Dan kan 1.5 week ineens lang zijnquote:Op maandag 4 mei 2026 22:40 schreef Donna het volgende:
Ik kan de man die verliefd op me is nu 1.5 week niet zien. Ben wel benieuwd hoe dat gaat zijn ook voor mij.
Tijd voor de andere lijntjesquote:Op maandag 4 mei 2026 22:40 schreef Donna het volgende:
Ik kan de man die verliefd op me is nu 1.5 week niet zien. Ben wel benieuwd hoe dat gaat zijn ook voor mij.
Friendzonequote:Op zondag 3 mei 2026 21:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Met deze man ben ik trouwens goed bevriend geraakt sinds deze date. Ben heel blij met hem in mijn leven. We hebben ook geen seks gehad die avond dat hij bleef slapen.
Niet spannend voor ons.quote:
Haha, komt door mijn kant. Ik heb de kinderen deze vakantieweek. Dus ook geen nieuwe lijntjes.quote:Op maandag 4 mei 2026 22:59 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Tijd voor de andere lijntjes
Ik kijk met enige jaloezie naar jouw lef. Ik ben veel te voorzichtig om zo vrij te kunnen zijn.
Ja, het is niet anders. Het is wel de knapste man die ooit bij me geslapen heeft en ik heb er goede herinneringen aan.quote:
het zoenen lukte niet? wat gekquote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:51 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, het is niet anders. Het is wel de knapste man die ooit bij me geslapen heeft en ik heb er goede herinneringen aan.
Het had ook geen seks moeten worden, want er was met zoenen ook geen match. Het lukte gewoon niet ofzo.![]()
Dus daar hebben we keihard om gelachen en besloten om niet weer dat soort dingen te doen.
Ja.quote:
wat ze vroeger zoenen als een wasmachine noemdenquote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:21 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja.
Ik denk dat mensen dit bedoelen als ze vinden dat iemand niet kan zoenen.
Je moet denk ik gewoon op een soort zelfde golflengte liggen met iemand qua zoenen. Als je dat dan niet ligt, wil het niet meteen zeggen dat de ander niet kan zoenen, maar dan zoent je beide gewoon anders ofzo. En matched het niet.
Nou. Dat is ook echt vies. Maarja, dan matched het ook niet denk ik. Het ging gewoon niet lekker haha.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:54 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
wat ze vroeger zoenen als een wasmachine noemden
Cher had in haar tijd al gelijk.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:51 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja, het is niet anders. Het is wel de knapste man die ooit bij me geslapen heeft en ik heb er goede herinneringen aan.
Het had ook geen seks moeten worden, want er was met zoenen ook geen match. Het lukte gewoon niet ofzo.![]()
Dus daar hebben we keihard om gelachen en besloten om niet weer dat soort dingen te doen.
Ja. Jong, gespierd, kickbokser, tattoos, donker haar, licht tintje, attent, zorgzaam, betrouwbaar, lief, grappig en dat alles met een nerdy sausje. Helemaal mijn ding en toch is het 'm niet.quote:
Fijn!quote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:51 schreef Donna het volgende:
[..]
Terugsturen of hij wel de goede hadquote:Op woensdag 6 mei 2026 07:49 schreef Donna het volgende:
Het perfecte voorbeeld van hoe simpel mannen zijn;
In februari 2x seks gehad met een man uit een dorp vlakbij en daarna liet hij niks meer horen. Zag hem wel regelmatig bij zwemles en dan was het gewoon 'heyyyyyy' alsof hij me nooit geghost had.
Gisterenavond appte die ineens. Zit thuis met een gebroken been, verveelt zich en had vast jeuk want er zat een dickpic bij.
Hij had zeker wel de goede. Hilarisch hoor, mannen.quote:Op woensdag 6 mei 2026 07:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Terugsturen of hij wel de goede had
Heb je iets teruggestuurd?quote:Op woensdag 6 mei 2026 07:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Hij had zeker wel de goede. Hilarisch hoor, mannen.
We hebben even gepraat, maar echt zo simpel. Met kerst en pasen ook zoveel apps van de eenzame heren. Het is gewoon opvallend lachwekkend.quote:Op woensdag 6 mei 2026 07:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb je iets teruggestuurd?
Tegenwoordig weet je dat ook niet zeker meerquote:Op woensdag 6 mei 2026 08:15 schreef Donna het volgende:
[..]
We hebben even gepraat, maar echt zo simpel. Met kerst en pasen ook zoveel apps van de eenzame heren. Het is gewoon opvallend lachwekkend.
Al las ik in het datingtopic dat er (veel) vrouwen zijn die dit net zo goed doen. Alleen dan zonder de dickpics gok ik. Haha.
quote:Op woensdag 6 mei 2026 08:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tegenwoordig weet je dat ook niet zeker meer
Kan je al een collage aan de muur hangen van allemaal piemels?quote:Op woensdag 6 mei 2026 08:15 schreef Donna het volgende:
[..]
We hebben even gepraat, maar echt zo simpel. Met kerst en pasen ook zoveel apps van de eenzame heren. Het is gewoon opvallend lachwekkend.
Al las ik in het datingtopic dat er (veel) vrouwen zijn die dit net zo goed doen. Alleen dan zonder de dickpics gok ik. Haha.
Haha ja, dat lukt wel inmiddels.quote:Op woensdag 6 mei 2026 08:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Kan je al een collage aan de muur hangen van allemaal piemels?
Allemaal ophangen!quote:Op woensdag 6 mei 2026 08:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Kan je al een collage aan de muur hangen van allemaal piemels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |