En mannen zien er massaal beter uit als ze ouder worden? Velen krijgen net als vrouwen een buikje. Sommigen worden al vroeg kaal en grijs. Er is meer aan een relatie dan looks of niet?quote:Op vrijdag 17 april 2026 23:25 schreef Elan het volgende:
Als je met 1 vrouw de optie hebt 22 42 of 62, wat is dan de meest aantrekkelijke variant?
Vrouwen worden NOOIT aantrekkelijker naarmate ze ouder worden. In tegenstelling tot mannen.
Zeg ik dat?quote:Op zaterdag 18 april 2026 08:04 schreef Momo het volgende:
[..]
En mannen zien er massaal beter uit als ze ouder worden? Velen krijgen net als vrouwen een buikje. Sommigen worden al vroeg kaal en grijs.
Vrouwen worden qua karakter ook niet leuker over het algemeen hoor naarmate ze ouder worden neemt de productie van oestrogeen af, zaken als de overgang kunnen je seksleven om zeep helpen maar hebben vaak ook invloed op hun gedrag. Daarom zeg ik ALS je de keuze hebt (meeste mannen hebben die natuurlijk helemaalquote:Er is meer aan een relatie dan looks of niet?
Wat is veel? Heb je cijfers of alleen je onderbuik?quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:55 schreef Keep_Walking het volgende:
Maar het is een bekende fenomeen dat veel oudere mannen van bijvoorbeeld 35 en ouder een hele jongvolwassen vrouw willen hebben van begin twintigersjaren.
Zelfde vraag.quote:Je ziet vaak ook dat oudere vrouwen het vervelend vinden als mannen kiezen voor veel jongere vrouwen. Is dit terecht?
?quote:
En een Ferrari uit de jaren 90 is meer waard dan een Citroën uit 2023.quote:Op zaterdag 18 april 2026 10:56 schreef incel het volgende:
Kijk, een goede vrouw is als een mooie sportwagen. Je wilt natuurlijk eentje die vrij nieuw is met weinig kilometers. Een Ferrari uit 2023 is nu eenmaal een stuk meer waard dan een Citroen uit de jaren 90.
Juist ja.. En hoeveel goede ferrari's uit de jaren 90 zijn er nog?quote:Op zaterdag 18 april 2026 11:05 schreef D. het volgende:
[..]
En een Ferrari uit de jaren 90 is meer waard dan een Citroën uit 2023.
Je probeert een punt te maken, maar helaas
Ferrari is het merk met de minste afgeschreven auto's, dus relatief veelquote:Op zaterdag 18 april 2026 11:06 schreef incel het volgende:
[..]
Juist ja.. En hoeveel goede ferrari's uit de jaren 90 zijn er nog?
Ok, mijn punt is dat dat uitschieters zijn en de meeste mensen gewoon een nieuw mooi luxe exemplaar willenquote:Op zaterdag 18 april 2026 11:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ferrari is het merk met de minste afgeschreven auto's, dus relatief veel
Het is wel zo dat mannen later pieken.quote:Op zaterdag 18 april 2026 08:04 schreef Momo het volgende:
[..]
En mannen zien er massaal beter uit als ze ouder worden? Velen krijgen net als vrouwen een buikje. Sommigen worden al vroeg kaal en grijs. Er is meer aan een relatie dan looks of niet?
Dat opvallend veel vrouwen echt link worden als er een groot leeftijdsverschil is (man ouder natuurlijk) is wel iets wat ik herken.quote:
Ligt er helem,aal aan hoe je jezelf verzorgd. Ik lust wel een drankje maar sport veel dus weet sowieso dat ik later als ik 60 ben echt die George Clooney of Jim Caviezel look ga krijgen. Maar als je op je 30ste al een dikke vadzak bent zal het er wel niet beter op worden.quote:Op zaterdag 18 april 2026 11:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is wel zo dat mannen later pieken.
Maar natuurlijk: de meeste mannen zijn als ze wat ouder worden ook geen prettig gezicht.
Dat er meer belangrijk is dan uiterlijk is waar, maar uiterlijk is gewoon ook belangrijk.
Ja, want een 250 SWB of GTO koopje voor de oud ijzer prijs… o, wacht even!quote:Op zaterdag 18 april 2026 10:56 schreef incel het volgende:
Kijk, een goede vrouw is als een mooie sportwagen. Je wilt natuurlijk eentje die vrij nieuw is met weinig kilometers. Een Ferrari uit 2023 is nu eenmaal een stuk meer waard dan een Citroen uit de jaren 90.
Nog afgezien van dat vrouwen en auto’s zich lastig laten vergelijken: volgens jouw redenering is dan de ‘vrouw’ die gloednieuw is de meest aantrekkelijke.quote:Op zaterdag 18 april 2026 11:07 schreef incel het volgende:
[..]
Ok, mijn punt is dat dat uitschieters zijn en de meeste mensen gewoon een nieuw mooi luxe exemplaar willen
Het lijkt mij hoogst onwaarschijnlijk dat jij ooit een Clooney look gaat krijgen.quote:Op zaterdag 18 april 2026 11:40 schreef incel het volgende:
[..]
Ligt er helem,aal aan hoe je jezelf verzorgd. Ik lust wel een drankje maar sport veel dus weet sowieso dat ik later als ik 60 ben echt die George Clooney of Jim Caviezel look ga krijgen. Maar als je op je 30ste al een dikke vadzak bent zal het er wel niet beter op worden.
Sorry ik ben geen nerd ik heb geen idee wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 18 april 2026 11:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, want een 250 SWB of GTO koopje voor de oud ijzer prijs… o, wacht even!
(Geen gelukkige vergelijking…)
En dan neem je als voorbeeld Ferrari waar juist de klassieke modellen een enorme waarde hebben.quote:Op zaterdag 18 april 2026 11:58 schreef incel het volgende:
[..]
Sorry ik ben geen nerd ik heb geen idee wat je bedoelt.
Maar het gaat hier ook niet over auto's. Het was gewoon een voorbeeld dan mensen houden van mooie verse nieuwe dingen omdat die doorgaans een hogere waarde hebben.
Uit onderzoek is gebleken dat mannen van alle leeftijden vrouwen uit een bepaalde leeftijdscategorie (18-24) altijd aantrekkelijk vinden (niet verrassend de periode dat ze piek vruchtbaar zijn).quote:Op vrijdag 17 april 2026 12:56 schreef Momo het volgende:
Ik heb het idee dat dit weer speelt bij mannen die sowieso gek zijn op materialisme zoals dure auto´s, horloges etc. Een jonge knappe vrouw als statussymbool.
Even gegoogeld meeste vrouwen vinden mannen 25-35 jaar meest aantrekkelijk. Er zijn ook rijke vrouwen die met een man van 27 jaar gaan. Al heb ik wel het idee dat dat minder vaak voorkomt. Snap best dat als mensen als ze eenmaal ouder zijn een partner die wat jonger is best leuk is (57 jaar die gaat daten met iemand van 45 jaar). Maar een man of vrouw van 22 jaar.... je hebt zulke andere werelden. En het is nogal snel een relatie die niet gelijkwaardig is, het gaat dan vaak om looks en status.quote:Op zaterdag 18 april 2026 14:11 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Uit onderzoek is gebleken dat mannen van alle leeftijden vrouwen uit een bepaalde leeftijdscategorie (18-24) altijd aantrekkelijk vinden (niet verrassend de periode dat ze piek vruchtbaar zijn).
Maar goed, leuk zo'n fris koppie hoor, je moet er ook een gesprek mee kunnen voeren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |