed strak uit zien van mijn leeftijd.
Kwam gewoon een bloedmooie vrouw tegen, die ook nog erg lief bleek te zijn.
Dan ga ik ervoor, leeftijd is niet relevant.
Zij is 30, ik 40.
En wanneer heb jij gepiekt als mens, toen je net geboren was?quote:Op zaterdag 18 april 2026 15:24 schreef incel het volgende:
[..]
Het over een "jongere" vrouw hebben en dan met eentje van 30 aankomenIedereen weet dat vrouwen pieken wanneer ze 18 zijn
Nee als een goede motor net uit de fabriek komt dient deze eerst subtiel ingereden te worden.quote:Op zaterdag 18 april 2026 15:35 schreef Momo het volgende:
[..]
En wanneer heb jij gepiekt als mens, toen je net geboren was?
ja tot 30 ofzo en dan takelen ze wel af enzo... LOL niet dat dat Perce een no-go hoeft t zijn he. .quote:Op zaterdag 18 april 2026 14:41 schreef hangtime het volgende:
Ik wou niet per see een jongere vriendin.
Al moet ik wel eerlijk zeggen, dat jongere vrouwen voor mij vaak aantrekkelijker zijn.
Ik ben 40 en helaas zijn er weinig vrouwen die er nog goed strak uit zien van mijn leeftijd.
Kwam gewoon een bloedmooie vrouw tegen, die ook nog erg lief bleek te zijn.
Dan ga ik ervoor, leeftijd is niet relevant.
Zij is 30, ik 40.
Het is ook gewoon een kwestie van wie je tegenkomt. In mijn geval was het niet dat ik haar benaderde, maar andersom.quote:Op zaterdag 18 april 2026 14:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Even gegoogeld meeste vrouwen vinden mannen 25-35 jaar meest aantrekkelijk. Er zijn ook rijke vrouwen die met een man van 27 jaar gaan. Al heb ik wel het idee dat dat minder vaak voorkomt. Snap best dat als mensen als ze eenmaal ouder zijn een partner die wat jonger is best leuk is (57 jaar die gaat daten met iemand van 45 jaar). Maar een man of vrouw van 22 jaar.... je hebt zulke andere werelden. En het is nogal snel een relatie die niet gelijkwaardig is, het gaat dan vaak om looks en status.
Hoe kan het toch dat jij een incel bent...quote:Op zaterdag 18 april 2026 15:24 schreef incel het volgende:
[..]
Het over een "jongere" vrouw hebben en dan met eentje van 30 aankomenIedereen weet dat vrouwen pieken wanneer ze 18 zijn
Ja ok lichamelijk tot op zekere hoogte maar wijven van 25-30 jaar zijn vaak in bed ook voor veel meer dingen in, zeker die vanaf 30. Dan kun je wel een heel jong ding hebben maar ervaring in bed is simpelweg heel belangrijkquote:Op zaterdag 18 april 2026 15:24 schreef incel het volgende:
[..]
Roept toch de vraag op hoe jij dat allemaal weet.quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:44 schreef halfway het volgende:
Vrouwen denken zelfs op het 65e nog dat ze in Tel zijn vanwege dat plukje haar daaronder
Heb jij nog plannen om volwassen te worden, of blijf je gewoon stug doorgaan met de kleuter uithangen?quote:
Nou, als we dan toch bezig zijn..quote:Op vrijdag 17 april 2026 13:23 schreef vosss het volgende:
There, I said it.
Ik weet niet of dat de reden is. Ik snap dat je dat het gevoel hebt watin te halen te hebben en dat is misschien ook zo, maar dat kan ook prima met 30ers, alleen willen die vaak settelen terwijl de man in dit scenario juist wat lossere contacten wil. Ik denk dat je dan meer kiest voor wat je kan krijgen.,quote:Op zondag 19 april 2026 08:49 schreef Erno-BE het volgende:
Er is ook een groep mannen die in hun jeugd nooit aandacht kregen van vrouwen en als ze in hun dertiger jaren hun leven op orde hebben met een vaste baan en eigen woonruimte dat ze dan het gevoel hebben iets gemist te hebben en zich dan meer aangetrokken voelen tot vrouwen van in de twintig in plaats van vrouwen van hun eigen leeftijd.
De meeste normale mannen krijgen voor hun 25ste een vaste relatie (vaak iemand van school, studie, bijbaan of via-via). Dan is er nog genoeg tijd om nog allerlei dingen met elkaar te doen, zoals reizen en iets opbouwen, voordat er echt essentiële keuzes gemaakt moeten worden omtrent zaken als trouwen en kinderen. Mannen van boven de 30 die nog geen ervaring hebben op relationeel en seksueel gebied kan daten met iemand van vergelijkbare leeftijd, maar dan moeten er al wel heel snel keuzes gemaakt worden omtrent trouwen en kinderen, vanwege de beperkte vruchtbaarheid van de vrouw, terwijl de man eerst nog wil gaan reizen en andere activiteiten samen wil gaan doen, net als de normale mannen die dat samen met hun vriendin vanaf hun 25ste kunnen doen.quote:Op zondag 19 april 2026 08:56 schreef verbijstering het volgende:
Ik merk in mijn vriendengroepen dat dit een beetje 50-50 is Bij de helft van de mannen groeit wat ze aantrekkelijk vinden mee, de bandbreedte wordt wel iets groter. Dus bij 40 is begin 30 prima, bij 28 was 18 dat niet. Maar er is ook een net zo grote groep waarbij het soort vrouwen waar ze naar kijken / wat ze expliciet opvalt meer rond de 22 blijft hangen.
[..]
Ik weet niet of dat de reden is. Ik snap dat je dat het gevoel hebt watin te halen te hebben en dat is misschien ook zo, maar dat kan ook prima met 30ers, alleen willen die vaak settelen terwijl de man in dit scenario juist wat lossere contacten wil. Ik denk dat je dan meer kiest voor wat je kan krijgen.,
Dat soort types ruilen hun partner na een aantal jaren dan ook in voor een jonger exemplaar, Dat dit soort types enkel op jonge grietjes blijft vallen is vooral vervelend voor de partner die eventueel toch een relatie met zo'n type krijgt.quote:Op zondag 19 april 2026 09:10 schreef Hexagon het volgende:
Het lijkt me overigens vrij vervelend als je een partner hebt en terwijl ze ouder wordt, blijf je enkel op jonge grietjes vallen.
Heb wel zo'n vriend, op de middelbare school en universiteit was ie nagenoeg onzichtbaar voor vrouwen. Toen kreeg (ofnou ja, kreeg, hij heeft er hard voor gewerkt) een goede baan, en toen zagen vrouwen hem opeens wel staan. Snap wel dat je de vrouwen die je vroeger niet zagen staan dan even te grazen neemt om de score recht te zettenquote:Op zondag 19 april 2026 08:49 schreef Erno-BE het volgende:
Er is ook een groep mannen die in hun jeugd nooit aandacht kregen van vrouwen en als ze in hun dertiger jaren hun leven op orde hebben met een vaste baan en eigen woonruimte dat ze dan het gevoel hebben iets gemist te hebben en zich dan meer aangetrokken voelen tot vrouwen van in de twintig in plaats van vrouwen van hun eigen leeftijd.
Het zou me overigens niets verbazen als deze groep mannen die toen ze jong waren weinig aandacht kregen van vrouwen, in veel gevallen juist de wat serieuzere types zijn die in de tijd dat ze jong waren vooral aandacht hadden voor school of studie en weinig interesse hadden in uitgaan en bier drinken.quote:Op zondag 19 april 2026 08:49 schreef Erno-BE het volgende:
Als dertiger geďnteresseerd zijn in twintigers lijkt mij allesbehalve afwijkend.quote:Op zondag 19 april 2026 08:49 schreef Erno-BE het volgende:
Als je een vrouw hebt die goed voor zichzelf zorgt (fysiek en mentaal) hoeft dat natuurlijk geen enkel probleem te zijn. Genoeg vrouwen die tot op hoge leeftijd zeer aantrekkelijk blijven.quote:Op zondag 19 april 2026 09:10 schreef Hexagon het volgende:
Het lijkt me overigens vrij vervelend als je een partner hebt en terwijl ze ouder wordt, blijf je enkel op jonge grietjes vallen.
Lijkt me een dure en stressvolle leefwijze als man.quote:Op zondag 19 april 2026 09:15 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Dat soort types ruilen hun partner na een aantal jaren dan ook in voor een jonger exemplaar, Dat dit soort types enkel op jonge grietjes blijft vallen is vooral vervelend voor de partner die eventueel toch een relatie met zo'n type krijgt.
Zien vrouwen je staan en dan ga je jezelf weer saboteren door per se jonge grietjes te eisen. Terwijl die je blijkbaar nooit interessant vonden.quote:Op zondag 19 april 2026 10:25 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Heb wel zo'n vriend, op de middelbare school en universiteit was ie nagenoeg onzichtbaar voor vrouwen. Toen kreeg (ofnou ja, kreeg, hij heeft er hard voor gewerkt) een goede baan, en toen zagen vrouwen hem opeens wel staan. Snap wel dat je de vrouwen die je vroeger niet zagen staan dan even te grazen neemt om de score recht te zetten
Zeker, maar enkelen hier blijven voor eeuwig hangen in wat ze als puber aantrekkelijk vonden.quote:Op zondag 19 april 2026 11:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je een vrouw hebt die goed voor zichzelf zorgt (fysiek en mentaal) hoeft dat natuurlijk geen enkel probleem te zijn. Genoeg vrouwen die tot op hoge leeftijd zeer aantrekkelijk blijven.
Dat klopt wel, alleen krijg je die levensfase nooit meer echt terug, dus wordt het allemaal wat nep. Voor relatiemateriaal dan.quote:Op zondag 19 april 2026 10:36 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Het zou me overigens niets verbazen als deze groep mannen die toen ze jong waren weinig aandacht kregen van vrouwen, in veel gevallen juist de wat serieuzere types zijn die in de tijd dat ze jong waren vooral aandacht hadden voor school of studie en weinig interesse hadden in uitgaan en bier drinken.
Ik heb altijd het idee dat de 40+ jarigen die hier vertellen over dat ze 16 jarigen stuk zouden trekken in de praktijk gewoon afhankelijk zijn van hun rechterhand.quote:Op zondag 19 april 2026 11:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zeker, maar enkelen hier blijven voor eeuwig hangen in wat ze als puber aantrekkelijk vonden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |