Ja, die heb ik al enkele keren gebruikt.quote:Op vrijdag 17 april 2026 12:03 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Staat zo'n mooi geel knopje onder de DM's
En wat ga je nou doen als je die alsnog krijgt?quote:Op vrijdag 17 april 2026 11:59 schreef Donna het volgende:
Nee hoor, heb gelukkig helemaal geen DM's.
Dat zien we dan wel weer.quote:Op zondag 19 april 2026 18:58 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
En wat ga je nou doen als je die alsnog krijgt?
Zou ik -hier- best een goede prestatie vindenquote:Op donderdag 16 april 2026 13:35 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee hoor, valt ontzettend mee. Dat het een vriend/broer van een bekende is, wil niet zeggen dat er dan over gesproken wordt als je er beide discreet mee om gaat. We gaan dat die bekende dan natuurlijk niet aan de neus hangen.
Hahaahha. Had er laatst wel 1 bij jou uit die hoek.quote:Op zondag 19 april 2026 19:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zou ik -hier- best een goede prestatie vinden
Mijn overbuurman is toch min of meer single? Die met die heule grote boot ?quote:Op zondag 19 april 2026 19:41 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahaahha. Had er laatst wel 1 bij jou uit die hoek.
En kwam 1 tegen op Tinder die helemaal geen vrijgezel is.
Geen idee welke je voor je hebt met een grote boot.quote:Op zondag 19 april 2026 19:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn overbuurman is toch min of meer single? Die met die heule grote boot ?
En op Feeld zitten er sowieso 3 dames hier die dat ook niet zijn![]()
Ik zit nog even te puzzelen hoe ik dat privacyveilig zegquote:Op zondag 19 april 2026 19:47 schreef Donna het volgende:
[..]
Geen idee welke je voor je hebt met een grote boot.
Via DM 🤣quote:Op zondag 19 april 2026 19:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zit nog even te puzzelen hoe ik dat privacyveilig zeg
Gaat los hier! Ik blijf binnen. Dus ik hou je updates bij!quote:Op zondag 26 april 2026 15:43 schreef Donna het volgende:
Morgen Koningsdag.![]()
Eens kijken of de buurman ook mee naar huis gaat.
Ik ga naar buiten met de motor. Ook wel benieuwd naar Donna's avonturenquote:Op zondag 26 april 2026 20:58 schreef Ole het volgende:
[..]
Gaat los hier! Ik blijf binnen. Dus ik hou je updates bij!
Een wijntje bij hem thuis of gewoon spontaan ergens?quote:Op dinsdag 28 april 2026 09:38 schreef Donna het volgende:
Via Tinder heb ik trouwens een match met een knapperd die me om de 3 dagen ongeveer uitnodigd voor een wijntje en ik kan steeds niet, maar hij appt steeds weer haha. Hij houdt iig vol.
Bij hem thuis, maar dat ga ik sowieso niet doen. The vibe is off.quote:Op dinsdag 28 april 2026 10:04 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Een wijntje bij hem thuis of gewoon spontaan ergens?
Verstandig ja. Zijn genoeg van die types die snel willen scoren.quote:Op dinsdag 28 april 2026 10:09 schreef Donna het volgende:
[..]
Bij hem thuis, maar dat ga ik sowieso niet doen. The vibe is off.
Ik vind dat opzich niet erg, maar ik voel het niet met deze man.quote:Op dinsdag 28 april 2026 10:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Verstandig ja. Zijn genoeg van die types die snel willen scoren.
Heb dat alleen in tijden van corona gedaan. En dan eerst samen wandelen buiten. Een eerste date toch het liefste buiten de deur, je weet nooit bij wie je naar binnen gaat.quote:Op dinsdag 28 april 2026 10:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik vind dat opzich niet erg, maar ik voel het niet met deze man.
Als je date voor plezier is het een beetje vreemd om eerst te gaan wandelen buiten, vind ik iig. En als je dan toch met elkaar naar huis gaat, kan iemand zich alsnog ontpoppen tot vervelende lastpak. Geen betere acteur dan een man die z'n zinnen ergens op gezet heeft.quote:Op dinsdag 28 april 2026 11:55 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heb dat alleen in tijden van corona gedaan. En dan eerst samen wandelen buiten. Een eerste date toch het liefste buiten de deur, je weet nooit bij wie je naar binnen gaat.
Voor hetzelfde geld is het ineens een vervelende lastpak die zich opdringt en zit je daar…
Dat was in corona tijd, anders had ik wel eerst een drankje buiten de deur gedaan samen.quote:Op dinsdag 28 april 2026 12:01 schreef Donna het volgende:
[..]
Als je date voor plezier is het een beetje vreemd om eerst te gaan wandelen buiten, vind ik iig. En als je dan toch met elkaar naar huis gaat, kan iemand zich alsnog ontpoppen tot vervelende lastpak. Geen betere acteur dan een man die z'n zinnen ergens op gezet heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |