Ook geen ideequote:Op zondag 3 mei 2026 11:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb heel dit topic nog niet gelezen dus geen idee lol. Gaan ze echt op date?
Eerst een poll @Donnaquote:Op zondag 3 mei 2026 12:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ze moeten op date om daarna ons te verblijden met een uitgebreid verslag
Een hele hoop twistsquote:
Een gezellige date kan altijd, maaruh hoe komt dit zo opeens uit de lucht vallen?quote:Op zondag 3 mei 2026 11:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Donna kan dat wel van me hebben
Ik vind dat @:Chandler en @:Donna op date moeten gaan. Wonen allebei in het noorden (dacht ik?) en @:Chandler lijkt me wel een toffe kerel
Blijkbaar welquote:
Hahaha ik ben ook wel benieuwd waar dit vandaan komt ineens.quote:Op zondag 3 mei 2026 15:35 schreef Chandler het volgende:
[..]
Blijkbaar welal heb geen idee hoe je precies bent (qua persoon/uiterlijk etc) maar boeie... gezelligheid daar maak ik graag tijd voor. En we hebben sowieso een connectie. Dit rare forum!
Noem het intuïtie.quote:Op zondag 3 mei 2026 15:34 schreef Chandler het volgende:
[..]
Een gezellige date kan altijd, maaruh hoe komt dit zo opeens uit de lucht vallen?
Ervaren man.quote:Op zondag 3 mei 2026 16:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Volgens mij is @:Chandler nog een stukkie ouder of heb ik dat verkeerd onthouden?
De eerste stapjesquote:Op zondag 3 mei 2026 17:07 schreef Chandler het volgende:
Ja @:Donna. Geen idee. Ben wel benieuwd naar de beweegreden.
Zo werkt FOK! blijkbaar
En wat is ouder? Hoe oud ben jij? 😅 of beter gevraagd wat is je geboorte jaar. 😇
Mogelijk. Ik sluit niets uit want ik kan mij geen mening vormen nog.quote:
Ik ben 36.quote:Op zondag 3 mei 2026 17:07 schreef Chandler het volgende:
Ja @:Donna. Geen idee. Ben wel benieuwd naar de beweegreden.
Zo werkt FOK! blijkbaar
En wat is ouder? Hoe oud ben jij? 😅 of beter gevraagd wat is je geboorte jaar. 😇
Jonkiequote:
Jongedame dus nog.quote:Op zondag 3 mei 2026 17:43 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik ben 36.
Maar ik voldoe niet aan je eisen, haha
SEX / Ontwerp jouw eigen droomvrouw?!
Wie houdt er nou niet van een beetje liefdequote:Op zondag 3 mei 2026 17:52 schreef tulpje19 het volgende:
Wat een leuke topic! Hier wil ik meer van lezen! 🍿
Daar is een date voor Chandler. Om elkaar te leren kennenquote:Op zondag 3 mei 2026 18:20 schreef Chandler het volgende:
[..]
Jongedame dus nog.
En euh. Eisen.. Droomvrouw tja.. blijven dromen he. Maar jij mag ook je droomman daar laten zien.
Maar @:Donna. Weet je wel wie ik ben dan? Qua persoon?
Ik wil eerst weten hoe oud je bent.quote:Op zondag 3 mei 2026 18:20 schreef Chandler het volgende:
[..]
Jongedame dus nog.
En euh. Eisen.. Droomvrouw tja.. blijven dromen he. Maar jij mag ook je droomman daar laten zien.
Maar @:Donna. Weet je wel wie ik ben dan? Qua persoon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |