Pun intended?quote:Op woensdag 15 april 2026 12:01 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja snapte ik. 61mm dekt de lading ook wel.
Oh ik 38, ik zit in de veilige zonequote:Op woensdag 15 april 2026 11:47 schreef Donna het volgende:
[..]
Nouja. Ik ben 36 en 61 vind ik gewoon echt te oud. Dan maar beledigd, sorry!
quote:
quote:Gebaseerd op uw zoekopdracht "gianni 61" lijken de resultaten te wijzen op Gianni van der B., bekend van Temptation Island. Hij is in december 2024 door het gerechtshof veroordeeld tot een gevangenisstraf van 42 maanden (3,5 jaar). Hij werd eerder verdacht van betrokkenheid bij een groot drugslab en witwassen.Kernpunten:
Identiteit: Gianni van der B. (29/32 jaar), realityster.
Veroordeling: 42 maanden celstraf in hoger beroep (december 2024).
Vervolgingsstatus: Na een eerdere vrijlating in juli 2022 wegens gebrek aan bewijs, volgde later alsnog een veroordeling.
Opmerking: Er zijn geen directe resultaten gevonden die "Gianni 61" als een specifieke casus of persoon met die exacte cijfercombinatie benoemen, maar de resultaten richten zich op de veroordeelde 'Temptation'-deelnemer.
Andere (minder waarschijnlijke) resultaten:
Een Vintage 1977 Gianni AWN-61 gitaar.
Een appartement in Crikvenica (Unit 51094-61).
61 is de beats per minute waarmee hij neuktquote:Op woensdag 15 april 2026 11:18 schreef Donna het volgende:
[..]
Als 61 je leeftijd of je bouwjaar is, nee dan niet.
Ik wil niet weer een relatie idd.quote:Op woensdag 15 april 2026 21:02 schreef Modus het volgende:
Ik dacht dat jij heul geen man meer wilde.
Gewoon lekker vrijquote:
Ik zou vandaag een poll plaatsen, maar het onderwerp heeft vannacht geappt dat hij in het ziekenhuis ligt, dus die poll hoeft niet meer. Die zie ik morgenavond helaas niet.quote:Op woensdag 15 april 2026 20:50 schreef Wrapster het volgende:
Het woord drama's in de TT deed mijn oog op dit topic vallen. Tvp waardig, met name benieuwd naar de polls.
Komt vanzelf, geen haastquote:Op donderdag 16 april 2026 08:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik zou vandaag een poll plaatsen, maar het onderwerp heeft vannacht geappt dat hij in het ziekenhuis ligt, dus die poll hoeft niet meer. Die zie ik morgenavond helaas niet.
Toch goed uitkijken wie je in huis haalt Donna.quote:Op woensdag 15 april 2026 11:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Poeh. Via Tinder een match met een man uit Letland die hier woonde. Zag er leuk uit, goeie kop en zijn Engelse taal was echt prima, in typen. Toen hij voor de deur stond bleek hij ineens heel dun en zag hij er een beetje scruffy uit. Onverzorgd ook wel en het praten in Engels ging ook echt heel stroef. Die heb ik vakkundig de deur weer uitgewerkt na 1 drankje. Dat was denk ik wel de opmerkelijkste in de zin van; viel dat even vies tegen!
De leukste date was met een man die ik ontmoette in de mancave van mijn buurman. Mijn auto stond klem geparkeerd, ik wist dat die auto bij de buurman was, trek die deur van de mancave open en BAM. We liepen samen naar de auto en ik heb geen zinnig woord meer uit kunnen brengen. Heb toen een paar dagen later mijn nummer onder zijn ruitenwisser gedaan want hij zat echt in m'n hoofd, we hebben een paar dagen geappt en toen zei hij; woensdag kom ik bij je slapen, ik neem mijn tandenborstel en een pizza mee. Ik dacht dat hij een grapje maakte. Maar hij stond echt voor de deur met een pizza en zijn tandenborstel; hier breng deze maar boven, dan gaan we eerst eten.
Relaties, huwelijken, kinderen. Best wel een aardig aantal.quote:Op donderdag 16 april 2026 10:32 schreef Cattolica het volgende:
Zou je een date hebben met iemand van FOK!, als het zo uitkomt, en zijn er überhaupt hier weleens relaties ontstaan?
FOK! bestaat al meer dan 25 jaar, zeker in de begintijd is hier wel echt flink wat afgeneukt heb ik uit betrouwbare bronnen vernomenquote:Op donderdag 16 april 2026 10:32 schreef Cattolica het volgende:
Zou je een date hebben met iemand van FOK!, als het zo uitkomt, en zijn er überhaupt hier weleens relaties ontstaan?
Komt goed, dankjewel, mijn radar staat wel goed afgesteld wat dat betreft.quote:Op donderdag 16 april 2026 08:53 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Toch goed uitkijken wie je in huis haalt Donna.
Anno 2026 hoor je genoeg verhalen.
Maarja, ik snap ook wel dat je geen nummertje wilt maken als er iemand anders in huis zit ter bescherming
Ik heb de afgelopen plusminus 14 jaren een relatie gehad en ben daar wel even klaar mee eigenlijk. Ik vind het alleen heel fijn.quote:Op donderdag 16 april 2026 09:55 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet, als je dat wilt beantwoorden, zo niet dan no hard feelings
Antwoord op je laatste vraag is al gegeven. Maar ja hoor, als er een klik is, waarom niet?quote:Op donderdag 16 april 2026 10:32 schreef Cattolica het volgende:
Wat zijn de onder- en bovengrenzen qua leeftijd en lengte?quote:Op woensdag 15 april 2026 11:47 schreef Donna het volgende:
Nouja. Ik ben 36 en 61 vind ik gewoon echt te oud.
Ja hij heeft 2x afgezegd omdat hij zich niet goed voelde en ziek was. Ik dacht dat hij niet durfde, maar hij ligt nu echt in het ziekenhuis. Maar als we weer een afspraak hebben staan, zal ik een poll delen.quote:
Laat jij dan vreemde mannen gewoon bij jou thuis komen?quote:Op woensdag 15 april 2026 11:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Poeh. Via Tinder een match met een man uit Letland die hier woonde. Zag er leuk uit, goeie kop en zijn Engelse taal was echt prima, in typen. Toen hij voor de deur stond bleek hij ineens heel dun en zag hij er een beetje scruffy uit. Onverzorgd ook wel en het praten in Engels ging ook echt heel stroef. Die heb ik vakkundig de deur weer uitgewerkt na 1 drankje. Dat was denk ik wel de opmerkelijkste in de zin van; viel dat even vies tegen!
De leukste date was met een man die ik ontmoette in de mancave van mijn buurman. Mijn auto stond klem geparkeerd, ik wist dat die auto bij de buurman was, trek die deur van de mancave open en BAM. We liepen samen naar de auto en ik heb geen zinnig woord meer uit kunnen brengen. Heb toen een paar dagen later mijn nummer onder zijn ruitenwisser gedaan want hij zat echt in m'n hoofd, we hebben een paar dagen geappt en toen zei hij; woensdag kom ik bij je slapen, ik neem mijn tandenborstel en een pizza mee. Ik dacht dat hij een grapje maakte. Maar hij stond echt voor de deur met een pizza en zijn tandenborstel; hier breng deze maar boven, dan gaan we eerst eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |