18+ tot nou, rond de 50 ofzo.. Geen idee, ligt er aan hoe de man in kwestie er uit ziet.quote:Op donderdag 16 april 2026 11:26 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Wat zijn de onder- en bovengrenzen qua leeftijd en lengte?
Ja.quote:Op donderdag 16 april 2026 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat jij dan vreemde mannen gewoon bij jou thuis komen?
Wauw, jij durft. Je weet toch nooit wat voor man je binnen haalt?quote:
Nee, maar dat weet je toch ook niet als je iemand uit de kroeg mee naar huis neemt?quote:Op donderdag 16 april 2026 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw, jij durft. Je weet toch nooit wat voor man je binnen haalt?
Maar ik mag toch hopelijk aannemen dat je niet meteen bij jou thuis afspreekt, en dat je eerst op een neutrale plaats met hem kennismaakt en hem eventueel pas later bij jou thuis uitnodigt?quote:
Je kan toch eerst kennis maken buitenshuis. Je gaat sowieso niet gelijk met een man naar bed lijkt mij.quote:Op donderdag 16 april 2026 08:53 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Toch goed uitkijken wie je in huis haalt Donna.
Anno 2026 hoor je genoeg verhalen.
Maarja, ik snap ook wel dat je geen nummertje wilt maken als er iemand anders in huis zit ter bescherming
Nouja, het hele idee van een seksdate is dat je seks hebtquote:Op donderdag 16 april 2026 11:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan toch eerst kennis maken buitenshuis. Je gaat sowieso niet gelijk met een man naar bed lijkt mij.
Er lopen zoveel rare mensen rond die kwaad in de zin hebben. Je hoort en leest er genoeg over.
Dit ja. Fijn dat je (blijkbaar) nog niks ernstigs is overkomen, maar hopelijk pas je een beetje op.quote:Op donderdag 16 april 2026 11:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan toch eerst kennis maken buitenshuis. Je gaat sowieso niet gelijk met een man naar bed lijkt mij.
Er lopen zoveel rare mensen rond die kwaad in de zin hebben. Je hoort en leest er genoeg over.
Voor een nummertje hoef je niet per se iemand mee naar huis te nemen of met die persoon mee naar huis te gaan. Je kan ook een nummertje maken in een hotel.quote:Op donderdag 16 april 2026 11:44 schreef Donna het volgende:
Nouja, het hele idee van een seksdate is dat je seks hebt
En dan in je eigenhuis, jij durft wel.quote:Op donderdag 16 april 2026 11:44 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja er zou maar een gek tussen zitten die je later komt lastig vallen en je kinderen zijn op dat moment dan ook thuisquote:Op donderdag 16 april 2026 11:49 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Voor een nummertje hoef je niet per se iemand mee naar huis te nemen of met die persoon mee naar huis te gaan. Je kan ook een nummertje maken in een hotel.
Nee en ja. Ik spreek pas af nadat we al een tijdje contact hebben via WhatsApp/Snapchat, inclusief voiceberichten/videobellen en ik je hele leven al ge-FBI't heb via social media en Google. Ik ga echt niet iemand thuis laten komen na 2 zinnen op Tinder heen en weer, no way.quote:Op donderdag 16 april 2026 11:41 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Maar ik mag toch hopelijk aannemen dat je niet meteen bij jou thuis afspreekt, en dat je eerst op een neutrale plaats met hem kennismaakt en hem eventueel pas later bij jou thuis uitnodigt?
Maar tot zo iemand kan je 'goede' ex na 6 jaar relatie ook ontpoppen.quote:Op donderdag 16 april 2026 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er zou maar een gek tussen zitten die je later komt lastig vallen en je kinderen zijn op dat moment dan ook thuis
Maar goed het is Donna's leven niet de mijne
Ook als er bij nader inzien geen 'consent' is bij één van beiden?quote:Op donderdag 16 april 2026 11:44 schreef Donna het volgende:
[..]
En dan is er niemand om me heen die me eventueel kan helpen. Ik vind dat juist helemaal geen prettig idee.quote:Op donderdag 16 april 2026 11:49 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Voor een nummertje hoef je niet per se iemand mee naar huis te nemen of met die persoon mee naar huis te gaan. Je kan ook een nummertje maken in een hotel.
Dus kan je nagaan wat er met die obsessed man was gebeurd als hij haar adres had gehadquote:Op donderdag 16 april 2026 11:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Maar tot zo iemand kan je 'goede' ex na 6 jaar relatie ook ontpoppen.
Of zoals mijn vroegere buurvrouw; Ooit 1x gezoend in de kroeg en diegene werd zo obsessed met haar dat ze zelfs in dat programma van Thijs Zeeman geweest is.
Dan gebeurt het niet en ga je elk je eigen weg.quote:Op donderdag 16 april 2026 12:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ook als er bij nader inzien geen 'consent' is bij één van beiden?
Uiteraard maken volwassenen hierin hun eigen keuzes.
Die had haar adres binnen een dag uitgevogeld.quote:Op donderdag 16 april 2026 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus kan je nagaan wat er met die obsessed man was gebeurd als hij haar adres had gehad
Je huis is je veilige haven ook voor de kids
Ik zou er niet aan moeten denken steeds vreemde mannen mee naar mijn huis te nemen.
Dan is je adres bekend
Ik gun je hierbij vooral het respect van de potentiële partnerquote:Op donderdag 16 april 2026 12:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Dan gebeurt het niet en ga je elk je eigen weg.
Het voordeel van een hotel is dan weer wel dat zijn identiteit bekend is. Als je een hotelkamer boekt, dan moeten alle gasten die op de kamer verblijven, zich bij de receptie legitimeren.quote:Op donderdag 16 april 2026 12:02 schreef Donna het volgende:
En dan is er niemand om me heen die me eventueel kan helpen. Ik vind dat juist helemaal geen prettig idee.
Dankjewel. Wat ik al eerder zei; ik heb wat dat betreft echt een goed afgestelde radar.quote:Op donderdag 16 april 2026 12:04 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik gun je hierbij vooral het respect van de potentiële partner
Dat is ook niet altijd waar. Hoe vaak je niet gewoon door kunt lopen. Mijn vriendin zit voor haar werk vaak in hotels en dan ga ik wel eens bij haar langs. 8/10x stap ik de lift in naar haar kamer zonder dat iemand zich om mij bekommerd.quote:Op donderdag 16 april 2026 12:05 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Het voordeel van een hotel is dan weer wel dat zijn identiteit bekend is. Als je een hotelkamer boekt, dan moeten alle gasten die op de kamer verblijven, zich bij de receptie legitimeren.
Ik ben nieuwsgierig naar hoe je dat hebt gedaan.quote:Op woensdag 15 april 2026 11:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Poeh. Via Tinder een match met een man uit Letland die hier woonde. Zag er leuk uit, goeie kop en zijn Engelse taal was echt prima, in typen. Toen hij voor de deur stond bleek hij ineens heel dun en zag hij er een beetje scruffy uit. Onverzorgd ook wel en het praten in Engels ging ook echt heel stroef. Die heb ik vakkundig de deur weer uitgewerkt na 1 drankje.
Dat was denk ik wel de opmerkelijkste in de zin van; viel dat even vies tegen!
Joh sorry, ik zie dit niet zitten, de chemie die we hadden via de chat, ontbreekt nu in het echt. M'n beste vriendin komt hier nu nog een drankje doen.quote:Op donderdag 16 april 2026 12:15 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig naar hoe je dat hebt gedaan.
Ik denk ook dat je bij een sexdate thuis gewoon eerst rustig eens wat drinkt.quote:Op donderdag 16 april 2026 11:44 schreef Donna het volgende:
[..]
Heb jij een noodknop? Weet een bekende het als jij zo'n date hebt?quote:Op donderdag 16 april 2026 12:17 schreef Donna het volgende:
[..]
Joh sorry, ik zie dit niet zitten, de chemie die we hadden via de chat, ontbreekt nu in het echt. M'n beste vriendin komt hier nu nog een drankje doen.
En dan in het Engels, in dit geval
Iemand die uit de kroeg mee naar huis gaat weet ik (waarschijnlijk) helemaal precies niks van. Nou woon ik in een dorp, dus het valt te betwijfelen of ik diegene echt helemaal niet ken, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 16 april 2026 12:19 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Ik denk ook dat je bij een sexdate thuis gewoon eerst rustig eens wat drinkt.
En niet gelijk bij het openen van de voordeur gelijk de trap op gaat.
Als er dan iemand een verkeerde bedoeling heeft is het inderdaad te hopen dat je hem de deur uit krijgt.
Maar ben het met je eens dat je iemand ook niet kent, en wellicht nog minder, als je iemand uit de kroeg meeneemt.
Ik heb geen noodknop. Mijn vriendinnen weten het altijd en 2 buurmannen ook.quote:Op donderdag 16 april 2026 12:20 schreef maily het volgende:
[..]
Heb jij een noodknop? Weet een bekende het als jij zo'n date hebt?
quote:Op donderdag 16 april 2026 12:23 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb geen noodknop. Mijn vriendinnen weten het altijd en 2 buurmannen ook.
Je vergelijkt het nu met iemand uit de kroeg mee naar huis nemen, maar dan kun je in principe dezelfde problemen tegenkomen. Er is niemand hier die beweert dat iemand uit de kroeg mee naar huis nemen zoveel veiliger zou zijn.quote:Op donderdag 16 april 2026 12:21 schreef Donna het volgende:
Iemand die uit de kroeg mee naar huis gaat weet ik (waarschijnlijk) helemaal precies niks van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |