Dus kan je nagaan wat er met die obsessed man was gebeurd als hij haar adres had gehadquote:Op donderdag 16 april 2026 11:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Maar tot zo iemand kan je 'goede' ex na 6 jaar relatie ook ontpoppen.
Of zoals mijn vroegere buurvrouw; Ooit 1x gezoend in de kroeg en diegene werd zo obsessed met haar dat ze zelfs in dat programma van Thijs Zeeman geweest is.
Dan gebeurt het niet en ga je elk je eigen weg.quote:Op donderdag 16 april 2026 12:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ook als er bij nader inzien geen 'consent' is bij één van beiden?
Uiteraard maken volwassenen hierin hun eigen keuzes.
Die had haar adres binnen een dag uitgevogeld.quote:Op donderdag 16 april 2026 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus kan je nagaan wat er met die obsessed man was gebeurd als hij haar adres had gehad
Je huis is je veilige haven ook voor de kids
Ik zou er niet aan moeten denken steeds vreemde mannen mee naar mijn huis te nemen.
Dan is je adres bekend
Ik gun je hierbij vooral het respect van de potentiële partnerquote:Op donderdag 16 april 2026 12:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Dan gebeurt het niet en ga je elk je eigen weg.
Het voordeel van een hotel is dan weer wel dat zijn identiteit bekend is. Als je een hotelkamer boekt, dan moeten alle gasten die op de kamer verblijven, zich bij de receptie legitimeren.quote:Op donderdag 16 april 2026 12:02 schreef Donna het volgende:
En dan is er niemand om me heen die me eventueel kan helpen. Ik vind dat juist helemaal geen prettig idee.
Dankjewel. Wat ik al eerder zei; ik heb wat dat betreft echt een goed afgestelde radar.quote:Op donderdag 16 april 2026 12:04 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik gun je hierbij vooral het respect van de potentiële partner
Dat is ook niet altijd waar. Hoe vaak je niet gewoon door kunt lopen. Mijn vriendin zit voor haar werk vaak in hotels en dan ga ik wel eens bij haar langs. 8/10x stap ik de lift in naar haar kamer zonder dat iemand zich om mij bekommerd.quote:Op donderdag 16 april 2026 12:05 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Het voordeel van een hotel is dan weer wel dat zijn identiteit bekend is. Als je een hotelkamer boekt, dan moeten alle gasten die op de kamer verblijven, zich bij de receptie legitimeren.
Ik ben nieuwsgierig naar hoe je dat hebt gedaan.quote:Op woensdag 15 april 2026 11:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Poeh. Via Tinder een match met een man uit Letland die hier woonde. Zag er leuk uit, goeie kop en zijn Engelse taal was echt prima, in typen. Toen hij voor de deur stond bleek hij ineens heel dun en zag hij er een beetje scruffy uit. Onverzorgd ook wel en het praten in Engels ging ook echt heel stroef. Die heb ik vakkundig de deur weer uitgewerkt na 1 drankje.
Dat was denk ik wel de opmerkelijkste in de zin van; viel dat even vies tegen!
Joh sorry, ik zie dit niet zitten, de chemie die we hadden via de chat, ontbreekt nu in het echt. M'n beste vriendin komt hier nu nog een drankje doen.quote:Op donderdag 16 april 2026 12:15 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig naar hoe je dat hebt gedaan.
Ik denk ook dat je bij een sexdate thuis gewoon eerst rustig eens wat drinkt.quote:Op donderdag 16 april 2026 11:44 schreef Donna het volgende:
[..]
Nouja, het hele idee van een seksdate is dat je seks hebt
Heb jij een noodknop? Weet een bekende het als jij zo'n date hebt?quote:Op donderdag 16 april 2026 12:17 schreef Donna het volgende:
[..]
Joh sorry, ik zie dit niet zitten, de chemie die we hadden via de chat, ontbreekt nu in het echt. M'n beste vriendin komt hier nu nog een drankje doen.
En dan in het Engels, in dit geval
Iemand die uit de kroeg mee naar huis gaat weet ik (waarschijnlijk) helemaal precies niks van. Nou woon ik in een dorp, dus het valt te betwijfelen of ik diegene echt helemaal niet ken, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 16 april 2026 12:19 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Ik denk ook dat je bij een sexdate thuis gewoon eerst rustig eens wat drinkt.
En niet gelijk bij het openen van de voordeur gelijk de trap op gaat.
Als er dan iemand een verkeerde bedoeling heeft is het inderdaad te hopen dat je hem de deur uit krijgt.
Maar ben het met je eens dat je iemand ook niet kent, en wellicht nog minder, als je iemand uit de kroeg meeneemt.
Ik heb geen noodknop. Mijn vriendinnen weten het altijd en 2 buurmannen ook.quote:Op donderdag 16 april 2026 12:20 schreef maily het volgende:
[..]
Heb jij een noodknop? Weet een bekende het als jij zo'n date hebt?
quote:Op donderdag 16 april 2026 12:23 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb geen noodknop. Mijn vriendinnen weten het altijd en 2 buurmannen ook.
Je vergelijkt het nu met iemand uit de kroeg mee naar huis nemen, maar dan kun je in principe dezelfde problemen tegenkomen. Er is niemand hier die beweert dat iemand uit de kroeg mee naar huis nemen zoveel veiliger zou zijn.quote:Op donderdag 16 april 2026 12:21 schreef Donna het volgende:
Iemand die uit de kroeg mee naar huis gaat weet ik (waarschijnlijk) helemaal precies niks van.
Nu ben ik wel benieuwd.quote:Op donderdag 16 april 2026 12:21 schreef Donna het volgende:
Bij het openen van de voordeur gelijk de trap op is ook wel eens gebeurd trouwens. Die opbouw was ook heel lang![]()
Zeker niet, maar dat wordt door veel mensen wel gezien als iets 'normaals'. Vandaar dat ik die vergelijking maak.quote:Op donderdag 16 april 2026 12:25 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Je vergelijkt het nu met iemand uit de kroeg mee naar huis nemen, maar dan kun je in principe dezelfde problemen tegenkomen. Er is niemand hier die beweert dat iemand uit de kroeg mee naar huis nemen zoveel veiliger zou zijn.
Dat was een Tinder match met iemand uit de buurt. Dat doe ik trouwens altijd, dichtbij matchen, tot nu toe is iedereen via via wel bekend (bijv. een vriend van een broer van een vriend/vriendin van mij), misschien het voordeel van in een dorp wonen? En draagt wellicht ook bij aan mijn gevoel.quote:Op donderdag 16 april 2026 12:26 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd.
Hoe ging dat?
Ja ook wel eens hoor.quote:Op donderdag 16 april 2026 12:28 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ontvang je je dates eigenlijk altijd bij jou thuis of ga je ook wel eens met met een man naar zijn huis?
Het nadeel kan dan weer zijn dat er in het dorp behoorlijk over je geroddeld wordt en dat je een bepaalde reputatie in het dorp krijgt. Of speelt dat bij jou in het dorp niet zo of trek je je er niets van aan?quote:Op donderdag 16 april 2026 12:31 schreef Donna het volgende:
Dat doe ik trouwens altijd, dichtbij matchen, tot nu toe is iedereen via via wel bekend (bijv. een vriend van een broer van een vriend/vriendin van mij), misschien het voordeel van in een dorp wonen?
Na 2x afzeggen kan ik me voorstellen dat je zo'n vermoeden krijgt maar in dit geval is het blijkbaar ernstigquote:Op donderdag 16 april 2026 11:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja hij heeft 2x afgezegd omdat hij zich niet goed voelde en ziek was. Ik dacht dat hij niet durfde, maar hij ligt nu echt in het ziekenhuis. Maar als we weer een afspraak hebben staan, zal ik een poll delen.
Tja, soms gaat dat zo. Ik ben ook al bij vrouwen thuis geweest na één ontmoeting op een feestje en die lieten zich volledig in folie wikkelen door mij. Ik ben natuurlijk niet geheel onbekend in het kink wereldje en heb mijn referenties maar toch mooi dat het vertrouwen er op die manier is.quote:Op donderdag 16 april 2026 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan in je eigenhuis, jij durft wel.
Ik denk dat hier wel een kern van waarheid in zit. Tuurlijk ligt er anno 2026 gevaar op de loer want je kan de verkeerde treffen. Maar je hoort denk ik alleen de horror verhalen ipv de succes verhalen.quote:Op donderdag 16 april 2026 13:12 schreef Wrapster het volgende:
[..]
En ik snap je punt want je leest soms dingen... Echter zal het over het algemeen wel goed gaan als je mensen beetje kunt lezen.
Nee hoor, valt ontzettend mee. Dat het een vriend/broer van een bekende is, wil niet zeggen dat er dan over gesproken wordt als je er beide discreet mee om gaat. We gaan dat die bekende dan natuurlijk niet aan de neus hangen.quote:Op donderdag 16 april 2026 12:52 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Het nadeel kan dan weer zijn dat er in het dorp behoorlijk over je geroddeld wordt en dat je een bepaalde reputatie in het dorp krijgt. Of speelt dat bij jou in het dorp niet zo of trek je je er niets van aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |