Je bent er maar druk mee. En alweer zo'n vreemd verhaal. Bij mij werkt verliefdheid waarschijnlijk anders: ik kan er niet meer van slapen en het enige wat je wil is die vrouw. Verliefd zijn op twee vrouwen komt volgens mij zelden voor. Ik denk dat jij iets anders onder verliefdheid verstaat dan wat het echt betekent.quote:Op maandag 20 april 2026 09:45 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nee er zijn twee vrouwen waar ik verliefd op ben, een oud klasgenootje van mij en een vrouw uit Estland. Maar de vrouw uit Estland wil ik geen serieuze relatie mee, de oud klasgenoot wel.
Bij de Surinaamse vrouw is het echt liefde, ik hou van haar en met haar wil ik oud worden en familie beginnen. Alleen de Surinaamse vrouw heeft weinig van zich laten horen tot zover en ik weet niet of ze zeker weten mij weer wil toelaten in haar leven. De Estische vrouw heeft het bevestigd dat zij mijn hulp wil en dat ze mij wil toelaten in haar eigen leven. De Estische vrouw stuurt mij regelmatig berichten en foto’s, van de Surinaamse vrouw heb ik weinig zekerheid en bevestiging gekregen.quote:Op maandag 20 april 2026 17:57 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee. En alweer zo'n vreemd verhaal. Bij mij werkt verliefdheid waarschijnlijk anders: ik kan er niet meer van slapen en het enige wat je wil is die vrouw. Verliefd zijn op twee vrouwen komt volgens mij zelden voor. Ik denk dat jij iets anders onder verliefdheid verstaat dan wat het echt betekent.
Ik vraag me af hoe ver weg de Estische vrouw uit balans is dat ze een onstabiel iemand om hulp vraagtquote:Op maandag 20 april 2026 18:04 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Bij de Surinaamse vrouw is het echt liefde, ik hou van haar en met haar wil ik oud worden en familie beginnen. Alleen de Surinaamse vrouw heeft weinig van zich laten horen tot zover en ik weet niet of ze zeker weten mij weer wil toelaten in haar leven. De Estische vrouw heeft het bevestigd dat zij mijn hulp wil en dat ze mij wil toelaten in haar eigen leven. De Estische vrouw stuurt mij regelmatig berichten en foto’s, van de Surinaamse vrouw heb ik weinig zekerheid en bevestiging gekregen.
Die Estonische vrouw heeft daar wellicht maar weinig zicht op.quote:Op maandag 20 april 2026 18:13 schreef Cupfighter het volgende:
Ik vraag me af hoe ver weg de Estische vrouw uit balans is dat ze een onstabiel iemand om hulp vraagt
Is het een idee dat je dit in een ander topic bespreekt, want het heeft werkelijk geen zak te maken met dit topic.quote:Op maandag 20 april 2026 18:04 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Bij de Surinaamse vrouw is het echt liefde, ik hou van haar en met haar wil ik oud worden en familie beginnen. Alleen de Surinaamse vrouw heeft weinig van zich laten horen tot zover en ik weet niet of ze zeker weten mij weer wil toelaten in haar leven. De Estische vrouw heeft het bevestigd dat zij mijn hulp wil en dat ze mij wil toelaten in haar eigen leven. De Estische vrouw stuurt mij regelmatig berichten en foto’s, van de Surinaamse vrouw heb ik weinig zekerheid en bevestiging gekregen.
Ik ben niet degene die erover begon. Zeg tegen sigaartje om mij vragen te stellen in mijn dagboek topic en ik zal alles beantwoorden.quote:Op maandag 20 april 2026 18:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Is het een idee dat je dit in een ander topic bespreekt, want het heeft werkelijk geen zak te maken met dit topic.
Dat heeft hij 5u geleden al gedaanquote:Op maandag 20 april 2026 19:24 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die erover begon. Zeg tegen sigaartje om mij vragen te stellen in mijn dagboek topic en ik zal alles beantwoorden.
Ik wel hoor.quote:Op vrijdag 17 april 2026 14:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
En mannen van die leeftijd worden er natuurlijk ook niet mooier op.
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk dat het absurd is. Maar bepaalde dingen zijn nu eenmaal niet rationeel.quote:Op zondag 19 april 2026 21:46 schreef Lenny77 het volgende:
Snap je zelf hoe absurd dit is?
Mensen veranderen, jij verandert. Je kijkt anders tegen het leven aan! Vroeger wou ik parachute springen en raften. Ik kruip nu nog niet meer op een ladder en je gaat mij max in een roeiboot tegenkomen met reddingsvest.
Toen jij jong was lag je misschien niet zo goed in de markt maar nu wel? En nu ga je wildvreemden afwijzen omdat je denkt dat zij je vroeger afgewezen zouden hebben?? En iemand die ervaring heeft wil je niet uit wrok omdat jij geen ervaring hebt?
Je gaat oud en eenzaam blijven joh
Alstublieft hier heb je er eenquote:Op vrijdag 17 april 2026 11:17 schreef Lichtloper het volgende:
Ik ken niemand van 35+ die een relatie met een vrouw heeft van rond de 20 jaar oud. Heb er zelf ook niet echt behoefte aan. Als mijn relatie uit gaat zou ik op zoek gaan naar een leeftijdsgenoot.
57 en een paar jaar geleden nog een relatie gehad met een twintiger, dus het kan maar stabiel was die relatie niet waar we allebei schuldig aan waren overigensquote:
Jij woont in een gesloten inrichting dat je alleen maar mentaal gestoorde vrouwen ontmoet?quote:Op zaterdag 25 april 2026 02:25 schreef TAmaru het volgende:
Hoe ouder vrouwen worden en hoe langer ze single blijven, hoe groter hun mentale en psychische problemen worden. Vrouwen van 30+ zijn nauwelijks meer uit te staan vanwege hun mentale problemen. Hier een fobie voor, daar een probleem mee, en ga zo maar door. Als je ze vindt als ze 20 zijn en ze goed neukt zoals ze verdienen, worden ze ook op veel gelukkigere en betere wijze 30, 40, etc. Na 40 weet ik niet, want als het goed is begin je dan weer bij 20.
Hoe mooi past deze post in het topic waarom vrouwen geen man meer zouden willen. In ieder geval niet dit soort idiote, seksistische vrouwenhaters.quote:Op zaterdag 25 april 2026 02:25 schreef TAmaru het volgende:
Hoe ouder vrouwen worden en hoe langer ze single blijven, hoe groter hun mentale en psychische problemen worden. Vrouwen van 30+ zijn nauwelijks meer uit te staan vanwege hun mentale problemen. Hier een fobie voor, daar een probleem mee, en ga zo maar door. Als je ze vindt als ze 20 zijn en ze goed neukt zoals ze verdienen, worden ze ook op veel gelukkigere en betere wijze 30, 40, etc. Na 40 weet ik niet, want als het goed is begin je dan weer bij 20.
Ahhhh Fok. Waar alle incels het met Madison Ivy doen. Gotta love it.quote:Op zaterdag 25 april 2026 02:25 schreef TAmaru het volgende:
Hormonale veranderingen met de jaren zijn echt bizar bij vrouwen. Niet allemaal, maar een groot deel worden na 40+ totale Karens. Vervolgens komen ze in de overgang en gaat je seksleven er compleet aan. Logisch dat mannen die iets te kiezen hebben (vaak de beter gesitueerden) daarvoor bedanken en jonger gaan.quote:Op zaterdag 25 april 2026 02:25 schreef TAmaru het volgende:
Ja dit klopt wel hoor.quote:Op zaterdag 25 april 2026 02:25 schreef TAmaru het volgende:
Hoe ouder vrouwen mannen worden en hoe langer ze single blijven, hoe groter hun mentale en psychische problemen worden. Vrouwen Mannen van 30+ zijn nauwelijks meer uit te staan vanwege hun mentale problemen. Hier een fobie voor, daar een probleem mee, en ga zo maar door.
Madison wiequote:Op zaterdag 25 april 2026 10:11 schreef nostra het volgende:
[..]
Ahhhh Fok. Waar alle incels het met Madison Ivy doen. Gotta love it.
Ik ben geen vrouwenhater hoor. Ik hou van vrouwen en het is ook grotendeels de fout van de man. Wij hebben ons tot poesjes laten maken door de woke-ideologie waardoor we de vrouw niet meer goed de vrouw kunnen laten zijn. Dat zorgt op zijn beurt weer voor een mismatch: dat vrouwen geen man meer vinden die bij ze past en mannen geen vrouw meer vinden die bij ze past. En als vrouwen langere tijd geen vrouw mogen zijn, dan komen alle fobieën en angsten keihard opzetten. Een vrouw kan alleen vrouw zijn dankzij een man. De man moet haar af en toe goed neuken, een paar kinderen in haar buik geven en zeggen dat hij haar kookkwaliteiten bewondert. Alleen zo kan een vrouw tot haar recht komen en kunnen de mentale klachten buiten schot blijven.quote:Op zaterdag 25 april 2026 10:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe mooi past deze post in het topic waarom vrouwen geen man meer zouden willen. In ieder geval niet dit soort idiote, seksistische vrouwenhaters.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |