"Hey buur! Vanavond ga ik weer neuken hoor!"quote:Op donderdag 16 april 2026 12:23 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb geen noodknop. Mijn vriendinnen weten het altijd en 2 buurmannen ook.
Maar ook die vriendinnen en buurmannen kunnen niet direct ingrijpen als het misgaat.quote:Op donderdag 16 april 2026 12:23 schreef Donna het volgende:
Ik heb geen noodknop. Mijn vriendinnen weten het altijd en 2 buurmannen ook.
In een hotel kan dat wel?quote:Op donderdag 16 april 2026 14:04 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Maar ook die vriendinnen en buurmannen kunnen niet direct ingrijpen als het misgaat.
Als Donna gilt "help (naam buurman)" is de kans op hulp groter dan in een hotelquote:Op donderdag 16 april 2026 14:04 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Maar ook die vriendinnen en buurmannen kunnen niet direct ingrijpen als het misgaat.
We maken ons gewoon zorgen om Donna.quote:Op donderdag 16 april 2026 14:49 schreef Lienekien het volgende:
Het woord ‘drama’ in de TT nodigt kennelijk uit om het vooral te hebben over alle mogelijke gevaren voor Donna’s dates.
Beetje jammer, wel. Dat was vast niet het drama dat Donna bedoelde.
Kleinkinderen al!quote:Op donderdag 16 april 2026 10:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Relaties, huwelijken, kinderen. Best wel een aardig aantal.
Dat is niet nodig.quote:Op donderdag 16 april 2026 15:13 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
We maken ons gewoon zorgen om Donna.
Je moet er wat voor overhebbenquote:Op donderdag 16 april 2026 15:16 schreef junkiesietze het volgende:
jij woonde helemaal in friesland he?
Ik heb niet elke week een nieuwe date ofzo, dus zo'n vaart loopt het niet.quote:Op donderdag 16 april 2026 13:37 schreef Modus het volgende:
[..]
"Hey buur! Vanavond ga ik weer neuken hoor!"
Ja, maar je hebt m'n nummer alquote:Op donderdag 16 april 2026 15:16 schreef junkiesietze het volgende:
jij woonde helemaal in friesland he?
dat welquote:
Nee.quote:Op vrijdag 17 april 2026 08:28 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
dat welkan ik je 's nachts gewoon appen?
Jup, Donnabazin heeft weer wat moois uit haar vingertjes getoverd. Waar ben jij het meest benieuwd naar?quote:
Ik laat me graag verrassen.quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:35 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Jup, Donnabazin heeft weer wat moois uit haar vingertjes getoverd. Waar ben jij het meest benieuwd naar?
Je kunt er nu natuurlijk wel op rekenen dat alle mannen van Fok! een date met jou willen. Als je niet elke week een nieuwe date hebt, dan krijg je wel een flinke wachtrij.quote:Op vrijdag 17 april 2026 08:25 schreef Donna het volgende:
Ik heb niet elke week een nieuwe date ofzo, dus zo'n vaart loopt het niet.
Was in de beginjaren van Tinder echt doodnormaal, toen werd er bijna allemaal maar bij mensen thuis afgesproken voor een filmpje kijken, pas later werd het een "echte" dating app.quote:Op donderdag 16 april 2026 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat jij dan vreemde mannen gewoon bij jou thuis komen?
Nee hoor, heb gelukkig helemaal geen DM's.quote:Op vrijdag 17 april 2026 11:21 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Je kunt er nu natuurlijk wel op rekenen dat alle mannen van Fok! een date met jou willen. Als je niet elke week een nieuwe date hebt, dan krijg je wel een flinke wachtrij.
3... 2... 1...quote:Op vrijdag 17 april 2026 11:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee hoor, heb gelukkig helemaal geen DM's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |