Want goede morgens tellen niet als post?quote:Op dinsdag 14 april 2026 11:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Meeste posts op die pagina waren ongetwijfeld van mij, zeker als je alle goede morgens er af haalt
Inderdaadquote:Op dinsdag 14 april 2026 11:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want goede morgens tellen niet als post?
Jeejquote:Op dinsdag 14 april 2026 11:12 schreef Superbadeendje het volgende:
Zal ik dan maar iets stoers vertellen over wat ik gisteren gedaan heb?
Doe eensquote:Op dinsdag 14 april 2026 11:12 schreef Superbadeendje het volgende:
Zal ik dan maar iets stoers vertellen over wat ik gisteren gedaan heb?
Ik heb een nieuwe huisnummerplaat opgehangen en hij hangt nog waterpas ook.quote:
Wist niet dat eendennesten huisnummerplaten hebben,quote:Op dinsdag 14 april 2026 11:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe huisnummerplaat opgehangen en hij hangt nog waterpas ook.
Ik had mijn parkiet om goede aanwijzingen te geven.quote:Op dinsdag 14 april 2026 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wist niet dat eendennesten huisnummerplaten hebben,
maar tochen
Ik heb het bordje opgehangen, netjes met waterpas erbij, blijkt dat de bakstenen niet waterpas liggen. Ziet het er alsnog uit dat die scheef hangt.quote:
Dudequote:Op dinsdag 14 april 2026 12:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb het bordje opgehangen, netjes met waterpas erbij, blijkt dat de bakstenen niet waterpas liggen. Ziet het er alsnog uit dat die scheef hangt.
En een waterpas hielp ook vastquote:Op dinsdag 14 april 2026 11:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had mijn parkiet om goede aanwijzingen te geven.
Wat ben je aan het doen dan?quote:Op dinsdag 14 april 2026 12:42 schreef marcb1974 het volgende:
Zo krijg ik de mensheid nooit uitgeroeid
De mensheid aan het uitroeien.quote:
Gewoon nog een keer proberenquote:Op dinsdag 14 april 2026 12:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De mensheid aan het uitroeien.
Alleen zat de oorlog de stormen in de weg
quote:Op dinsdag 14 april 2026 12:41 schreef pullup het volgende:
Trump has deleted the image but many believe it will return in three days
![]()
Gedaan, nu niet met domme fouten,quote:Op dinsdag 14 april 2026 12:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer proberen
[ afbeelding ]
Ik leef in ieder geval nogquote:Op dinsdag 14 april 2026 12:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gedaan, nu niet met domme fouten,
en
Nou ja, leef je wel. Zijn we niet allemaal 1 grote nachtmerrie van een mythisch wezen?quote:
Neuhquote:Op dinsdag 14 april 2026 13:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, leef je wel. Zijn we niet allemaal 1 grote nachtmerrie van een mythisch wezen?
quote:Op dinsdag 14 april 2026 13:24 schreef Domnivoor het volgende:
Clannad - Together we
Bekijk deze YouTube-video
RIP Moya Brennan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
quote:Op dinsdag 14 april 2026 16:45 schreef marcb1974 het volgende:
Wat eten we vanavond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 14 april 2026 16:48 schreef ChocoFan het volgende:
Wat zit jij dan wel niet allemaal te zoeken en aan te klikken als je zulke dingen krijgt te zien.
Hoe kom je aan die rotzooiquote:
Hoi hoiquote:
https://giphy.com/quote:
Oja.quote:
Ik zal jou eens uitroeien met je plaatjes rond etenstijd.quote:Op dinsdag 14 april 2026 17:43 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, ik ga de mensheid weer uitroeien
quote:Op dinsdag 14 april 2026 18:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal jou eens uitroeien met je plaatjes rond etenstijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op dinsdag 14 april 2026 18:50 schreef FreshFruit het volgende:
@:Pullup
https://www.dumpert.nl/it(...)cdZlJOQmQU8d2gj0TM2g
Nou ja zeg.quote:
Geen paniek, hij doet het weer.quote:
Haha die had ik gezien jaquote:Op dinsdag 14 april 2026 18:50 schreef FreshFruit het volgende:
@:Pullup
https://www.dumpert.nl/it(...)cdZlJOQmQU8d2gj0TM2g
Het ga je goed deze keerquote:Op dinsdag 14 april 2026 17:43 schreef marcb1974 het volgende:
Maar goed, ik ga de mensheid weer uitroeien
quote:Op dinsdag 14 april 2026 13:24 schreef Domnivoor het volgende:
Clannad - Together we
RIP Moya Brennan
Ik vind het ook een zeer goede zangeres, heb vroeger, en eigenlijk nog steeds, veel naar hun muziek geluisterd. Enya is bij Clannad begonnen totdat zij in 1982 solo ging zingen.quote:Op dinsdag 14 april 2026 20:56 schreef drakin het volgende:
Ik kan de video niet zien, prachtzangeres. Heb een paar cd's liggen.
Wel een aanrader als je van Ierse muziek houdt.quote:Op dinsdag 14 april 2026 21:58 schreef pullup het volgende:
Ik kende deze muziek eigenlijk nauwelijksWel een goed nummer dit
Ik weet het, heb dacht ik ook een cd van enya soloquote:Op dinsdag 14 april 2026 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het ook een zeer goede zangeres, heb vroeger, en eigenlijk nog steeds, veel naar hun muziek geluisterd. Enya is bij Clannad begonnen totdat zij in 1982 solo ging zingen.
Legend.quote:Op dinsdag 14 april 2026 22:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet het, heb dacht ik ook een cd van enya solo
Clannad verzorgde de muziek van mijn favo tv serie, daar heb ik natuurlijk ook de cd van
En de tv serie weet je vast ook. Zoon van Sean Connery speelde in het laatste seizoen ervanquote:
Robin of Sherwood, daar keek ik graag naar eind jaren 80, en klopt helemaal. Ik heb de serie ook op dvd.quote:Op dinsdag 14 april 2026 22:08 schreef drakin het volgende:
[..]
En de tv serie weet je vast ook. Zoon van Sean Connery speelde in het laatste seizoen ervan
Beste Robin Hood everquote:
Nu je het zegt herinner ik mij dat weer, dat was ik helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 14 april 2026 22:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Beste Robin Hood ever![]()
De eerste 2 seizoenen dan
Wist je dat 1 van de acteurs in Nederland woont?
* drakin noemt 3 feitenquote:Op dinsdag 14 april 2026 22:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu je het zegt herinner ik mij dat weer, dat was ik helemaal vergeten.
Het enige dat ik mij herinner is dat Robin gespeeld werd door Michael Praed.quote:Op dinsdag 14 april 2026 22:25 schreef drakin het volgende:
[..]
* drakin noemt 3 feiten
Welke herinner je?
Klopt en omdat hij stopte moesten ze een einde bedenken waar ik nog nachtmerries van hebquote:Op dinsdag 14 april 2026 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het enige dat ik mij herinner is dat Robin gespeeld werd door Michael Praed.![]()
En de muziek van Clannad.
Maar het is zo lang geleden dat ik de serie gezien heb.
Het wordt tijd dat ik die serie weer eens ga kijken.quote:Op dinsdag 14 april 2026 22:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Klopt en omdat hij stopte moesten ze een einde bedenken waar ik nog nachtmerries van heb
Hij blijft mooi verderquote:Op dinsdag 14 april 2026 22:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ik die serie weer eens ga kijken.
Wie dan?quote:Op dinsdag 14 april 2026 22:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Beste Robin Hood ever![]()
De eerste 2 seizoenen dan
Wist je dat 1 van de acteurs in Nederland woont?
Die, Robert Addie, is ook niet oud geworden, 43 jaar maar.quote:Op dinsdag 14 april 2026 22:44 schreef Domnivoor het volgende:
Ja. Robin of Sherwood was prachtig.
[..]
Wie dan?
Ik weet alleen dat Guy of Gisburne niet meer leeft.
Ik geloof dat hij zijn woonplaats niet openbaar wil maken, maar hij heeft het gezegd een keerquote:Op dinsdag 14 april 2026 22:44 schreef Domnivoor het volgende:
Ja. Robin of Sherwood was prachtig.
[..]
Wie dan?
Ik weet alleen dat Guy of Gisburne niet meer leeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op dinsdag 14 april 2026 22:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij zijn woonplaats niet openbaar wil maken, maar hij heeft het gezegd een keer
En hij speelt wel al in Nederlandse filmsSpeelde Nasir, lees ik net.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekijk deze YouTube-videoActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op dinsdag 14 april 2026 23:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Speelde Nasir, lees ik net.
quote:
quote:
Ik dacht letterlijk: 'dit zijn geen vogeltjes'quote:
quote:
Alles wel met u?quote:
Ja lekker lekkerquote:
Ik heb al kruidkoekquote:
Wat een watjequote:
Jij had natuurlijk gewoon relaxt dat dier even geaaidquote:
Nee ik had hem er meteen uit gemikt. Geen liftersquote:Op woensdag 15 april 2026 11:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij had natuurlijk gewoon relaxt dat dier even geaaid
Bahquote:
Meer voor mijquote:
Dank je welquote:Op woensdag 15 april 2026 12:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Kopje thee erbij?
[ link | afbeelding ]
Ja daar heb ik ondertussen wel genoeg van opquote:
Of vroegquote:Op woensdag 15 april 2026 13:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar komen ze wel erg laat mee...
Het is al half april!
Nee ik vroeg er 2 weken terug zelf om en kreeg een link waar te bestellen.quote:Op woensdag 15 april 2026 13:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is al half april!
Je kan ze niet vroeg genoeg hebben.quote:Op woensdag 15 april 2026 13:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het is al half april!
Heidenquote:
Jij hebt hem nog niet afgetuigd.quote:
Drink jij ook bij iedere volle maan het bloed van een maagd uit je hoornbeker?quote:
Dat doen we in januari.quote:Op woensdag 15 april 2026 16:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij hebt hem nog niet afgetuigd.
En een week later zet je hem weer op.quote:
Alleen bij een bloedmaanquote:Op woensdag 15 april 2026 16:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Drink jij ook bij iedere volle maan het bloed van een maagd uit je hoornbeker?
Ow, ik ga gewoon voor iedere volle maanquote:
quote:Rond half vier komt Kuhlmann met het verlossende woord: de recordpoging is geslaagd. De zoete Nachtwacht was met 36 vierkante meter goed voor een plek in het Guinness Book of World Records als 'grootste gummimozaïek'. ,,Morgen zetten we dat nieuws al online, later komt het ook in het boek."
Hoe lang hebben ze daar over gedaan? En hoeveel gummi's hebben ze ondertussen stiekem opgegeten?quote:
Best leukquote:Op woensdag 15 april 2026 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
Voor de nerds die lekker willen spelen met het periodieke systeem,
en dan ook nog met de losse elementen ....
https://zperiod.app/
Jaquote:
Ik mijn parkiet snapt er niets van.quote:
Das niet erg hoorquote:Op woensdag 15 april 2026 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mijn parkiet snapt er niets van.
Quizvraag voor jou,quote:Op woensdag 15 april 2026 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mijn parkiet snapt er niets van.
Ik heb geen flauw idee. De kanaaleilanden zijn bezet maar daar waren volgens mij geen kampen. Dus als er kampen zijn dan is het in de koloniën in noord Afrika.quote:Op woensdag 15 april 2026 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Quizvraag voor jou,
hoeveel concentratiekampen hebben de Duitsers op Engels grondgebied gemaakt in WO 2??
Uit je hoofd, niet googlen oid
Helaas, u gaat niet door voor de fruitpers ........quote:Op woensdag 15 april 2026 19:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. De kanaaleilanden zijn bezet maar daar waren volgens mij geen kampen. Dus als er kampen zijn dan is het in de koloniën in noord Afrika.
Ik zat het net te lezen maar dat waren werkkampen tbv de bouw van de Atlanticwal.quote:Op woensdag 15 april 2026 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Helaas, u gaat niet door voor de fruitpers ........
Op Alderney, 1 van die kanaaleilanden, waren er 4.
3 van de 4.quote:Op woensdag 15 april 2026 19:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zat het net te lezen maar dat waren werkkampen tbv de bouw van de Atlanticwal.
En die 4de?quote:
Daar wilde je echt niet zijnquote:
Alweer?quote:
Ik blijf ook liever thuis de badeend uithangen.quote:
Ready or not 2, samen met mijn zoon ernaartoequote:Op woensdag 15 april 2026 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alweer?
Veel plezier, welke film wordt het deze avond?
Vreemd welquote:Op woensdag 15 april 2026 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik blijf ook liever thuis de badeend uithangen.
Rivella ?quote:
Niet echt drinkbaar?quote:
Weer eens wat andersquote:
He, als het jouw ding is, vooral doenquote:
Af en toe héquote:Op woensdag 15 april 2026 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, als het jouw ding is, vooral doen
Echt ja?quote:Op woensdag 15 april 2026 21:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Af en toe héAnders is het niet meer iets anders
Altijd er al een sport van gemaakt om overal op de wereld raar uitziende blikjes of drankjes uit te proberen.quote:Op woensdag 15 april 2026 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt ja?
1 keer was voor mij wel genoeg
Tot zover volg ik je dus, doe ik ook wel.quote:Op woensdag 15 april 2026 22:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Altijd er al een sport van gemaakt om overal op de wereld raar uitziende blikjes of drankjes uit te proberen.
Ben jij ooit bij Kelly's Expat Shopping geweest? Zit ook bij jou ergens....quote:Tegenwoordig staat de appie er vol mee en dan is de lol er wat af
Zal eens Googlenquote:Op woensdag 15 april 2026 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tot zover volg ik je dus, doe ik ook wel.
[..]
Ben jij ooit bij Kelly's Expat Shopping geweest? Zit ook bij jou ergens....
Ik kom er zo heel nu en dan in rotterdan, hebben toch best dingen die je hier niet krijgen kan. Ook met softdrinks....quote:Op woensdag 15 april 2026 22:09 schreef pullup het volgende:
Oh dat ziet er wel uit als een leuke winkel, moet daar zeker vaak zijn langsgekomen maar hij was me nog niet opgevallen
Net zoals pizza gezond is volgens de us government?quote:Op woensdag 15 april 2026 22:06 schreef pullup het volgende:
Flour comes from a plant, sugar comes from a plant, and chocolate comes from a plant.
So, basically a chocolate chip cookie is a salad.
Thank you for coming to my Ted talk
Aoibhin en ik komen daar regelmatig.quote:Op woensdag 15 april 2026 22:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tot zover volg ik je dus, doe ik ook wel.
[..]
Ben jij ooit bij Kelly's Expat Shopping geweest? Zit ook bij jou ergens....
U weetzquote:Op woensdag 15 april 2026 22:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Aoibhin en ik komen daar regelmatig.
Ik heb al moeite met de laatste zin van jou.quote:Op woensdag 15 april 2026 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
Zit mijn ziekenhuisserie weer te kijken (echte seh). Als degene aan de telefoon waar ze de patienten aanmelden vanuit ambulance/heli moeilijk gaat kijken als ze zeggen wat eraan komt, zou je het dan moeilijk kunnen hebben?![]()
Ook dat is niet erg hoorquote:Op woensdag 15 april 2026 23:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb al moeite met de laatste zin van jou.
Dank je, kan ik vannacht weer rustig slapen.quote:
Das best handig welquote:Op woensdag 15 april 2026 23:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je, kan ik vannacht weer rustig slapen.
quote:
Brits en Amerikaans is dan ook het hele ideequote:Op donderdag 16 april 2026 13:54 schreef pullup het volgende:
Ik was even bij die Kelly winkelIsinderdaad gewoon op weg naar huis maar goed verstopt op de Kinkerstraat.
Heb gemberkoekjes en een berry drankje gekocht. Geinig maar net iets te Brits en Amerikaans haha, zal er wel nog eens wat jammetjes kopen
Haha ja. is ook wel weer eens wat anders, ook genoeg Italiaanse en Franse speciaal winkeltjes verder hierquote:Op donderdag 16 april 2026 13:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Brits en Amerikaans is dan ook het hele idee![]()
Ik vind het wel een leuke winkel. Er zijn producten die ik nog ken uit Engeland die je echt nergens kunt kopen, maar dan daar wel. Domni is er inmiddels ook klant in huis sinds ik hem kennis heb laten maken met black pudding
Lekkerquote:Op donderdag 16 april 2026 13:57 schreef drakin het volgende:
Die straat en winkel zeggen me niks
Ik heb pepernoten
Haha Laat het je smakenquote:Op donderdag 16 april 2026 13:57 schreef drakin het volgende:
Die straat en winkel zeggen me niks
Ik heb pepernoten
Dankje, je kon ze bij de notenshop bestellen en dat heb ik samen met limoncello noten en fudge en nog meer fudge en nog iets wat crunchy was besteld.quote:
Ik heb het zakje pure chocolade kruidnoten al aangebroken.quote:
Dus je mag krokodillenvoer wordenquote:Op donderdag 16 april 2026 14:17 schreef pullup het volgende:
Oh oh
https://nos.nl/artikel/26(...)che-roeiplek-in-2032
[ afbeelding ]
We zetten ze hier alvast uit om wat te oefenen denk ikquote:
Ze smaken wel lekker op de bbqquote:Op donderdag 16 april 2026 14:26 schreef pullup het volgende:
[..]
We zetten ze hier alvast uit om wat te oefenen denk ik
quote:Op donderdag 16 april 2026 14:17 schreef pullup het volgende:
Oh oh
https://nos.nl/artikel/26(...)che-roeiplek-in-2032
[ afbeelding ]
Ookquote:
Krokodillen eten geen schildpadden vermoed ikquote:Op donderdag 16 april 2026 14:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Daar komt ook een bijzondere schildpad voor, de Fitzroy River Turtle. Daar gaat het niet goed mee en die zit ook echt alleen in dat gebied.
Misschien een idee om toch naar alternatieve locaties te kijken.
Jawel. Ik weet niet of dat ook daar gebeurt.quote:Op donderdag 16 april 2026 14:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Krokodillen eten geen schildpadden vermoed ik
Misschien eerst de krokodillen daar maar uitroeienquote:Op donderdag 16 april 2026 14:59 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jawel. Ik weet niet of dat ook daar gebeurt.
Een worst-kaas-scenarioquote:Op donderdag 16 april 2026 14:56 schreef drakin het volgende:
Nieuw verpakket bij de ah![]()
[ link | afbeelding ]
Zelf kringverjaardag toevoegenquote:
Uit-roeien jaquote:Op donderdag 16 april 2026 15:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien eerst de krokodillen daar maar uitroeien
Nee die zullen ze dan ook wel wegscheppenquote:Op donderdag 16 april 2026 14:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Daar komt ook een bijzondere schildpad voor, de Fitzroy River Turtle. Daar gaat het niet goed mee en die zit ook echt alleen in dat gebied.
Misschien een idee om toch naar alternatieve locaties te kijken.
You saw what I did therequote:
Vind ik prima hoor. Maar zet ze dan ook weer terug.quote:Op donderdag 16 april 2026 15:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee die zullen ze dan ook wel wegscheppen
Ver van vers pakket zo te zien ...quote:Op donderdag 16 april 2026 14:56 schreef drakin het volgende:
Nieuw verpakket bij de ah![]()
[ link | afbeelding ]
Ik zag vandaag een ultiem badeendjesjachtdingquote:Op donderdag 16 april 2026 16:36 schreef Domnivoor het volgende:
Straks zien we nog een verspakket met broodje aap 🙈
De andere nieuwe verspakketten ook gezien?quote:
Die van jou is wel de leukste,quote:Op donderdag 16 april 2026 16:52 schreef drakin het volgende:
[..]
De andere nieuwe verspakketten ook gezien?
Kringverjaardag is hier ook vaak ter sprake gekomenquote:
Heb je het opgemaakt?quote:
Best wel, ik heb de navulslang van mijn cv vervangen, daarvoor heb ik de hoofdkraan dichtgedraaid. Na afloop heb ik hem weer opengedraaid maar ik heb geen water uit de kraan.quote:Op donderdag 16 april 2026 19:38 schreef camilero het volgende:
[..]
Da's best vervelend, zeker voor een badeendje
Heb je niet toevallig de navul slang aangesloten op de afvoer?quote:Op donderdag 16 april 2026 19:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Best wel, ik heb de navulslang van mijn cv vervangen, daarvoor heb ik de hoofdkraan dichtgedraaid. Na afloop heb ik hem weer opengedraaid maar ik heb geen water uit de kraan.
Ik begin daar bijna aan te denken.quote:Op donderdag 16 april 2026 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je niet toevallig de navul slang aangesloten op de afvoer?
De uitgaande leidingen vanuit de CV ruimte ook dicht gedraaid tijdens het vervangen en daarna weer open gedraaid of heb je die open gelaten tijdens het vervangen?quote:Op donderdag 16 april 2026 19:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik begin daar bijna aan te denken.
Komt er nu gas uit de kraan?quote:Op donderdag 16 april 2026 19:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Best wel, ik heb de navulslang van mijn cv vervangen, daarvoor heb ik de hoofdkraan dichtgedraaid. Na afloop heb ik hem weer opengedraaid maar ik heb geen water uit de kraan.
Nope, wel uit het stopkontakt.quote:
Binnenkort, bij 112 vandaag ..............quote:Op donderdag 16 april 2026 20:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope, wel uit het stopkontakt.
quote:Op donderdag 16 april 2026 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Binnenkort, bij 112 vandaag ..............
Zie nog geen pushbericht .......quote:
Hele emmel. Even bij de buren gevraagd.quote:
Dobberen maar....quote:Op donderdag 16 april 2026 21:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hele emmel. Even bij de buren gevraagd.
Ik kan er net met mijn kont in.quote:
Dan ben je een reuzebadeendjequote:Op donderdag 16 april 2026 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan er net met mijn kont in.
Of ik heb gewoon een hele kleine emmer.quote:
Best wel.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |