Dat moet bijna wel.quote:
wel anoniem?quote:Op woensdag 15 april 2026 10:13 schreef Donna het volgende:
[..]
Er wordt dan daarna in dit topic wel een review over je geschreven.
Fair enough, vind ik helemaal geen ramp.quote:Op woensdag 15 april 2026 10:13 schreef Donna het volgende:
[..]
Er wordt dan daarna in dit topic wel een review over je geschreven.
Akkoord.quote:Op woensdag 15 april 2026 11:05 schreef Donna het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik zal er alleen bij zetten dan dat het een man van hier is. Verder niet.
Discriminatiequote:Op woensdag 15 april 2026 11:18 schreef Donna het volgende:
[..]
Als 61 je leeftijd of je bouwjaar is, nee dan niet.
quote:Op woensdag 15 april 2026 11:18 schreef Donna het volgende:
[..]
We hebben nog een kandidaatquote:
En piemellengte ook nietquote:Op woensdag 15 april 2026 11:18 schreef Donna het volgende:
[..]
Poeh. Via Tinder een match met een man uit Letland die hier woonde. Zag er leuk uit, goeie kop en zijn Engelse taal was echt prima, in typen. Toen hij voor de deur stond bleek hij ineens heel dun en zag hij er een beetje scruffy uit. Onverzorgd ook wel en het praten in Engels ging ook echt heel stroef. Die heb ik vakkundig de deur weer uitgewerkt na 1 drankje. Dat was denk ik wel de opmerkelijkste in de zin van; viel dat even vies tegen!quote:Op woensdag 15 april 2026 10:19 schreef nostra het volgende:
Wat is je vreselijkste/opmerkelijkste/bizarste/leukste date geweest tot op heden?
Hahahahaha...quote:Op woensdag 15 april 2026 11:22 schreef r_one het volgende:
[..]
En piemellengte ook niet
(dat wordt pas echt een drama)
Nouja. Ik ben 36 en 61 vind ik gewoon echt te oud. Dan maar beledigd, sorry!quote:Op woensdag 15 april 2026 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de 61 niks met mijn leeftijd te maken, maar anders was ik beledigd
Sugardaddy!quote:Op woensdag 15 april 2026 11:47 schreef Donna het volgende:
[..]
Nouja. Ik ben 36 en 61 vind ik gewoon echt te oud. Dan maar beledigd, sorry!
IQ dan?quote:Op woensdag 15 april 2026 11:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de 61 niks met mijn leeftijd te maken
Komma vergeten, ik bedoel een micropenis van 6,1quote:
Ja snapte ik. 61mm dekt de lading ook wel.quote:Op woensdag 15 april 2026 12:00 schreef r_one het volgende:
[..]
Komma vergeten, ik bedoel een micropenis van 6,1
Pun intended?quote:Op woensdag 15 april 2026 12:01 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja snapte ik. 61mm dekt de lading ook wel.
Oh ik 38, ik zit in de veilige zonequote:Op woensdag 15 april 2026 11:47 schreef Donna het volgende:
[..]
Nouja. Ik ben 36 en 61 vind ik gewoon echt te oud. Dan maar beledigd, sorry!
quote:
quote:Gebaseerd op uw zoekopdracht "gianni 61" lijken de resultaten te wijzen op Gianni van der B., bekend van Temptation Island. Hij is in december 2024 door het gerechtshof veroordeeld tot een gevangenisstraf van 42 maanden (3,5 jaar). Hij werd eerder verdacht van betrokkenheid bij een groot drugslab en witwassen.Kernpunten:
Identiteit: Gianni van der B. (29/32 jaar), realityster.
Veroordeling: 42 maanden celstraf in hoger beroep (december 2024).
Vervolgingsstatus: Na een eerdere vrijlating in juli 2022 wegens gebrek aan bewijs, volgde later alsnog een veroordeling.
Opmerking: Er zijn geen directe resultaten gevonden die "Gianni 61" als een specifieke casus of persoon met die exacte cijfercombinatie benoemen, maar de resultaten richten zich op de veroordeelde 'Temptation'-deelnemer.
Andere (minder waarschijnlijke) resultaten:
Een Vintage 1977 Gianni AWN-61 gitaar.
Een appartement in Crikvenica (Unit 51094-61).
61 is de beats per minute waarmee hij neuktquote:Op woensdag 15 april 2026 11:18 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik wil niet weer een relatie idd.quote:Op woensdag 15 april 2026 21:02 schreef Modus het volgende:
Ik dacht dat jij heul geen man meer wilde.
Gewoon lekker vrijquote:
Ik zou vandaag een poll plaatsen, maar het onderwerp heeft vannacht geappt dat hij in het ziekenhuis ligt, dus die poll hoeft niet meer. Die zie ik morgenavond helaas niet.quote:Op woensdag 15 april 2026 20:50 schreef Wrapster het volgende:
Het woord drama's in de TT deed mijn oog op dit topic vallen. Tvp waardig, met name benieuwd naar de polls.
Komt vanzelf, geen haastquote:Op donderdag 16 april 2026 08:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik zou vandaag een poll plaatsen, maar het onderwerp heeft vannacht geappt dat hij in het ziekenhuis ligt, dus die poll hoeft niet meer. Die zie ik morgenavond helaas niet.
Toch goed uitkijken wie je in huis haalt Donna.quote:Op woensdag 15 april 2026 11:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Poeh. Via Tinder een match met een man uit Letland die hier woonde. Zag er leuk uit, goeie kop en zijn Engelse taal was echt prima, in typen. Toen hij voor de deur stond bleek hij ineens heel dun en zag hij er een beetje scruffy uit. Onverzorgd ook wel en het praten in Engels ging ook echt heel stroef. Die heb ik vakkundig de deur weer uitgewerkt na 1 drankje. Dat was denk ik wel de opmerkelijkste in de zin van; viel dat even vies tegen!
De leukste date was met een man die ik ontmoette in de mancave van mijn buurman. Mijn auto stond klem geparkeerd, ik wist dat die auto bij de buurman was, trek die deur van de mancave open en BAM. We liepen samen naar de auto en ik heb geen zinnig woord meer uit kunnen brengen. Heb toen een paar dagen later mijn nummer onder zijn ruitenwisser gedaan want hij zat echt in m'n hoofd, we hebben een paar dagen geappt en toen zei hij; woensdag kom ik bij je slapen, ik neem mijn tandenborstel en een pizza mee. Ik dacht dat hij een grapje maakte. Maar hij stond echt voor de deur met een pizza en zijn tandenborstel; hier breng deze maar boven, dan gaan we eerst eten.
Relaties, huwelijken, kinderen. Best wel een aardig aantal.quote:Op donderdag 16 april 2026 10:32 schreef Cattolica het volgende:
Zou je een date hebben met iemand van FOK!, als het zo uitkomt, en zijn er überhaupt hier weleens relaties ontstaan?
FOK! bestaat al meer dan 25 jaar, zeker in de begintijd is hier wel echt flink wat afgeneukt heb ik uit betrouwbare bronnen vernomenquote:Op donderdag 16 april 2026 10:32 schreef Cattolica het volgende:
Zou je een date hebben met iemand van FOK!, als het zo uitkomt, en zijn er überhaupt hier weleens relaties ontstaan?
Komt goed, dankjewel, mijn radar staat wel goed afgesteld wat dat betreft.quote:Op donderdag 16 april 2026 08:53 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Toch goed uitkijken wie je in huis haalt Donna.
Anno 2026 hoor je genoeg verhalen.
Maarja, ik snap ook wel dat je geen nummertje wilt maken als er iemand anders in huis zit ter bescherming
Ik heb de afgelopen plusminus 14 jaren een relatie gehad en ben daar wel even klaar mee eigenlijk. Ik vind het alleen heel fijn.quote:Op donderdag 16 april 2026 09:55 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet, als je dat wilt beantwoorden, zo niet dan no hard feelings
Antwoord op je laatste vraag is al gegeven. Maar ja hoor, als er een klik is, waarom niet?quote:Op donderdag 16 april 2026 10:32 schreef Cattolica het volgende:
Wat zijn de onder- en bovengrenzen qua leeftijd en lengte?quote:Op woensdag 15 april 2026 11:47 schreef Donna het volgende:
Nouja. Ik ben 36 en 61 vind ik gewoon echt te oud.
Ja hij heeft 2x afgezegd omdat hij zich niet goed voelde en ziek was. Ik dacht dat hij niet durfde, maar hij ligt nu echt in het ziekenhuis. Maar als we weer een afspraak hebben staan, zal ik een poll delen.quote:
Laat jij dan vreemde mannen gewoon bij jou thuis komen?quote:Op woensdag 15 april 2026 11:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Poeh. Via Tinder een match met een man uit Letland die hier woonde. Zag er leuk uit, goeie kop en zijn Engelse taal was echt prima, in typen. Toen hij voor de deur stond bleek hij ineens heel dun en zag hij er een beetje scruffy uit. Onverzorgd ook wel en het praten in Engels ging ook echt heel stroef. Die heb ik vakkundig de deur weer uitgewerkt na 1 drankje. Dat was denk ik wel de opmerkelijkste in de zin van; viel dat even vies tegen!
De leukste date was met een man die ik ontmoette in de mancave van mijn buurman. Mijn auto stond klem geparkeerd, ik wist dat die auto bij de buurman was, trek die deur van de mancave open en BAM. We liepen samen naar de auto en ik heb geen zinnig woord meer uit kunnen brengen. Heb toen een paar dagen later mijn nummer onder zijn ruitenwisser gedaan want hij zat echt in m'n hoofd, we hebben een paar dagen geappt en toen zei hij; woensdag kom ik bij je slapen, ik neem mijn tandenborstel en een pizza mee. Ik dacht dat hij een grapje maakte. Maar hij stond echt voor de deur met een pizza en zijn tandenborstel; hier breng deze maar boven, dan gaan we eerst eten.
18+ tot nou, rond de 50 ofzo.. Geen idee, ligt er aan hoe de man in kwestie er uit ziet.quote:Op donderdag 16 april 2026 11:26 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Wat zijn de onder- en bovengrenzen qua leeftijd en lengte?
Ja.quote:Op donderdag 16 april 2026 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat jij dan vreemde mannen gewoon bij jou thuis komen?
Wauw, jij durft. Je weet toch nooit wat voor man je binnen haalt?quote:
Nee, maar dat weet je toch ook niet als je iemand uit de kroeg mee naar huis neemt?quote:Op donderdag 16 april 2026 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw, jij durft. Je weet toch nooit wat voor man je binnen haalt?
Maar ik mag toch hopelijk aannemen dat je niet meteen bij jou thuis afspreekt, en dat je eerst op een neutrale plaats met hem kennismaakt en hem eventueel pas later bij jou thuis uitnodigt?quote:
Je kan toch eerst kennis maken buitenshuis. Je gaat sowieso niet gelijk met een man naar bed lijkt mij.quote:Op donderdag 16 april 2026 08:53 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Toch goed uitkijken wie je in huis haalt Donna.
Anno 2026 hoor je genoeg verhalen.
Maarja, ik snap ook wel dat je geen nummertje wilt maken als er iemand anders in huis zit ter bescherming
Nouja, het hele idee van een seksdate is dat je seks hebtquote:Op donderdag 16 april 2026 11:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan toch eerst kennis maken buitenshuis. Je gaat sowieso niet gelijk met een man naar bed lijkt mij.
Er lopen zoveel rare mensen rond die kwaad in de zin hebben. Je hoort en leest er genoeg over.
Dit ja. Fijn dat je (blijkbaar) nog niks ernstigs is overkomen, maar hopelijk pas je een beetje op.quote:Op donderdag 16 april 2026 11:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan toch eerst kennis maken buitenshuis. Je gaat sowieso niet gelijk met een man naar bed lijkt mij.
Er lopen zoveel rare mensen rond die kwaad in de zin hebben. Je hoort en leest er genoeg over.
Voor een nummertje hoef je niet per se iemand mee naar huis te nemen of met die persoon mee naar huis te gaan. Je kan ook een nummertje maken in een hotel.quote:Op donderdag 16 april 2026 11:44 schreef Donna het volgende:
Nouja, het hele idee van een seksdate is dat je seks hebt
En dan in je eigenhuis, jij durft wel.quote:Op donderdag 16 april 2026 11:44 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja er zou maar een gek tussen zitten die je later komt lastig vallen en je kinderen zijn op dat moment dan ook thuisquote:Op donderdag 16 april 2026 11:49 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Voor een nummertje hoef je niet per se iemand mee naar huis te nemen of met die persoon mee naar huis te gaan. Je kan ook een nummertje maken in een hotel.
Nee en ja. Ik spreek pas af nadat we al een tijdje contact hebben via WhatsApp/Snapchat, inclusief voiceberichten/videobellen en ik je hele leven al ge-FBI't heb via social media en Google. Ik ga echt niet iemand thuis laten komen na 2 zinnen op Tinder heen en weer, no way.quote:Op donderdag 16 april 2026 11:41 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Maar ik mag toch hopelijk aannemen dat je niet meteen bij jou thuis afspreekt, en dat je eerst op een neutrale plaats met hem kennismaakt en hem eventueel pas later bij jou thuis uitnodigt?
Maar tot zo iemand kan je 'goede' ex na 6 jaar relatie ook ontpoppen.quote:Op donderdag 16 april 2026 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er zou maar een gek tussen zitten die je later komt lastig vallen en je kinderen zijn op dat moment dan ook thuis
Maar goed het is Donna's leven niet de mijne
Ook als er bij nader inzien geen 'consent' is bij één van beiden?quote:Op donderdag 16 april 2026 11:44 schreef Donna het volgende:
[..]
En dan is er niemand om me heen die me eventueel kan helpen. Ik vind dat juist helemaal geen prettig idee.quote:Op donderdag 16 april 2026 11:49 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Voor een nummertje hoef je niet per se iemand mee naar huis te nemen of met die persoon mee naar huis te gaan. Je kan ook een nummertje maken in een hotel.
Dus kan je nagaan wat er met die obsessed man was gebeurd als hij haar adres had gehadquote:Op donderdag 16 april 2026 11:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Maar tot zo iemand kan je 'goede' ex na 6 jaar relatie ook ontpoppen.
Of zoals mijn vroegere buurvrouw; Ooit 1x gezoend in de kroeg en diegene werd zo obsessed met haar dat ze zelfs in dat programma van Thijs Zeeman geweest is.
Dan gebeurt het niet en ga je elk je eigen weg.quote:Op donderdag 16 april 2026 12:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ook als er bij nader inzien geen 'consent' is bij één van beiden?
Uiteraard maken volwassenen hierin hun eigen keuzes.
Die had haar adres binnen een dag uitgevogeld.quote:Op donderdag 16 april 2026 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus kan je nagaan wat er met die obsessed man was gebeurd als hij haar adres had gehad
Je huis is je veilige haven ook voor de kids
Ik zou er niet aan moeten denken steeds vreemde mannen mee naar mijn huis te nemen.
Dan is je adres bekend
Ik gun je hierbij vooral het respect van de potentiële partnerquote:Op donderdag 16 april 2026 12:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Dan gebeurt het niet en ga je elk je eigen weg.
Het voordeel van een hotel is dan weer wel dat zijn identiteit bekend is. Als je een hotelkamer boekt, dan moeten alle gasten die op de kamer verblijven, zich bij de receptie legitimeren.quote:Op donderdag 16 april 2026 12:02 schreef Donna het volgende:
En dan is er niemand om me heen die me eventueel kan helpen. Ik vind dat juist helemaal geen prettig idee.
Dankjewel. Wat ik al eerder zei; ik heb wat dat betreft echt een goed afgestelde radar.quote:Op donderdag 16 april 2026 12:04 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik gun je hierbij vooral het respect van de potentiële partner
Dat is ook niet altijd waar. Hoe vaak je niet gewoon door kunt lopen. Mijn vriendin zit voor haar werk vaak in hotels en dan ga ik wel eens bij haar langs. 8/10x stap ik de lift in naar haar kamer zonder dat iemand zich om mij bekommerd.quote:Op donderdag 16 april 2026 12:05 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Het voordeel van een hotel is dan weer wel dat zijn identiteit bekend is. Als je een hotelkamer boekt, dan moeten alle gasten die op de kamer verblijven, zich bij de receptie legitimeren.
Ik ben nieuwsgierig naar hoe je dat hebt gedaan.quote:Op woensdag 15 april 2026 11:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Poeh. Via Tinder een match met een man uit Letland die hier woonde. Zag er leuk uit, goeie kop en zijn Engelse taal was echt prima, in typen. Toen hij voor de deur stond bleek hij ineens heel dun en zag hij er een beetje scruffy uit. Onverzorgd ook wel en het praten in Engels ging ook echt heel stroef. Die heb ik vakkundig de deur weer uitgewerkt na 1 drankje.
Dat was denk ik wel de opmerkelijkste in de zin van; viel dat even vies tegen!
Joh sorry, ik zie dit niet zitten, de chemie die we hadden via de chat, ontbreekt nu in het echt. M'n beste vriendin komt hier nu nog een drankje doen.quote:Op donderdag 16 april 2026 12:15 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig naar hoe je dat hebt gedaan.
Ik denk ook dat je bij een sexdate thuis gewoon eerst rustig eens wat drinkt.quote:Op donderdag 16 april 2026 11:44 schreef Donna het volgende:
[..]
Heb jij een noodknop? Weet een bekende het als jij zo'n date hebt?quote:Op donderdag 16 april 2026 12:17 schreef Donna het volgende:
[..]
Joh sorry, ik zie dit niet zitten, de chemie die we hadden via de chat, ontbreekt nu in het echt. M'n beste vriendin komt hier nu nog een drankje doen.
En dan in het Engels, in dit geval
Iemand die uit de kroeg mee naar huis gaat weet ik (waarschijnlijk) helemaal precies niks van. Nou woon ik in een dorp, dus het valt te betwijfelen of ik diegene echt helemaal niet ken, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 16 april 2026 12:19 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Ik denk ook dat je bij een sexdate thuis gewoon eerst rustig eens wat drinkt.
En niet gelijk bij het openen van de voordeur gelijk de trap op gaat.
Als er dan iemand een verkeerde bedoeling heeft is het inderdaad te hopen dat je hem de deur uit krijgt.
Maar ben het met je eens dat je iemand ook niet kent, en wellicht nog minder, als je iemand uit de kroeg meeneemt.
Ik heb geen noodknop. Mijn vriendinnen weten het altijd en 2 buurmannen ook.quote:Op donderdag 16 april 2026 12:20 schreef maily het volgende:
[..]
Heb jij een noodknop? Weet een bekende het als jij zo'n date hebt?
quote:Op donderdag 16 april 2026 12:23 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb geen noodknop. Mijn vriendinnen weten het altijd en 2 buurmannen ook.
Je vergelijkt het nu met iemand uit de kroeg mee naar huis nemen, maar dan kun je in principe dezelfde problemen tegenkomen. Er is niemand hier die beweert dat iemand uit de kroeg mee naar huis nemen zoveel veiliger zou zijn.quote:Op donderdag 16 april 2026 12:21 schreef Donna het volgende:
Iemand die uit de kroeg mee naar huis gaat weet ik (waarschijnlijk) helemaal precies niks van.
Nu ben ik wel benieuwd.quote:Op donderdag 16 april 2026 12:21 schreef Donna het volgende:
Bij het openen van de voordeur gelijk de trap op is ook wel eens gebeurd trouwens. Die opbouw was ook heel lang![]()
Zeker niet, maar dat wordt door veel mensen wel gezien als iets 'normaals'. Vandaar dat ik die vergelijking maak.quote:Op donderdag 16 april 2026 12:25 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Je vergelijkt het nu met iemand uit de kroeg mee naar huis nemen, maar dan kun je in principe dezelfde problemen tegenkomen. Er is niemand hier die beweert dat iemand uit de kroeg mee naar huis nemen zoveel veiliger zou zijn.
Dat was een Tinder match met iemand uit de buurt. Dat doe ik trouwens altijd, dichtbij matchen, tot nu toe is iedereen via via wel bekend (bijv. een vriend van een broer van een vriend/vriendin van mij), misschien het voordeel van in een dorp wonen? En draagt wellicht ook bij aan mijn gevoel.quote:Op donderdag 16 april 2026 12:26 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd.
Hoe ging dat?
Ja ook wel eens hoor.quote:Op donderdag 16 april 2026 12:28 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ontvang je je dates eigenlijk altijd bij jou thuis of ga je ook wel eens met met een man naar zijn huis?
Het nadeel kan dan weer zijn dat er in het dorp behoorlijk over je geroddeld wordt en dat je een bepaalde reputatie in het dorp krijgt. Of speelt dat bij jou in het dorp niet zo of trek je je er niets van aan?quote:Op donderdag 16 april 2026 12:31 schreef Donna het volgende:
Dat doe ik trouwens altijd, dichtbij matchen, tot nu toe is iedereen via via wel bekend (bijv. een vriend van een broer van een vriend/vriendin van mij), misschien het voordeel van in een dorp wonen?
Na 2x afzeggen kan ik me voorstellen dat je zo'n vermoeden krijgt maar in dit geval is het blijkbaar ernstigquote:Op donderdag 16 april 2026 11:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja hij heeft 2x afgezegd omdat hij zich niet goed voelde en ziek was. Ik dacht dat hij niet durfde, maar hij ligt nu echt in het ziekenhuis. Maar als we weer een afspraak hebben staan, zal ik een poll delen.
Tja, soms gaat dat zo. Ik ben ook al bij vrouwen thuis geweest na één ontmoeting op een feestje en die lieten zich volledig in folie wikkelen door mij. Ik ben natuurlijk niet geheel onbekend in het kink wereldje en heb mijn referenties maar toch mooi dat het vertrouwen er op die manier is.quote:Op donderdag 16 april 2026 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan in je eigenhuis, jij durft wel.
Ik denk dat hier wel een kern van waarheid in zit. Tuurlijk ligt er anno 2026 gevaar op de loer want je kan de verkeerde treffen. Maar je hoort denk ik alleen de horror verhalen ipv de succes verhalen.quote:Op donderdag 16 april 2026 13:12 schreef Wrapster het volgende:
[..]
En ik snap je punt want je leest soms dingen... Echter zal het over het algemeen wel goed gaan als je mensen beetje kunt lezen.
Nee hoor, valt ontzettend mee. Dat het een vriend/broer van een bekende is, wil niet zeggen dat er dan over gesproken wordt als je er beide discreet mee om gaat. We gaan dat die bekende dan natuurlijk niet aan de neus hangen.quote:Op donderdag 16 april 2026 12:52 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Het nadeel kan dan weer zijn dat er in het dorp behoorlijk over je geroddeld wordt en dat je een bepaalde reputatie in het dorp krijgt. Of speelt dat bij jou in het dorp niet zo of trek je je er niets van aan?
"Hey buur! Vanavond ga ik weer neuken hoor!"quote:Op donderdag 16 april 2026 12:23 schreef Donna het volgende:
[..]
Maar ook die vriendinnen en buurmannen kunnen niet direct ingrijpen als het misgaat.quote:Op donderdag 16 april 2026 12:23 schreef Donna het volgende:
In een hotel kan dat wel?quote:Op donderdag 16 april 2026 14:04 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Maar ook die vriendinnen en buurmannen kunnen niet direct ingrijpen als het misgaat.
Als Donna gilt "help (naam buurman)" is de kans op hulp groter dan in een hotelquote:Op donderdag 16 april 2026 14:04 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Maar ook die vriendinnen en buurmannen kunnen niet direct ingrijpen als het misgaat.
We maken ons gewoon zorgen om Donna.quote:Op donderdag 16 april 2026 14:49 schreef Lienekien het volgende:
Het woord ‘drama’ in de TT nodigt kennelijk uit om het vooral te hebben over alle mogelijke gevaren voor Donna’s dates.
Beetje jammer, wel. Dat was vast niet het drama dat Donna bedoelde.
Kleinkinderen al!quote:Op donderdag 16 april 2026 10:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Relaties, huwelijken, kinderen. Best wel een aardig aantal.
Dat is niet nodig.quote:Op donderdag 16 april 2026 15:13 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
We maken ons gewoon zorgen om Donna.
Je moet er wat voor overhebbenquote:Op donderdag 16 april 2026 15:16 schreef junkiesietze het volgende:
jij woonde helemaal in friesland he?
Ik heb niet elke week een nieuwe date ofzo, dus zo'n vaart loopt het niet.quote:Op donderdag 16 april 2026 13:37 schreef Modus het volgende:
[..]
"Hey buur! Vanavond ga ik weer neuken hoor!"
Ja, maar je hebt m'n nummer alquote:Op donderdag 16 april 2026 15:16 schreef junkiesietze het volgende:
jij woonde helemaal in friesland he?
dat welquote:
Nee.quote:Op vrijdag 17 april 2026 08:28 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
dat welkan ik je 's nachts gewoon appen?
Jup, Donnabazin heeft weer wat moois uit haar vingertjes getoverd. Waar ben jij het meest benieuwd naar?quote:
Ik laat me graag verrassen.quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:35 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Jup, Donnabazin heeft weer wat moois uit haar vingertjes getoverd. Waar ben jij het meest benieuwd naar?
Je kunt er nu natuurlijk wel op rekenen dat alle mannen van Fok! een date met jou willen. Als je niet elke week een nieuwe date hebt, dan krijg je wel een flinke wachtrij.quote:Op vrijdag 17 april 2026 08:25 schreef Donna het volgende:
Ik heb niet elke week een nieuwe date ofzo, dus zo'n vaart loopt het niet.
Was in de beginjaren van Tinder echt doodnormaal, toen werd er bijna allemaal maar bij mensen thuis afgesproken voor een filmpje kijken, pas later werd het een "echte" dating app.quote:Op donderdag 16 april 2026 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat jij dan vreemde mannen gewoon bij jou thuis komen?
Nee hoor, heb gelukkig helemaal geen DM's.quote:Op vrijdag 17 april 2026 11:21 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Je kunt er nu natuurlijk wel op rekenen dat alle mannen van Fok! een date met jou willen. Als je niet elke week een nieuwe date hebt, dan krijg je wel een flinke wachtrij.
3... 2... 1...quote:Op vrijdag 17 april 2026 11:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee hoor, heb gelukkig helemaal geen DM's.
Ja, die heb ik al enkele keren gebruikt.quote:Op vrijdag 17 april 2026 12:03 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Staat zo'n mooi geel knopje onder de DM's
En wat ga je nou doen als je die alsnog krijgt?quote:Op vrijdag 17 april 2026 11:59 schreef Donna het volgende:
Nee hoor, heb gelukkig helemaal geen DM's.
Dat zien we dan wel weer.quote:Op zondag 19 april 2026 18:58 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
En wat ga je nou doen als je die alsnog krijgt?
Zou ik -hier- best een goede prestatie vindenquote:Op donderdag 16 april 2026 13:35 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee hoor, valt ontzettend mee. Dat het een vriend/broer van een bekende is, wil niet zeggen dat er dan over gesproken wordt als je er beide discreet mee om gaat. We gaan dat die bekende dan natuurlijk niet aan de neus hangen.
Hahaahha. Had er laatst wel 1 bij jou uit die hoek.quote:Op zondag 19 april 2026 19:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zou ik -hier- best een goede prestatie vinden
Mijn overbuurman is toch min of meer single? Die met die heule grote boot ?quote:Op zondag 19 april 2026 19:41 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahaahha. Had er laatst wel 1 bij jou uit die hoek.
En kwam 1 tegen op Tinder die helemaal geen vrijgezel is.
Geen idee welke je voor je hebt met een grote boot.quote:Op zondag 19 april 2026 19:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn overbuurman is toch min of meer single? Die met die heule grote boot ?
En op Feeld zitten er sowieso 3 dames hier die dat ook niet zijn![]()
Ik zit nog even te puzzelen hoe ik dat privacyveilig zegquote:Op zondag 19 april 2026 19:47 schreef Donna het volgende:
[..]
Geen idee welke je voor je hebt met een grote boot.
Via DM 🤣quote:Op zondag 19 april 2026 19:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zit nog even te puzzelen hoe ik dat privacyveilig zeg
Gaat los hier! Ik blijf binnen. Dus ik hou je updates bij!quote:Op zondag 26 april 2026 15:43 schreef Donna het volgende:
Morgen Koningsdag.![]()
Eens kijken of de buurman ook mee naar huis gaat.
Ik ga naar buiten met de motor. Ook wel benieuwd naar Donna's avonturenquote:Op zondag 26 april 2026 20:58 schreef Ole het volgende:
[..]
Gaat los hier! Ik blijf binnen. Dus ik hou je updates bij!
Een wijntje bij hem thuis of gewoon spontaan ergens?quote:Op dinsdag 28 april 2026 09:38 schreef Donna het volgende:
Via Tinder heb ik trouwens een match met een knapperd die me om de 3 dagen ongeveer uitnodigd voor een wijntje en ik kan steeds niet, maar hij appt steeds weer haha. Hij houdt iig vol.
Bij hem thuis, maar dat ga ik sowieso niet doen. The vibe is off.quote:Op dinsdag 28 april 2026 10:04 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Een wijntje bij hem thuis of gewoon spontaan ergens?
Verstandig ja. Zijn genoeg van die types die snel willen scoren.quote:Op dinsdag 28 april 2026 10:09 schreef Donna het volgende:
[..]
Bij hem thuis, maar dat ga ik sowieso niet doen. The vibe is off.
Ik vind dat opzich niet erg, maar ik voel het niet met deze man.quote:Op dinsdag 28 april 2026 10:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Verstandig ja. Zijn genoeg van die types die snel willen scoren.
Heb dat alleen in tijden van corona gedaan. En dan eerst samen wandelen buiten. Een eerste date toch het liefste buiten de deur, je weet nooit bij wie je naar binnen gaat.quote:Op dinsdag 28 april 2026 10:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik vind dat opzich niet erg, maar ik voel het niet met deze man.
Als je date voor plezier is het een beetje vreemd om eerst te gaan wandelen buiten, vind ik iig. En als je dan toch met elkaar naar huis gaat, kan iemand zich alsnog ontpoppen tot vervelende lastpak. Geen betere acteur dan een man die z'n zinnen ergens op gezet heeft.quote:Op dinsdag 28 april 2026 11:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heb dat alleen in tijden van corona gedaan. En dan eerst samen wandelen buiten. Een eerste date toch het liefste buiten de deur, je weet nooit bij wie je naar binnen gaat.
Voor hetzelfde geld is het ineens een vervelende lastpak die zich opdringt en zit je daar…
Dat was in corona tijd, anders had ik wel eerst een drankje buiten de deur gedaan samen.quote:Op dinsdag 28 april 2026 12:01 schreef Donna het volgende:
[..]
Als je date voor plezier is het een beetje vreemd om eerst te gaan wandelen buiten, vind ik iig. En als je dan toch met elkaar naar huis gaat, kan iemand zich alsnog ontpoppen tot vervelende lastpak. Geen betere acteur dan een man die z'n zinnen ergens op gezet heeft.
Ik vind het best wel knap dat je nog een drankje kan doen als je elkaar al dagenlang (of langer) aan het opgeilen bent.quote:Op dinsdag 28 april 2026 12:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat was in corona tijd, anders had ik wel eerst een drankje buiten de deur gedaan samen.
Ook voor het plezier wil ik geen weirdo aan de haak slaan.
Dus eerst een inschatting maken van hoe die persoon is buiten de deur.
Heb echt wel eens iemand afgewezen dan. Lijkt me alleen maar vervelender als je dat in zijn huis moet gaan doen.
Mij heeft het in ieder geval wel geholpen.
Je weet toch niet of die klik er ook is als je die persoon in het echt ziet?quote:Op dinsdag 28 april 2026 12:41 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik vind het best wel knap dat je nog een drankje kan doen als je elkaar al dagenlang (of langer) aan het opgeilen bent.Ik zou dat denk ik best wel awkward vinden.
Heb ik wel eens meegemaakt. Ze vroeg of ik wat wilde drinken en die glazen waren heel snel leegquote:Op dinsdag 28 april 2026 12:41 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik vind het best wel knap dat je nog een drankje kan doen als je elkaar al dagenlang (of langer) aan het opgeilen bent.Ik zou dat denk ik best wel awkward vinden.
Nou meestal met videobellen of snapchat heb ik dat wel aardig snel door.quote:Op dinsdag 28 april 2026 12:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je weet toch niet of die klik er ook is als je die persoon in het echt ziet?
Heb wel eens gehad dat het echt tegenviel
Hahahaha. Ja terecht!quote:Op dinsdag 28 april 2026 12:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb ik wel eens meegemaakt. Ze vroeg of ik wat wilde drinken en die glazen waren heel snel leeg
Beetje geval van spoor van kleding door haar huisquote:
Waarom?quote:Op dinsdag 28 april 2026 13:24 schreef nostra het volgende:
De buurman (of -vrouw in mijn geval) lijkt me toch best awkward. Maar iedereen zijn ding.
Omdat je die semi-dagelijks tegenkomt.quote:
Ik kom alleen mijn buren die met pensioen zijn semi dagelijks tegen. De rest echt nooit eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 april 2026 13:31 schreef nostra het volgende:
[..]
Omdat je die semi-dagelijks tegenkomt.
Haha ja ?quote:
quote:Op donderdag 16 april 2026 10:37 schreef Lienekien het volgende:
Relaties, huwelijken, kinderen. Best wel een aardig aantal.
ONZ / Boe's "wie neukt met wie" historie lijst deel 13quote:Op donderdag 16 april 2026 10:43 schreef MultiBanaan het volgende:
FOK! bestaat al meer dan 25 jaar, zeker in de begintijd is hier wel echt flink wat afgeneukt heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen
Ja, dat lijstje is inmiddels wel heeeeel erg oud.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 11:33 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
[..]
ONZ / Boe's "wie neukt met wie" historie lijst deel 13
Met deze man nu wel heel regelmatig contactquote:Op zondag 19 april 2026 19:36 schreef Donna het volgende:
Heb sinds 2 maanden contact met een hele leuke man via Tinder. Er was in bed echt een geweldige connectie en nu hadden we gisteren de eerste echte officiële 'gewone' date. Een etentje.
Was echt heel leuk! Dus dat is de update van dit weekend.
Klopt, maar het geeft nog steeds een leuk inzicht.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 11:36 schreef Lienekien het volgende:
Ja, dat lijstje is inmiddels wel heeeeel erg oud.
Spannond!quote:Op vrijdag 1 mei 2026 11:46 schreef Donna het volgende:
[..]
Met deze man nu wel heel regelmatig contact
Maar jij niet op hem.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja nou ja nee. Ja.
Niet echt spannend eigenlijk.
Haha hij is kneiter verliefd.
Op mij dus
Ik zeg altijd gewoon genieten! Zolang er geen stalkgedrag van komt.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja nou ja nee. Ja.
Niet echt spannend eigenlijk.
Haha hij is kneiter verliefd.
Op mij dus
Dan idd wat Ole zegt.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:04 schreef Donna het volgende:
[..]
Het is heel erg leuk, maar ik wil geen relatie. Dat vindt hij prima, nu nog.
Daar ben ik niet bang voor!quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:03 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik zeg altijd gewoon genieten! Zolang er geen stalkgedrag van komt.
Goed zo!quote:
Er zit wat mij betreft nog wel iets tussen meteen relatie. Gewoon gezellig daten en zien wat er al dan niet van komt. Zoals ik jou lees ben je niet direct uit op relatie. Maar wie weet? Relax! Van mij hoeft het ook niet meer zo nodig. Maar ik zeg nooit nooit. Heb mijn eigen leven.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:04 schreef Donna het volgende:
[..]
Het is heel erg leuk, maar ik wil geen relatie. Dat vindt hij prima, nu nog.
Ja hij zegt dat hij nog niet eens aan een relatie denkt. Misschien gaat mijn hoofd ook wel te snel, ik moet niet voor hem denken natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:09 schreef Ole het volgende:
[..]
Er zit wat mij betreft nog wel iets tussen meteen relatie. Gewoon gezellig daten en zien wat er al dan niet van komt. Zoals ik jou lees ben je niet direct uit op relatie. Maar wie weet? Relax! Van mij hoeft het ook niet meer zo nodig. Maar ik zeg nooit nooit. Heb mijn eigen leven.
Ik spreek voor mezelf nu. Heb tijdje een paar Friends with benefits gehad. Toen ik iemand tegenkwam voelde het gewoon goed. Ik wist het gewoon. was gevoelquote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:12 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja hij zegt dat hij nog niet eens aan een relatie denkt. Misschien gaat mijn hoofd ook wel te snel, ik moet niet voor hem denken natuurlijk.
En het is zo ook goed, maarja als je exclusief ben met elkaar en je doet relatie achtige dingen. Wat ben je dan?
Het voelt heel goed, sowieso.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:16 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik spreek voor mezelf nu. Heb tijdje een paar Friends with benefits gehad. Toen ik iemand tegenkwam voelde het gewoon goed. Ik wist het gewoon. was gevoel
Ook dan hoef je nog niet meteen gaan samenwonen/ trouwen etc! Kun je nog steeds een deel je eigen leven hebben!quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:17 schreef Donna het volgende:
[..]
Het voelt heel goed, sowieso.
Maar ik weet niet of ik 'klaar' ben met de vrijheid.
Samenwonen ga ik sowieso niet weer. In ieder geval niet zolang de kinderen nog jong zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:20 schreef Ole het volgende:
[..]
Ook dan hoef je nog niet meteen gaan samenwonen/ trouwen etc! Kun je nog steeds een deel je eigen leven hebben!
Heb het niet per se over seks met anderen. Maar ik had daar geen behoefte meer voor. Wel om mijn eigen dingen / eigen vrienden af te spreken. Hadden we elkaar ook wat te vertellen!
Dit probeerde ik te zeggen. Was zelf ook best verbaasd van mezelf! Bij deze persoon had ik geen behoefte meer aan .quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:23 schreef Donna het volgende:
[..]
Samenwonen ga ik sowieso niet weer. In ieder geval niet zolang de kinderen nog jong zijn.
Blijf ook absoluut mijn eigen leven houden, 100%.
Ik doel dus wel op seks. Heb geen zin om nieuwe lijntjes aan te leggen, maar er zijn wel een paar mannen waar ik al langer contact mee heb. En ik zit heel erg in twijfel of ik dat nog wil of dat ik daar klaar mee ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:27 schreef Ole het volgende:
[..]
Dit probeerde ik te zeggen. Was zelf ook best verbaasd van mezelf! Bij deze persoon had ik geen behoefte meer aan .Ja ik ben al verbaast dat ik geen zin meer heb in die nieuwe lijntjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook. Ik wacht nog op de eerste poll in dit topic. En nu dit nieuws. Er lijkt zich een voortijdig einde af te tekenen van wat eerder een succesvolle reeks op Fok! leek te gaan worden.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja ik ben al verbaast dat ik geen zin meer heb in die nieuwe lijntjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:23 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik ook. Ik wacht nog op de eerste poll in dit topic. En nu dit nieuws. Er lijkt zich een voortijdig einde af te tekenen van wat eerder een succesvolle reeks op Fok! leek te gaan worden.Hahaha. Nou ik heb wel contact met die ineens in het ziekenhuis lag, maar hij is nog geen poll waardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar mocht t ziekenhuis wel weer verlaten ?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:42 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahaha. Nou ik heb wel contact met die ineens in het ziekenhuis lag, maar hij is nog geen poll waard
Ik las poliquote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:42 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahaha. Nou ik heb wel contact met die ineens in het ziekenhuis lag, maar hij is nog geen poll waard
Hey. da's mijn beroepsdeformatiequote:
quote:
Zo stoerquote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:42 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja echt stoer. Je moet namelijk wel een afspraak hebben staan voor een 'komtie opdagen' poll, maar misschien snap je dat gewoon niet.quote:
Ja al vrij gauw, maar hij initieert ook niks meer.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar mocht t ziekenhuis wel weer verlaten ?
trollies gonna trolquote:Op zondag 3 mei 2026 08:35 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja echt stoer. Je moet namelijk wel een afspraak hebben staan voor een 'komtie opdagen' poll, maar misschien snap je dat gewoon niet.
Jaloezie.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 11:33 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
[..]
ONZ / Boe's "wie neukt met wie" historie lijst deel 13
Ik zie dit nu pas! Ik ga je volgenquote:Op woensdag 15 april 2026 07:39 schreef Donna het volgende:
Op veler verzoek. Donna's Dating Drama's dagboek topic.
Inclusief zo nu en dan polls, komtie of komtie niet (opdagen)?.
![]()
Make Love, Not War.
Stalker!quote:
Plottwistquote:Op zondag 3 mei 2026 11:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Donna kan dat wel van me hebben
Ik vind dat @:Chandler en @:Donna op date moeten gaan. Wonen allebei in het noorden (dacht ik?) en @:Chandler lijkt me wel een toffe kerel
Ook geen ideequote:Op zondag 3 mei 2026 11:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb heel dit topic nog niet gelezen dus geen idee lol. Gaan ze echt op date?
Eerst een poll @Donnaquote:Op zondag 3 mei 2026 12:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ze moeten op date om daarna ons te verblijden met een uitgebreid verslag
Een hele hoop twistsquote:
Een gezellige date kan altijd, maaruh hoe komt dit zo opeens uit de lucht vallen?quote:Op zondag 3 mei 2026 11:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Donna kan dat wel van me hebben
Ik vind dat @:Chandler en @:Donna op date moeten gaan. Wonen allebei in het noorden (dacht ik?) en @:Chandler lijkt me wel een toffe kerel
Blijkbaar welquote:
Hahaha ik ben ook wel benieuwd waar dit vandaan komt ineens.quote:Op zondag 3 mei 2026 15:35 schreef Chandler het volgende:
[..]
Blijkbaar welal heb geen idee hoe je precies bent (qua persoon/uiterlijk etc) maar boeie... gezelligheid daar maak ik graag tijd voor. En we hebben sowieso een connectie. Dit rare forum!
Noem het intuïtie.quote:Op zondag 3 mei 2026 15:34 schreef Chandler het volgende:
[..]
Een gezellige date kan altijd, maaruh hoe komt dit zo opeens uit de lucht vallen?
Ervaren man.quote:Op zondag 3 mei 2026 16:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Volgens mij is @:Chandler nog een stukkie ouder of heb ik dat verkeerd onthouden?
De eerste stapjesquote:Op zondag 3 mei 2026 17:07 schreef Chandler het volgende:
Ja @:Donna. Geen idee. Ben wel benieuwd naar de beweegreden.
Zo werkt FOK! blijkbaar
En wat is ouder? Hoe oud ben jij? 😅 of beter gevraagd wat is je geboorte jaar. 😇
Mogelijk. Ik sluit niets uit want ik kan mij geen mening vormen nog.quote:
Ik ben 36.quote:Op zondag 3 mei 2026 17:07 schreef Chandler het volgende:
Ja @:Donna. Geen idee. Ben wel benieuwd naar de beweegreden.
Zo werkt FOK! blijkbaar
En wat is ouder? Hoe oud ben jij? 😅 of beter gevraagd wat is je geboorte jaar. 😇
Jonkiequote:
Jongedame dus nog.quote:Op zondag 3 mei 2026 17:43 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik ben 36.
Maar ik voldoe niet aan je eisen, haha
SEX / Ontwerp jouw eigen droomvrouw?!
Wie houdt er nou niet van een beetje liefdequote:Op zondag 3 mei 2026 17:52 schreef tulpje19 het volgende:
Wat een leuke topic! Hier wil ik meer van lezen! 🍿
Daar is een date voor Chandler. Om elkaar te leren kennenquote:Op zondag 3 mei 2026 18:20 schreef Chandler het volgende:
[..]
Jongedame dus nog.
En euh. Eisen.. Droomvrouw tja.. blijven dromen he. Maar jij mag ook je droomman daar laten zien.
Maar @:Donna. Weet je wel wie ik ben dan? Qua persoon?
Ik wil eerst weten hoe oud je bent.quote:Op zondag 3 mei 2026 18:20 schreef Chandler het volgende:
[..]
Jongedame dus nog.
En euh. Eisen.. Droomvrouw tja.. blijven dromen he. Maar jij mag ook je droomman daar laten zien.
Maar @:Donna. Weet je wel wie ik ben dan? Qua persoon?
Ja het is eigenlijk jammer dat het even rustig is.quote:Op zondag 3 mei 2026 17:52 schreef tulpje19 het volgende:
Wat een leuke topic! Hier wil ik meer van lezen! 🍿
45... dus beetje oud voor jou denk ik.quote:Op zondag 3 mei 2026 18:55 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik wil eerst weten hoe oud je bent.
Maar ik lees je wel eens, ja.
Dat komt dan goed uit. Idem hier!quote:Op zondag 3 mei 2026 19:01 schreef Donna het volgende:
Ohhhhh, dat valt mee. Das wel ongeveer een beetje m'n max qua leeftijdsverschil ja.
Met deze man ben ik trouwens goed bevriend geraakt sinds deze date. Ben heel blij met hem in mijn leven. We hebben ook geen seks gehad die avond dat hij bleef slapen.quote:Op woensdag 15 april 2026 11:30 schreef Donna het volgende:
Nee snap ik dan wordt het verschil wel erg groot naar mijn idee.quote:Op zondag 3 mei 2026 19:08 schreef Chandler het volgende:
[..]
Dat komt dan goed uit. Idem hier!moet ook niet jonger..
Je kan het script nog wel verkopen aan de pornoindustrie.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:21 schreef Donna het volgende:
Met deze man ben ik trouwens goed bevriend geraakt sinds deze date. Ben heel blij met hem in mijn leven. We hebben ook geen seks gehad die avond dat hij bleef slapen.
Hahaha. Ja alleen er is dus weinig porno aan te pas gekomen.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:24 schreef nostra het volgende:
[..]
Je kan het script nog wel verkopen aan de pornoindustrie.
En wij in de bosjes met camera'squote:Op zondag 3 mei 2026 21:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar dus. Terug naar waar we waren![]()
Jullie zijn ok met elkaars leeftijd en jullie kennen elkaar al een beetje van fok. Allebei single en allebei leuke mensen (denk ik) Waarom niet gezellig een keer afspreken? @:Donna @:Chandler
EvertSantegoedscousin?quote:Op zondag 3 mei 2026 22:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En wij in de bosjes met camera's
The Stigs Sneaky Cousinquote:
Oh doet Evert dat niet?quote:Op zondag 3 mei 2026 22:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Meer EdwinSmulderscousin. Ik zie Evert niet in de bosjes liggen
Haha. Nou, nu voor mij even geen nieuwe lijntjes.quote:Op zondag 3 mei 2026 21:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Jullie zijn ok met elkaars leeftijd en jullie kennen elkaar al een beetje van fok. Allebei single en allebei leuke mensen (denk ik) Waarom niet gezellig een keer afspreken? @:Donna @:Chandler
jij gaat ervoor hequote:Op zondag 3 mei 2026 21:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
Sorry, ik had eerst even het topic moeten doorlezenquote:Op zondag 3 mei 2026 22:56 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha. Nou, nu voor mij even geen nieuwe lijntjes.
Ik heb mijn handen (en hoofd) wel even vol aan die ene.
Haha geeft niets hoor, vind het echt wel grappig!quote:Op zondag 3 mei 2026 22:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sorry, ik had eerst even het topic moeten doorlezen
Hard nodig hierquote:Op zondag 3 mei 2026 22:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha geeft niets hoor, vind het echt wel grappig!
*camera opbergt*quote:Op zondag 3 mei 2026 22:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sorry, ik had eerst even het topic moeten doorlezen
Helemaal leuk, ben benieuwd!quote:Op maandag 4 mei 2026 09:02 schreef maily het volgende:
Even crossposten hoor
R&P / Sunshine1982's koppeltopic *O*
Echt!quote:
Dan kan 1.5 week ineens lang zijnquote:Op maandag 4 mei 2026 22:40 schreef Donna het volgende:
Ik kan de man die verliefd op me is nu 1.5 week niet zien. Ben wel benieuwd hoe dat gaat zijn ook voor mij.
Tijd voor de andere lijntjesquote:Op maandag 4 mei 2026 22:40 schreef Donna het volgende:
Ik kan de man die verliefd op me is nu 1.5 week niet zien. Ben wel benieuwd hoe dat gaat zijn ook voor mij.
Friendzonequote:Op zondag 3 mei 2026 21:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Met deze man ben ik trouwens goed bevriend geraakt sinds deze date. Ben heel blij met hem in mijn leven. We hebben ook geen seks gehad die avond dat hij bleef slapen.
Niet spannend voor ons.quote:
Haha, komt door mijn kant. Ik heb de kinderen deze vakantieweek. Dus ook geen nieuwe lijntjes.quote:Op maandag 4 mei 2026 22:59 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Tijd voor de andere lijntjes
Ik kijk met enige jaloezie naar jouw lef. Ik ben veel te voorzichtig om zo vrij te kunnen zijn.
Ja, het is niet anders. Het is wel de knapste man die ooit bij me geslapen heeft en ik heb er goede herinneringen aan.quote:
het zoenen lukte niet? wat gekquote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:51 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, het is niet anders. Het is wel de knapste man die ooit bij me geslapen heeft en ik heb er goede herinneringen aan.
Het had ook geen seks moeten worden, want er was met zoenen ook geen match. Het lukte gewoon niet ofzo.![]()
Dus daar hebben we keihard om gelachen en besloten om niet weer dat soort dingen te doen.
Ja.quote:
wat ze vroeger zoenen als een wasmachine noemdenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja.
Ik denk dat mensen dit bedoelen als ze vinden dat iemand niet kan zoenen.
Je moet denk ik gewoon op een soort zelfde golflengte liggen met iemand qua zoenen. Als je dat dan niet ligt, wil het niet meteen zeggen dat de ander niet kan zoenen, maar dan zoent je beide gewoon anders ofzo. En matched het niet.
Nou. Dat is ook echt vies. Maarja, dan matched het ook niet denk ik. Het ging gewoon niet lekker haha.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:54 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
wat ze vroeger zoenen als een wasmachine noemden
Cher had in haar tijd al gelijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:51 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, het is niet anders. Het is wel de knapste man die ooit bij me geslapen heeft en ik heb er goede herinneringen aan.
Het had ook geen seks moeten worden, want er was met zoenen ook geen match. Het lukte gewoon niet ofzo.![]()
Dus daar hebben we keihard om gelachen en besloten om niet weer dat soort dingen te doen.
Ja. Jong, gespierd, kickbokser, tattoos, donker haar, licht tintje, attent, zorgzaam, betrouwbaar, lief, grappig en dat alles met een nerdy sausje. Helemaal mijn ding en toch is het 'm niet.quote:
Fijn!quote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:51 schreef Donna het volgende:
[..]
Terugsturen of hij wel de goede hadquote:Op woensdag 6 mei 2026 07:49 schreef Donna het volgende:
Het perfecte voorbeeld van hoe simpel mannen zijn;
In februari 2x seks gehad met een man uit een dorp vlakbij en daarna liet hij niks meer horen. Zag hem wel regelmatig bij zwemles en dan was het gewoon 'heyyyyyy' alsof hij me nooit geghost had.
Gisterenavond appte die ineens. Zit thuis met een gebroken been, verveelt zich en had vast jeuk want er zat een dickpic bij.
Hij had zeker wel de goede. Hilarisch hoor, mannen.quote:Op woensdag 6 mei 2026 07:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Terugsturen of hij wel de goede had
Heb je iets teruggestuurd?quote:Op woensdag 6 mei 2026 07:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Hij had zeker wel de goede. Hilarisch hoor, mannen.
We hebben even gepraat, maar echt zo simpel. Met kerst en pasen ook zoveel apps van de eenzame heren. Het is gewoon opvallend lachwekkend.quote:Op woensdag 6 mei 2026 07:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb je iets teruggestuurd?
Tegenwoordig weet je dat ook niet zeker meerquote:Op woensdag 6 mei 2026 08:15 schreef Donna het volgende:
[..]
We hebben even gepraat, maar echt zo simpel. Met kerst en pasen ook zoveel apps van de eenzame heren. Het is gewoon opvallend lachwekkend.
Al las ik in het datingtopic dat er (veel) vrouwen zijn die dit net zo goed doen. Alleen dan zonder de dickpics gok ik. Haha.
quote:Op woensdag 6 mei 2026 08:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tegenwoordig weet je dat ook niet zeker meer
Kan je al een collage aan de muur hangen van allemaal piemels?quote:Op woensdag 6 mei 2026 08:15 schreef Donna het volgende:
[..]
We hebben even gepraat, maar echt zo simpel. Met kerst en pasen ook zoveel apps van de eenzame heren. Het is gewoon opvallend lachwekkend.
Al las ik in het datingtopic dat er (veel) vrouwen zijn die dit net zo goed doen. Alleen dan zonder de dickpics gok ik. Haha.
Haha ja, dat lukt wel inmiddels.quote:Op woensdag 6 mei 2026 08:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Kan je al een collage aan de muur hangen van allemaal piemels?
Allemaal ophangen!quote:Op woensdag 6 mei 2026 08:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Kan je al een collage aan de muur hangen van allemaal piemels?
Maar is dat niet goed? Ik bedoel, als het niks kan worden tussen jullie dan is het beter elkaar niet te zien dan wel te zien denk ik?quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:11 schreef Donna het volgende:
Ja s.hit hee.
Dat je dan toch die ene wel mist als je elkaar niet kan zien...
Dit is de goede! Die verliefd op mij is en ik nu bijna 2 weken niet kan zien.quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Maar is dat niet goed? Ik bedoel, als het niks kan worden tussen jullie dan is het beter elkaar niet te zien dan wel te zien denk ik?
We houden het inmiddels niet meer bij. Kun je niet iets met bijnamen doen, zodat we ze een beetje uit elkaar kunnen houden?quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:18 schreef Donna het volgende:
[..]
Dit is de goede! Die verliefd op mij is en ik nu bijna 2 weken niet kan zien.
Precies wat ik wilde zeggenquote:Op donderdag 7 mei 2026 21:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
We houden het inmiddels niet meer bij. Kun je niet iets met bijnamen doen, zodat we ze een beetje uit elkaar kunnen houden?
quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
We houden het inmiddels niet meer bij. Kun je niet iets met bijnamen doen, zodat we ze een beetje uit elkaar kunnen houden?
Kleurtjes?quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Precies wat ik wilde zeggenMisschien ook even een tijdlijn per man
Ik hoorde dat ze weleens dickpics krijgt... Misschien is het wel leuk om in plaats van bijnamen hun foto's te doenquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze weleens dickpics krijgt... Misschien is het wel leuk om in plaats van bijnamen hun foto's te doen
Hahahahaha.quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze weleens dickpics krijgt... Misschien is het wel leuk om in plaats van bijnamen hun foto's te doen
Ja, ja. Bijnamen, ja okay.quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Precies wat ik wilde zeggenMisschien ook even een tijdlijn per man
Okè. Dus met Aardappel kan het dus misschien wel wat worden. Wanneer zie je hem weer?quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:48 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, ja. Bijnamen, ja okay.
Goed.
Kickbokser is die van het briefje onder de ruitenwisser. Heb hem ontmoet in december, de date was in januari. Sindsdien dus vrienden. Is verder niks, wordt niks, wel ontzettend knap.
Verbrijzelde heb ik eind januari / begin februari 2x seks mee gehad, heeft me daarna geghost en plopte deze week ineens op met een dickpic (die helaas voor jullie maar 1x zichtbaar was).
Legergroen is degene die kans maakte op een hele eigen poll omdat ik denk dat hij niet durft en die in het ziekenhuis lag. Hij is ook pas 19, dus misschien beter ook om daar geen werk van te maken. Contact mee sinds februari. Geen dickpics ook trouwens.
Aardappel is een niet zo sexy bijnaam voor de wel sexy man (hele goede seks ook) die ik via Tinder heb leren kennen, ook sinds februari, en die nu verliefd op mij is en ik toch ook wel erg leuk ben gaan vinden in de afgelopen weken.
Oh en bijna vergeten Buurman is letterlijk mijn buurman van een paar huizen verderop. In maart tegengekomen in de kroeg (want mijn beste vriendin had afgesproken met zijn beste vriend) en toen een paar keer seks gehad. Lekker dichtbij, altijd goed, verder geen potentie, is veel te jong.
quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:48 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, ja. Bijnamen, ja okay.
Goed.
Kickbokser is die van het briefje onder de ruitenwisser. Heb hem ontmoet in december, de date was in januari. Sindsdien dus vrienden. Is verder niks, wordt niks, wel ontzettend knap.
Verbrijzelde heb ik eind januari / begin februari 2x seks mee gehad, heeft me daarna geghost en plopte deze week ineens op met een dickpic (die helaas voor jullie maar 1x zichtbaar was).
Legergroen is degene die kans maakte op een hele eigen poll omdat ik denk dat hij niet durft en die in het ziekenhuis lag. Hij is ook pas 19, dus misschien beter ook om daar geen werk van te maken. Contact mee sinds februari. Geen dickpics ook trouwens.
Aardappel is een niet zo sexy bijnaam voor de wel sexy man (hele goede seks ook) die ik via Tinder heb leren kennen, ook sinds februari, en die nu verliefd op mij is en ik toch ook wel erg leuk ben gaan vinden in de afgelopen weken.
Oh en bijna vergeten Buurman is letterlijk mijn buurman van een paar huizen verderop. In maart tegengekomen in de kroeg (want mijn beste vriendin had afgesproken met zijn beste vriend) en toen een paar keer seks gehad. Lekker dichtbij, altijd goed, verder geen potentie, is veel te jong.
Hahahah. Ja dat heeft te maken met z'n werk, bijnamen verzinnen is best lastig.quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]dit is echt geniaal. Een sexy aardappel
Ja, ik heb m'n best gedaan om me er tegen te verzetten, maar als ik geen zin meer heb in nieuwe lijntjes en seks met anderen ook niet meer zo zie zitten dan begint het wel een beetje vorm te krijgen.quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Okè. Dus met Aardappel kan het dus misschien wel wat worden. Wanneer zie je hem weer?
Ik ben wel benieuwd waarom je je ertegen hebt proberen te verzetten? Sorry voor mijn nieuwsgierigheidquote:Op donderdag 7 mei 2026 22:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, ik heb m'n best gedaan om me er tegen te verzetten, maar als ik geen zin meer heb in nieuwe lijntjes en seks met anderen ook niet meer zo zie zitten dan begint het wel een beetje vorm te krijgen.![]()
Ik zie hem woensdagavond weer.
De afgelopen 15 jaar alleen maar in relaties gezeten en daar ben ik wel een beetje klaar mee. Ik ben happy alleen en geniet echt heel erg van het vrijgezel zijn. Ik wil het eigenlijk gewoon niet.quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd waarom je je ertegen hebt proberen te verzetten? Sorry voor mijn nieuwsgierigheid
Ah ok, ik snap 'm. Ik dacht dat je wél op zoek was naar een relatie in plaats van no strings attached. Ik ben benieuwd hoe het woensdag gaat!quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:42 schreef Donna het volgende:
[..]
De afgelopen 15 jaar alleen maar in relaties gezeten en daar ben ik wel een beetje klaar mee. Ik ben happy alleen en geniet echt heel erg van het vrijgezel zijn. Ik wil het eigenlijk gewoon niet.![]()
Maar goed, het gevoel groeit wel. Dusja.
Neeeee het was de bedoeling om dit jaar een hot girl summer te doen met cocktails en mannen.quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ah ok, ik snap 'm. Ik dacht dat je wél op zoek was naar een relatie in plaats van no strings attached. Ik ben benieuwd hoe het woensdag gaat!
Ja ik open een topic en de drama is voorbij.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:10 schreef MultiBanaan het volgende:
Waar blijft die sappige drama nou? Zit hier met popcorn in de aanslag, tot nu toe is het allemaal erg gezapig
Geen DramaDonnaquote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja ik open een topic en de drama is voorbij.
En dan is er zeker wel dramaquote:Op vrijdag 8 mei 2026 12:24 schreef Donna het volgende:
[..]
Volgende deel wordt Donna's Duffe Datingtopic
Nou... duf...met vijf mannen contact... dat vind ik wel spanning en sensatiequote:Op vrijdag 8 mei 2026 12:24 schreef Donna het volgende:
[..]
Volgende deel wordt Donna's Duffe Datingtopic
Ik ookquote:Op vrijdag 8 mei 2026 12:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou... duf...met vijf mannen contact... dat vind ik wel spanning en sensatie
Dat is wel heel liefquote:Op dinsdag 12 mei 2026 19:41 schreef Donna het volgende:
Maar. Ze hebben me allemaal een fijne moederdag geweest. Hoe lief is dat?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |