abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 07:40:50 #151
441859 crew  Lenny77
pi_220662057
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 03:40 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Ik ben geen vrouwenhater hoor. Ik hou van vrouwen en het is ook grotendeels de fout van de man. Wij hebben ons tot poesjes laten maken door de woke-ideologie waardoor we de vrouw niet meer goed de vrouw kunnen laten zijn. Dat zorgt op zijn beurt weer voor een mismatch: dat vrouwen geen man meer vinden die bij ze past en mannen geen vrouw meer vinden die bij ze past. En als vrouwen langere tijd geen vrouw mogen zijn, dan komen alle fobieën en angsten keihard opzetten. Een vrouw kan alleen vrouw zijn dankzij een man. De man moet haar af en toe goed neuken, een paar kinderen in haar buik geven en zeggen dat hij haar kookkwaliteiten bewondert. Alleen zo kan een vrouw tot haar recht komen en kunnen de mentale klachten buiten schot blijven.
Ik denk dat wij iets te veel van deze vuiligheid hebben gelezen en het zit nog in ons geheugen dat het een paar decennia geleden een gedwongen realiteit was.

Daarom willen vrouwen niet zomaar een man meer.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 27 april 2026 @ 07:51:48 #152
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220662089
quote:

[..]
Ik ben geen vrouwenhater hoor. Ik hou van vrouwen en het is ook grotendeels de fout van de man. Wij hebben ons tot poesjes laten maken door de woke-ideologie waardoor we de vrouw niet meer goed de vrouw kunnen laten zijn. Dat zorgt op zijn beurt weer voor een mismatch: dat vrouwen geen man meer vinden die bij ze past en mannen geen vrouw meer vinden die bij ze past. En als vrouwen langere tijd geen vrouw mogen zijn, dan komen alle fobieën en angsten keihard opzetten. Een vrouw kan alleen vrouw zijn dankzij een man. De man moet haar af en toe goed neuken, een paar kinderen in haar buik geven en zeggen dat hij haar kookkwaliteiten bewondert. Alleen zo kan een vrouw tot haar recht komen en kunnen de mentale klachten buiten schot blijven.
:')
Wat een flauwekul potverdorie.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_220662142
quote:

[..]
Jouw nachtelijke bijdrages op heel FOK! zijn altijd zeer vermakelijk.

Dank daarvoor.
OH NOES!!!!1*&@@!!
  maandag 27 april 2026 @ 08:12:23 #154
402274 Cruzinats
we were kings, and such
pi_220662149
quote:

[..]
Jij hebt geen kinderen dus.

Stel je voor je hebt een dochter en dan schrijf je deze shit over haar. Dan ben je in mijn ogen niets beter dan een moslim. de volgende stap is uithuwelijken.
pi_220662153
vrouwen zijn wmb veel te kritisch op dating sites en geloof me dat ik daar was en geprobeerd heb?

ineens lijken ze nl helemaal macht te hebben aangezien het 1 vrouw op 10 mannen is en kunnen ze kiezen.

moet de eerste vrouw nog tegen komen die eerlijk is ipv echt alle checkpuntenten af te vinken voor normaal gepraat kan worden.

beetje klaar mee eigenlijk.
Do what you love, love what you do!
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 08:42:32 #156
5428 crew  miss_sly
pi_220662276
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 08:13 schreef kree het volgende:
vrouwen zijn wmb veel te kritisch op dating sites en geloof me dat ik daar was en geprobeerd heb?

ineens lijken ze nl helemaal macht te hebben aangezien het 1 vrouw op 10 mannen is en kunnen ze kiezen.

moet de eerste vrouw nog tegen komen die eerlijk is ipv echt alle checkpuntenten af te vinken voor normaal gepraat kan worden.

Dan zou ik die vrouwen vooral negeren.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_220662296
quote:
7s.gif Op maandag 27 april 2026 08:42 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dan zou ik die vrouwen vooral negeren.
nou nee ik zeg alleen maar wat me opvalt he? maarja best wel reden waarom ik nu ff dacht helemaal klaar met dating sites of apps of alles.

ben liever alleen dan nog. ipv me te moeten bewijzen en profileren vooral.
pi_220662307
heb btw ook nog antwoord op de TT maar dat is weer eens die vrouwen wss niet willen horen. LOL

en even nuance erin want zo zegt tt ouder mannen willen jongere vrouwen, maar het is zeer zeker ook dat jongere vrouwen oudere mannen willen?
pi_220662320
quote:

[..]
Zou het misschien ook helpen voor de mentale gezondheid als vrouwen minder bloot worden gesteld aan dit soort misogyne drap?
pi_220662338
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 08:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Zou het misschien ook helpen voor de mentale gezondheid als vrouwen minder bloot worden gesteld aan dit soort misogyne drap?
wacht ff voor dit je dit zegt he? tegenwoordig kan iedereen mannen en vrouwen bloot zien op het internet. met de meest interessante standjes ook?

Nou goed denk mss dat dat voor sommigen dan onwijs lust opwekt ofzo?

Ik heb het niet eens zo, en beetje ook omdat met seks heb ik principe van moet elkaar leuk vinden ook en alleen niet om seks, dat heb ik onwijs aangehouden.

En oke af en toe denk ik niet, mss moet ik dat los laten, maar beetje principes he?
pi_220662345
quote:

Ja, als er 10 keer zoveel mannen zijn dan vrouwen, dat ligt het voor de hand dat veel mannen teleurgesteld moeten worden. Anders krijgen ze het wel erg druk, nietwaar?

The numbers game is in real life dan weer beter voor mannen. Kortom: als je online niet kan vinden wat je zoekt, ga dan offline je geluk zoeken.
pi_220662365
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 09:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ja, als er 10 keer zoveel mannen zijn dan vrouwen, dat ligt het voor de hand dat veel mannen teleurgesteld moeten worden. Anders krijgen ze het wel erg druk, nietwaar?

The numbers game is in real life dan weer beter voor mannen. Kortom: als je online niet kan vinden wat je zoekt, ga dan offline je geluk zoeken.
wellicht is dat idd de betere optie :)
pi_220662367
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 08:59 schreef kree het volgende:

[..]
wacht ff voor dit je dit zegt he? tegenwoordig kan iedereen mannen en vrouwen bloot zien op het internet. met de meest interessante standjes ook?

Nou goed denk mss dat dat voor sommigen dan onwijs lust opwekt ofzo?

Ik heb het niet eens zo, en beetje ook omdat met seks heb ik principe van moet elkaar leuk vinden ook en alleen niet om seks, dat heb ik onwijs aangehouden.

En oke af en toe denk ik niet, mss moet ik dat los laten, maar beetje principes he?
Het gaat helemaal niet om het feit dat je als man lustgevoelens hebt. Doodnormaal. Ik ben ook een enorme geilneef.

Maar onzin als suggereren dat vrouwen labiele wezens zijn die je alleen kan stabiliseren door ze goed te neuken en als broedkip gebruiken, wtf is dat zeg?
pi_220662380
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 09:06 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het gaat helemaal niet om het feit dat je als man lustgevoelens hebt. Doodnormaal. Ik ben ook een enorme geilneef.

Maar onzin als suggereren dat vrouwen labiele wezens zijn die je alleen kan stabiliseren door ze goed te neuken en als broedkip gebruiken, wtf is dat zeg?
dat is totaal niet wat ik zeg of bedoel he? laat dat ff duidelijk zijn, dat maak jij ervan?

ik zeg het is best lastig als 1 van de man uit 10 waar ze berichtjes van krijgt. iets te moeten maken om haar te laten denken ga eens keer op date met die...? snap je, wat je nu zegt ben ik het nl niet mee eens.
pi_220662389
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 09:08 schreef Akathisia het volgende:
Als je een alienversie van National Geographic zou kijken waarin mensen beschouwd worden, en je zou de alienversie van David Attenborough horen zeggen: "De mannetjes prefereren de meest vruchtbare, dus de jongere, vrouwtjes", dan zou je denken, "ja goh, duh".
Ik weet niet hoor, maar ik vind zwangerschap in de meeste gevallen een nare bijkomstigheid… ;)
pi_220662410
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 09:10 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik weet niet hoor, maar ik vind zwangerschap in de meeste gevallen een nare bijkomstigheid… ;)
ik ook en/of kinderen al hebben,. red flag beetje al dan weer. maaaaaaar niet tegen.
het kan vast allemaal wel, maarja vrouw met kinderen.... ik moet er onwijs niet aan denken.

denk meer aan LAT relatie nu. en wel leuk op vakantie met elkaar bv. maar niet alle persoonlijke drama.

naja foksters als iemand zelfde denkt jullie weten me te vinden.
  maandag 27 april 2026 @ 09:15:23 #167
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220662429
Het hangt er natuurlijk ook vanaf in hoeverre mannen zelf nog trek hebben in kinderen na een bepaalde leeftijd. Dat zal na hun 40e ook wel afnemen, dus dan speelt vruchtbaarheid ook niet zo'n rol.
pi_220662445
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 09:15 schreef Hexagon het volgende:
Het hangt er natuurlijk ook vanaf in hoeverre mannen zelf nog trek hebben in kinderen na een bepaalde leeftijd. Dat zal na hun 40e ook wel afnemen, dus dan speelt vruchtbaarheid ook niet zo'n rol.
ik persoonlijk en hoewel ik het betreur he? maar is zo niet mogen zijn., ik heb er eigenlijk nu geen zin meer in. en ben 42. tis beetje te laat ook ervoor wss.

adoptie of dingen of iemand met kinderen. dat is oke, maar van mezelf?
zou ze btw sowieso niet meer op deze kut wereld willen zetten.
pi_220662495
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 09:12 schreef kree het volgende:

[..]
ik ook en/of kinderen al hebben,. red flag beetje al dan weer. maaaaaaar niet tegen.
het kan vast allemaal wel, maarja vrouw met kinderen.... ik moet er onwijs niet aan denken.

denk meer aan LAT relatie nu. en wel leuk op vakantie met elkaar bv. maar niet alle persoonlijke drama.

naja foksters als iemand zelfde denkt jullie weten me te vinden.
Waarom denk je dat een lat relatie betekent dat er geen drama zal zijn? Je woont dan niet samen, maar je deelt wel een leven en dus ook naast het goede ook het slechte.

Wat jij in je hoofd hebt is FWB en zelfs dat gaat zelden zonder drama.
pi_220662507
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 09:09 schreef kree het volgende:

[..]
dat is totaal niet wat ik zeg of bedoel he? laat dat ff duidelijk zijn, dat maak jij ervan?

ik zeg het is best lastig als 1 van de man uit 10 waar ze berichtjes van krijgt. iets te moeten maken om haar te laten denken ga eens keer op date met die...? snap je, wat je nu zegt ben ik het nl niet mee eens.
Je reageerde op mijn reactie op de dronkenmanspost van TAmaru…
pi_220662731
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 09:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Waarom denk je dat een lat relatie betekent dat er geen drama zal zijn? Je woont dan niet samen, maar je deelt wel een leven en dus ook naast het goede ook het slechte.

het werkte voor mij niet allemaal, n. zou wel willen btw
pi_220663130
quote:

[..]

In LATrelaties heb je veel minder drama omdat je je kunt onttrekken aan de drama en simpelweg naar je eigen hok kunt verkassen. Waarschijnlijk spiegel je vanuit je eigen ervaringen.
blablablabla
pi_220663170
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 07:40 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Ik denk dat wij iets te veel van deze vuiligheid hebben gelezen en het zit nog in ons geheugen dat het een paar decennia geleden een gedwongen realiteit was.

Daarom willen vrouwen niet zomaar een man meer.
Wel bijzonder dat jullie feministen straffen namens vrouwen uit vroegere decennia vanwege gedrag van mannen uit diezelfde periode. Mensen die constant in hun eigen traumatische verleden blijven hangen zijn al tamelijk vermoeiend, maar dit is nog een gradatie treuriger.
blablablabla
pi_220663204
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 10:30 schreef Elan het volgende:

[..]
In LATrelaties heb je veel minder drama omdat je je kunt onttrekken aan de drama en simpelweg naar je eigen hok kunt verkassen. Waarschijnlijk spiegel je vanuit je eigen ervaringen.
Als jij er niet bent in de slechte tijden, dan zul je gewoon worden vervangen door iemand die er wel is.

En terecht.

Sowieso, als je geen drama wil: begin dan niet aan een relatie. Het is ups en downs.
pi_220663245
quote:
Wat ik heb begrepen uit allerlei discussies op een ander forum waarvan ik de naam niet zal noemen, is de belangrijkste reden dat FWB vaak op drama uitloopt, dat een van beide partners toch verliefd wordt en uiteindelijk meer wil dan alleen FWB.
pi_220663360
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 10:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Als jij er niet bent in de slechte tijden, dan zul je gewoon worden vervangen door iemand die er wel is.

En terecht.

Sowieso, als je geen drama wil: begin dan niet aan een relatie. Het is ups en downs.
Wat een onzin weer.
Soms ben je de ander gewoon even helemaal beu en het is heerlijk als je dan je eigen space kunt pakken. Sterker nog je hoeft de ander niet eens zat te zijn om wat tijd voor jezelf en op jezelf nodig te hebben. Dat je een liefdesrelatie hebt maakt je geen Siamese tweeling.

Jij projecteert waarschijnlijk vanuit je eigen verleden anders heb ik ook geen verklaring voor deze bijzondere hersenkronkels.
blablablabla
pi_220663510
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 10:50 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Wat ik heb begrepen uit allerlei discussies op een ander forum waarvan ik de naam niet zal noemen, is de belangrijkste reden dat FWB vaak op drama uitloopt, dat een van beide partners toch verliefd wordt en uiteindelijk meer wil dan alleen FWB.
Nou ja, er zal toch een verbondenheid ontstaan en dan krijg je toch dat bij drama de ander een persoon is om je hart bij te luchten.
pi_220663554
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:06 schreef Elan het volgende:

[..]
Wat een onzin weer.
Soms ben je de ander gewoon even helemaal beu en het is heerlijk als je dan je eigen space kunt pakken. Sterker nog je hoeft de ander niet eens zat te zijn om wat tijd voor jezelf en op jezelf nodig te hebben. Dat je een liefdesrelatie hebt maakt je geen Siamese tweeling.

Jij projecteert waarschijnlijk vanuit je eigen verleden anders heb ik ook geen verklaring voor deze bijzondere hersenkronkels.
Je kan prima samenwonen en je eigen terugtrekken. Denk je dat ik de hele dag iets met mijn vrouw doe? Ik ben geregeld langere tijd weg van haar.

Maar als zij emotionele steun nodig heeft, dan ben ik er voor haar, zelfs als ik duizenden km’s verderop zit. Zo werkt dat in een relatie.

Kortom: jij leest dingen in mijn post die ik niet heb gezegd. Ik heb simpelweg gezegd dat ook als je niet samenwoont je er voor de ander dient te zijn.

In een gezonde relatie tenminste.
pi_220663682
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:23 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Je kan prima samenwonen en je eigen terugtrekken. Denk je dat ik de hele dag iets met mijn vrouw doe? Ik ben geregeld langere tijd weg van haar.

Maar als zij emotionele steun nodig heeft, dan ben ik er voor haar, zelfs als ik duizenden km’s verderop zit. Zo werkt dat in een relatie.

Kortom: jij leest dingen in mijn post die ik niet heb gezegd. Ik heb simpelweg gezegd dat ook als je niet samenwoont je er voor de ander dient te zijn.

In een gezonde relatie tenminste.
Soms is het gewoon even lekker op jezelf. Heeft niks met emotionele afwezigheid te maken. Mensen kiezen over het algemeen ook heel bewust voor een dergelijke constructie omdat dat voor hun beter werkt dan volledig samenwonen. Want goedkoop is het over het algemeen natuurlijk niet met dubbele lasten.
blablablabla
pi_220663703
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:36 schreef Elan het volgende:

[..]
Soms is het gewoon even lekker op jezelf. Heeft niks met emotionele afwezigheid te maken. Mensen kiezen over het algemeen ook heel bewust voor een dergelijke constructie omdat dat voor hun beter werkt dan volledig samenwonen. Want goedkoop is het over het algemeen natuurlijk niet met dubbele lasten.
Kennelijk begrijp je nog steeds niet wat ik bedoel.
pi_220663786
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Kennelijk begrijp je nog steeds niet wat ik bedoel.
Ik lees wat je schrijft over emotionele support en dergelijke alleen slaat het nergens op.
blablablabla
pi_220663886
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 11:46 schreef Elan het volgende:

[..]
Ik lees wat je schrijft over emotionele support en dergelijke alleen slaat het nergens op.
Als jij wil geloven dat een lat relatie betekent dat zodra jouw partner ergens mee zit dat ze dan maar de buurman lastig moet vallen, dan garandeer ik je dat de buurman in no time meer is dan emotioneel support…

Maarre, you do you.
pi_220665503
quote:

Wel mooi wat dit impliceert.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220665919
quote:
10s.gif Op maandag 27 april 2026 14:47 schreef nostra het volgende:

[..]
Wel mooi wat dit impliceert.
nou ben altijd meer van duidelijke? dus zeg het maar? ik kan ook niet meer zeggen als hoe ik het denk he? en geloof me heb het aantal keer geprobeerd?

krijg elke keer wl andere tips over dit en of en hoe ik dat moet doen? wat onwijs gewaardeerd is trouwens.

Maar ben er ff mee gestopt.
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 17:22:34 #185
441859 crew  Lenny77
pi_220666467
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 10:30 schreef Elan het volgende:

[..]
Dan voorspel ik de LAT relatie of zelfs FWB geen lang leven.
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 17:25:30 #186
441859 crew  Lenny77
pi_220666482
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 10:35 schreef Elan het volgende:

[..]
Wel bijzonder dat jullie feministen straffen namens vrouwen uit vroegere decennia vanwege gedrag van mannen uit diezelfde periode. Mensen die constant in hun eigen traumatische verleden blijven hangen zijn al tamelijk vermoeiend, maar dit is nog een gradatie treuriger.
Ik kom uit dat decennium, ik heb er de laatste krampen van mee gemaakt :')

Oh en leuk om te weten dat jij het eens bent met vrouwen veranderen in broedkippen waar je gewoon over heen kan kruipen wanneer je wil.
Want DAT is de post waar ik op reageer en als vuiligheid aanduid. En dat we dit niet voor het eerst lezen.
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 17:28:29 #187
441859 crew  Lenny77
pi_220666490
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 15:50 schreef kree het volgende:

[..]
nou ben altijd meer van duidelijke? dus zeg het maar? ik kan ook niet meer zeggen als hoe ik het denk he? en geloof me heb het aantal keer geprobeerd?

krijg elke keer wl andere tips over dit en of en hoe ik dat moet doen? wat onwijs gewaardeerd is trouwens.

Maar ben er ff mee gestopt.
Laten we zo zeggen: als je op de apps zo reageert als hier, dan zou ik ook passen :@
Dan kan je nog een leuke kop hebben...
pi_220666510
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 17:28 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Laten we zo zeggen: als je op de apps zo reageert als hier, dan zou ik ook passen :@
Dan kan je nog een leuke kop hebben...
zo niet waar/ ik reageer wel. maar ben een beetje klaar met zeggen wat ze willen horen. vertel gewoon waarheid en verwacht ik van andere kant ook
pi_220666516
* kree forever alone.
pi_220666530
weet je wat ik wel leuk zou vinden? oiemamd me op reis gaan enzo. zonder dat we hele relatie hebben/

dat lijkt mij leuk, ben helemaal klaar joh met die dating dingen.
  Moderator maandag 27 april 2026 @ 17:38:17 #191
441859 crew  Lenny77
pi_220666532
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 17:34 schreef kree het volgende:

[..]
zo niet waar/ ik reageer wel. maar ben een beetje klaar met zeggen wat ze willen horen. vertel gewoon waarheid en verwacht ik van andere kant ook
Het gaat niet om wat je zegt maar hoe je het zegt. Het is vrij onduidelijk en onsamenhangend.

En nou ken ik je een beetje en weet ik dat je een goede gast bent, maar als ik niets van je zou weten dan zou ik mij wel achter de oren krabben..
pi_220666544
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 17:38 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Het gaat niet om wat je zegt maar hoe je het zegt. Het is vrij onduidelijk en onsamenhangend.

En nou ken ik je een beetje en weet ik dat je een goede gast bent, maar als ik niets van je zou weten dan zou ik mij wel achter de oren krabben..
waaaaaar. nouja help me dan? ik bedoel het ook onwijs niet slecht en dat weet je.
quote:
1s.gif Op maandag 27 april 2026 17:38 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

k wil eigenlijk geen onwijze relatie met kinderen enzo meer. maar wel iemand die leuk is en mee wil op reizen ofzo en oke ook niet bang is om bed te delen zonder onwijze idee van mij?
pi_220666559
beetje off topic hier ook weer, en is niet een goed idee, zie verder maar in topic die ik maakte over eenzaam.

R&P / over 40? vrijgezel, eenzaam, hoe gaan jullie ermee om?
pi_220667748
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2026 15:50 schreef kree het volgende:
nou ben altijd meer van duidelijke? dus zeg het maar?
Dat het impliceert dat vrouwen veel te kritisch zijn, zelfs als JIJ daar bent geweest. Iemand die niet te negeren is.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220667813
Goed, ik ben 49. Mijn vrouw is 32.

Ik klaag niet.

:s)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  woensdag 29 april 2026 @ 09:20:17 #196
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220676275
Ik zou zeggen waarom zou ik met iemands moeder willen daten als ik met hun zusje kan
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
  vrijdag 1 mei 2026 @ 06:30:26 #197
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_220687392
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 11:47 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Lijkt me een dure en stressvolle leefwijze als man.
[..]
Zien vrouwen je staan en dan ga je jezelf weer saboteren door per se jonge grietjes te eisen. Terwijl die je blijkbaar nooit interessant vonden.

Way to go!
Alleen als je 35 bent en je hebt een vaste baan en koopwoning en vrouwen hebben voor het eerst interesse in je, nadat je in de twintiger jaren nooit interesse hebt gekregen van vrouwen dan heb je waarschijnlijk geen zin in gelijk gaan samenwonen, trouwen en kinderen. Een vrouw van rond de 35 moet gezien de biologische klok als snel keuzes maken en dus is het voor de man vaak aantrekkelijker om zich te richten op vrouwen van rond de 25, omdat er dan nog meer tijd is om samen te reizen, activiteiten te ondernemen en het leven samen te ontdekken voordat er keuzes over samenwonen, trouwen en kinderen gemaakt moeten worden.
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
  vrijdag 1 mei 2026 @ 08:07:48 #198
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220687623
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 06:30 schreef Erno-BE het volgende:

[..]
Alleen als je 35 bent en je hebt een vaste baan en koopwoning en vrouwen hebben voor het eerst interesse in je, nadat je in de twintiger jaren nooit interesse hebt gekregen van vrouwen dan heb je waarschijnlijk geen zin in gelijk gaan samenwonen, trouwen en kinderen. Een vrouw van rond de 35 moet gezien de biologische klok als snel keuzes maken en dus is het voor de man vaak aantrekkelijker om zich te richten op vrouwen van rond de 25, omdat er dan nog meer tijd is om samen te reizen, activiteiten te ondernemen en het leven samen te ontdekken voordat er keuzes over samenwonen, trouwen en kinderen gemaakt moeten worden.
Vast, maar met het stellen van allerlei extra eisen, maak je het ook weer jezelf moeilijker.
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 12:00:11 #199
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_220688690
Well, hier mijn twee centjes, en deze post zal vast niet gewaardeerd worden onder alle dames, maar het is mijn mening dus ja, je hoeft het er niet mee eens te zijn.

Ben zelf begin 40 en mijn vrouw is paar jaar jonger dan ik, dus eind 30. Ik vind haar nog steeds enorm aantrekkelijk dus op dat gebied hebben we gelukkig geen issues. Maar ze doet ook haar best, ze sport, ze let op wat ze eet en ze rookt/drinkt niet.

Ik doe hetzelfde overigens, en fysiek zie ik er nog best goed uit voor mijn leeftijd, ook omdat ik 3X per week gewoon consistent krachttraining doe.

Nu weet ik, dat er genoeg vrouwen zijn die bijvoorbeeld in hun 40 en zelfs 50 zijn en gewoon er top uitzien, goed voor zichzelf zorgen, letten op wat ze eten, sporten etc. Dus nee, ik zeg zeker niet dat alle vrouwen van 40+ zich helemaal laten gaan etc.... maaar - ja daar is de maar - helaas een te groot deel wel.
En al zeker als er kinderen in het spel komen.
Weet je, ik snap het enerzijds heel goed he, je hebt kinderen, je hebt een baan, je hebt tig verplichtingen.... het is allemaal wat. Sure, understandable.
Maar puntje bij paaltje, zie ik met grote regelmaat vrouwen van nota bene mijn eigen leeftijd waarbij ik oprecht denk.... je lijkt wel 15 jaar ouder dan ik joh, en nee... ik vind je zodoende to-taal niet meer aantrekkelijk. Kort pittig kapsel.... vaak te dik, onsportief ogend, vermoeide kop, sexloze uitstraling..... tsja.

Again, ik heb het hier even over vrouwen nu in dit topic he. Maar ik zal voor de eerlijkheid ook even zeggen: dit geldt ook voor een SHILOAD aan mannen! Hell, ik heb een kennis, die is 45, net twee jaar ouder dan ik, maar rokend, eet de hele dag gefrituurde shit... nou ik zag hem van de zomer in zijn zwembroek en ik dacht, dude :') wat een papperig uitgezakt lichaam heb jij al zeg. Dus ja, genoeg mannen die zich ook laten gaan... niet sporten, slecht eten, teveel alcohol drinken etc etc.

Maar dit samenvattend, ik zelf heb dan een vrouw die 5 jaar jonger is, dus dat valt nog mee denk ik zo :P maar zij let op zichzelf, houdt haar lichaam in shape en is daardoor nog 100% sexy en aantrekkelijk in mijn ogen. Als zij zich ook totaal zou laten gaan, 20 kilo zou aankomen, omdat ze stopt met sporten en alleen maar slechte shit gaat vreten, ja dan krijgt ons huwelijk een groot probleem, daar ben ik heel eerlijk over. Ik weet niet of mijn fysieke aantrekkingskracht dan nog zo sterk blijft.
En dan heb ik het over bewust laten gaan he.... als iemand door ziekte niet meer goed ter been is, niet kan sporten etc, dat is uiteraard een totaal andere situatie.

Maar goed, alleen een jongere vrouw willen puur omdat ze jonger is? Nee dat heb ik zelf totaal niet.
Ik denk wel, daar ben ik eerlijk over, dat dus het fysieke aspect een grote rol kan spelen. Een vrouw van eind 40 die niet sport, een (onnodig) verlept lichaam al heeft en een sexdrive van een bejaarde.... versus een sportief uitziende dame eind twintig, met een seksuele uitstraling, puur door haar leeftijd... Tja, dan is het in mijn ogen vrij simpel van welke dame je eerder opgewonden gaat raken.
  Moderator vrijdag 1 mei 2026 @ 12:24:36 #200
5428 crew  miss_sly
pi_220688831
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 mei 2026 12:00 schreef dick_laurent het volgende:
Well, hier mijn twee centjes, en deze post zal vast niet gewaardeerd worden onder alle dames, maar het is mijn mening dus ja, je hoeft het er niet mee eens te zijn.

-knip-
Je maakt een enorm lange post die eigenlijk dus niks zegt over leeftijd, maar alles over fysieke aantrekkingskracht die je zelf kunt onderhouden en wanneer je dat niet (meer) doet, dat een heel stuk minder wordt.

En niet voor het een of ander: als je gewoon naar de gemiddelde jeugd tot eind twintiger kijkt, zitten daar al genoeg mensen m/v tussen die zich al hebben laten gaan en zich niet goed verzorgen.

Dus het gaat kennelijk niet om leeftijd, maar om hoe men voor zichzelf zorgt of heeft gezorgd.
Enige dat dan iets met leeftijd te maken zou kunnen hebben, is het hebben (gekregen) van kinderen, maar dat kan ook alles tusen 20 en 40 jaar zijn. Genoeg jonge moeders die zich minder in shape houden dan oudere moeders, bijvoorbeeld.

En dit alles geldt eigenlijk voor mannen en vrouwen. Van een vadsige man worden vrouwen ook niet warm, van welke leeftijd hij ook is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')