Dit idd.quote:Op vrijdag 17 april 2026 11:17 schreef Lichtloper het volgende:
Ik ken niemand van 35+ die een relatie met een vrouw heeft van rond de 20 jaar oud. Heb er zelf ook niet echt behoefte aan. Als mijn relatie uit gaat zou ik op zoek gaan naar een leeftijdsgenoot.
Daar heb ik geen jonge griet voor nodig.quote:Op vrijdag 17 april 2026 11:35 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dit idd.
Mannen die die behoefte wél hebben, willen zich graag weer jong(er) voelen vermoed ik.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 17 april 2026 11:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Daar heb ik geen jonge griet voor nodig.
Het zal best voorkomen, maar het is veel te kort door de bocht.quote:Op vrijdag 17 april 2026 12:56 schreef Momo het volgende:
Ik heb het idee dat dit weer speelt bij mannen die sowieso gek zijn op materialisme zoals dure auto´s, horloges etc. Een jonge knappe vrouw als statussymbool.
Bron?quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:55 schreef Keep_Walking het volgende:
Maar het is een bekende fenomeen dat veel oudere mannen van bijvoorbeeld 35 en ouder een hele jongvolwassen vrouw willen hebben van begin twintigersjaren. Je ziet vaak ook dat oudere vrouwen het vervelend vinden als mannen kiezen voor veel jongere vrouwen
Afhankelijk van de persoon. Kate Beckinsale is inmiddels 52, maar ziet er beter uit dan >90% van de 25 jarigen.quote:Op vrijdag 17 april 2026 13:23 schreef vosss het volgende:
En nee, een 45 jarig exemplaar is lichamelijk niet vergelijkbaar met een 25 jarig exemplaar.
Wat een onzin weer.quote:Op vrijdag 17 april 2026 13:57 schreef Harvest89 het volgende:
Smaken verschillen. Maar het komt omdat jongere vrouwen er simpelweg mooier en strakker uit zien. Het is voor een groot deel natuur. Jonge vrouwen zijn ook hartstikke vruchtbaar.
Oudere vrouwen (vaak al vanaf 30 jaar) hebben al een uitgezakt lichaam of beginnen dat te krijgen.
Dit is geen onzin.quote:Op vrijdag 17 april 2026 14:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een onzin weer.![]()
Bedoel je niet 50 jaar?
En mannen van die leeftijd worden er natuurlijk ook niet mooier op.
Onzin, de meeste vrouwen boven de 30 krijgen gezonde kinderen. Vroeger kregen vrouwen heel veel kinderen en waren ze vaak zwanger tot bijna hun 50ste.quote:Op vrijdag 17 april 2026 14:16 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dit is geen onzin.
Vanaf hun 30ste word het voor vrouwen al steeds lastiger om gezonde kinderen te krijgen zonder allerlei complicaties. Terwijl hoog bejaarde mannen zich nog steeds redelijk makkelijk kunnen voortplanten.
Gelukkig is er tegenwoordig uitstekende medische zorg, waar bij 30+ vrouwen en nog veel ouder een kind kunnen krijgen. Maar de natuur zit niet mee. Dat is wat ik bedoel.
Er zijn al tieners die een uitgezakt lichaam hebben.quote:Op vrijdag 17 april 2026 14:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een onzin weer.![]()
Bedoel je niet 50 jaar?
Ligt ook aan de zelfzorg, een 45 jarige met goede zelfzorg hoeft niet heel veel onder te doen voor een 25 jarige. Helaas is het met de zelfzorg van veel Nederlanders erg slecht gesteld, dus de meeste mensen zien er op hun 45e niet meer uit doordat ze zich al jaren geleden hebben laten gaan. Heb liever een 45 jarige met goede zelfzorg dan een 25 jarige die haar zelfzorg verwaarloosdquote:Op vrijdag 17 april 2026 13:23 schreef vosss het volgende:
Is er nou niemand die gewoon zegt waar het op staat?
Dat er een hoop mannen zijn die geen uitgeleefd en afgezakt exemplaar willen.
En nee, een 45 jarig exemplaar is lichamelijk niet vergelijkbaar met een 25 jarig exemplaar.
There, I said it.
Ik blijf bij mijn punt dat het met vruchtbaarheid te maken heeft. Of oude vrouwen dat nu leuk vinden of niet.quote:Op vrijdag 17 april 2026 14:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Onzin, de meeste vrouwen boven de 30 krijgen gezonde kinderen. Vroeger kregen vrouwen heel veel kinderen en waren ze vaak zwanger tot bijna hun 50ste.
De kans op een afwijking is boven de 35 iets groter maar alsnog zeer klein, zelfs met de medische wetenschap van tegenwoordig.
En wat heeft dat te maken met ‘strak en mooi?’
Er zijn prachtige vrouwen van 30 jaar en ouder en het valt me op dat er ook heel veel zeer jonge vrouwen zijn die al dik en uitgezakt zijn.
En de vruchtbaarheid van mannen gaat ook achteruit na hun 40ste, doen alsof een hoogbejaarde opa nog super vruchtbaar is, is hilarisch.
‘Uitzakken’ bedoel je?quote:Op vrijdag 17 april 2026 15:40 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik blijf bij mijn punt dat het met vruchtbaarheid te maken heeft. Of oude vrouwen dat nu leuk vinden of niet.
Ik ken alleen Rob de Nijs, Menthal Theo, Silvio Berlosconi, Flavio Briatore en Leonardi di Caprio uit mijn hoofd.. en dan verder niemand uit mijn eigen omgeving.quote:Op vrijdag 17 april 2026 11:03 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Is een zeer zeldzaam fenomeen. De reden waarom jij drnkt dat het veelvoorkomend is is enerzijds omdat je selectief om gaat met informatie (confirmation bias) en anderzijds omdat je in een online bubbel zit waarin het algoritme je dit doet laten denken.
De vraag van TS was waarom ze jongere vrouwen willen. Niet dat veel oudere mannen er ook een krijgen.quote:Op vrijdag 17 april 2026 16:07 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ken alleen Rob de Nijs, Menthal Theo, Silvio Berlosconi, Flavio Briatore en Leonardi di Caprio uit mijn hoofd.. en dan verder niemand uit mijn eigen omgeving.
Maar hoe had ik rimpels en hangtieten moeten omschrijven? Slachtoffers van zwaartekracht?quote:Op vrijdag 17 april 2026 16:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
‘Uitzakken’ bedoel je?
Ik val vooral over de manier waarop jij er over schijft. Erg vrouwonvriendelijk.
Tuurlijk is een 20-jarige strakker en puntiger dan een 40-jarige die een paar zwangerschappen achter de rug heeft. Als ik ze moet scoren op uiterlijk is de gemiddelde 20-jarige echt een stuk lekkerder dan de gemiddelde 40-jarige. Maar toch zou ik echt eerder voor een 40-jarige gaan als ik weer zou gaan daten.quote:Op vrijdag 17 april 2026 13:23 schreef vosss het volgende:
Is er nou niemand die gewoon zegt waar het op staat?
Dat er een hoop mannen zijn die geen uitgeleefd en afgezakt exemplaar willen.
There, I said it.
Dat jongere vrouwen doorgaans een mooier lichaam hebben?quote:Op vrijdag 17 april 2026 16:26 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Maar hoe had ik rimpels en hangtieten moeten omschrijven? Slachtoffers van zwaartekracht?
Doe even normaalquote:Op vrijdag 17 april 2026 18:22 schreef Kottnauer het volgende:
Vrouwen van 20 zijn vruchtbaarder dan vrouwen van 35, die bovendien vaak al uitgewoond zijn beneden. Dus het is volkomen logisch.
Nou niet in taalgebruik. Dat lijkt nergens op.quote:Op vrijdag 17 april 2026 19:02 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Sorry - ik ben ervaringsdeskundige.
Niet in de spiegel gekeken lately?quote:Op vrijdag 17 april 2026 14:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een onzin weer.![]()
Bedoel je niet 50 jaar?
Wat heeft dit nou weer met mij te maken en mijn uiterlijk? Je gaat er van uit dat alleen oude en lelijke vrouwen zo denken? Dan heb je het mis.quote:
Dit klopt. De piet van mannen is na hun 35e ook al voor de helft afgesleten door gebruik..quote:Op vrijdag 17 april 2026 18:22 schreef Kottnauer het volgende:
Vrouwen van 20 zijn vruchtbaarder dan vrouwen van 35, die bovendien vaak al uitgewoond zijn beneden. Dus het is volkomen logisch.
Dat zal ervan afhangen hoe intensief de piet is gebruikt.quote:Op vrijdag 17 april 2026 22:16 schreef Lenny77 het volgende:
Dit klopt. De piet van mannen is na hun 35e ook al voor de helft afgesleten door gebruik..
Neuh, kinderen of niet, alles gaat na verloop van tijd hangen. Vraag maar aan m’n ballen.quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:41 schreef DoubleDip het volgende:
Nou mannen ik heb goed nieuws voor jullie. Steeds meer vrouwen willen of krijgen geen kinderen. Dus met die uitgezakte lijven en hangkutten valt het nog wel mee toch???
Dat zou heel goed kunnen, en dat het ook wederzijds is. De jonge knappe vrouw kiest dan voor een oudere man die inmiddels carrière heeft gemaakt en behoorlijk wat centen heeft binnengeharkt. Soort zoekt soort.quote:Op vrijdag 17 april 2026 12:56 schreef Momo het volgende:
Ik heb het idee dat dit weer speelt bij mannen die sowieso gek zijn op materialisme zoals dure auto´s, horloges etc. Een jonge knappe vrouw als statussymbool.
Mijn opa was een hele wijze man, en toen ik als kleine jongen bij hem naast zijn sterfbed zat zei hij tegen me:quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:12 schreef Ygritte het volgende:
Omdat dit soort mannen mentaal onvolwassen zijn en vrouwen van hun eigen leeftijd die bullshit niet meer pikken.
Dan ga je als je goede looks hebt over naar de categorie vrouwen die je bullshit nog wel pikt (de jonkies).
Als je minder goede looks hebt of sociaal suboptimaal presteert wijk je dan uit naar Aziatische vrouwen.
Voor jezelf hou je dan vol dat het vooral met looks, energie of het kenau-achtige gedrag van Nederlandse vrouwen te maken heeft, hoef je in ieder geval niet naar jezelf en je eigen gedrag of incompetentie te kijken.
Dit zijn natuurlijk ook rare praatjes. Alsof jonge vrouwen allemaal een soort van deurmat zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:12 schreef Ygritte het volgende:
Omdat dit soort mannen mentaal onvolwassen zijn en vrouwen van hun eigen leeftijd die bullshit niet meer pikken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |