Ik spreek voor mezelf nu. Heb tijdje een paar Friends with benefits gehad. Toen ik iemand tegenkwam voelde het gewoon goed. Ik wist het gewoon. was gevoelquote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:12 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja hij zegt dat hij nog niet eens aan een relatie denkt. Misschien gaat mijn hoofd ook wel te snel, ik moet niet voor hem denken natuurlijk.
En het is zo ook goed, maarja als je exclusief ben met elkaar en je doet relatie achtige dingen. Wat ben je dan?
Het voelt heel goed, sowieso.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:16 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik spreek voor mezelf nu. Heb tijdje een paar Friends with benefits gehad. Toen ik iemand tegenkwam voelde het gewoon goed. Ik wist het gewoon. was gevoel
Ook dan hoef je nog niet meteen gaan samenwonen/ trouwen etc! Kun je nog steeds een deel je eigen leven hebben!quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:17 schreef Donna het volgende:
[..]
Het voelt heel goed, sowieso.
Maar ik weet niet of ik 'klaar' ben met de vrijheid.
Samenwonen ga ik sowieso niet weer. In ieder geval niet zolang de kinderen nog jong zijn.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:20 schreef Ole het volgende:
[..]
Ook dan hoef je nog niet meteen gaan samenwonen/ trouwen etc! Kun je nog steeds een deel je eigen leven hebben!
Heb het niet per se over seks met anderen. Maar ik had daar geen behoefte meer voor. Wel om mijn eigen dingen / eigen vrienden af te spreken. Hadden we elkaar ook wat te vertellen!
Dit probeerde ik te zeggen. Was zelf ook best verbaasd van mezelf! Bij deze persoon had ik geen behoefte meer aan .quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:23 schreef Donna het volgende:
[..]
Samenwonen ga ik sowieso niet weer. In ieder geval niet zolang de kinderen nog jong zijn.
Blijf ook absoluut mijn eigen leven houden, 100%.
Ik doel dus wel op seks. Heb geen zin om nieuwe lijntjes aan te leggen, maar er zijn wel een paar mannen waar ik al langer contact mee heb. En ik zit heel erg in twijfel of ik dat nog wil of dat ik daar klaar mee ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:27 schreef Ole het volgende:
[..]
Dit probeerde ik te zeggen. Was zelf ook best verbaasd van mezelf! Bij deze persoon had ik geen behoefte meer aan .Ja ik ben al verbaast dat ik geen zin meer heb in die nieuwe lijntjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook. Ik wacht nog op de eerste poll in dit topic. En nu dit nieuws. Er lijkt zich een voortijdig einde af te tekenen van wat eerder een succesvolle reeks op Fok! leek te gaan worden.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja ik ben al verbaast dat ik geen zin meer heb in die nieuwe lijntjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:23 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik ook. Ik wacht nog op de eerste poll in dit topic. En nu dit nieuws. Er lijkt zich een voortijdig einde af te tekenen van wat eerder een succesvolle reeks op Fok! leek te gaan worden.Hahaha. Nou ik heb wel contact met die ineens in het ziekenhuis lag, maar hij is nog geen poll waardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar mocht t ziekenhuis wel weer verlaten ?quote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:42 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahaha. Nou ik heb wel contact met die ineens in het ziekenhuis lag, maar hij is nog geen poll waard
Ik las poliquote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:42 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahaha. Nou ik heb wel contact met die ineens in het ziekenhuis lag, maar hij is nog geen poll waard
Hey. da's mijn beroepsdeformatiequote:
quote:
Zo stoerquote:Op vrijdag 1 mei 2026 23:42 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja echt stoer. Je moet namelijk wel een afspraak hebben staan voor een 'komtie opdagen' poll, maar misschien snap je dat gewoon niet.quote:
Ja al vrij gauw, maar hij initieert ook niks meer.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar mocht t ziekenhuis wel weer verlaten ?
trollies gonna trolquote:Op zondag 3 mei 2026 08:35 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja echt stoer. Je moet namelijk wel een afspraak hebben staan voor een 'komtie opdagen' poll, maar misschien snap je dat gewoon niet.
Jaloezie.quote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2026 11:33 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
[..]
ONZ / Boe's "wie neukt met wie" historie lijst deel 13
Ik zie dit nu pas! Ik ga je volgenquote:Op woensdag 15 april 2026 07:39 schreef Donna het volgende:
Op veler verzoek. Donna's Dating Drama's dagboek topic.
Inclusief zo nu en dan polls, komtie of komtie niet (opdagen)?.
![]()
Make Love, Not War.
Stalker!quote:
Plottwistquote:Op zondag 3 mei 2026 11:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Donna kan dat wel van me hebben
Ik vind dat @:Chandler en @:Donna op date moeten gaan. Wonen allebei in het noorden (dacht ik?) en @:Chandler lijkt me wel een toffe kerel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |