Maar is dat niet goed? Ik bedoel, als het niks kan worden tussen jullie dan is het beter elkaar niet te zien dan wel te zien denk ik?quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:11 schreef Donna het volgende:
Ja s.hit hee.
Dat je dan toch die ene wel mist als je elkaar niet kan zien...
Dit is de goede! Die verliefd op mij is en ik nu bijna 2 weken niet kan zien.quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Maar is dat niet goed? Ik bedoel, als het niks kan worden tussen jullie dan is het beter elkaar niet te zien dan wel te zien denk ik?
We houden het inmiddels niet meer bij. Kun je niet iets met bijnamen doen, zodat we ze een beetje uit elkaar kunnen houden?quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:18 schreef Donna het volgende:
[..]
Dit is de goede! Die verliefd op mij is en ik nu bijna 2 weken niet kan zien.
Precies wat ik wilde zeggenquote:Op donderdag 7 mei 2026 21:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
We houden het inmiddels niet meer bij. Kun je niet iets met bijnamen doen, zodat we ze een beetje uit elkaar kunnen houden?
quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
We houden het inmiddels niet meer bij. Kun je niet iets met bijnamen doen, zodat we ze een beetje uit elkaar kunnen houden?
Kleurtjes?quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Precies wat ik wilde zeggenMisschien ook even een tijdlijn per man
Ik hoorde dat ze weleens dickpics krijgt... Misschien is het wel leuk om in plaats van bijnamen hun foto's te doenquote:
quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze weleens dickpics krijgt... Misschien is het wel leuk om in plaats van bijnamen hun foto's te doen
Hahahahaha.quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ze weleens dickpics krijgt... Misschien is het wel leuk om in plaats van bijnamen hun foto's te doen
Ja, ja. Bijnamen, ja okay.quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Precies wat ik wilde zeggenMisschien ook even een tijdlijn per man
Okè. Dus met Aardappel kan het dus misschien wel wat worden. Wanneer zie je hem weer?quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:48 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, ja. Bijnamen, ja okay.
Goed.
Kickbokser is die van het briefje onder de ruitenwisser. Heb hem ontmoet in december, de date was in januari. Sindsdien dus vrienden. Is verder niks, wordt niks, wel ontzettend knap.
Verbrijzelde heb ik eind januari / begin februari 2x seks mee gehad, heeft me daarna geghost en plopte deze week ineens op met een dickpic (die helaas voor jullie maar 1x zichtbaar was).
Legergroen is degene die kans maakte op een hele eigen poll omdat ik denk dat hij niet durft en die in het ziekenhuis lag. Hij is ook pas 19, dus misschien beter ook om daar geen werk van te maken. Contact mee sinds februari. Geen dickpics ook trouwens.
Aardappel is een niet zo sexy bijnaam voor de wel sexy man (hele goede seks ook) die ik via Tinder heb leren kennen, ook sinds februari, en die nu verliefd op mij is en ik toch ook wel erg leuk ben gaan vinden in de afgelopen weken.
Oh en bijna vergeten Buurman is letterlijk mijn buurman van een paar huizen verderop. In maart tegengekomen in de kroeg (want mijn beste vriendin had afgesproken met zijn beste vriend) en toen een paar keer seks gehad. Lekker dichtbij, altijd goed, verder geen potentie, is veel te jong.
quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:48 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, ja. Bijnamen, ja okay.
Goed.
Kickbokser is die van het briefje onder de ruitenwisser. Heb hem ontmoet in december, de date was in januari. Sindsdien dus vrienden. Is verder niks, wordt niks, wel ontzettend knap.
Verbrijzelde heb ik eind januari / begin februari 2x seks mee gehad, heeft me daarna geghost en plopte deze week ineens op met een dickpic (die helaas voor jullie maar 1x zichtbaar was).
Legergroen is degene die kans maakte op een hele eigen poll omdat ik denk dat hij niet durft en die in het ziekenhuis lag. Hij is ook pas 19, dus misschien beter ook om daar geen werk van te maken. Contact mee sinds februari. Geen dickpics ook trouwens.
Aardappel is een niet zo sexy bijnaam voor de wel sexy man (hele goede seks ook) die ik via Tinder heb leren kennen, ook sinds februari, en die nu verliefd op mij is en ik toch ook wel erg leuk ben gaan vinden in de afgelopen weken.
Oh en bijna vergeten Buurman is letterlijk mijn buurman van een paar huizen verderop. In maart tegengekomen in de kroeg (want mijn beste vriendin had afgesproken met zijn beste vriend) en toen een paar keer seks gehad. Lekker dichtbij, altijd goed, verder geen potentie, is veel te jong.
Hahahah. Ja dat heeft te maken met z'n werk, bijnamen verzinnen is best lastig.quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]dit is echt geniaal. Een sexy aardappel
Ja, ik heb m'n best gedaan om me er tegen te verzetten, maar als ik geen zin meer heb in nieuwe lijntjes en seks met anderen ook niet meer zo zie zitten dan begint het wel een beetje vorm te krijgen.quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Okè. Dus met Aardappel kan het dus misschien wel wat worden. Wanneer zie je hem weer?
Ik ben wel benieuwd waarom je je ertegen hebt proberen te verzetten? Sorry voor mijn nieuwsgierigheidquote:Op donderdag 7 mei 2026 22:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, ik heb m'n best gedaan om me er tegen te verzetten, maar als ik geen zin meer heb in nieuwe lijntjes en seks met anderen ook niet meer zo zie zitten dan begint het wel een beetje vorm te krijgen.![]()
Ik zie hem woensdagavond weer.
De afgelopen 15 jaar alleen maar in relaties gezeten en daar ben ik wel een beetje klaar mee. Ik ben happy alleen en geniet echt heel erg van het vrijgezel zijn. Ik wil het eigenlijk gewoon niet.quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd waarom je je ertegen hebt proberen te verzetten? Sorry voor mijn nieuwsgierigheid
Ah ok, ik snap 'm. Ik dacht dat je wél op zoek was naar een relatie in plaats van no strings attached. Ik ben benieuwd hoe het woensdag gaat!quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:42 schreef Donna het volgende:
[..]
De afgelopen 15 jaar alleen maar in relaties gezeten en daar ben ik wel een beetje klaar mee. Ik ben happy alleen en geniet echt heel erg van het vrijgezel zijn. Ik wil het eigenlijk gewoon niet.![]()
Maar goed, het gevoel groeit wel. Dusja.
Neeeee het was de bedoeling om dit jaar een hot girl summer te doen met cocktails en mannen.quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ah ok, ik snap 'm. Ik dacht dat je wél op zoek was naar een relatie in plaats van no strings attached. Ik ben benieuwd hoe het woensdag gaat!
Ja ik open een topic en de drama is voorbij.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:10 schreef MultiBanaan het volgende:
Waar blijft die sappige drama nou? Zit hier met popcorn in de aanslag, tot nu toe is het allemaal erg gezapig
Geen DramaDonnaquote:Op vrijdag 8 mei 2026 11:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja ik open een topic en de drama is voorbij.
En dan is er zeker wel dramaquote:Op vrijdag 8 mei 2026 12:24 schreef Donna het volgende:
[..]
Volgende deel wordt Donna's Duffe Datingtopic
Nou... duf...met vijf mannen contact... dat vind ik wel spanning en sensatiequote:Op vrijdag 8 mei 2026 12:24 schreef Donna het volgende:
[..]
Volgende deel wordt Donna's Duffe Datingtopic
Ik ookquote:Op vrijdag 8 mei 2026 12:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou... duf...met vijf mannen contact... dat vind ik wel spanning en sensatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |