Ik vind het best wel knap dat je nog een drankje kan doen als je elkaar al dagenlang (of langer) aan het opgeilen bent.quote:Op dinsdag 28 april 2026 12:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat was in corona tijd, anders had ik wel eerst een drankje buiten de deur gedaan samen.
Ook voor het plezier wil ik geen weirdo aan de haak slaan.
Dus eerst een inschatting maken van hoe die persoon is buiten de deur.
Heb echt wel eens iemand afgewezen dan. Lijkt me alleen maar vervelender als je dat in zijn huis moet gaan doen.
Mij heeft het in ieder geval wel geholpen.
Je weet toch niet of die klik er ook is als je die persoon in het echt ziet?quote:Op dinsdag 28 april 2026 12:41 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik vind het best wel knap dat je nog een drankje kan doen als je elkaar al dagenlang (of langer) aan het opgeilen bent.Ik zou dat denk ik best wel awkward vinden.
Heb ik wel eens meegemaakt. Ze vroeg of ik wat wilde drinken en die glazen waren heel snel leegquote:Op dinsdag 28 april 2026 12:41 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik vind het best wel knap dat je nog een drankje kan doen als je elkaar al dagenlang (of langer) aan het opgeilen bent.Ik zou dat denk ik best wel awkward vinden.
Nou meestal met videobellen of snapchat heb ik dat wel aardig snel door.quote:Op dinsdag 28 april 2026 12:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je weet toch niet of die klik er ook is als je die persoon in het echt ziet?
Heb wel eens gehad dat het echt tegenviel
Hahahaha. Ja terecht!quote:Op dinsdag 28 april 2026 12:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb ik wel eens meegemaakt. Ze vroeg of ik wat wilde drinken en die glazen waren heel snel leeg
Beetje geval van spoor van kleding door haar huisquote:
Waarom?quote:Op dinsdag 28 april 2026 13:24 schreef nostra het volgende:
De buurman (of -vrouw in mijn geval) lijkt me toch best awkward. Maar iedereen zijn ding.
Omdat je die semi-dagelijks tegenkomt.quote:
Ik kom alleen mijn buren die met pensioen zijn semi dagelijks tegen. De rest echt nooit eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 april 2026 13:31 schreef nostra het volgende:
[..]
Omdat je die semi-dagelijks tegenkomt.
Haha ja ?quote:
quote:Op donderdag 16 april 2026 10:37 schreef Lienekien het volgende:
Relaties, huwelijken, kinderen. Best wel een aardig aantal.
ONZ / Boe's "wie neukt met wie" historie lijst deel 13quote:Op donderdag 16 april 2026 10:43 schreef MultiBanaan het volgende:
FOK! bestaat al meer dan 25 jaar, zeker in de begintijd is hier wel echt flink wat afgeneukt heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen
Ja, dat lijstje is inmiddels wel heeeeel erg oud.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 11:33 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
[..]
ONZ / Boe's "wie neukt met wie" historie lijst deel 13
Met deze man nu wel heel regelmatig contactquote:Op zondag 19 april 2026 19:36 schreef Donna het volgende:
Heb sinds 2 maanden contact met een hele leuke man via Tinder. Er was in bed echt een geweldige connectie en nu hadden we gisteren de eerste echte officiële 'gewone' date. Een etentje.
Was echt heel leuk! Dus dat is de update van dit weekend.
Klopt, maar het geeft nog steeds een leuk inzicht.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 11:36 schreef Lienekien het volgende:
Ja, dat lijstje is inmiddels wel heeeeel erg oud.
Spannond!quote:Op vrijdag 1 mei 2026 11:46 schreef Donna het volgende:
[..]
Met deze man nu wel heel regelmatig contact
Maar jij niet op hem.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja nou ja nee. Ja.
Niet echt spannend eigenlijk.
Haha hij is kneiter verliefd.
Op mij dus
Ik zeg altijd gewoon genieten! Zolang er geen stalkgedrag van komt.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja nou ja nee. Ja.
Niet echt spannend eigenlijk.
Haha hij is kneiter verliefd.
Op mij dus
Dan idd wat Ole zegt.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:04 schreef Donna het volgende:
[..]
Het is heel erg leuk, maar ik wil geen relatie. Dat vindt hij prima, nu nog.
Daar ben ik niet bang voor!quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:03 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik zeg altijd gewoon genieten! Zolang er geen stalkgedrag van komt.
Goed zo!quote:
Er zit wat mij betreft nog wel iets tussen meteen relatie. Gewoon gezellig daten en zien wat er al dan niet van komt. Zoals ik jou lees ben je niet direct uit op relatie. Maar wie weet? Relax! Van mij hoeft het ook niet meer zo nodig. Maar ik zeg nooit nooit. Heb mijn eigen leven.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:04 schreef Donna het volgende:
[..]
Het is heel erg leuk, maar ik wil geen relatie. Dat vindt hij prima, nu nog.
Ja hij zegt dat hij nog niet eens aan een relatie denkt. Misschien gaat mijn hoofd ook wel te snel, ik moet niet voor hem denken natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 mei 2026 18:09 schreef Ole het volgende:
[..]
Er zit wat mij betreft nog wel iets tussen meteen relatie. Gewoon gezellig daten en zien wat er al dan niet van komt. Zoals ik jou lees ben je niet direct uit op relatie. Maar wie weet? Relax! Van mij hoeft het ook niet meer zo nodig. Maar ik zeg nooit nooit. Heb mijn eigen leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |